Doei.quote:
Doei.quote:
180ccquote:
Die lapoquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef sharr het volgende:
Ik ga zo gewoon huilen door dat nummer van Portugal van ESC.
Village People alleen dan slechter
Bij twijfel gewoon doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik twijfel over de muziek die ik zal gaan luisteren
Tussen wat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb zojuist een link gedropt, kun je je mee vermaken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Al op afgetrokkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een link gedropt, kun je je mee vermaken.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nee?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beachhhhhhh heb je het gelezen ja?!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
120 130 geen enkel probleeeeeeeeeem
DHCquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
120 130 geen enkel probleeeeeeeeeem
MAAT!quote:
Ja dat weet ik niet, mijn intro lijkt daarop maarja dat is gewoon kick snare en clap dus dat hebben al die nummersquote:
Lekker ding van me!quote:
Inderdaad is zo'n standaard introquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, mijn intro lijkt daarop maarja dat is gewoon kick snare en clap dus dat hebben al die nummers, ik weet ook niet hoe ik dat weg moet halen
Hoe staat het leven daar mijn kameraad?quote:
Slecht, want ik besef me niet dat ik volgende week examens heb.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe staat het leven daar mijn kameraad?
Strandquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Slecht, want ik besef me niet dat ik volgende week examens heb.
Doei.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef Beach het volgende:
lata
en niet meeten breezer wil gewoon seks
Je mag wel even voelen, maar mij nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met jan en mij ook? Of mag ik dan alleen toekijken?
Blond, blauwe ogen en goddelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:06 schreef Oceanview het volgende:
Ik ken breezer heul niet goed, en weet niet eens hoe hij eruit ziet.
Leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb straks een date met jan
Flippiee zei wel dat je leuk bent om te meeten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Blond, blauwe ogen en goddelijk.
gaarne.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je mag wel even voelen, maar mij niet
Wat echt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Ragboer het volgende:
Jan heeft net 7 bier gedronken of zijn zenuwen te bedwingen. Volgens mij lukt dat niet echt.
En zij serieus uur lang buiten wachten en schreeuwenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb cosjen ook een keer gemeet, samen met een paar junks bij een McDonalds in Amsterdam
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flippiee zei wel dat je leuk bent om te meeten.
Haha dat was echt grappig, die mensen snapte er ook helemaal niets vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En zij serieus uur lang buiten wachten en schreeuwen
Vandaag weer een date toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Over 40 minuten begint mn wereldreis![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi Sporten, ik ben Bob [ afbeelding ]
XDXD
haha net zoals ik ben slapenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
XDXD
XD goeie man Xdquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
XDXD
Hoi slapen, ik ben lopen.quote:
Of ik ben etenquote:
Je hebt helemaal gelijk, ik zal ze dan ook fantastisch vinden.!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of ik ben eten [ afbeelding ] Alleen van die leuke grapjes kun je daar mee uithalen [ afbeelding ]
XD
XD XDquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef HappyBob het volgende:
"Ik ben eten"
"Mag ik een hapje uit je bil?"
XDXD
Haha luecken smley is dat ja xDquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef Gridlok het volgende:
"XD" word hier teveel gebruikt.
[ afbeelding ]
Neuken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dit keer doen? [ afbeelding ]
Ff hangen zeker.quote:
Is nog een verassing voor Janquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dit keer doen? [ afbeelding ]
Mm. We hebben t over Jan, dus ik denk een weekje?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoelang zou KB niet meer kunnen lopen denk je?
Surprise buttsex?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is nog een verassing voor Jan
Omgquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is nog een verassing voor Jan
Doeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
1 week en 1 dag?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mm. We hebben t over Jan, dus ik denk een weekje?
quote:Op maandag 28 februari 2011 07:22 schreef badtripbob het volgende:
Ik heb zelf zo'n idee dat hemel en hel 2 uitersten zijn die niet zonder elkaar bestaan. Zonder goed geen slecht en andersom. Maar ik denk dat de gedachte erachter is dat als iedereen zich gedraagt zoals voorgeschreven om in de hemel te komen, deze op aarde dan is. Als iedereen ingesteld is op zijn medemens en we elkaar allemaal als broeders zouden zien ipv als die vieze ongelovigen of die rare mensen met een ander heilig boek en gewoontes en zo...! Dan zou er dus gevormd worden wat de mensen samen(Alles wat er is samen als 1 geheel=god)zijn en creëren. Hetzelfde kan met het scenario hel. Als iedereen maar er op los gaat roven, moorden, verkrachten, brandstichting plegen, etc etc... Dan zou je ook wel van een hel op aarde kunnen spreken.
Tot nu toe is de wereld een mix van beiden, een beetje zoals ying en yang. Wat goed/fout is is natuurlijk altijd een objectief iets. Wat de één slecht vind kan de ander goed vinden. In essentie bestaat er helemaal geen goed of slecht, alleen het zijn zelf. Wij verzinnen zelf of we iets goed of slecht vinden.
Uiteindelijk is het volgens mij allemaal symboliek voor dingen als eenwording, bewustzijnsverruiming, het grote geheel(God) eren/aanbidden voor wat het is en niet is. Het is alles en niets.
Tussen hemel en hel? Daar zit wat wij er van maken. Sowieso heb je, ook al zou er misschien wel een hemel en hel zijn, geen enkele zekerheid daarop. Dan kan je beter van het leven waarvan je weet dat het bestaat (...voor zover onze eigen gedachtes en waarnemingen van de wereld echt zijn. Voor zover ik of jij echt bent. Misschien is het allemaal wel een droom geweest, of zijn we allemaal alleen energie en is deze dimensie er om dingen als tijd, ruimte, geluid, etc, beeld te vormen? Dat deze wereld zeg maar virtueel is en alleen echt is omdat je het kan waarnemen.
Je kan met een virtual reality bril op die bepaalde beelden projecteert echt levensechte ruimtes ervaren en er doorheen lopen en zo... Wie zegt dan dat onze hersenen niet gewoon alle informatie oppikken vanuit onze zintuigen en daarmee het virtuele beeld opzetten? Denk aan the matrix bv met There is no spoon. Dat het ding niet bestaat en nooit bestaan heeft betekent dat je er alles mee kan doen, aangezien het alleen "data" is die de virtuele wereld vormt.) tot het volste beleven en genieten van de tijd die je hier te vertoeven hebt..
[/Space-modus]
Ja, het is een beetje lastig inschatten wanneer ze nou gaan neuken. 's Avonds ben je vaak al vermoeid. Dus als ze 's middags gaan ketsen, kan ze 1 week en 1 dag niet meer lopen. Anders misschien 6 dagen.quote:
Hangt ook af van de situatie, als er brandnetels of harde takken zijn dan kan het best nog wel eens langer duren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje lastig inschatten wanneer ze nou gaan neuken. 's Avonds ben je vaak al vermoeid. Dus als ze 's middags gaan ketsen, kan ze 1 week en 1 dag niet meer lopen. Anders misschien 6 dagen.
Precies. Of als het bed een beetje slecht veert.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hangt ook af van de situatie, als er brandnetels of harde takken zijn dan kan het best nog wel eens langer duren.
Oh daarquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nah, lopen door de stad en dan eten bij O'reilly's.
Dat is ook een optie en als je niet warm loopt kun je ook nog spierpijn krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Precies. Of als het bed een beetje slecht veert.
En als je heel lang warm loopt kun je lang doorgaan, dus kan t ook weer langer duren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is ook een optie en als je niet warm loopt kun je ook nog spierpijn krijgen
En als je 1e keer fapt en dan pas de 2e keer het echt gaat doen en (veel) langer duurt om te komen kan het ook langer duren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En als je heel lang warm loopt kun je lang doorgaan, dus kan t ook weer langer duren.
Ik wacht wel rustig klinkypiraat.rar afquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nah, lopen door de stad en dan eten bij O'reilly's.
Precies. Het hangt allemaal af van de voorbereiding en de situatie enzo. En of ze in een goeie bui zijn. Als Jan bezopen is, gaat t nog lastig worden voor Klinker denk ik zomaar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En als je 1e keer fapt en dan pas de 2e keer het echt gaat doen en (veel) langer duurt om te komen kan het ook langer duren.
Jaquote:
Dat is denk ik wel alles.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Precies. Het hangt allemaal af van de voorbereiding en de situatie enzo. En of ze in een goeie bui zijn. Als Jan bezopen is, gaat t nog lastig worden voor Klinker denk ik zomaar.
Ze geven je twee stoelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja
je moet godverdomme je woordenboeken inleveren, daar staat je examennummer op. Want je moet dus op volgorde van die nummers gaan zitten. Maar op de ene lijst staat 101, op de ander 103
Niveautje zeg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En als je 1e keer fapt en dan pas de 2e keer het echt gaat doen en (veel) langer duurt om te komen kan het ook langer duren.
Oepsquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want twee andere mensen hebben die nummers dus ook
Ben je nou over het fappen van Jan aan het praten?quote:
Meneer Benzquote:
Inclusief cheyleneuqsecks.avi?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wacht wel rustig klinkypiraat.rar af
Stoel 102.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja
je moet godverdomme je woordenboeken inleveren, daar staat je examennummer op. Want je moet dus op volgorde van die nummers gaan zitten. Maar op de ene lijst staat 101, op de ander 103
Nee we praten in 'wat als...' situatie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben je nou over het fappen van Jan aan het praten?
Ik dacht al, jij en Henkie praten over Jans fapgedrag enzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee we praten in 'wat als...' situatie.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wacht wel rustig klinkypiraat.rar af
* Oceanview herinnert ragboer met een blaadje voor de cam waar is iets opstond.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik dacht al, jij en Henkie praten over Jans fapgedrag enzo
Alcoholisme heeft mijn hersenen aangetast.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview herinnert ragboer met een blaadje voor de cam waar is iets opstond.
-> Anonieme Alcoholisten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alcoholisme heeft mijn hersenen aangetast.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:30 schreef Ragboer het volgende:
GOD BESTAAT!!!!!!!!!!! IK BEN UIT EN HEB WEEKEND GOD BESTAAT ZIE JULLIE OVER 30 MINUTEN LATERRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HVJ ALLEN ENZO!
Idd, ik vond eendensmaak alleen zo vreemdquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je hebt alle smaken hier bij de toko
Bij ons op school aten ze noedels rauwquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Idd, ik vond eendensmaak alleen zo vreemd
Waarom?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij ons op school aten ze noedels rauw!
Spreek ik over 2 jaar terug, gingen ze in de pauze naar de toko en kochten ze voor 30ct zo'n zakje en dan openmaken en etenquote:
Zuur.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef sharr het volgende:
Hoe proef je als yoghurt over de datum is?
voorzichtigquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef sharr het volgende:
Hoe proef je als yoghurt over de datum is?
Volle yoghurt is sowieso zuurder.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:47 schreef sharr het volgende:
Nee ik bedoel, ik eet nu yoghurt maar het smaakt zuur.
En dan bedoel ik zuurder dan normaal heb ik het idee.
Goed tot 13-05 though.
Ik kijk het nog even aan, dit topic lijkt een beetje doodquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Je lijkt me wel een leuke jongen, kom maar vaker langs
Dan ga je naar Onzin Radioquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan, dit topic lijkt een beetje dood
Dan hoop ik dat dat het is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Smaak is nooit altijd hetzelfde, soms proef je iets beter
zo werken, so you're safe todayquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga nu even langs rand van Rembrandtpark ik ben bang dat breezer me gaat spotten
Nog niet over datum, dus gewoon dooretenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moest moeite doen om te lezen wat hier staat.
Ik had melk die tot 25 mei goed was, zoop er wat van op de 11e. Lekker zuur wassie wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:47 schreef sharr het volgende:
Nee ik bedoel, ik eet nu yoghurt maar het smaakt zuur.
En dan bedoel ik zuurder dan normaal heb ik het idee.
Goed tot 13-05 though.
sryquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik dacht al, jij en Henkie praten over Jans fapgedrag enzo
Bel maar alvast de politie!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga nu even langs rand van Rembrandtpark ik ben bang dat breezer me gaat spotten
Ja precies.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nog niet over datum, dus gewoon dooreten
Als het bedorven is begint het volgens mij een beetje te klonteren, zolang dat niet gebeurt is er niks mis mee
klinkt goed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
zo werken, so you're safe today
Succesquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:52 schreef Oceanview het volgende:
Nou ik ben weg, straks misschien terug grote kans dat ik in de bieb ga leren![]()
Dit had je nou nooit moeten meldenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:52 schreef Oceanview het volgende:
Nou ik ben weg, straks misschien terug grote kans dat ik in de bieb ga leren![]()
Succes.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:52 schreef Oceanview het volgende:
Haalde twee smileys door elkaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Doder dan dit, dus kom je vanzelf terug. I saw what you did there.
Ik sta op het rooster jongequote:
dankquote:
Je weet niet eens welke biebquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dit had je nou nooit moeten melden
Dank lafjoe2 hovj xoxxquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Succes.
lafjoe xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi veeadj (K)(L)
Voor eeuwig en altijd de jouwe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Haalde twee smileys door elkaar
Alsof er alleen maar ARG en ONZ Radio zijn
Alsof er niks anders dan FOK is
Je weet niks van mijn stalk kwaliteitenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dank
[..]
Je weet niet eens welke bieb
[..]
Dank lafjoe2 hovj xoxx
Even testen dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je weet niks van mijn stalk kwaliteiten
Hij is er toe in staat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zie t best gebeuren dat Cosmo straks ineens achter je staat.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:56 schreef K-Cash het volgende:
[..]
eindelijk een dagje uit de inrichting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Bij mij ook jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Je gaat toch ook niet persé brood eten tijdens het middageten omdat het moet?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Bij mij ook jaDoordenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Bij mij ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je faalt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef Ragboer het volgende:
Eigenlijk wil ik even slapen, maar lukt niet omdat 2 enerydrink
Als je nou nog meer energydrink zuipt, krijg je ineens een vermoeidheidsdip. Dan kun je wel maffen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef Ragboer het volgende:
Eigenlijk wil ik even slapen, maar lukt niet omdat 2 enerydrink
Tip van de eeuwquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Als je nou nog meer energydrink zuipt, krijg je ineens een vermoeidheidsdip. Dan kun je wel maffen.
Ik begin al moe te voelen maar die cafeïne houdt me overeind. Echt wel kut eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Als je nou nog meer energydrink zuipt, krijg je ineens een vermoeidheidsdip. Dan kun je wel maffen.
Ik had een keer op 1 dag een shitload aan energydrink en alcohol op. Toen een joint gesmoked, waarna ik fucking moe werd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik begin al moe te voelen maar die cafeïne houdt me overeind. Echt wel kut eigenlijk.
ok stoer alles.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik had een keer op 1 dag een shitload aan energydrink en alcohol op. Toen een joint gesmoked, waarna ik fucking moe werd.Toen ben ik in slaap getiefd op mn laptop.
_!
Gebruik ik jouw hoofd wel als faxmachine, lijkt wel op elkaar. Allebei een groot gat waar veel kabaal uit komt.quote:
Volgens mij heb je de verkeerde. Je moet zn reet hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Gebruik ik jouw hoofd wel als faxmachine, lijkt wel op elkaar. Allebei een groot gat waar veel kabaal uit komt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Gebruik ik jouw hoofd wel als faxmachine, lijkt wel op elkaar. Allebei een groot gat waar veel kabaal uit komt.
Die is waarschijnlijk ook redelijk opgerekt ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde. Je moet zn reet hebben.
Ik zal voortaan minder assfisten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk ook redelijk opgerekt ja.
Weet ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, Kash vindt het heel erg lekker als je dat doet bij hem.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef sharr het volgende:
Heb overigens vandaag gehoord dat ik ipv ADD wrs ADHD heb. IK BEN NIET DRUK
en down ook alquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef sharr het volgende:
als jij een meisje was, mocht je langskomen. ik heb een knuffel nodigquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef Ragboer het volgende:
Als er nu een meisje naast me zou liggen zou ik die zo hard knuffelen. Ben in een knuffelmood.
Ik heb het ook, je leert er mee levenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef sharr het volgende:
gelukkig is het dat niet danquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, als ik wist dat het besmettelijk was had ik niet bij je in de buurt gekomen.
nooit bij je in de buurt geweestquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ik heb het van jou gekregen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:13 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga er weer vandoor, niet gezellig hier
Doei
waaromquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als jij een meisje was, mocht je langskomen. ik heb een knuffel nodig
zeikdag op het werk.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeikdag op het werk.
en jij bent niet hier..
tevens: knuffelenquote:
want warm, stress, domme vragen, zin om mn hoofd tegen een muur te meppen enz enzquote:
Rustugquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want warm, stress, domme vragen, zin om mn hoofd tegen een muur te meppen enz enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |