Ik heb toch een vraag gesteld?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Nieuwe vraag:
Welke Belgische speler is uit pure nieuwschierigheid naar Milaan afgereist, om een contract voorstel aan te horen van AC Milan? Omdat hij eigenlijk niet wilde vertrekken uit België legde hij en zijn zaakwaarnemer een waanzinnig salaris neer. Waarop AC Milan toehapte en hem een waanzinnige aanbieding deed. De betreffende speler is uiteindelijk met de staart tussen de benen op het vliegtuig gestapt om weer bij zijn cluppie in België te gaan ballen en heeft de zaakwaarnemer een einde gemaakt aan de onderhandelingen.
Jan Ceulemansquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Nieuwe vraag:
Welke Belgische speler is uit pure nieuwschierigheid naar Milaan afgereist, om een contract voorstel aan te horen van AC Milan? Omdat hij eigenlijk niet wilde vertrekken uit België legde hij en zijn zaakwaarnemer een waanzinnig salaris neer. Waarop AC Milan toehapte en hem een waanzinnige aanbieding deed. De betreffende speler is uiteindelijk met de staart tussen de benen op het vliegtuig gestapt om weer bij zijn cluppie in België te gaan ballen en heeft de zaakwaarnemer een einde gemaakt aan de onderhandelingen.
Had jouw vraga niet gezien. Is ook een lap tekst die ik heb moeten typen.quote:
We kunnen beide vragen toch doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Had jouw vraga niet gezien. Is ook een lap tekst die ik heb moeten typen.
Uhm. Toni heeft soberzo gespeeld bij Köln en Schalke.
Ja, goed. Mooi anekdote vind ik dat.quote:
Was een gokje maar mijn ? teken deed het niet, vond het typisch iets voor hem vandaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, goed. Mooi anekdote vind ik dat.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Rustig n00bs, ik weet niks maar vind het leuker om interessante weetjes te lezen dan die spelerspaspoorten!
Niemand? Ik wacht nog een kwartiertjequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was een gokje maar mijn ? teken deed het niet, vond het typisch iets voor hem vandaar![]()
Wat Tony betreft;
Köln, Schalke, Fenerbace en Bayern zijn alle 4 goed, er ontbreekt er nog 1
Borussia Dortmundquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niemand? Ik wacht nog een kwartiertje
Tong kloon.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Rustig n00bs, ik weet niks maar vind het leuker om interessante weetjes te lezen dan die spelerspaspoorten!
klopt, hij kreeg een hartstilstand bij een partijtje ijshockeyquote:
In het nationale team wel, trouwens die Willie is oud gewordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:12 schreef tong80 het volgende:
Heeft ie nog met Willie Kreutzgespeeld ?
Ik gok trouwens op FC Köln
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |