wil zo graag weten hoe het met Segredo is!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die moeten ze ergens anders op schiphol halen,. heb ik ook wel eens gehad met groot breekbaar spul...dan krijg je een formulier, en staat het voor je klaar...zal ook wel met dieren zo gaan neem ik aan
ja, maar ik denk dat dat wel goed gaat. krijgen dieren trouwens kalmeringsmiddelen voor ze gaan vliegen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wil zo graag weten hoe het met Segredo is!
klopt...er zat een vrachtwagen erin en de vrachtruimte was nog leeg...vleugels blijken 76 meter te zijn...hij zou opstijgen maar werdt gestopt vanwege problemen..de polderbaan was de enige die groot genoeg was voor hem...nachts mocht die blijkbaar niet vliegen vanwege geluiidoverlast..maar aangezien de vlucht al 3 dagen te laat was ging die nachts om half 3..wij werden er wakker van...want we wonen 10 minuten van de polderbaan...heel erg jammer...stonden er 3 dagen voor niets om fotos te nemen..het is echt een giga mooi vliegtuig...geweldig om te zienquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:56 schreef Stability het volgende:
[..]
haha fan van antonov?
hij is wel heeeeeel groot he?
kweetutniet...we moeten afwachten ...helaas kippegaasquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Ytsmi het volgende:
Zouden we beelden krijgen hoe ze koffers pakken en het huis uit gaan zou wel leuk zijn,en hoe ze op schiphol aankomen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is te groot om in een tas te passen, dus reist apart.
mijn hondje kreeg dat wel maar was gewoon alert en zat alles te bekijken plaste netjes op een krant hahaha! en was zeer geinteresseerd als er wat geserveerd werd!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, maar ik denk dat dat wel goed gaat. krijgen dieren trouwens kalmeringsmiddelen voor ze gaan vliegen?
Ja helaas en mis best de streams hoor whahahahhahhaquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:01 schreef Stability het volgende:
[..]
kweetutniet...we moeten afwachten ...helaas kippegaas
Die bulldog is er ook, dat had Ian al aangekondigd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Hoop wel dat hij ook in de show komt, anders gaat alles dadelijk weer over joana met haar bulletje
ja..ik zat bij een gp amazone..wiens paarden verkocht werden naar china en amerika..als nodig krijgen ze kalmering...maar ze hebben mooie stallen en boxen voor de dieren...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, maar ik denk dat dat wel goed gaat. krijgen dieren trouwens kalmeringsmiddelen voor ze gaan vliegen?
precies!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Hoop wel dat hij ook in de show komt, anders gaat alles dadelijk weer over joana met haar bulletje
wowwww echt groot! ik ging vroeger met mn kinderen ook altijd vliegtuigje spotten...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:01 schreef trollie67 het volgende:
[..]
klopt...er zat een vrachtwagen erin en de vrachtruimte was nog leeg...vleugels blijken 76 meter te zijn...hij zou opstijgen maar werdt gestopt vanwege problemen..de polderbaan was de enige die groot genoeg was voor hem...nachts mocht die blijkbaar niet vliegen vanwege geluiidoverlast..maar aangezien de vlucht al 3 dagen te laat was ging die nachts om half 3..wij werden er wakker van...want we wonen 10 minuten van de polderbaan...heel erg jammer...stonden er 3 dagen voor niets om fotos te nemen..het is echt een giga mooi vliegtuig...geweldig om te zien
Nopequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
oh !! kan je de live niet zien dan?
zat ze niet in het ruim dan? gewoon mee en bij jou zitten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
mijn hondje kreeg dat wel maar was gewoon alert en zat alles te bekijken plaste netjes op een krant hahaha! en was zeer geinteresseerd als er wat geserveerd werd!
hahaha ja hequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Ja helaas en mis best de streams hoor whahahahhahha![]()
Dat kun je met je dierenarts bespreken. Het wordt aanbevolen om al geruime tijd voor de reis de hond te laten wennen aan de bench, en zonodig krijgt de hond een kalmeringsmiddel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
lachen als ie bart naar zn poten haptquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die bulldog is er ook, dat had Ian al aangekondigd.
zat op schoot, woog maar 1 kilo en dan mogen ze in de cabine.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef Stability het volgende:
[..]
zat ze niet in het ruim dan? gewoon mee en bij jou zitten?
ja zoiets dacht ik al , anders zouden ze wel in paniek raken of gestressed worden..quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja..ik zat bij een gp amazone..wiens paarden verkocht werden naar china en amerika..als nodig krijgen ze kalmering...maar ze hebben mooie stallen en boxen voor de dieren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |