lol wtfquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
Oke, heb het al. Heb volgens mij nu wel iets afgebroken.
Op zustertjesdag nog wel, gefeliquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:59 schreef tliciouz het volgende:
FUCK YEAH, mijn contract word verlengd!
Het is de dag van de verpleging hoorde ik vanmorgen op de radioquote:
Oh, normaal krijg ik dan altijd een presentje. Nou ja, die heb ik nu dan gehad. Oh ben zo blij he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is de dag van de verpleging hoorde ik vanmorgen op de radio
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:59 schreef tliciouz het volgende:
FUCK YEAH, mijn contract word verlengd!
Die plant van mij en daarna nog dikke pwnage met triple kill. Die was baas.quote:
Oh hij zit ook op fok he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:17 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nee hij zat in de klas bij een vriend van me hehe.
Vrouwen en techniek.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
Kutnummerquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nee niets, want ben behoorlijk technisch al zeg ik het zelf.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kutnummer
Tenzij je NAC bedoeltWelluk nummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Het is gewoon een makkelijke opmerking.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niets, want ben behoorlijk technisch al zeg ik het zelf.maar dit was gewoon een raar hoesje, voelde net of als je te hard er aan trok het zou afbreken. Gelukkig niets gebeurd.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kutnummer
Tenzij je NAC bedoeltDat jij dat nummer kent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Dat is zo'n kutnummer.quote:
WTF? Nee!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
'Hugh Grant in running voor Two and a half Men'
Hell no.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
Hell no.
Je riep het een aantal keer over Xbox Livequote:
Scherp.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je riep het een aantal keer over Xbox LiveDus die link was niet zo moeilijk te leggen. Dacht wel al dat het van die slechte hipperdehoppermuziek was
Dus...quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:44 schreef fratsman het volgende:
Tamara's zijn in mijn beleving altijd onverzorgde vieze wijven.
Ze kunnen beter helemaal stoppen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
Hell no.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |