abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96704133
OP ff gewist, wie weet komt die gast ook op Fok.

[ Bericht 97% gewijzigd door cinnamon_M op 12-05-2011 23:39:29 ]
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_96704217
Klinkt als een gevalletje hij vindt je niet leuk genoeg. Of hij heeft bindingsangst, of hij is homo.

Ik denk dat jij niks meer moet doen, laat hem het initiatief maar nemen. Als hij dat niet zal doen, dan weet je genoeg.
pi_96704318
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:01 schreef cinnamon_M het volgende:

(je mag wel wat energie in me steken als je me zo ziet zitten).
Vraag hem eens of hij zijn 'energie' in je wilt steken...
succes gegarandeerd
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_96704338
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:03 schreef Urquhart het volgende:
Klinkt als een gevalletje hij vindt je niet leuk genoeg. Of hij heeft bindingsangst, of hij is homo.

Ik denk dat jij niks meer moet doen, laat hem het initiatief maar nemen. Als hij dat niet zal doen, dan weet je genoeg.
Tja je hebt ook gewoon helemaal gelijk, ik wil het natuurlijk niet horen, ik wist het natuurlijk al, maar het is gewoon waar. Ik ging eigenlijk uit van het 1e, tot ik van al zijn vrienden begon te horen dat hij me zo zag zitten en het zo vaak over me had. Toen dacht ik... hmm.. toch nog maar een poging doen.

Ik ga mijn best doen niks meer te laten horen :P het was een stuk makkelijker geweest als ie gewoon niet geïnteresseerd was geweest en dat had gezegd, verdorie.
// wandelende paradox //
pi_96704343
OT: idd iets van bindingsangst, of erg verlegen in die richting...,.
pi_96704370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:06 schreef Swomp het volgende:
OT: idd iets van bindingsangst, of erg verlegen in die richting...,.
Hij is wel erg onzeker - van buiten niet, maar stiekem wel (grote mond, klein hartje)
// wandelende paradox //
pi_96704435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Hij is wel erg onzeker - van buiten niet, maar stiekem wel (grote mond, klein hartje)
Dan denk ik dat dat de oorzaak is...
Ik herken het stiekem wel een klein beetje :X
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:08:23 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96704443
Beoordeel een man op zijn gedrag en niet op zijn woorden. Hij meent ze wel maar hij heeft geen flauw benul waar hij mee bezig is. Hij houdt zichzelf voor de gek, daarom zegt hij het één maar doet hij heel wat anders.
Resistance is futile.
pi_96704506
quote:

[..]

succes gegarandeerd
LOL!
Maar serieus: das nou juist het jammere... hij is het type dat dat pas wil als het echt allemaal goed zit, wat worden gaat, etc. Dat ie niet weet wat ie wil of weet ik veel ok, maar als er dan nog een paar wilde nachten waren geweest had ik er iig nog iets van plezier van gehad :P nu zit ik gewoon te wachten.
// wandelende paradox //
pi_96704558
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:08 schreef Swomp het volgende:

[..]

Dan denk ik dat dat de oorzaak is...
Ik herken het stiekem wel een klein beetje :X
Ja? Maar... kun je me een beetje uitleggen hoe dat dan werkt? Ik bedoel, als iemand toch duidelijk laat blijken je wel te zien zitten, iig wel graag wil afspreken... wat is er dan nog om onzeker over te zijn? Of denk ik nu te simplistisch? ;)
// wandelende paradox //
pi_96704602
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:08 schreef Seven. het volgende:
Beoordeel een man op zijn gedrag en niet op zijn woorden. Hij meent ze wel maar hij heeft geen flauw benul waar hij mee bezig is. Hij houdt zichzelf voor de gek, daarom zegt hij het één maar doet hij heel wat anders.
Hmm... bedoel je dat ie dénkt me te zien zitten, maar eigenlijk toch onbewust me minder leuk vindt dan ie denkt (zichzelf voor de gek houden)?
// wandelende paradox //
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:13:20 #12
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_96704642
Ga je toch je tijd niet aan verdoen? :o
Graag of niet...

Gevalletje jammer, volgende!
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:15:30 #13
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_96704728
ik heb wel eens voor een meisje gekropen ( ze was tien maal zo knap als ik )
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
pi_96704744
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:10 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ja? Maar... kun je me een beetje uitleggen hoe dat dan werkt? Ik bedoel, als iemand toch duidelijk laat blijken je wel te zien zitten, iig wel graag wil afspreken... wat is er dan nog om onzeker over te zijn? Of denk ik nu te simplistisch? ;)
Kan allerlei redenen hebben: bang dat hij niet goed genoeg voor je is, bang voor verplichtingen, bang om zijn gevoelens naar jou uit te spreken...
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:18:18 #15
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_96704840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Kan allerlei redenen hebben: bang dat hij niet goed genoeg voor je is, bang voor verplichtingen, bang om zijn gevoelens naar jou uit te spreken...
ha enof hij is een cassanova....
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
pi_96704887
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Mijn gevoel zegt dat het ook zoiets dergelijks is.
Maar.. dat maakt t wel een beetje lastig voor mij. Want als ik er vanuit ga dat t zoiets is, dan is het misschien wel de moeite waard om nog even te 'jagen' opdat ie overstag gaat. En dat maakt dat ik t niet uit mijn hoofd kan zetten en blijf twijfelen (hoe lang blijf ik nou nog proberen?). Ik heb liever dat ie gewoon geen interesse heeft, dan valt er zeker weten niks meer aan te redden en kan ik t vergeten en verder met mijn leven :P
// wandelende paradox //
pi_96705020
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:19 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Maar.. dat maakt t wel een beetje lastig voor mij. Want als ik er vanuit ga dat t zoiets is, dan is het misschien wel de moeite waard om nog even te 'jagen' opdat ie overstag gaat. En dat maakt dat ik t niet uit mijn hoofd kan zetten en blijf twijfelen (hoe lang blijf ik nou nog proberen?). Ik heb liever dat ie gewoon geen interesse heeft, dan valt er zeker weten niks meer aan te redden en kan ik t vergeten en verder met mijn leven :P
Doordat blijven proberen, kun je ook opdringerig over gaan komen, waardoor hij ook kan afknappen. Als je bewust nu het contact verbeekt, acht ik de kans groot dat hij het contact met jou gaat missen (ervan uitgaande dat hij jou inderdaad leuk vindt, zoals hij zegt tegen je vrienden). Nu zit hij namelijk in een enorm luxe positie, omdat hij weet dat jij toch wel achter hem aan blijft lopen. Doordat niet meer te doen, zet je hem voor het blok en dwing je hem min of meer een keuze te maken.
pi_96705097
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:19 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Waarom vraag je het hem niet gewoon op de man af?
Sarcasme. Herken het.
pi_96705240
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Doordat blijven proberen, kun je ook opdringerig over gaan komen, waardoor hij ook kan afknappen. Als je bewust nu het contact verbeekt, acht ik de kans groot dat hij het contact met jou gaat missen (ervan uitgaande dat hij jou inderdaad leuk vindt, zoals hij zegt tegen je vrienden). Nu zit hij namelijk in een enorm luxe positie, omdat hij weet dat jij toch wel achter hem aan blijft lopen. Doordat niet meer te doen, zet je hem voor het blok en dwing je hem min of meer een keuze te maken.
Jah, dat had ik me ook al bedacht. Ik heb de laatste twee weken al wel wat minder vaak contact gezocht. Wellicht moet ik gewoon even proberen wat er gebeurt als ik 2 weken 'stil' blijf, het enige wat me doet twijfelen (afgezien van het feit dat dat natuurlijk lastig is om te doen :P) is dat de vorige keer zijn 'probleem' met mij was dat ík te afstandelijk was (dat was ik toen ook wel, ik had toentertijd zélf een milde vorm van bindingsangst :P).
// wandelende paradox //
pi_96705269
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom vraag je het hem niet gewoon op de man af?
Dat heb ik gedaan, in mijn laatste berichtje (doe ik liever per telefoon, maar ik kreeg m niet te pakken). En toen bleef het stil ;)
// wandelende paradox //
pi_96705289
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:29 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan, in mijn laatste berichtje (doe ik liever per telefoon, maar ik kreeg m niet te pakken). En toen bleef het stil ;)
En als je dan zou zeggen dat je er graag over wilt praten omdat jullie het hier anders maar misschien beter bij kunnen laten?
Sarcasme. Herken het.
pi_96705294
quote:

[..]

succes gegarandeerd
:') :P

TS, hoeveel moeite heb jij dan gestoken in contact opnemen? Echt telkens berichtjes sturen enzo? Klinkt namelijk alsof ie beetje kat uit de boom kijkt.
Zou niet meteen denken dat ie je niet leuk vindt, hij vertelt het niet voor niets aan zijn vrienden (of het zijn een groep die jou met z'n allen proberen te fokken, maar dat hoop ik niet voor je...)
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_96705312
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:29 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Althans, ik heb gezegd dat ik het niet snap, mixed signals. Ik heb niet letterlijk gevraagd of het uit onzekerheid is dat hij niets laat horen.
// wandelende paradox //
pi_96705427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En als je dan zou zeggen dat je er graag over wilt praten omdat jullie het hier anders maar misschien beter bij kunnen laten?
Dat heb ik gedaan (vrijwel letterlijk in die bewoording), toen hebben we een goed telefoongesprek gehad, waarin hij aangaf dat hij het niet helemaal kon verklaren, dat het hem speet, en waarin hij meteen een voorstel deed voor een datum. Hij kon toen toch niet, er kwam wat tussen (werk, dus daar kon ie ook echt niks aan doen), en daar kreeg ik ook een sorry voor, maar daarna zwakte het weer af en beloofde ie snel te bellen waarop ik 5 dagen later nog niks had gehoord (ik heb na dat 'ik bel je snel' ook 5 dagen lang niets laten horen, ik dacht, ik laat het initiatief nu ook echt bij hem liggen).
// wandelende paradox //
pi_96705471
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:30 schreef keste010 het volgende:

[..]

:') :P

TS, hoeveel moeite heb jij dan gestoken in contact opnemen? Echt telkens berichtjes sturen enzo? Klinkt namelijk alsof ie beetje kat uit de boom kijkt.
Zou niet meteen denken dat ie je niet leuk vindt, hij vertelt het niet voor niets aan zijn vrienden (of het zijn een groep die jou met z'n allen proberen te fokken, maar dat hoop ik niet voor je...)
Mja, aan het begin zo eens in de drie dagen een berichtje, met of een hoe gaat het (waarop ik over het algemeen wel een reactie kreeg), of een voorstel goh zullen we afspreken/wanneer spreken we af (waarop ik dan weer geen/weinig reactie kreeg). Nu laat ik iets minder regelmatig wat horen.
// wandelende paradox //
pi_96705532
Het probleem is geloof ik dat ik enerzijds pissig ben omdat ik het lomp gedrag vind, aan de andere kant wil ik gewoon afspreken :P
// wandelende paradox //
pi_96705706
En als je nou eens niet meteen in verdediging gaat dat die niets van zich laat horen , maar gewoon een leuk uitdagend mailtje stuurt en daarna gewoon loslaat .

Merk je vanzelf wel of die je leuk genoeg vind of niet.
pi_96705710
Ik krijg vooral het idee dat hij jou aandacht wel kan waarderen. Het streelt zijn ego, maar het moet niet te serieus worden. Of hij niet verder wil gaan uit een vorm van angst, of gewoon dat hij je echt niet ziet zitten moet nog blijken natuurlijk. Maar afwachten, en geen initiatief nemen lijkt mij toch het beste.
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:47:32 #29
344029 HellsMaw
Eten is lekker
pi_96705902
Bel hem en spreek een permanente datum af. Komt hij niet, heeft hij pech en moet je maar iemand anders zoeken die wel moeite voor je wilt doen en jou wel aandacht wilt besteden.
Succes.
pi_96705947
Hmm.

Tja. Niets laten horen lijkt mij ook het beste. Ben er alleen niet zo goed in, tenminste, niet als ik dat doe met de gedachte dat er wellicht nog wat uit gaat komen. Makkelijker iemand uit je hoofd te zetten als je hem gewoon volledig hebt afgeschreven.

Wat formerbellyjean zegt ben ik het ook wel mee eens, ik heb mijn punt duidelijk gemaakt (vind wel dat het goed is dat ik er wat van heb gezegd, hallo, ik heb ook mijn grenzen), erover blijven zeiken heeft ook geen zin en maakt me ook niet bepaald aantrekkelijker :P
// wandelende paradox //
pi_96706027
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:47 schreef HellsMaw het volgende:
Bel hem en spreek een permanente datum af. Komt hij niet, heeft hij pech en moet je maar iemand anders zoeken die wel moeite voor je wilt doen en jou wel aandacht wilt besteden.
Succes.
Eens! Bellen, zeg dat je hem leuk vindt en dat er een afspraak moet komen. Doe een suggestie voor een datum in het gesprek, zo nee mag hij een andere datum noemen, noemt ie niks dan ook helemaal niks meer (dus niet van ik kijk wel even wanneer ik kan)

Oh, en niet meer het via de sms laten gaan, om 2 redenen:
1) ze zijn heel makkelijk te ontwijken, het is geen direct contact dus je hoeft niet te reageren en je hebt heel veel tijd om te reageren.
2) het zijn pronkstukken die hij aan zijn vrienden kan laten zien en zn ego strelen.

Succes!
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
pi_96706038
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:47 schreef HellsMaw het volgende:
Succes.
Mja, voel ik ook wel wat voor.

Ok. Ik bel hem vanavond. Laatste poging! We spreken een datum af. Als hij dan niet kan/weer afzegt of wat dan ook, dan kap ik het af en hoeft ie ook niet meer bij mij aan te komen want ik wil ook verder met mijn leven. Als hij niet opneemt, idem: dan beslis ik wel voor hem dat het hem niet word, ga ik ook niet meer hopen dat ie alsnog belt en als ie dat wel doet, dan hoeft het voor míj niet meer, want zoals ik al zei: ik ga niet eeuwig blijven hangen in dit wel-niet bellen spelletje.
// wandelende paradox //
pi_96706046
En als je hem nou gewoon een berichtje stuurt die hem prikkelt en dan afwachten of die bijt dan weet je ook genoeg.
Als je wil dat die weer wat afspreekt zul je er toch iets voor moeten doen.
pi_96706076
weet je zeker dat die kerel single is ?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_96706110
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:50 schreef keste010 het volgende:

[..]

Eens! Bellen, zeg dat je hem leuk vindt en dat er een afspraak moet komen. Doe een suggestie voor een datum in het gesprek, zo nee mag hij een andere datum noemen, noemt ie niks dan ook helemaal niks meer (dus niet van ik kijk wel even wanneer ik kan)

Oh, en niet meer het via de sms laten gaan, om 2 redenen:
1) ze zijn heel makkelijk te ontwijken, het is geen direct contact dus je hoeft niet te reageren en je hebt heel veel tijd om te reageren.
2) het zijn pronkstukken die hij aan zijn vrienden kan laten zien en zn ego strelen.

Succes!
Mee eens. Ga vanavond ff bellen.
En ook eens met dat sms. Ik vind dat smsen alleen maar rete-irritant.
// wandelende paradox //
pi_96706117
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
weet je zeker dat die kerel single is ?
Ja.
// wandelende paradox //
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:07:47 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96706622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:53 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Mee eens. Ga vanavond ff bellen.
En ook eens met dat sms. Ik vind dat smsen alleen maar rete-irritant.
Mens, word wakker! Je kunt niet niet communiceren, dat zegt op zich al genoeg.
Resistance is futile.
pi_96706692
quote:
15s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mens, word wakker! Je kunt niet niet communiceren, dat zegt op zich al genoeg.
Sorry, maar hoe bedoel je dit?
// wandelende paradox //
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:10:44 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96706731
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Sorry, maar hoe bedoel je dit?
Dat je naïef bent. Het feit dat hij niet of nauwelijks communiceert zegt al genoeg.
Resistance is futile.
pi_96707010
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat je naïef bent. Het feit dat hij niet of nauwelijks communiceert zegt al genoeg.
Ok. Kan. Merk ik dan vanzelf wel als ik m bel.
// wandelende paradox //
pi_96707039
Als hij jou net zo leuk had gevonden als jij hem was hij al lang in actie gekomen.

Zeggen dat je snel belt en na een week nog niets van je laten horen, is niet alleen lomp maar respectloos en onbeschoft. Zeker bij herhaling.
pi_96707194
Dit wordt niks zo met hem.
Wel goed dat je zelf nog probeert het te 'redden'.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_96707605
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:19 schreef Xennia het volgende:
Als hij jou net zo leuk had gevonden als jij hem was hij al lang in actie gekomen.

Zeggen dat je snel belt en na een week nog niets van je laten horen, is niet alleen lomp maar respectloos en onbeschoft. Zeker bij herhaling.
Mee eens, dat dat respectloos en onbeschoft is. Daarom ben ik ook pissig geworden. Wat niet echt een lekkere basis is voor nog een date, als het nu al stroef loopt... :P maar ik ben gewoon een stomme half-verliefde doos op dit moment die gestuurd wordt door haar hormoontjes, en dus alles in de strijd wil gooien :P Maar ik moet wel ergens een grens trekken natuurlijk, dus vanavond wordt wel mijn allerlaatste poging. Kan niet eeuwig bezig blijven. ;)
// wandelende paradox //
pi_96707642
Uiteraard geef ik een update van hoe het gelopen is, ook als het een keiharde faal was, zo ben ik dan ook wel weer :+
// wandelende paradox //
pi_96718943
Fuck, ik heb helemaal geen zin om te bellen.
// wandelende paradox //
pi_96719066
Doen! Anders word je morgen weer met een kutgevoel wakker omdat je het nog niet weet...
pi_96720652
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef keste010 het volgende:
Doen! Anders word je morgen weer met een kutgevoel wakker omdat je het nog niet weet...
True.. Oke... here goes nothing want hij zal wel niet opnemen.
// wandelende paradox //
pi_96721499
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

True.. Oke... here goes nothing want hij zal wel niet opnemen.
Hij nam niet op. Gvd.
// wandelende paradox //
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:46:24 #49
344029 HellsMaw
Eten is lekker
pi_96727146
Probeer het (over)morgen weer op een tijdstip waarop jij zeker weet dat hij zijn telefoon kan opnemen. Als hij dan niet opneemt, stuur je hem gewoon een SMSje dat "je twijfelt of het ooit iets wordt tussen jullie". Alleen dat. Z'n verdiende loon: als je nu al zijn aandacht niet kan krijgen/je verwaarloost, wordt het later alleen maar moeilijker. Een voordeel van dit truukje: je zegt niet dat je niet meer met hem om wilt gaan, maar je geeft hem wel indirect een grote waarschuwing, en als je het bij de bovenstaande zin laat, wordt hij ook razend nieuwsgierig waarom. Laat hem achter jou aankomen als je wilt weten of hij iets met je wil.
pi_96729290
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:46 schreef HellsMaw het volgende:
Probeer het (over)morgen weer op een tijdstip
Weer :D

Ze mag toch nog wel een beetje waardigheid over houden?
pi_96729875
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Weer :D

Ze mag toch nog wel een beetje waardigheid over houden?
Ja, ik ga echt niet nog een keer bellen. Ik heb nog een klein beetje waardigheid laten schieten door 1 berichtje te sturen, en dat is ook echt het laatste wat ik doe. Dit is wel zo'n beetje mijn ultieme grens. Dan kan je een vliegtuig langssturen met een vlag erachter met 'ik vind je leuk' van mijn part, maar als je te beroerd bent om te bellen en/of af te spreken, dan houdt t voor mij echt op.

Ik ging morgen sowieso met vrienden naar de kroeg dus ik ga me wel bezatten en één of andere gozer versieren in het kader van vergeten en verder :P :+
// wandelende paradox //
pi_96730131
Ik heb er nu trouwens een beetje spijt van dat ik uberhaupt nog een poging heb gewaagd. Maarja, dat had ik natuurlijk niet gehad als ie wel gehapt had dus ach ja, zo snel mogelijk weer vergeten maar!
// wandelende paradox //
  vrijdag 13 mei 2011 @ 00:03:49 #53
344029 HellsMaw
Eten is lekker
pi_96732932
Ok, dan moet je dat maar doen. :P Maar ik dacht dat je het er echt nog op wilde wagen. Pech voor hem!
pi_96733917
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ik ging morgen sowieso met vrienden naar de kroeg dus ik ga me wel bezatten en één of andere gozer versieren in het kader van vergeten en verder :P :+
Top ik morgen ook! Welke kroeg ga je heen? :P
pi_96734808
quote:
Ja boeiend! Terug NU!
c_/
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_96734849
Jij verdorie vuile opverwijderaar :( Terugzetten nu :(
pi_96735315
Vervelend cinnamon, verliefd zijn en dan zo'n bundel tegenstrijdige signalen, slecht voor je gemoedsrust, soms is het leven irritant, maar, juist daarom, wat je zelf ook al zegt; je zult ooit verder moeten, met of zonder, als je tenminste wat van je leven wilt maken :) succes met de klote beslissing, tenzij je em echt al genomen hebt; dan succes met vergeten! (brrr verliefdheid vult je gedachten zo vaak, waardoor je zo afgeleid raakt)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Interessant :) doen vrouwen dat vaker? Ik dacht eerst van niet, (zal wel erg naief zijn) maar had aantal maanden terug een date met een meisje van een jaar of 21 die aangaf dat ze gewoon vaak op stap gaat om een man te regelen voor de nacht. En ze was erg knap; precies mn typ, wat een lucky bastards, die mannen die haar tegen komen, dacht ik toen. Niet dat ik toen mocht klagen, maar toch.
pi_96735585
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 00:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja boeiend! Terug NU!
c_/
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:
Jij verdorie vuile opverwijderaar :( Terugzetten nu :(
LOL

Vond de vernedering al wel groot genoeg zo :o
// wandelende paradox //
pi_96735619
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 00:25 schreef keste010 het volgende:

[..]

Top ik morgen ook! Welke kroeg ga je heen? :P
8-) een hele leuke :P
// wandelende paradox //
pi_96735694
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:11 schreef Complexiteit het volgende:
Vervelend cinnamon, verliefd zijn en dan zo'n bundel tegenstrijdige signalen, slecht voor je gemoedsrust, soms is het leven irritant, maar, juist daarom, wat je zelf ook al zegt; je zult ooit verder moeten, met of zonder, als je tenminste wat van je leven wilt maken :) succes met de klote beslissing, tenzij je em echt al genomen hebt; dan succes met vergeten! (brrr verliefdheid vult je gedachten zo vaak, waardoor je zo afgeleid raakt)

[..]

Interessant :) doen vrouwen dat vaker? Ik dacht eerst van niet, (zal wel erg naief zijn) maar had aantal maanden terug een date met een meisje van een jaar of 21 die aangaf dat ze gewoon vaak op stap gaat om een man te regelen voor de nacht. En ze was erg knap; precies mn typ, wat een lucky bastards, die mannen die haar tegen komen, dacht ik toen. Niet dat ik toen mocht klagen, maar toch.
Ik heb geen idee of vrouwen dat vaker doen. Op zich is het ook niet zo alsof ik regelmatig op stap ga alleen om een man te regelen hoor ;) Maar als ik iemand probeer te vergeten dan is een beetje flirten geen verkeerde remedie, en tja, als hij erg aantrekkelijk is dan is een ONS ook best welkom.

Maar tis idd irritant, heb een beetje teveel moeite gedaan vind ik nu. Maargoed, waar moet ik me voor schamen als ik de kerel toch nooit meer spreek ;)
// wandelende paradox //
  vrijdag 13 mei 2011 @ 08:35:08 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96737629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:33 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]
Maargoed, waar moet ik me voor schamen als ik de kerel toch nooit meer spreek ;)
True. :7 .

Verder denk ik dat jouw beeld van hem helemaal niet klopt. Je hebt hem op een voetstuk gezet in een beeld waarin hij het perfecte vriendje is, en je hebt je mee laten slepen door het idee dat hij zo verkikkerd op jou was. Maar in werkelijkheid heb je te maken met een jongen die totaal niet weet wat hij wil, die overduidelijk moeite doet om je te vermijden zelfs en die ook nog eens respectloos en onbetrouwbaar overkomt.
Resistance is futile.
pi_96740353
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:33 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of vrouwen dat vaker doen. Op zich is het ook niet zo alsof ik regelmatig op stap ga alleen om een man te regelen hoor ;) Maar als ik iemand probeer te vergeten dan is een beetje flirten geen verkeerde remedie, en tja, als hij erg aantrekkelijk is dan is een ONS ook best welkom.

Maar tis idd irritant, heb een beetje teveel moeite gedaan vind ik nu. Maargoed, waar moet ik me voor schamen als ik de kerel toch nooit meer spreek ;)
Beetje flirten een goede remedie? Zal het onthouden, voor de volgende keer dat ikzelf weer geplaagd wordt door m'n geest.

Schamen? Natuurlijk niet. Je bent waarschijnlijk veel te leuk voor die gast. En je hebt je dan wel zwak op moeten stellen, om vervolgens teleurgesteld te worden, maar dat betekent niet dat je niet goed genoeg bent voor hem, of wie dan ook. In de regel is handelen ook beter dan nalaten, dus chapeau daarvoor. Bovendien is het misschien juist wel iets om trots op te zijn, dat je toch vrij duidelijk grenzen kan stellen, en het relatief makkelijk van je afzet.

Ik denk niet dat je punten verliest, maar ze juist wint ;)
pi_96740533
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 08:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Verder denk ik dat jouw beeld van hem helemaal niet klopt. Je hebt hem op een voetstuk gezet in een beeld waarin hij het perfecte vriendje is, en je hebt je mee laten slepen door het idee dat hij zo verkikkerd op jou was. Maar in werkelijkheid heb je te maken met een jongen die totaal niet weet wat hij wil, die overduidelijk moeite doet om je te vermijden zelfs en die ook nog eens respectloos en onbetrouwbaar overkomt.
Je moet niet al jouw shit op iedereen projecteren Seven :')

Bewaar dat maar voor andere topics :P
pi_96743847
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:23 schreef Complexiteit het volgende:

[..]

Beetje flirten een goede remedie? Zal het onthouden, voor de volgende keer dat ikzelf weer geplaagd wordt door m'n geest.

Schamen? Natuurlijk niet. Je bent waarschijnlijk veel te leuk voor die gast. En je hebt je dan wel zwak op moeten stellen, om vervolgens teleurgesteld te worden, maar dat betekent niet dat je niet goed genoeg bent voor hem, of wie dan ook. In de regel is handelen ook beter dan nalaten, dus chapeau daarvoor. Bovendien is het misschien juist wel iets om trots op te zijn, dat je toch vrij duidelijk grenzen kan stellen, en het relatief makkelijk van je afzet.

Ik denk niet dat je punten verliest, maar ze juist wint ;)
O+ thanks.
// wandelende paradox //
pi_96743989
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 08:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Deels waar. Ik had hem niet zozeer op een voetstuk geplaatst, rationeel had ik zelfs ernstige twijfels of ik iemand die zo lomp en vaag doet nog wel leuk kan vinden. Maar ik heb me idd mee laten slepen door dat idee dat hij zo verkikkerd op mij was, en bovenal was het denk ik gewoon de frustratie van iets willen en niet krijgen. Vandaar de mix tussen "ik ben pissig en hoepel op" en "jamaaaar... ik wil je zien".

Oh well.
// wandelende paradox //
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:07:03 #66
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_96744104
quote:
quote:
4s.gif Op zondag 10 augustus 2008 23:33 schreef Re het volgende:
Ja hoi :W

Even voor de duidelijkheid:

Als je iets post in R&P dan kun je wat tegengas verwachten dus denk goed na voordat je iets post en probeer eerst na te denken voordat je er iets uitfloept.

WE HALEN DUS GEEN OPENINGS POSTEN WEG

Heb een beetje respect voor je mede forum gangers die hun tijd stoppen in het reageren op jouw probleem en dat doen ze op hun eigen manier die, mits niet tegen de policy ingaat, gewoon een mening is. Ben je het daar niet mee eens dan is dat jammer maar nogmaals:

GEEN OPs meer weghalen, mocht je dat toch doen dan zetten we deze gewoon weer terug

Dank! mede namens de medeusers hier in R&P :)
pi_96744222
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:07 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[..]

Ja, sorry, dat snap ik allemaal... ik verwijder hem ook niet omdat ik vervelende reacties krijg (integendeel), maar omdat ik geen zin heb dat die gozer leest hoezeer ik achter zijn reet heb aangelopen.

Maargoed, als het beleid is zet hem dan maar terug.
// wandelende paradox //
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:11:52 #68
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_96744274
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:10 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ja, sorry, dat snap ik allemaal... ik verwijder hem ook niet omdat ik vervelende reacties krijg (integendeel), maar omdat ik geen zin heb dat die gozer leest hoezeer ik achter zijn reet heb aangelopen.

Maargoed, als het beleid is zet hem dan maar terug.
Mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit. :P Het is alleen moeilijk om het topic te volgen als je de aanleiding ervan niet weet. ;)
pi_96744478
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:11 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit. :P Het is alleen moeilijk om het topic te volgen als je de aanleiding ervan niet weet. ;)
Hehe, dat snap ik. Maar op zich is het kwaad al geschied, de vraag uit de OP is beantwoord, uitgevoerd (en gefaald :P)
// wandelende paradox //
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:17:56 #70
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_96744525
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Hehe, dat snap ik. Maar op zich is het kwaad al geschied, de vraag uit de OP is beantwoord, uitgevoerd (en gefaald :P)
Ik ga even het topic doorlezen, misschien kan ik nog iets nuttigs toevoegen. :')
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:22:51 #71
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_96744701
Heb je nog 'contact' met hem?
pi_96745099
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef Gary_Oak het volgende:
Heb je nog 'contact' met hem?
Nee...

We hebben een week terug even over en weer sms contact gehad, 2 dagen terug weer even, daarna weer niks gehoord; eergisteren en gisteren gebeld, nam niet op. Daarop nog een berichtje gestuurd gisteravond (iets met niet moeilijk meer doen en gewoon gezellig hapje eten). En dat was het wel zo'n beetje :P
// wandelende paradox //
pi_96745173
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:33 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Nee...

Correctie, ja: krijg net een berichtje dat ie me vanavond ff belt. Wamoetikdaarnoumee.
// wandelende paradox //
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:36:06 #74
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_96745219
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:33 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Nee...

We hebben een week terug even over en weer sms contact gehad, toen eindigde hij met 'ik bel je snel'; ik heb het initiatief toen bij hem laten liggen, tot 5 dagen later, toen toch berichtje gestuurd, kreeg een "sorry, dan-en-dan bellen?" heb toen een lang bericht teruggestuurd waarin ik aangaf dat ik het gewoon niet begrijp, als je iemand mag, op welke manier dan ook, dan wil je toch iemand zien? Daarop niks gehoord. Eergisteren en gisteren gebeld, nam niet op. Daarop nog een berichtje gestuurd gisteravond (iets met niet moeilijk meer doen en gewoon gezellig hapje eten). En dat was het wel zo'n beetje :P
Boh, hij heeft je wel goed te pakken, en dat door zo goed als niets te doen. :') Laat 'm nou maar, er lopen leukere gozers rond. :) Je komt veel te wanhopig over door als een hondje achter hem aan te lopen. Laat gewoon nooit meer iets van je horen. Als hij je 'terug wil' is dat mooi meegenomen, zo niet, jammer. ;)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:36:49 #75
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_96745242
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:34 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Correctie, ja: krijg net een berichtje dat ie me vanavond ff belt. Wamoetikdaarnoumee.
Wachten. Houdt ie zich niet aan z'n afspraak, jammer voor 'm, zijn verantwoordelijkheid, en hij kwam ermee. ;)
pi_96745261
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:36 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Boh, hij heeft je wel goed te pakken, en dat door zo goed als niets te doen. :') Laat 'm nou maar, er lopen leukere gozers rond. :) Je komt veel te wanhopig over door als een hondje achter hem aan te lopen. Laat gewoon nooit meer iets van je horen. Als hij je 'terug wil' is dat mooi meegenomen, zo niet, jammer. ;)
Weet ik ik baal ook dat ik dat allemaal gedaan heb, beetje beneden mijn eigen waardigheid :P
// wandelende paradox //
pi_96745294
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:36 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wachten. Houdt ie zich niet aan z'n afspraak, jammer voor 'm, zijn verantwoordelijkheid, en hij kwam ermee. ;)
Doe ik ;)
// wandelende paradox //
pi_96745363
lama
// wandelende paradox //
pi_96745381
quote:

[..]

Hm, in dat geval zou ik toch nog even kort kijken wat er van komt

Wie weet, een wilde nacht
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:41:26 #80
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_96745449
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:37 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Weet ik ik baal ook dat ik dat allemaal gedaan heb, beetje beneden mijn eigen waardigheid :P
Komt wel goed, schatje! :* Anders kan je hier nog altijd uithuilen. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Doe ik ;)
^O^
pi_96745499
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef Complexiteit het volgende:

[..]

Hm, in dat geval zou ik toch nog even kort kijken wat er van komt

Wie weet, een wilde nacht
Haha, who knows. Maar ik ga t initiatief nu écht bij hem laten, en niet zoals nu na 1 week weer zwichten en contact zoeken. Dus wie weet open ik volgende week een topic met: hou me tegen, ik mag niet bellen :P
// wandelende paradox //
pi_96745577
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:41 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Komt wel goed, schatje! :* Anders kan je hier nog altijd uithuilen. :P

[..]

^O^
O+ *glaasje roosvicee aanpakt*
// wandelende paradox //
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:44:31 #83
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_96745613
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

O+ *glaasje roosvicee aanpakt*
:*
pi_96745632
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Haha, who knows. Maar ik ga t initiatief nu écht bij hem laten, en niet zoals nu na 1 week weer zwichten en contact zoeken. Dus wie weet open ik volgende week een topic met: hou me tegen, ik mag niet bellen :P
Haha succes. Als dat je lukt, ben in ieder geval ik trots op je.
(en dat is wat waard)
pi_96745719
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef Complexiteit het volgende:

[..]

Haha succes. Als dat je lukt, ben in ieder geval ik trots op je.
(en dat is wat waard)
Kijk, dat is een goede motivatie! Zo, en nu maar eens aan het werk eindelijk... :')
// wandelende paradox //
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:39:00 #86
82136 Xennia
gekroond
pi_96755213
quote:

[..]

Je hebt hem 2 dagen achter elkaar gebeld en krijgt nu pas een smsje terug? Ik zou het lekker laten voor wat het is. Hij is te laat.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:39:37 #87
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96755243
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Gewoon blokkeren?
Resistance is futile.
pi_96755583
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je hebt hem 2 dagen achter elkaar gebeld en krijgt nu pas een smsje terug? Ik zou het lekker laten voor wat het is. Hij is te laat.
Je hebt gelijk.
Ik ben zwak, hij mag me bellen en als hij dan een datum voorstelt ga ik toch weer afspreken, dat weet ik nu al. Maar ik neem iig geen initiatief meer.

Maar als het wéér misloopt dan ga ik het afkappen, echt, ik moet wel. Ik verwijder zijn nummer wel gewoon dan, dan kom ik ook niet meer in de verleiding.
// wandelende paradox //
pi_96762125
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:46 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Ik ben zwak, hij mag me bellen en als hij dan een datum voorstelt ga ik toch weer afspreken, dat weet ik nu al. Maar ik neem iig geen initiatief meer.

Maar als het wéér misloopt dan ga ik het afkappen, echt, ik moet wel. Ik verwijder zijn nummer wel gewoon dan, dan kom ik ook niet meer in de verleiding.
Hé, niet zo he :(

Dat je vanwege dit onverwachte smsje nog enige ruimte open wilt laten, vind ik heel begrijpelijk. Je bent ook maar een mens ;) Het is nu dan de kunst om je aan je plan te houden, en niet weer omver te vallen.

Ik ben trouwens wel benieuwd. Wat voor man is het, dat hij je interesse zo heeft?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:26:44 #90
344029 HellsMaw
Eten is lekker
pi_96772319
Ah dus je geeft hem toch nog een kans?
quote:
Maar ik neem iig geen initiatief meer.
Goed zo.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 03:11:18 #91
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96784059
Als iemand je echt wil dan weet je het wel.... Zo simpel is het wmb.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:07:56 #92
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_96790243
Verzoek om de OP terug te zetten :).
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_96813139
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:07 schreef Skylark. het volgende:
Verzoek om de OP terug te zetten :).
Ok ok misschien doe ik dat morgen nog even...

Verder update: hij heeft me gisteravond twee keer gebeld, maar kon niet opnemen. Heb m later teruggebeld, toen nam hij niet op, vandaag nog 1 berichtje gestuurd en vanavond geprobeerd te bellen, nam weer niet op, besloten dat ik er nu toch echt klaar mee ben en zijn nr + alle berichten verwijderd. En dat is best bevrijdend. Klaar!
// wandelende paradox //
pi_96813968
Wat een ellende.

En wat nu als hij jou weer een berichtje stuurt? :P Denk je dat je vast kan houden aan je beslissing?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:30:04 #95
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_96814049
quote:
Ok...

Toch maar een topicje. Ik heb een tijdje terug een date gehad met iemand waar ik al eerder eens mee heb gedate. De klik was er meteen weer, bij beiden.

Hij heeft ook, nog voor ik er iets over had gezegd, aangegeven het héél erg leuk te vinden, graag nog eens af te spreken, etc. Ik ben er wel zeker van dat hij mij ziet zitten, ook omdat hij dat binnen zijn vriendenkring meerdere malen heeft geuit (ik ken enkele van zijn vrienden, die me dit verteld hebben).

Maar... de beste man laat steeds eeuwen niets van zich horen, en na 2 maanden is er nog steeds geen 2e date afgesproken. Heb al 2x gedacht: ok, laat maar, ik heb genoeg moeite gedaan, 't hoeft voor mij niet meer. Was aardig pissig. Hem die 1e x ook laten weten dat t zo niet hoeft van mij (je mag wel wat energie in me steken als je me zo ziet zitten). Hij begreep dat en bood zijn excuses aan en gaf aan echt héél graag nog met me te willen afspreken.

En deed vervolgens weer hetzelfde: afspraak uitstellen, lang niet reageren (en bij lang bedoel ik: we proberen een afspraak in te plannen, je belooft snel te bellen, en laat vervolgens een week lang niets horen). De 2e x had ik het echt gehad, en ik was hem al uit mijn hoofd aan het zetten, hád hem bijna uit mijn hoofd, tot ik dus begon te horen van allerlei vrienden dat hij het zo vaak over me had en me zo leuk vond. Tja dat wakkerde het vlammetje weer aan. Dus tóch weer een berichtje gestuurd. Kreeg een sorry en een zullen we dan-en-dan bellen?

Maar pff... het hele fucking idee dat je zelfs vooraf per sms zou moeten gaan inplannen wanneer je gaat bellen... jezus. Dat vind ik nogal storend. Kortom de frustratie over dat niets-laten-horen was er nog en ik heb hem derhalve laten weten dat we dan-en-dan idd kunnen bellen, maar ook gezegd dat ik het gewoon niet snap, omdat imo als je iemand -op welke manier dan ook- mag, je die persoon toch gewoon graag wil zien/spreken, waarom dan steeds niets laten horen? Beetje mixed signals. En nu... hoor ik natuurlijk wéér niks.

Wat moet ik er nu mee?
Verstand zegt - uiteraard: sorry, maar dit is lomp gedrag en ik heb mijn grenzen, dit accepteer ik niet, hoepel maar op
Gevoel zegt - natuurlijk: ja maar ik vind je leuheuk!

Zal ik nou nog een laatste poging ondernemen of niet?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_96815380
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:29 schreef Complexiteit het volgende:
Wat een ellende.

En wat nu als hij jou weer een berichtje stuurt? :P Denk je dat je vast kan houden aan je beslissing?
Die vraag was ook al in me opgekomen, dat moet ik nog even gaan bedenken ja :P
// wandelende paradox //
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:56:08 #97
344029 HellsMaw
Eten is lekker
pi_96820026
Je krijgt er waarschijnlijk spijt van. Je hebt het nu midden in "de climax van het einde" afgekapt: niet echt slim.
  zondag 15 mei 2011 @ 00:07:19 #98
344029 HellsMaw
Eten is lekker
pi_96820747
Hoe wis je trouwens je OP? Ik zie bij mijn topics geen "edit" icoontje staan....
pi_96821439
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef HellsMaw het volgende:
Je krijgt er waarschijnlijk spijt van. Je hebt het nu midden in "de climax van het einde" afgekapt: niet echt slim.
Geen spijt. Wel net gebeld. Door hem. Lang gepraat, wel eea uitgepraat. Gaan afspreken.
Weet niet of ik er nou blij mee ben. Kijk t wel ff aan als ik m zie, of ik er nog wel heil in zie.
// wandelende paradox //
  zondag 15 mei 2011 @ 00:23:10 #100
108913 Godshand
guide4you
pi_96821818
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:17 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Geen spijt. Wel net gebeld. Door hem. Lang gepraat, wel eea uitgepraat. Gaan afspreken.
Weet niet of ik er nou blij mee ben. Kijk t wel ff aan als ik m zie, of ik er nog wel heil in zie.
Hij heeft je gewoon op de reservebank. Is nu met een meisje bezig, maar wil jou warm houden.

Mooie tactiek, maar jij bent (hoop ik) ook niet gek natuurlijk :P
  zondag 15 mei 2011 @ 00:54:54 #101
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_96823235
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hij heeft je gewoon op de reservebank. Is nu met een meisje bezig, maar wil jou warm houden.

Mooie tactiek, maar jij bent (hoop ik) ook niet gek natuurlijk :P
Dit ja. Hij houdt je aan het lijntje voor het geval dat hij iets te lang droog staat. :{ Je bent gewoon een back-up. Hou de eer aan jezelf en laat hem niet zo met je spelen. ;)
pi_96823385
Een Rebound Chick heet dat toch tegenwoordig...?

Ben ook zo behandeld en voordat je het weet ben je heel wat jaartjes verder.
  zondag 15 mei 2011 @ 00:59:31 #103
108913 Godshand
guide4you
pi_96823425
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:58 schreef MissYou het volgende:

Ondertussen had je al getrouwd kunnen zijn, en met je kids in het ballenbad van de IKEA kunnen liggen...

Tsja keuzes!!!
pi_96823625
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ondertussen had je al getrouwd kunnen zijn, en met je kids in het ballenbad van de IKEA kunnen liggen...

Tsja keuzes!!!
Bij wijze van......
pi_96827986
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:54 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dit ja. Hij houdt je aan het lijntje voor het geval dat hij iets te lang droog staat. :{ Je bent gewoon een back-up. Hou de eer aan jezelf en laat hem niet zo met je spelen. ;)
Dát denk ik oprecht niet, ken hem natuurlijk langer dan vandaag.

Wat wel zo is - aanvankelijk had ik me, itt de vorige keer, voor hem opengesteld, wilde dit nu echt serieus een kans geven. Door dat gedrag van hem heb ik de deur natuurlijk emotioneel wel een beetje gesloten weer, en de vraag is of ik die wel weer kan opengooien (en of ik dat wel wil), want als ik dat doe is de kans natuurlijk groot dat ik weer hetzelfde gebrek aan reactie krijg en me wéér kut ga voelen. Als ik hem weer zie ga ik even aftasten of het dat nog wel waard is allemaal. Zo nee, dan hak ík de knoop door en zeg ik dat dit voor mij niet gaat werken ;)
// wandelende paradox //
pi_96827991
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:58 schreef MissYou het volgende:

Las je topic gisteren en herkende wel wat dingetjes, ja. Al is hij op dit moment eerder mijn rebound guy geloof ik (ik heb initiatief genomen tot contact toen mijn vorige relatie net op de klippen was gelopen) :P alleen moet ik in het vervolg een gewilliger slachtoffer als rebound uitkiezen geloof ik ;)
// wandelende paradox //
  zondag 15 mei 2011 @ 09:46:46 #107
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_96828423
Ik ken het hele verhaal niet, maar een paar opmerkingen schieten me wel te binnen:

1. Waarom rebounden...? Dat is je doel sowieso niet want dit lijkt je al meer moeite gekost te hebben dan een rebound waard zou moeten zijn. Kan natuurlijk zijn dat je hem nu een rebound noemt om zijn waarde psychologisch gezien te verlagen voor jezelf, mocht het je niet lukken iets met hem te doen. Dan heb je jezelf mooi ingedekt voor het oordeel van anderen.

2. Een veel voorkomende fout is denken dat je zelf niet degene kán zijn die gemanipuleerd wordt, en dan ook maar stelt dat je zelf de manipulator bent.

3. Als je dit proces op zich als erg leuk ervaart, blijf er dan tijd insteken. Levert het je echter vooral ergernis op, stop dan gewoon. Je kan vast wel iemand anders krijgen.
pi_96829766
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 08:42 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]
Wat wel zo is - aanvankelijk had ik me, itt de vorige keer, voor hem opengesteld, wilde dit nu echt serieus een kans geven. Door dat gedrag van hem heb ik de deur natuurlijk emotioneel wel een beetje gesloten weer, en de vraag is of ik die wel weer kan opengooien (en of ik dat wel wil)
Het hele punt is juist dat jij de deur (bewust of onbewust) op een kier houdt, en dat hij dat merkt. Dat is exact wat hij wil uiteraard, je zit op de eerder genoemde reservebank. Als je de deur echt zou dichtgooien (wat ik je wel zou aanraden want je bent en blijft er mee bezig) dan zou je hem opbellen en zeggen dat je geen contact meer wilt. Klinkt hard, maar onbewust ben je toch nog een prooi voor hem, en dat moet je niet willen...
pi_96830396
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:46 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik ken het hele verhaal niet, maar een paar opmerkingen schieten me wel te binnen:

1. Waarom rebounden...? Dat is je doel sowieso niet want dit lijkt je al meer moeite gekost te hebben dan een rebound waard zou moeten zijn. Kan natuurlijk zijn dat je hem nu een rebound noemt om zijn waarde psychologisch gezien te verlagen voor jezelf, mocht het je niet lukken iets met hem te doen. Dan heb je jezelf mooi ingedekt voor het oordeel van anderen.

2. Een veel voorkomende fout is denken dat je zelf niet degene kán zijn die gemanipuleerd wordt, en dan ook maar stelt dat je zelf de manipulator bent.

3. Als je dit proces op zich als erg leuk ervaart, blijf er dan tijd insteken. Levert het je echter vooral ergernis op, stop dan gewoon. Je kan vast wel iemand anders krijgen.
Mijn punt was meer dat ik denk ik aanvankelijk wel contact zocht in een soort van 'rebound' mode (het is net uit, ik vind het wel fijn me in iemand anders armen te storten). Dat veranderde uiteraard toen hij het wel-niet-contact gedrag ging vertonen, want daardoor ging ik achter zijn reet aanlopen.

Keste, Het klopt dat ik de deur op een kier houd. Ik wil de ontmoeting nog even afwachten. Dan beslis ik wel wat het me waard is. Overigens, als hij dan laat blijken nog niet bereid te zijn er meer energie in te steken/iets op te willen bouwen, dan is het sowieso einde verhaal. Ik heb best vaak plezier gehad aan dat soort scharrels, maar op dit moment heb ik er geen behoefte aan en bovendien werkt zo'n situatie voor mij met hem gewoon niet.
// wandelende paradox //
pi_96836964
Het is alsof ik bijna mijn eigen verhaal lees hier! ( Spijt van afwijzing)
Cinnamon je bent echt precies hetzelfde zoals ik. De reacties die jij hebt gegeven en de pogingen die jij hebt gedaan zijn net zoals ik zou doen.

Ik begrijp dan ook dat je de ontmoeting en het verloop daarvan nog wilt afwachten. Opzich geen probleem, maar laat je niet weer in verwarring brengen want de kans is groot dat hij dat weer zal doen. Even het lijntje weer strak trekken om het vervolgens weer wat losser te laten als hij je weer wat meer bij zich heeft.

Mocht dat zo zijn verbreek dan het contact en geef als laatste aan dat hij vooral niet moet denken dat hij zich nog kan bedenken en met twijfels aan moet komen zetten. Dat laatste heb ik ook gedaan, ik ben hem inmiddels 2 keer tegen gekomen en het voelt heerlijk om hem nu totaal te negeren en te voelen dat hij niet meer met mij en mijn gevoelens speelt. want in principe is dat wat ze doen. Hij weet goed dat jij hem leuk vind en weer open staat voor contact wanneer hij daar zin in heeft. Dus hierna ook echt niet meer doen!

Natuurlijk hoop ik voor je dat deze afspraak meer duidelijkheid voor je zal brengen, of dat dan positief is of afwijzend, uiteindelijk moet jij weten waar je aan toe bent. Als hij je dat niet duidelijk maakt dan moet je hetzelf doen!

Succes en ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen!
  zondag 15 mei 2011 @ 16:58:57 #111
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_96846109
Wat JustD1984 zegt. :)
pi_96872775
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef EviL_AleX het volgende:
Wat JustD1984 zegt. :)
En daar sluit ik mij zelf ook volledig bij aan ;)
// wandelende paradox //
pi_96900972
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:00 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

En daar sluit ik mij zelf ook volledig bij aan ;)
:D

Ach ja, het is altijd makkelijker om de situatie voor iemand anders te beoordelen! Ik heb er zelf ook een puinhoop van gemaakt en had graag mijn eigen advies willen opvolgen maar dan is het lang niet zo gemakkelijk!

Hoe is het nu? wel nog afgesproken of contact gehad? Of al helemaal afgekapt?
pi_96964864
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef JustD1984 het volgende:

[..]

:D

Ach ja, het is altijd makkelijker om de situatie voor iemand anders te beoordelen! Ik heb er zelf ook een puinhoop van gemaakt en had graag mijn eigen advies willen opvolgen maar dan is het lang niet zo gemakkelijk!

Hoe is het nu? wel nog afgesproken of contact gehad? Of al helemaal afgekapt?
Dat is helemaal waar, weten is 1, maar het ook snappen en/of ernaar kunnen handelen is 2. Het eerste impliceert niet onmiddellijk het tweede (zo heb ik meermaals moeten ervaren), helaas.

We hebben afgesproken, binnenkort, zie wel hoe het loopt. Update volgt na de date ;)
// wandelende paradox //
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:48:05 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96967752
:')
Resistance is futile.
pi_96974340
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:48 schreef Seven. het volgende:
:')
Schat, ik sta volledig open voor kritiek in welke vorm dan ook, maar steeds dit soort comments plaatsen is een beetje zinloos.
// wandelende paradox //
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:56:05 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96985664
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:05 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Schat, ik sta volledig open voor kritiek in welke vorm dan ook, maar steeds dit soort comments plaatsen is een beetje zinloos.
Opbouwende kritiek geven is blijkbaar ook volledig nutteloos.
Resistance is futile.
pi_96986474
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Opbouwende kritiek geven is blijkbaar ook volledig nutteloos.
:') is geen opbouwende kritiek. En ik luister wel degelijk naar wat er hier gezegd wordt, ik overweeg alles. Dat ik het met sommige dingen niet eens ben, dat klopt, maar dat lijkt me logisch. En dat ik sommige dingen wel zie maar niet kan omdat ik rondliep als een verliefde doos heb ik ook al onderkend.

Overigens - wellicht is het een geruststelling - ik merk dat ik inmiddels wel een beetje over mijn gevoelens heen ben. Niet uit nijd of gekwetstheid, maar simpelweg omdat ik inmiddels een beetje afgeknapt ben na dit gedrag, zo merk ik nu.

Hij krabbelt toch weer terug van de afspraak btw, en eerlijk gezegd hoef ik hem dan ook niet meer te zien. Ach, als ik hem ooit nog tegenkom een biertje drinken vind ik prima, maar het idee dat ik meer wil is gewoon over.

Verder denk ik, op basis van het laatste gesprek wat we hadden, dat ie me wel zag zitten en leuke dingen met me wil doen, maar momenteel andere zaken in zijn leven meer prioriteit geeft: hij wil lekker van zijn vrijheid genieten op dit moment. Wat best is, maar hij mag wmbt wel even een cursusje hoe ga ik beschaafd met mensen om. Beloftes niet nakomen en afspraken steeds afzeggen staat niet in mijn 'hoe hoort het eigenlijk' boekje. Of je nou kennissen bent, vrienden, of dates. Geen tijd is geen excuus, het gaat om je prioriteiten stellen en als je ook maar een beetje fatsoenlijk bent dan geef je een afspraak die je al twee keer moest afzeggen prioriteit.

Enfin, ik ben nog even aan het denken over een passende reactie, want ik wil graag laten blijken dat het allemaal niet meer zo hoeft van mij (ja, dat is een ego-ding).
// wandelende paradox //
pi_96997219
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:16 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Hij krabbelt toch weer terug van de afspraak btw, en eerlijk gezegd hoef ik hem dan ook niet meer te zien. Ach, als ik hem ooit nog tegenkom een biertje drinken vind ik prima, maar het idee dat ik meer wil is gewoon over.
Je hebt een smsje gehad dat hij toch niet kan? Hoe dan ook, hoe dom kan je zijn. Getuigt niet van veel sociale intelligentie zulke acties.

Het vervelende van dit soort situaties is ook, dat jij als andere partij bij zo'n teleurstelling in eerste instantie vaak heel sterk de mening toegedaan bent dat het echt niet kan, maar dat je later, als het een beetje overgewaaid is, gaat rationaliseren en het voor deze ene keer wel door de vingers ziet. - Voor je het weet ben je jaren verder.
pi_97006389
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef Complexiteit het volgende:

[..]

Je hebt een smsje gehad dat hij toch niet kan? Hoe dan ook, hoe dom kan je zijn. Getuigt niet van veel sociale intelligentie zulke acties.

Het vervelende van dit soort situaties is ook, dat jij als andere partij bij zo'n teleurstelling in eerste instantie vaak heel sterk de mening toegedaan bent dat het echt niet kan, maar dat je later, als het een beetje overgewaaid is, gaat rationaliseren en het voor deze ene keer wel door de vingers ziet. - Voor je het weet ben je jaren verder.
Jup. Maar dan verpakt in een heel verhaal.

Is inderdaad niet echt de beste move he? Gewoon andere afspraken maken en die vervolgens voorrang geven, voor keer nummer zoveel. Niet mijn idee van goede omgangsvormen.

Enfin, ik vind het wel best zo!
// wandelende paradox //
pi_97008203
Misschien val je op verkeerde mannen?
pi_97011593
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:28 schreef Complexiteit het volgende:
Misschien val je op verkeerde mannen?
Haha, wel een beetje. Is wel aan t veranderen, voorheen had ik dit gedrag ergens wel aantrekkelijk gevonden, nu ben ik erop afgeknapt. Ik boek vooruitgang ;)
// wandelende paradox //
pi_97020995
Life as we know it: one step at a time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')