Nee joh! Dat is een drama met mijn vrienden.quote:
MCTS en MCITP ook leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehad jah
en ook alle 4 de semesters gehaald
en voor mn win2k8 cursus moet ik het ook weer kennen, maar ken het nog steeds.
moest alleen weer ff opgefrist worden en de juiste bitjes moesten ingevuld worden
in je pauze? dat was dan goed getimed van haarquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had toch pauze![]()
En mijn zus kwam even langs
Ehquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, de vacature bij dat incassobureau wordt em nietIedere zaterdag werken en minimiaal 3 avonden... Dan heb ik toch geen leven meer
![]()
Maar wel een andere vacature bij AchmeaDus het was toch enigszins positief
Stom incassobureauquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, de vacature bij dat incassobureau wordt em nietIedere zaterdag werken en minimiaal 3 avonden... Dan heb ik toch geen leven meer
![]()
ligt mijn IPv6 boek nog op jouw tafel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
en wel nodig eigenlijklijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MCTS en MCITP ook leuk
[..]
in je pauze? dat was dan goed getimed van haar
Dat is Marijkje nu zelf aan het lezenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ligt mijn IPv6 boek nog op jouw tafel?
ik kreeg laatst een baan aangeboden voor het leeg trekken van huizen van wanbetalers, ik zeg tegen de beste kerel als jij van menen ongelukkig maken genoegdoening krijgt, mij best maar ik doe liever niet de nsb-er uithangenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Dan kan ik niet winnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh! Dat is een drama met mijn vrienden.
Gewone wapens.
als we toch aan het opknappen zijn gelijk even een IPv6 netwerk met cat6 aanleggen in huisquote:
Ik weet het welquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als we toch aan het opknappen zijn gelijk even een IPv6 netwerk met cat6 aanleggen in huis
moet ik alleen nog even zoeken waar in HHW de praxis, formido, karwei, gamma, borent, Hornbach en McDonalds zitten
wat zondequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
vertelquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als we toch aan het opknappen zijn gelijk even een IPv6 netwerk met cat6 aanleggen in huis
moet ik alleen nog even zoeken waar in HHW de praxis, formido, karwei, gamma, borent, Hornbach en McDonalds zitten
koentjequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[sippemodus]
Ik ben werk ff zat![]()
Koppijn
Rugpijn
[/sippemodus]
ik zei: kom maar om half 2.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
in je pauze? dat was dan goed getimed van haar
hoe coolquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zei: kom maar om half 2.
en dat deed ze!
en misschien heb ik haar nog aan een baan geholpen ook
Mc!quote:
heb ik stiekem al twee keer eerder voor haar gedaanquote:
Liefquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik stiekem al twee keer eerder voor haar gedaan
ipv6quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vertel![]()