bezitterige trut is zequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je mag ook helemaal niks van 'r dan
Minder verontrustendquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is minder verontrustend schat
And another onequote:
Zo bedoel ik dat toch heul nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minder verontrustend![]()
Well that's a great compliment
[..]
And another one
maar ik kan geen nee zeggen, ze neemt speciaal voor mij vrij morgenquote:
Nee, jij bent zo'n scharminkeltje.quote:
Ik bedoelde het niet zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minder verontrustend![]()
Well that's a great compliment
[..]
And another one
Niet zo goed als mij dat gaat lukken, wacht maar afquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo.
Hier ga ik me niet uit lullen he?
Ik denk niet dat kleine man me toestemming gaat geven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er zaterdag aan de zuip met mij?
Hoor wie het zegtquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jij bent zo'n scharminkeltje.
Nee mama, je kunt best een keertje nuchter blijven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kleine man me toestemming gaat geven.onder de plak
Als ik jou was zou ik alvast een goede juwelier gaan zoekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo.
Hier ga ik me niet uit lullen he?
Doe je wel rustig aan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kleine man me toestemming gaat geven.onder de plak
Wil je een feyenoord kettinkje dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik alvast een goede juwelier gaan zoeken
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zo goed als mij dat gaat lukken, wacht maar af
Zo te zien ga je het niet redden met alleen de juwelierquote:
Toe mama, drink niet meer!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mama, je kunt best een keertje nuchter blijven.
Zoiets?
Doe ik er ook nog een shirtje bijquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo te zien ga je het niet redden met alleen de juwelier
Je vergeeft mij gewoon omdat ik het ben, toch?quote:
Je haat me he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |