wij gaan nog steeds om te spotten met de cameras...voor al patat etende mensen zijn hilarisch..hahahaha...dat zijn meer onze uitjes op zondag omdat we 6 dagen werken in de week...dan ben je er wel ff uit..en het is niet ver weg...en manlief houd wel van die patat...er staan 3 wagens..en oma is de beste...voor 1.95 patatje oorlog...en je houd er nog patat en saus over...zo veel is het..ik hou er niet van..maar de koffie is erg goed en ook maar 60 eurocentquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef Stability het volgende:
[..]
wowwww echt groot! ik ging vroeger met mn kinderen ook altijd vliegtuigje spotten...
op dat parkeer terreintje met die patatwagen, daar stonden echt van die gasten die met grootbeeld lenzen en complete apparatuur op statief al die vliegtuigen filmden en fotografeerden.
het mooste vond ik ook altijd die hele grote zware vliegtuigen...kheb ze alleen nooit gefotografeerd hoor.
smerige omkoperij, laat ze het maar in hun reet steken.... gaat natuurlijk onder mom van goody bag!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
http://lockerz.com/s/100984211
Dat is echt jammer voor jequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Nope![]()
(ben een dom ei geweest en me ergens voor opgegeven zonder dat ik wist dat dan ook de finale zou zijn)
dat is toch niet te geloven he? wie wil er nou met een shirt van dat wijf lopen>???quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
om ritueel te verbranden misschienquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is toch niet te geloven he? wie wil er nou met een shirt van dat wijf lopen>???
Ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is toch niet te geloven he? wie wil er nou met een shirt van dat wijf lopen>???
haha ja...ik ben ook geen patat eter hoor, maar ja , kleine kinderen toen he...die bleven maar bestellen, keken heel niet naar die vliegtuigen omquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef trollie67 het volgende:
[..]
wij gaan nog steeds om te spotten met de cameras...voor al patat etende mensen zijn hilarisch..hahahaha...dat zijn meer onze uitjes op zondag omdat we 6 dagen werken in de week...dan ben je er wel ff uit..en het is niet ver weg...en manlief houd wel van die patat...er staan 3 wagens..en oma is de beste...voor 1.95 patatje oorlog...en je houd er nog patat en saus over...zo veel is het..ik hou er niet van..maar de koffie is erg goed en ook maar 60 eurocent
We kunnen het wel Hotel California noemenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het gaat hier net zo hard als MET streams. Druk bezochte kliniek hier.
echt wel! en die foto's van die kleine hartedief doen me goed, ben zo vreselijk benieuwd hoe hij de vlucht heeft doorstaan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het gaat hier net zo hard als MET streams. Druk bezochte kliniek hier.
eet smakelijk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
mn spare ribs zijn er !! zie je wel zo snel he?
hij heeft zn bankrekening nummer erbij gedaan hahahaha wat een vertrouwen he? perfect !!
nou tot straks , eerst lekker eten nu
eet smakelijk..en bedankt voor je mooie capsquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
hij heeft zn bankrekening nummer erbij gedaan hahahaha wat een vertrouwen he? perfect !!
Eet smakelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
Belachelijk zeg snap nog steeds niet dat dat mens mamajo, daar niet op aangepakt wordtquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
eet smakelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
Smakelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |