Wou ik ook net melden!quote:
Joh, ze zal evengoed denken dat het speciaal voor haar gedaan is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
LOL, een cap van Albertino. Djoon haat roze, op haar badjas na dan.![]()
[ afbeelding ]
Gister, mochten ze elkaar inteviewen, tenenkrommend was het.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:19 schreef Ireth het volgende:
Zijn dat foto's van vandaag/gisteren?
http://www.secretstory.nl(...)or+jou+de+winnaar%3F
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
nou ik ben er weer druk mee geweest......
nieuw plaatje voor de SST Rehap OP wil iemand hem plaatsen aub?
[ afbeelding ]
Vind het zo ook maar een vreemd zooitjequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:19 schreef sjampoeh het volgende:
m'n hub zegt als iedereen het huis al uit is, hebben ze of allemaal gewonnen of niemand. raar kutspelzo ging dat bb of de franse versie toch ook niet ?
bah erger me er dood aan
net goed voor derquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
LOL, een cap van Albertino. Djoon haat roze, op haar badjas na dan.![]()
[ afbeelding ]
Segotje, ik smelt weer!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja dat ze nu al hier zijn vind ik ook jammer en dat het niet vanuit het huis gaat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:19 schreef sjampoeh het volgende:
m'n hub zegt als iedereen het huis al uit is, hebben ze of allemaal gewonnen of niemand. raar kutspelzo ging dat bb of de franse versie toch ook niet ?
bah erger me er dood aan
oehhh wat een schatjes, moppies, druifjes, lekker dingetjessssquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:21 schreef sjampoeh het volgende:
oh my lordy![]()
![]()
mo dr hyves:
Hallo Leden..
Ten eerste wat fijn dat wij alweer bijna 200 leden hebben.. 200 mensen die samen met ons net zo hebben genoten van Mo of Mootje...
Monique is morgen precies een week geleden uit het huis der geheimen gestapt en terug de realiteit in, naar haar Maik,, terug naar haar familie en vrienden.
Net als jullie heb ik hard gewerkt om een stukje onrecht wat haar in mijn ogen is aangedaan recht te zetten maar nu ze weer terug is merk ik pas hoe sterk ze echt is.. ze gaat prima met de negativiteit om en miss deels ook met behulp van Maik..
Hebben we niet enorm genoten van deze uit limburg afkomstige vrolijke dame.. die heel lief en heel gevoelig is..Ik zeker wel en daarom ben ik trots dat ik samen met Lana en Linda deze hyves mag beheren..
mensen laten we dit een leuke verzamelplek maken...om dingen te delen
en in de toekomst nog een leuke verassing maar dat horen jullie snel!!!
veel liefs een trotse monique fan
Maar waar is segredo, hoort toch ook erbijquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef MargrietV het volgende:
Delen Bewoners gespot!
12 mei om 15.42
Sharon, Joanna, Philip en Karim op weg.
De laatste vier bewoners zijn gesignaleerd. Met hun Secret Story koffertjes onder de arm stappen ze een taxi in. Het uur van de waarheid nadert, vanavond wordt de winnaar bekendgemaakt. Hopelijk zijn ze een beetje uitgerust want er staat een spetterende finale op ze te wachten. Ontwetend van wat er komen gaat, maken ze hun weg richting de Amsterdamse studio’s. Jij hebt bepaalt wie zich, na een avontuur van drie maanden, winnaar van Secret Story mag noemen.
die is nie goeeeeeddddquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:21 schreef sjampoeh het volgende:
oh my lordy![]()
![]()
mo dr hyves:
Hallo Leden..
Ten eerste wat fijn dat wij alweer bijna 200 leden hebben.. 200 mensen die samen met ons net zo hebben genoten van Mo of Mootje...
Monique is morgen precies een week geleden uit het huis der geheimen gestapt en terug de realiteit in, naar haar Maik,, terug naar haar familie en vrienden.
Net als jullie heb ik hard gewerkt om een stukje onrecht wat haar in mijn ogen is aangedaan recht te zetten maar nu ze weer terug is merk ik pas hoe sterk ze echt is.. ze gaat prima met de negativiteit om en miss deels ook met behulp van Maik..
Hebben we niet enorm genoten van deze uit limburg afkomstige vrolijke dame.. die heel lief en heel gevoelig is..Ik zeker wel en daarom ben ik trots dat ik samen met Lana en Linda deze hyves mag beheren..
mensen laten we dit een leuke verzamelplek maken...om dingen te delen
en in de toekomst nog een leuke verassing maar dat horen jullie snel!!!
veel liefs een trotse monique fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |