10jaar vliegen vangen werkt ook goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:43 schreef matig het volgende:
Ik zou ook ff de lamellen in je radiator controleren. Als die weggeslagen zijn verliest de radiator ook zijn koelend vermogen.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij enkel luchtgekoeld was .quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef T42 het volgende:
[..]
10jaar vliegen vangen werkt ook goedkan ik vertellen
Ga ik ook maar eens bekijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef T42 het volgende:
[..]
10jaar vliegen vangen werkt ook goedkan ik vertellen
heb 1 waterkoker uit 82 en heb altijd problemen met de koeling jahquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij enkel luchtgekoeld was .
Goede tip, dank je! Ga ik morgen even testen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:39 schreef NoBody122 het volgende:
Voel eens of beide dikke slangen, die aan je radiator zitten, goed warm worden (heet, zelfs). Als die beide goed heet zijn (bij stilstand; op het moment dat je fan aanslaat), kun je er vanuit gaan, dat je radiateur in ieder geval niet verstopt zit.
Verder weet ik zo niet, of er in een Golf 2 ook een expansievaatje zit, waar je je KVS bijvult (heb zelf een Golf 1), maar zo ja: draai daarvan het dopje eens los bij draaiende -koude- motor en check, of er bij stationair draaien een straaltje KV zichtbaar is bovenin. Uiteraard ga ik er dan vanuit, dat er dan boven op dat expansievaatje, net als bij de Golf 1, een smaller retourslangetje zit aangesloten, waardoor KV terug het expansievaatje in loopt. Controleer dat straaltje ook even bij gas geven.
Als daar een fatsoenlijk straaltje uit komt (stationair al) en je radiateur is niet verstopt (beide dikke slangen zijn heet), is de waterdruk -en daarmee waarschijnlijk ook de pomp- goed.
Test eerst die dingen maar eens uit. Als dat allemaal in orde blijkt te zijn, moet het dat haast wel zijn idd, zeker als je fan op een gegeven moment weer uit gaat (temp weer onder de ~90 graden), maar je meter nog steeds te hoog staat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Goede tip, dank je! Ga ik morgen even testen.
M'n collega dacht dat het aan de temperatuursensor zou liggen. Wat is jullie idee daar over?
Ik sta niet vaak in de file, maar voordat ik op vakantie ga wil ik het wel in orde hebben. Tijdens het rijden merk je er namelijk niets van.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:55 schreef zeeeend het volgende:
ben benieuwd hoe het vandaag gaat ,gezien de regen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |