Dus nu heb ik het wel weer totaal gehad.
Ag op dat soort dagen moet je in je bed blijven liggen.
Dat is het beste. Het zijn duidelijk kut dagen
quote:Precies! Mijn man zegt dan altijd: 'je hebt vandaag maar één fout gemaakt, je bent opgestaan'.
Op donderdag 20 juni 2002 09:08 schreef ook_gek het volgende:Ag op dat soort dagen moet je in je bed blijven liggen.
Nah, sterkte maar verder Morgen weer een dag!
Veel succes vandaag
AAAAAAAAAARGGGHHHHH
quote:He geinponem, ik ben een kerel, ja ! Ik heb dus geen last van maandelijkse bloedingen
Op donderdag 20 juni 2002 09:08 schreef ook_gek het volgende:
ongesteld![]()
Ag op dat soort dagen moet je in je bed blijven liggen.
Dat is het beste. Het zijn duidelijk kut dagen
quote:Klote is het, als alles tegen zit!
Op donderdag 20 juni 2002 08:42 schreef Peregrijn het volgende:
Soms heb je zo'n dag dat alles tegen zit...
blijkt dat ik het verkeerde boek heb meegenomen. Poort des Doods 7 in plaats van Poort des Doods 3 waar ik aan wou beginnen.![]()
Geweldige serie trouwens. Ik denk dat ik hem nog maar es een keer ga lezen.
Doe Haplo de groeten!
quote:Dat dekt de lading wel denk ik.
Al nachten zonder echte nachtrust omdat ik niet kan slapen, dan zwaar onweer gedurende uren
, een hond die bij elke harde klap aanslaat
, een partner die wel kan slapen en dusdanig snurkt dat als ik eenmaal in slaap val ik gelijk weer wakker ben omdat ik licht slaap
, op het einde van de nacht in slaap vallen en dus brak uit bed kom omdat ik niet uit bed kan komen eigenlijk
, dan te weinig tijd hebben waardoor ik (bijna) te laat op de afspraak kom
, en het is rotweer.
![]()
quote:Goed idee, ware het niet dat ik nog genoeg te doen heb vandaag.
Op donderdag 20 juni 2002 09:11 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Precies! Mijn man zegt dan altijd: 'je hebt vandaag maar één fout gemaakt, je bent opgestaan'.
Nah, sterkte maar verder
Morgen weer een dag!
quote:ja, dat ken ik. Als ik de mogelijkheid om in bed te blijven meuren dan had ik het ook wel gedaan. Maar vanwaar die omschrijving hierboven, omdat DuchessX het zo moeilijk heeft vanwege slaapgebrek of omdat jij het zo moeilijk hebt omdat Duchess nu met een humeurtje rondloopt
Op donderdag 20 juni 2002 09:33 schreef Juup© het volgende:[..]
Goed idee, ware het niet dat ik nog genoeg te doen heb vandaag.
quote:Het eerste. Als DuchessX met een humeur zou rondlopen vanwege de slechte nachtrust dan kan ik dat volledig begrijpen en zal dat ook niet erg vinden.
Op donderdag 20 juni 2002 09:41 schreef Peregrijn het volgende:[..]
ja, dat ken ik. Als ik de mogelijkheid om in bed te blijven meuren dan had ik het ook wel gedaan. Maar vanwaar die omschrijving hierboven, omdat DuchessX het zo moeilijk heeft vanwege slaapgebrek of omdat jij het zo moeilijk hebt omdat Duchess nu met een humeurtje rondloopt
Voor alle duidelijkheid was mijn nachtrust ook niet alles vanwege het onweer en de hond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |