quote:
Waarschijnlijk een typo.quote:Je iMac heeft een grafische processor van de volgende generatie, de AMD Radeon HD 6970M. Deze heeft 1 GB aan toegewezen GDDR5-videogeheugen voor superieure grafische prestaties. Als je méér wilt, kies je voor een iMac met de AMD Radeon HD 6970M, die 2 GB aan toegewezen GDDR5-videogeheugen heeft.
Meneer heeft in al z'n wijsheid al besloten te bellen en heeft inderdaad het antwoord gekregen; een typo, zie vorig topic.quote:
Vorig topic?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Meneer heeft in al z'n wijsheid al besloten te bellen en heeft inderdaad het antwoord gekregen; een typo, zie vorig topic.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:19 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
yep, had met ze gebeld en het wordt aangepast.
Vooral een aankoop uit voorzorg, om te voorkomen dat Google of Facebook het in handen zou krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat zal MS eigenlijk gaan doen met Skype?
Wat gaat er in het hoofd van Ballmer om
As in..wtf?quote:Apple has implemented a new temperature sensor system on its latest iMac models that significantly hampers the ability of users to replace their original hard drives in the case of failure or a desire to upgrade. Without the custom 7-pin hard drive cable and proprietary firmware included on stock hard drives in the new machines, the new iMacs' fans spin to full speed and the machines fail to pass the Apple Hardware Test.
Idd, wat belachelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Apple Restricts Hard Drive Replacements on New iMacs
[..]
As in..wtf?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Apple Restricts Hard Drive Replacements on New iMacs
[..]
As in..wtf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kan niet wachten totdat dat berichtje op de FP van Tweakers staat. Bier en chips staan al klaar.
Dat vroeg ik me toevallig gisteren ook afquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef TwyLight het volgende:
Als ik via de TU Delft Apple Store url een bestelling maak, moet ik dan bewijzen dat ik daar ingeschreven sta?Die heeft namelijk de meeste korting
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me toevallig gisteren ook af
Ja, daaromquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef Marurk het volgende:
Als je student bent heb je sowieso 6% studentenkorting, maar de korting van TU Delft is nog net iets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |