abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96706834
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het gaat hier net zo hard als MET streams. Druk bezochte kliniek hier. :D
echt wel! en die foto's van die kleine hartedief doen me goed, ben zo vreselijk benieuwd hoe hij de vlucht heeft doorstaan!
pi_96706839
mn spare ribs zijn er !! zie je wel zo snel he?

hij heeft zn bankrekening nummer erbij gedaan hahahaha wat een vertrouwen he? perfect !!

nou tot straks , eerst lekker eten nu
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96706861
quote:
12s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:

hij heeft zn bankrekening nummer erbij gedaan hahahaha wat een vertrouwen he? perfect !!

eet smakelijk!
pi_96706863
quote:

eet smakelijk..en bedankt voor je mooie caps
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:15:17 #245
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96706890
quote:

Eet smakelijk
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96706905
thnxxx tossoooooooow :W
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96706909
quote:
Belachelijk zeg snap nog steeds niet dat dat mens mamajo, daar niet op aangepakt wordt :(
pi_96706918
ik ga me dat niet aandoen vanavond..al dat bedrog..ik lees hier wel wie er heeft gewonnen..het liefs karim en dan dan sharon....ik ga lekker een bollywood film kiken...kal ho na ho :P
pi_96706946
quote:

eet smakelijk :9
pi_96706974
quote:

Smakelijk ;)
pi_96706975
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Oww wat een scheetje zucht O+
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:18:21 #252
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96707000
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:17 schreef bamby het volgende:

[..]

een scheetje is een zucht uit je reetje.....
Ik haat gluiperds........
pi_96707003
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:17 schreef bamby het volgende:

[..]

die zou zo op mijn schoot mogen liggen!
pi_96707018
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:15 schreef trollie67 het volgende:
ik ga me dat niet aandoen vanavond..al dat bedrog..ik lees hier wel wie er heeft gewonnen..het liefs karim en dan dan sharon....ik ga lekker een bollywood film kiken...kal ho na ho :P
Ah, komop, finale, lekker mee kijken, en dat er "gestuurd" werd wist jij toch ook al lang? ;)
Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
pi_96707020
margriet..knufff aan madelief..knaagje..alltijd knuffies..,mark,toverheks,flashbox en allemaal hier op de forum...met uitzonderingen van die pisserds die zo graag mod willen spelen....jullie hier zijn zulke kanjers...dank jullie kon ik met mjn baan alles bijhouden door ochtends en avonds een uur te cos na te lezen...wat heb ik gelachen om jullie..veeeullll beter als ssl......hope;ijk tot snel
pi_96707045
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
margriet..knufff aan madelief..knaagje..alltijd knuffies...jullie hier zijn zulke kanjers...dank jullie kon ik met mjn baan alles bijhouden door ochtends en avonds een uur te cos na te lezen...wat heb ik gelacheb om jullie..veeeullll beter als ssl......hope;ijk tot snel
gaat helemaal blozen!
pi_96707087
moeten we voor de finale dadelijk verhuizen?
pi_96707095
quote:

Eet smakkelijk :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:21:01 #259
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96707116
Endemol wil verder met Secret Story

Op de finaledag van Secret Story erkent producent Endemol dat de kijkcijfers van het dagelijkse Net5-programma behoorlijk teleurstellend zijn. Met de nodige veranderingen zou het productiehuis zich echter wel aan een tweede seizoen wagen. “Ja, met een flink aangepast businessmodel, willen wij dat wel weer doen. We hebben namelijk absoluut geen spijt dat we het gedaan hebben. Dat zou toch raar zijn?“, aldus Endemol-directeur Laurens Drillich in dagblad Spits.
Drillich weet wel wat er fout is gegaan. De fans kijken volgens hem liever naar de livestreams op internet. “We hebben ons niet gerealiseerd dat mensen via de streams op internet zelf hun programma samenstellen en daar dus de dagelijkse liveshow om half acht niet bij nodig hebben. Bovendien liep die de eerste weken ook nog 36 uur achter op het huis, dus iets nieuws zagen de vaste kijkers dan niet meer.”

Net5-baas Alphons Martens beaamt de inschattingsfout. “De ontwikkeling van online tv-kijken bleek al veel grotere vormen aangenomen te hebben dan wij dachten. Zo enorm dat het de kijkcijfers benadeelde. We dachten dat tien procent van de tv-kijkers op internet zou kijken, dat bleek andersom te zijn.“

Mediacourant
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:21:02 #260
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96707117
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
margriet..knufff aan madelief..knaagje..alltijd knuffies..,mark,toverheks,flashbox en allemaal hier op de forum...met uitzonderingen van die pisserds die zo graag mod willen spelen....jullie hier zijn zulke kanjers...dank jullie kon ik met mjn baan alles bijhouden door ochtends en avonds een uur te cos na te lezen...wat heb ik gelachen om jullie..veeeullll beter als ssl......hope;ijk tot snel
je weet me te vinden he :*
Ik haat gluiperds........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')