Ben ik al 2 wekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef Schanulleke het volgende:
Ik begin serieus te zenuwachtig te raken voor zondag.
Idd, het contrast is ook zo groot.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef Schanulleke het volgende:
Ik begin serieus te zenuwachtig te raken voor zondag.
Het is echt alles of niets inderdaad. Ik ben bang om weer teleurgesteld te worden, maar als ze wel winnen....:Dquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, het contrast is ook zo groot.
Of je hebt een gigantische vreugde explosie: na 7 jaar kampioen, derde ster, direct in de CL, spelers blijven eerder en worden meer waard, bovendien kan er goed versterkt worden.
Of de zoveelste teleurstelling van de afgelopen jaren, met als dieptepunt dat de schaal in eigen stadion wordt weggegeven en de kans bestaat dat je de tweede plek ook gewoon misloopt.
Als ze winnen ben ik :quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef BobW het volgende:
[..]
Het is echt alles of niets inderdaad. Ik ben bang om weer teleurgesteld te worden, maar als ze wel winnen....:D
Of voor uit te huilen, of voor feest te vieren. Hopelijk t tweedequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb sowieso uit voorzorg vrij genomen maandag
Je zult toch maar examen hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb sowieso uit voorzorg vrij genomen maandag
Ik hoop, voor Ajax, maar ook voor Twente, dat Groningen minimaal een punt pakt tegen PSV. Dat zou wel recht doen aan de situatie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef BobW het volgende:
[..]
Het is echt alles of niets inderdaad. Ik ben bang om weer teleurgesteld te worden, maar als ze wel winnen....:D
Ik niet. Ik hoop op Ajax én PSV, want FCTquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoop, voor Ajax, maar ook voor Twente, dat Groningen minimaal een punt pakt tegen PSV. Dat zou wel recht doen aan de situatie.
'quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef BobW het volgende:
[..]
Touw? Mes? Pillen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'
Ik probeer mezelf zo goed mogelijk te wapenen tegen een teleurstelling
Midweekje Maastricht, waarbij ik zondag wegga. Zit er gewoon hard over na te denken om tijdens de wedstrijd maar te gaan rijden en na aankomst te horen wat het geworden is.....ik kan niet naar het stadion, kan niet naar een huldiging, en als ze verliezen kan ik niet autorijden van woede.quote:
Hoezo kan je niet naar een huldigingquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Midweekje Maastricht, waarbij ik zondag wegga. Zit er gewoon hard over na te denken om tijdens de wedstrijd maar te gaan rijden en na aankomst te horen wat het geworden is.....ik kan niet naar het stadion, kan niet naar een huldiging, en als ze verliezen kan ik niet autorijden van woede.
Omdat ik met mijn domme harses in de winterstop heb ingeplanned dat ik van zondag tot dinsdag dat midweekje heb geboekt, en mijn vriendin het echt niet zal pikken als ik opeens niet kanquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet naar een huldiging?
Geef je haar stiekem wat slaappillenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn domme harses in de winterstop heb ingeplanned dat ik van zondag tot dinsdag dat midweekje heb geboekt, en mijn vriendin het echt niet zal pikken als ik opeens niet kan
Ik ken ook iemand die na het verlies bij Den Haag uit, ook voor komend weekend een stedentrip heeft geboektquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn domme harses in de winterstop heb ingeplanned dat ik van zondag tot dinsdag dat midweekje heb geboekt, en mijn vriendin het echt niet zal pikken als ik opeens niet kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |