echt wel! en die foto's van die kleine hartedief doen me goed, ben zo vreselijk benieuwd hoe hij de vlucht heeft doorstaan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het gaat hier net zo hard als MET streams. Druk bezochte kliniek hier.
eet smakelijk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
mn spare ribs zijn er !! zie je wel zo snel he?
hij heeft zn bankrekening nummer erbij gedaan hahahaha wat een vertrouwen he? perfect !!
nou tot straks , eerst lekker eten nu
eet smakelijk..en bedankt voor je mooie capsquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
hij heeft zn bankrekening nummer erbij gedaan hahahaha wat een vertrouwen he? perfect !!
Eet smakelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
Belachelijk zeg snap nog steeds niet dat dat mens mamajo, daar niet op aangepakt wordtquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
http://lockerz.com/s/100984211
eet smakelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
Smakelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
Ah, komop, finale, lekker mee kijken, en dat er "gestuurd" werd wist jij toch ook al lang?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:15 schreef trollie67 het volgende:
ik ga me dat niet aandoen vanavond..al dat bedrog..ik lees hier wel wie er heeft gewonnen..het liefs karim en dan dan sharon....ik ga lekker een bollywood film kiken...kal ho na ho
gaat helemaal blozen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
margriet..knufff aan madelief..knaagje..alltijd knuffies...jullie hier zijn zulke kanjers...dank jullie kon ik met mjn baan alles bijhouden door ochtends en avonds een uur te cos na te lezen...wat heb ik gelacheb om jullie..veeeullll beter als ssl......hope;ijk tot snel
Eet smakkelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
je weet me te vinden hequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
margriet..knufff aan madelief..knaagje..alltijd knuffies..,mark,toverheks,flashbox en allemaal hier op de forum...met uitzonderingen van die pisserds die zo graag mod willen spelen....jullie hier zijn zulke kanjers...dank jullie kon ik met mjn baan alles bijhouden door ochtends en avonds een uur te cos na te lezen...wat heb ik gelachen om jullie..veeeullll beter als ssl......hope;ijk tot snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |