Ah, komop, finale, lekker mee kijken, en dat er "gestuurd" werd wist jij toch ook al lang?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:15 schreef trollie67 het volgende:
ik ga me dat niet aandoen vanavond..al dat bedrog..ik lees hier wel wie er heeft gewonnen..het liefs karim en dan dan sharon....ik ga lekker een bollywood film kiken...kal ho na ho
gaat helemaal blozen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
margriet..knufff aan madelief..knaagje..alltijd knuffies...jullie hier zijn zulke kanjers...dank jullie kon ik met mjn baan alles bijhouden door ochtends en avonds een uur te cos na te lezen...wat heb ik gelacheb om jullie..veeeullll beter als ssl......hope;ijk tot snel
Eet smakkelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
mn spare ribs zijn er !! zie je wel zo snel he?
hij heeft zn bankrekening nummer erbij gedaan hahahaha wat een vertrouwen he? perfect !!
nou tot straks , eerst lekker eten nu
je weet me te vinden hequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
margriet..knufff aan madelief..knaagje..alltijd knuffies..,mark,toverheks,flashbox en allemaal hier op de forum...met uitzonderingen van die pisserds die zo graag mod willen spelen....jullie hier zijn zulke kanjers...dank jullie kon ik met mjn baan alles bijhouden door ochtends en avonds een uur te cos na te lezen...wat heb ik gelachen om jullie..veeeullll beter als ssl......hope;ijk tot snel
Ja, effe terug naar het SST stekkiequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef MargrietV het volgende:
moeten we voor de finale dadelijk verhuizen?
ja...maar dat er een in de hemel wordt geprijsd pik ik niet...toch een kijkcijfer minderquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ah, komop, finale, lekker mee kijken, en dat er "gestuurd" werd wist jij toch ook al lang?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
een scheetje is een zucht uit je reetje.....
dan doe ik dat over een uurtje!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, effe terug naar het SST stekkie
knuff terug en hopelijk tot snel!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
margriet..knufff aan madelief..knaagje..alltijd knuffies..,mark,toverheks,flashbox en allemaal hier op de forum...met uitzonderingen van die pisserds die zo graag mod willen spelen....jullie hier zijn zulke kanjers...dank jullie kon ik met mjn baan alles bijhouden door ochtends en avonds een uur te cos na te lezen...wat heb ik gelachen om jullie..veeeullll beter als ssl......hope;ijk tot snel
verhuizen is niet zo erg.... gaat met een muisklik hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had Gert aangekondigd in de allerlaatste COS
Tot over een uurquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:21 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja...maar dat er een in de hemel wordt geprijsd pik ik niet...toch een kijkcijfer minder
Tot snelquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond allemaal![]()
![]()
Stab, complimenten voor de geweldige plaatjes in de OP![]()
dwanwk jwe wel (mond vol spare ribs )quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
jij was ook alltijd zoo lief...en danilel..noelle...en nikki...ls....zo veel lieve mensen hier..dat ga ik meer missen als sslquote:
Goeden avondquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
hahaha, ik ook hoor, lekker roseetje erbij. Kan alleen de daily niet helemaal zien, moet dochtertje lief nog effe snel ophalen van judo. Maar om 20.30 zit ik strak voor TV met laptop, roseetje en snacksquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:26 schreef MargrietV het volgende:
Hallo Ceetje.... zit er klaar voor.... wijntje binnen handbereik en over een uur neem ik eerste slok
Hallo ceetjequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
Thanksquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:27 schreef trollie67 het volgende:
[..]
jij was ook alltijd zoo lief...en danilel..noelle...en nikki...ls....zo veel lieve mensen hier..dat ga ik meer missen als ssl
Wat nouquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
Denken dat, als je niet afstemt op het kanaal van Ziggo of UPC, het een kijker minder is. Heeft die trol een kijkcijferkastje dan?
nee...die trol heeft geen kijkcijferkast...ik kijk uit principe niet....ga jij maar lekker buigen voor ger die niets fout kan doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
Denken dat, als je niet afstemt op het kanaal van Ziggo of UPC, het een kijker minder is. Heeft die trol een kijkcijferkastje dan?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahaha, ik ook hoor, lekker roseetje erbij. Kan alleen de daily niet helemaal zien, moet dochtertje lief nog effe snel ophalen van judo. Maar om 20.30 zit ik strak voor TV met laptop, roseetje en snacks
Tsssk tssssk, moet het weer zo? Dat is niet des FoK!s.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:29 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nee...die trol heeft geen kijkcijferkast...ik kijk uit principe niet....ga jij maar lekker buigen voor ger die niets fout kan doen
Yeah nog een uurtjequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:32 schreef Diamonds28 het volgende:
Jaaaaa ik zit er al klaar voor kom maar op![]()
ja daar heb ik dus ook zin in!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Laat me bij de finale wat plezier hebben
Nee, het wordt Karims feestjequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef Stability het volgende:
ik bemoei me er lekker niet mee, tis jullie feestje
Who the fuck is Ger! En flikkerstraal op met die persoonlijke aanvallen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef trollie67 het volgende:
[..]
het spoort niet..zit in een depressie omdat ger er niet meer is...
Jij ook ophoudenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef trollie67 het volgende:
[..]
hij komt in de live show!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ze is te vaak gestoken door een bijtje???quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef trollie67 het volgende:
[..]
Op donderdag 12 mei 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsssk tssssk, moet het weer zo? Dat is niet des FoK!s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |