En tegen een gong slaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze gaan zo ook vast nog wierook aansteken en in zo'n Boeddhabeeldje proppen
Yukiquote:
Niets mis meequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze gaan zo ook vast nog wierook aansteken en in zo'n Boeddhabeeldje proppen
Ehm, too personalquote:
het eerste waar ik aan dacht was een scheiding.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, too personal
ja dat kan, zelfs bij mij
Hey, collegaquote:
En van die sterrenmuntthee drinkenquote:
Klopt, er is niets mis mee, tenzij:quote:
Ik ben nooit getrouwd geweest. En ik vond dit trouwens traumatischer denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het eerste waar ik aan dacht was een scheiding.maar dat is misschien wat overdramatisch...
hmmm sushiquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hey, collega
[..]
En van die sterrenmuntthee drinken
[..]
Klopt, er is niets mis mee, tenzij:
het van die Happinez-lezende 24-jarige psychologie studerende hipstersletjes zijn die in een oude eend rijden, het liefst sushi eten (maar wel met stokjes!) en vooral in de zomer met metroseksuele vrienden op het terras van de loungebar roseetjes gaan drinken.
Haiquote:
quote:[..]
En van die sterrenmuntthee drinken
23quote:[..]
Klopt, er is niets mis mee, tenzij:
het van die Happinez-lezende 24-jarige psychologie studerende hipstersletjes zijn die in een oude eend of Mini rijden, het liefst sushi eten (maar wel met stokjes!) en vooral in de zomer met metroseksuele vrienden op het terras van de loungebar roseetjes gaan drinken.
ik bedoelde dat het dramatisch is om van je vrijheid terugwinnen te spreken na een scheiding, niet dat een scheiding zo dramatisch is (per definitie, kan natuurlijk wel)quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nooit getrouwd geweest. En ik vond dit trouwens traumatischer denk ik.
Ach ja, what doesn't kill you, makes you stronger zeggen ze toch..quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het dramatisch is om van je vrijheid terugwinnen te spreken na een scheiding, niet dat een scheiding zo dramatisch is (per definitie, kan natuurlijk wel)
Dus ik ga er idd vanuit dat jouw ervaring traumatische was.
Dooddoener, met stip op nummer 1!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, what doesn't kill you, makes you stronger zeggen ze toch..
hipsters zijn leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai
[..]
[..]
23
ex-psychologie student
wat is er mis met hipsters?
geen auto
geen sushi
rose
Hoe scoor ik?
Collega = +1quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai
[..]
[..]
23
ex-psychologie student
wat is er mis met hipsters?
geen auto
geen sushi
rose
Hoe scoor ik?
Sterrenmunt vind ik echt niet te zuipenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
hipsters zijn leuk.
En ik houd van muntthee, sterrenmunt is ook prima, sushi moet ik eens proeven.
ja, maar ik ben daar nog niet over uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, what doesn't kill you, makes you stronger zeggen ze toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |