Ja, het wordt wel weer de eerste keer in iets van 7 jaar. (Toen woonde ik nog in Geldrop, maar die bloedbank ging weg en de dichtsbijzijnde was 8 km verderop. Vond ik te ver, nu woon ik daar een km of 2 ofzo vanaf, dus laatst weer ingeschreven).quote:
gereedschapquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar wij vrouwen snappen ook niet waarom mannen ALLE dingen met batterijen er in , of andersoortig elektrisch gereedschap willen hebben..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
heb je die nog niet dan?
[..]
sorry
Ja, maar tassen ookquote:
Ik ben tevreden met mijn huidige 2quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel maar de nieuwe modellen nog niet
Heb je al laders gevonden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gereedschap![]()
dat tuinschuurtje moet ik ook eens leeg halen want daar zwerft nog wel het een en ander
Ik wil meedoenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gereedschap![]()
dat tuinschuurtje moet ik ook eens leeg halen want daar zwerft nog wel het een en ander
So true!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar tassen ookDaar stop je dingen in die je kerel niet kwijt kan in z'n broekzakken oid
![]()
Jeeeeeeeej!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar je bent altijd welkom om n avondje mee te gaan bier drinken met ons hoor
Wat leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel weer de eerste keer in iets van 7 jaar. (Toen woonde ik nog in Geldrop, maar die bloedbank ging weg en de dichtsbijzijnde was 8 km verderop. Vond ik te ver, nu woon ik daar een km of 2 ofzo vanaf, dus laatst weer ingeschreven).
UT?? UT99?? Wanneer???quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeeeeej!
Wou jij trouwens écht een keer met mij UT-en (of andere games spelen)?
ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben best een leuke uitzondering daarop geloof ik
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar tassen ookDaar stop je dingen in die je kerel niet kwijt kan in z'n broekzakken oid
![]()
1tjequote:
als je maar niet kruimeltquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oeh!
*ping*
* Barreltje bedenkt net een ontbijt op bed van Wok
Laterquote:
Ik mag ook geen bloed gevenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leuk!Gaaf, bloed geven. Ik heb het welgeteld 1x gedaan
Teveel piercings en tattoos genomen (en ook onderzoeken gehad) waardoor je een jaar geen bloed mag geven
Voorlopig heb ik het maar ff opgegeven
je leest niet goed, ze verwacht ontbijt op bed van jou, niet ontbijt op jouw bedquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeeeeej!
Wou jij trouwens écht een keer met mij UT-en (of andere games spelen)?
jawel.. in de dalenquote:
Nagellak heb ik ook bijna nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. EN die honderden nagellakjes hebben, en 300 paar schoenen
...
Ik kan dat met de beste wil van de wereld niet snappen...
Ik val bijna flauw als ik alleen al een bloedtestje moet doenquote:
Laterquote:
Jammer he.quote:
Ik heb 3 paar allstarsquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nagellak heb ik ook bijna niet
Schoenen wel. Maar voornamelijk All Stars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |