quote:
Op vrijdag 8 juli 2011 19:23 schreef shrl het volgende:Hay allemaal,
De laatste tijd heb ik ook spijt van mijn tattoo. Al enige tijd denk ik erover om 'm te verwijderen en super dat dit forum actueel is

Wel ben ik benieuwd naar het volgende: mag je gedurende de gehele periode van laseren niet in de zon met je tattoo? Want bij mij zit ie op mijn onderarm en het lijkt me verschrikkelijk om dus 3 jaar lang (ga uit van het ergste) niet in de zon te mogen en de plek steeds te moeten afplakken!
Daarnaast vraagje aan Blosje, zit namelijk ook te denken aan Parkkliniek, maar kan nergens ervaringen lezen over deze kliniek. Hoeveel weken zit er tussen de behandelingen? En had je last van blaren enz.? Ben erg benieuwd naar jouw ervaring met deze kliniek!
Zit zelf te twijfelen tussen kliniek Veldhoven en Parkkliniek..
Groetjes!!
Hey,
Ik wilde eerst voor een ander behandelmethode gaan en kwam zo bij medical laser - parkkliniek uit. Mijn behandelaar raadde me deze vorm van tattoo verwijdering af omdat ik getint ben en ben dus toen toch voor laser gegaan.
Helaas heb ik nooit ervaringen van andere mensen gelezen die ook bij deze kliniek onder behandeling zijn. Ik ben er vanuit gegaan dat het geen kwakzalver kan zijn omdat het een onderdeel van de parkkliniek is en die goed staat aangeschreven.
Ook komt m'n behandelaar regelmatig op tv.
Toen ik deze kliniek vond heb ik in het weekend gebeld, het telefoonnummer stond doorgeschakeld naar een mobiel nummer en werd binnen een uur terug gebeld.
Heb een afspraak gemaakt en heb toen een intake gesprek gehad waarbij we alles hebben besproken. Ik moest 2 dagen bedenktijd nemen en daarna kon ik een afspraak maken.
Bij mij zit er ongeveer 8 weken tussen.
Na de behandeling werd mijn tattoo wit en kreeg ik op bepaalde plaatsen bloedinkjes en waren m'n armen een beetje opgezet. Het droogde op en had kleine korstjes. Geen blaren.
Het mocht 48 uur niet nat worden, mocht er geen creme opsmeren en moest het vooral aan de lucht laten drogen. Kreeg er ook geen verband op na de behandeling.
Na anderhalve week begonnen de korstjes los te laten en nu is het helemaal genezen!
Ik heb nu, na 1 behandeling al 'witte' puntjes in m'n tattoo dus ben hartstikke blij!
Verder ziet m'n tattoo erruit alsof tie oud is en nog een keer ingekleurd moet worden.
Ik wilde ook eerst voor de kliniek in veldhoven kiezen omdat ik zoveel goede ervaringen heb gelezen. Maar vond het toch erg ver weg en ik vind 3 behandelingen per jaar erg weinig.
Maar elke kliniek adviseert natuurlijk weer wat anders dus weet eigenlijk ook niet zo goed wat nou eigenlijk 'hoort'.
Mijn tattoo zit aan de zijkant van m'n beide onder armen.. Komt gelukkig geen zon op als ik op m'n rug lig te zonnen. Maar toen ik het pas had gelaserd en tijdens het genezingsproces ben ik er niet mee in de zon geweest. Dit raadde m'n behandelaar me ook sterk af.
Ben eigenlijk wel blij dat we dit jaar niet zo'n hete zomer hebben haha
Zo heel verhaal getypt haha

Liefssss