www.fut11info.nlquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef ForumPimp het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij tevreden met mijn team op deze manier, maar ik wil andere spitsen. Benzema kan niet echt mooi schieten vanaf afstand. Ik zat er aan te denken om Torres of Villa te halen, wat zou ik max moeten neerleggen voor die spelers?
www.fut11info.nl staan de gemiddelde prijzenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef ForumPimp het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij tevreden met mijn team op deze manier, maar ik wil andere spitsen. Benzema kan niet echt mooi schieten vanaf afstand. Ik zat er aan te denken om Torres of Villa te halen, wat zou ik max moeten neerleggen voor die spelers?
Heb ik al.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:03 schreef Fenomeno het volgende:
Torres zou ik niet doen ivm chem, Higuain is misschien een leuke spits voor je
Pfffff.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
www.fut11info.nl
Ze zijn per stuk in ieder geval duurder dan je hele team samen.
Higuain >Benzema.quote:
Waarom noem je hem altijd Florlán?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Higuain >Benzema.
Florlán is ook een goede spits. Zat er aan te denken om Villa in te ruilen voor IF Benzema. Maar de waarde van Villa is ook weer 10k gezakt
Ik snap het niet..hij heet Forlan en omdat hij goed is noem je hem Florlan?quote:
Kruising tussen Forlan en Tore Andre Flo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap het niet..hij heet Forlan en omdat hij goed is noem je hem Florlan?
Hij heet Florlánquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap het niet..hij heet Forlan en omdat hij goed is noem je hem Florlan?
Nee..Hij heet Diego Forlán Corazzo.quote:
Floquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kruising tussen Forlan en Tore Andre Flo.
Je ziet nu pas dat je hem al 100 keer Florlán hebt genoemd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef Rijstbal het volgende:
Past niet op z'n shirt.
edit: Oh ik zie nu pas die typo van mij.![]()
![]()
![]()
Heb je dat vaker, dat je zonder het door te hebben ergens je l tussen stopt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef Rijstbal het volgende:
Geen idee waarom ik die l er tussen stop. Automatisme denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
popie jopie man die jongenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef StijnDa het volgende:
jpg97 ik wil wel een keer spelen maar je friends list is vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zal maar niets zeggen Rijstbal.Knap hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 verdedigers uitspelen
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
Moet je mij ook niet neerhakken, hè.quote:
Die eerste rode kaart was onbewust.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Moet je mij ook niet neerhakken, hè.Maar goed, na de 3-0 en rode kaart was het ook niet echt meer een wedstrijd. Alleen jammer dat je die vrije trap er nog in schoof. Wel grappig trouwens. Ik had Schalke en jij Borussia, volgens mij was dat vorige keer dat we speelden precies andersom.
Oja, en die eerste keer met Adelaide was omdat Sergio van Dijk en Slory daar spelen. Maar de rest van het team is zo slecht dat er niks mee aan te vangen is.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:39 schreef ForumPimp het volgende:
Sportiviteit is ver te zoeken met Ultimate Team. Ik was een online tournament aan het doen, ik was in de finale beland en moest toen tegen 1 of andere gast die nadat hij had gescoord de bal op z'n eigen helft bleef spelen.
Dat duurde 1 helft, daarna gequit en hem een bericht gestuurd wat voor fucking loser het wel niet is. Echt om te kotsen.
Zo, dat was mijn frustratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |