In de praktijk kan dat misschien heel vervelend uitlopen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tja, ik betaal nu 300 euro per maand, op mn 24e. In theorie moet dat een heel mooi pensioen worden!
Heb je daar vertrouwen in of zou je die 300 euro liever zelf sparen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tja, ik betaal nu 300 euro per maand, op mn 24e. In theorie moet dat een heel mooi pensioen worden!
Dat denk ik dus ook. Het is best een hoop geld met een heel discutabel rendement.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:35 schreef HSG het volgende:
[..]
In de praktijk kan dat misschien heel vervelend uitlopen.
zelf weg zetten lijkt me in deze tijd echt wel beter, dan weet je iig wat er mee gebeurt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:37 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Heb je daar vertrouwen in of zou je die 300 euro liever zelf sparen?
Ja, want we weten hoe goed Nederlanders zijn in dat soort dingen, zie al die sukkels die in woekerpolissen zijn gestapt, het DSB verhaal en ga zo maar doorquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:37 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Heb je daar vertrouwen in of zou je die 300 euro liever zelf sparen?
Kunnen ze dat pensioengeld in hun nieuwe huis stoppen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, want we weten hoe goed Nederlanders zijn in dat soort dingen, zie al die sukkels die in woekerpolissen zijn gestapt, het DSB verhaal en ga zo maar door
Goed plan! Behalve dan dat het merendeel het niet zal doen en dan over x jaar bij de overheid aanklopt omdat ze niet te eten hebben als arme bejaarde.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:03 schreef Zith het volgende:
Kunnen ze dat pensioengeld in hun nieuwe huis stoppen!
AOW is het ware piramidespel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, want we weten hoe goed Nederlanders zijn in dat soort dingen, zie al die sukkels die in woekerpolissen zijn gestapt, het DSB verhaal en ga zo maar door
En is jouw pensioen leeggezogen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:11 schreef Hexagon het volgende:
Ach tegen de tijd dat ik 67 wordt zijn al die babyboomers al lang tussen 6 plankjes
Leg uit. Waarom zullen we jou eigenlijk niet berechten. Jij bent tenslotte degene die van de belastingbetaler leeft, omdat je allerlei 'zielige' kwaaltjes hebt. Mij part leefde je op straat hoor, maar daar zal een christen democraat als Onno desondanks anders over denken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:17 schreef betyar het volgende:
En de personen die meenden geld uit de pensioenfondsen te kunnen halen oppakken en berechten. Te beginnen bij Onno Ruding.
Een fonds is geen portemonnee, betyar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:17 schreef betyar het volgende:
En de personen die meenden geld uit de pensioenfondsen te kunnen halen oppakken en berechten. Te beginnen bij Onno Ruding.
Je faalt, ik werk "gewoon" en leef niet van de belastingbetaler.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Leg uit. Waarom zullen we jou eigenlijk niet berechten. Jij bent tenslotte degene die van de belastingbetaler leeft, omdat je allerlei 'zielige' kwaaltjes hebt. Mij part leefde je op straat hoor, maar daar zal een christen democraat als Onno desondanks anders over denken.
Moet je tegen Ruding zeggen. Die vieze dief.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een fonds is geen portemonnee, betyar.
Wat heeft hij gestolen dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet je tegen Ruding zeggen. Die vieze dief.
De onderklasse kost de samenleving altijd geld. Dacht je nou echt dat we zoveel geld nodig hadden om die paar procent werklozen op te vangen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Je faalt, ik werk "gewoon" en leef niet van de belastingbetaler.
Ooh jee gaan we weer op die toer?? Kun je ook normaal posten? Wat is "onderklasse" eigenlijk volgens jou?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef mlg het volgende:
[..]
De onderklasse kost de samenleving altijd geld. Dacht je nou echt dat we zoveel geld nodig hadden om die paar procent werklozen op te vangen?
Elke abonnee van mijn portemonnee. Jij dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh jee gaan we weer op die toer?? Kun je ook normaal posten? Wat is "onderklasse" eigenlijk volgens jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |