Gelukkig maar, als ik het zo terug lees komt het wat negatief over maar zo bedoel ik het niet. Ik begrijp nl heel goed hoe frustrerend het moet zijn als je al zo lang bezig bent en hem er wel vanaf zou willen kijkenquote:Op maandag 26 maart 2012 18:59 schreef WRH het volgende:
snap helemaal wat je zegt, dat is dan ook precies wat ik zelf denk...
http://www.powned.tv/nieu(...)o_schuurmachine.htmlquote:Tattoo verwijderen met een schuurmachine
Een man uit Veenendaal was het zat om telkens aan zijn ex te denken als hij naar zijn getatoeëerde hand keek en besloot daarom de boel aan te pakken met een schuurmachine.
Verontruste buurtbewoners zagen hem afgelopen zaterdag met een bebloede hand door Veenendaal lopen en waarschuwden de politie, zo weet de Gelderlander.
De agenten trokken al snel de conclusie dat de man de hulp van een schuurmachine had ingeroepen om de tatoeage te verwijderen. De man was niet echt in zijn opzet geslaagd, aangezien de tatoeage nog prima zichtbaar was, zo zei een politiewoordvoerder.
Beetje rigoreus maar vooral stom...quote:Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)o_schuurmachine.html
Wat voor mijn humor geldt, geldt helaas niet voor jouw sarcasme.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:36 schreef WRH het volgende:
goh aryamehr, wat een werkelijk briljante humor heb jij zeg, echt, ik val om van zoveel gevatheid...
Dit kun je beter in een topic posten waar mensen tatoeages aan het nemen zijn, niet waar ze ervan af aan het raken zijn. Beetje hetzelfde als in een afkicktopic gaan posten dat je niet verslaafd moet raken.....quote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef Meloewa het volgende:
mensen denk vervolg nog eens na bij het nemen van een tatoeage ja
gr
een bezorgde meid
Gelukkig is een tattoeage tegenwoordig te verwijderen, dat doet een beetje pijn en kost een hoop geld.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef Meloewa het volgende:
mensen denk vervolg nog eens na bij het nemen van een tatoeage ja
gr
een bezorgde meid
Kijk eens een paar posts boven je.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:20 schreef Triggershot het volgende:
Tatoeage 'verwijderd' met schuurmachine
Sowwiequote:Op zaterdag 14 april 2012 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |