Een psp go kopen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:26 schreef HowAreYouDoing het volgende:
ik heb een manier voor gratis psp games te krijgen zonder te hacken, mag ik het hier uit de doeken doen of niet?
kga straks een linkje posten/pm'en met uitleg en de gamesquote:
Klinkt weinig legaal. (?)quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:39 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
kga straks een linkje posten/pm'en met uitleg en de games
je hebt wel een kabel voor psp naar pc nodig
geen idee, daarom vroeg ik het ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:15 schreef FinalD87 het volgende:
Waarom staat deze topic niet in m'n AT? Geen reeks of zo?
---
[..]
Klinkt weinig legaal. (?)
Nou kom maar op als het legaal is en het werkt op mn ofw 6.30quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:19 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
geen idee, daarom vroeg ik het ook.
het is zonder hacken, gewoon downloaden en knippen en plakken
legaal: idk, idcquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou kom maar op als het legaal is en het werkt op mn ofw 6.30
jaquote:
Ik heb het ook via een pc bekeken hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 06:45 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
ja
@beach de site is bedoel voor psp's maar het downloaden gaat beter via een pc...
aja, maar 1 per keer downloaden de naam moet exact EBOOT.BPB (ofzo) zijn
Ik heb het daarom eerst expliciet gevraagd, en ook in het bericht geschreven het te verwijderen indien het niet erg legaal blijkt te zijn...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:32 schreef sp3c het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat dit een legaal verhaal is
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:03 schreef sp3c het volgende:
ik heb ook zin in een Porsche
can't allways get what we want
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |