Jammer Wesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja ach, moet wat verkopen. Nu zoveel games aan het spelen overal dat ik die oude ook maar wat bewaar, heb ik tenminste altijd iets
Deze man. Hij heeft gelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:06 schreef tuut-chips het volgende:
- Wat zou Microsoft moeten doen om deze E3 (van jou) alle aandacht te krijgen?
Een nieuwe xbox aankondigen! En het is ook ruim tijd voor een goede exclusive.
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze man. Hij heeft gelijk.
KOM OP MAN, PASS ME EEN NIEUWE IP EN SHIZ MEHN! *slaat schedel tegen penis*
Die zijn toch ook tof Rickoquote:(is overigens ook terug te zien in de 360 topics; iedereen heeft het alleen nog maar over arcade games)
Mee eensquote:Op zondag 15 mei 2011 11:04 schreef RickoKun het volgende:
Er zijn gewoonweg geen exclusives meer voor de Xbox360, en nee, Halo en Gears of War vind ik (als enige) ontzettende paupergames. Fable 3 is gewoon fable 2,5
Het zal wel 's tijd worden voor een announcement inderdaad. Release laat daarna toch wel weer een tijdje (2 jaar?) op zich wachten.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zou me steeds minder gaan verbazen als MS met een nwe console komt
Ik heb wel een weddenschap lopen voor GEEN nwe Xbox in 2012...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Het zal wel 's tijd worden voor een announcement inderdaad. Release laat daarna toch wel weer een tijdje (2 jaar?) op zich wachten.
Sowieso is 2012 te vroeg als je nu nog geen announcement hebt gehad, daar verandert 1 E3 niets aanquote:Op maandag 16 mei 2011 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb wel een weddenschap lopen voor GEEN nwe Xbox in 2012...
Hoezo? Nu announcen, herfst 2012 in de winkel!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Sowieso is 2012 te vroeg als je nu nog geen announcement hebt gehad, daar verandert 1 E3 niets aan
Alles kan, het zou ook zomaar met kerst in de winkels kunnen liggen maar ik betwijfel het. De markt is veranderd, men weet dat de consumenten liever wat tijd hebben om dingen te 'verwerken' (quote:Op maandag 16 mei 2011 23:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoezo? Nu announcen, herfst 2012 in de winkel!
Dan pas?quote:
GTA5 is officieel nog niet aangekondigd, maar hopelijk zal die aankondiging inclusief kekke trailer deze E3 komen.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:31 schreef wc-eend het volgende:
Hey allemaal,
Ik ben bezig met een E3-special voor op FOK!games over Microsoft en zoek wat meningen en verwachtingen
De special zal niet komende week maar de week erop online komen, voordat we vertrekken naar de E3.
Mocht je een mening hebben, check hieronder een aantal vragen;
- Welke (nieuwe of nog niet aangekondigde) game hoop je dat aangekondigd gaat worden?
Batman Arkham City uiteraard, en SSX, en Sonic Generations.quote:- Van welke (al aangekondigde) game hoop je meer informatie te zien?
Veel Kinect meuk en de standaard voorspelbare shit, dus Fable 4, Gears 3, Forza 4, etc. Er zal vast ook wel weer een nieuwe Halo aangekondigd worden en een HD pack van halo 1 en 2 ofzo.quote:- Welke aankondigingen verwacht je?
Die aankondigingen die ik dus net opnoemde: Die Kinect shit en die uitgemolken reeksen.quote:Waar(/welke aankondiging) zit je niet op te wachten?
Shenmue 3, Jade Empire 2, toffe XBLA aankondigingen, een toffe rally game zoals Rallisport Challenge, etc.quote:- Wat zou Microsoft moeten doen om deze E3 (van jou) alle aandacht te krijgen?
Ik denk niet dat de Microsoft persconferentie de beste wordt. Ik vermoed weer veel voorspelbare aankondigingen van titels waar ik niet echt in geinteresseerd ben,quote:- Waarom wordt de Microsoft persconferentie de beste?
Zo een slim?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:21 schreef Lijnloos het volgende:
Nieuwe Xbox in huisEindelijk weer lekker spelen...
Halo Reach is juist heel tof! Vooral co-opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:42 schreef Lijnloos het volgende:
Fable 3 en Halo:reach... die eerste vind ik nog wel ok, maar Halo boeit me niet, dus die gaat asap in de verkoop (bij de oude xbox, mooi compleet setje met games van maken.)
Nou doet Kinect mij momenteel nog niet zoveel, vanwege de niet zo denderende games.quote:Microsoft heeft gezichtsherkenning aan de technologie van Kinect toegevoegd. De camera van de Xbox 360 kan nu ook gezichtsbewegingen herkennen.
© AFP
Dat meldt Microsoft. De nieuwe versie van Kinect moet later deze lente beschikbaar komen.
Gamers kunnen elkaar online ontmoeten dankzij Avatar Kinect. In de virtuele omgeving zien spelers elkaars gamepersonage met dezelfde gezichtsuitdrukking die de speler thuis voor de buis heeft.
"Dit is nog maar het begin", benadrukt Pete Thompson, manager van Xbox Live bij Microsoft.
Je gaat mij toch niet zeggen dat ik mijn kinect eindelijk eens een keer uit de doos moet halen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gezichtsherkenning Kinect
[..]
Nou doet Kinect mij momenteel nog niet zoveel, vanwege de niet zo denderende games.
Maar dit is toch wel een knap staaltje werk als je het mij vraagt. Als het zo goed werkt als hier in het nieuwsbericht wordt gesuggereerd natuurlijk.
Omdat de 360 geen HD-DVD speler heeft, je zou het wellicht via die old-school accessoire kunnen doen, maar dan segmenteer je je userbase, niet echt handig...quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:31 schreef pugehenis het volgende:
Iemand een idee trouwens waarom xbox 360 games niet op hd dvd's worden uitgebracht? Dat is toch veel handiger met games zoals L.A. Noire?
Of kan de xbox die helemaal niet aan sinds ze de blu-ray/hd-dvd 'oorlog' verloren hadden?
Haaaa ik heb die nog liggen die hd dvd spelerquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Omdat de 360 geen HD-DVD speler heeft, je zou het wellicht via die old-school accessoire kunnen doen, maar dan segmenteer je je userbase, niet echt handig...
Ik toen ook gekocht want die films op dvd waren dan nog duurder geweestquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had 'm bijna gekocht toen ze obsolete raakten. Kostte je een tientje ofzo en je kon 10 HDDVD's voor een tientje kopen. Maar ja, heb gekozen om het op BRD te houden vanwege de uniformiteit.
Oke Yi doe dat!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef Yi-Long het volgende:
Sega Rally is nu te downloaden op marketplace. Ik hoor zojuist het geluidje in de achtergrond dat mijn download (trial) klaar is, dus ik ga hem even proberen
Het was GE-WEL-DIG!!! Echt een aanrader!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke Yi doe dat!
En laat even weten hoe het was.
Geeft niet...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:38 schreef Lijnloos het volgende:
Kon het niet laten: Ik heb zojuist #LEGO Pirates of the Caribbean(Xbox 360) voor maar 42,95 besteld op @Mediaoffer incl. verzenden!
Die wil ik ook nog een keerquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:38 schreef Lijnloos het volgende:
Kon het niet laten: Ik heb zojuist #LEGO Pirates of the Caribbean(Xbox 360) voor maar 42,95 besteld op @Mediaoffer incl. verzenden!
Dat ziet er wel weer tof uit!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Yoostar besteld
[ afbeelding ]
Je bent een Monk die getraind wordt, gaat op onderzoek uit, BAM PLOTTWIST, eind.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef AQuila360 het volgende:
Jade Empire was ook heel tof al weet ik niet echt meer hoe die ging.
Ja ik heb er echt zin in.... hij is al onderweg vanuit Engelandquote:
Vond Jade Empire maar saai, trok me echt totaal nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef AQuila360 het volgende:
Jade Empire was ook heel tof al weet ik niet echt meer hoe die ging.
Blinx met z'n stofzuigertjequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:12 schreef larry_flynt het volgende:
Heb op de rommelmarkt Jade Empire en Blinx voor de xbox 1 gekocht. Ga ze lekker op de 360 spelen vanavond. Of ik ga Alan Wake weer verder spelen....
tussen de 75 ~ 100 euro afhankelijk van leeftijd, accessoires, bijgeleverde spellen e.d.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
Hoeveel kan ik nog voor me oude werkende Xbox kunnen vragen (elite)
Controller met accu en geen spellen. Wel alle kabels en zoquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:14 schreef jpg97 het volgende:
[..]
tussen de 75 ~ 100 euro afhankelijk van leeftijd, accessoires, bijgeleverde spellen e.d.
bron: http://www.giantbomb.com/(...)drives-updated/3211/quote:"Following a recent update to our system software, we have become aware of an issue that is preventing a very small number of Xbox 360 owners from playing retail game discs," the company said. "This issue manifests itself a as a unique 'disc unreadable' or 'disc unsupported' error on the screen. We are also able to detect this issue over Xbox Live and are proactively reaching out to customers that may be impacted to replace their console."
Geloof het niet.quote:
2009 Pro 60 GB modelquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geloof het niet.
http://www.gamer.nl/nieuw(...)oor-sommige-modellen
Heb hetzelfde model... toch maar even updaten en kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geloof het niet.
http://www.gamer.nl/nieuw(...)oor-sommige-modellen
hadden ze daar niet eerder mee kunnen komenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:49 schreef AQuila360 het volgende:
Je krijgt dan wel een gruwelijke deal zeg
Nieuwe 360 slim + 12 maanden gold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop