Het zit je niet mee..quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kutzooi.
Had echt het gevoel dat ik geslaagd zou zijn.
Ff janken en dan maar weer naar het werk om te typen.
Oh, wat jammer!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kutzooi.
Maar je bouwt er geen pensioen over op, toch? En indien van toepassing, je krijgt geen toeslagen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:00 schreef sigme het volgende:
Over die extra belasting op uitbetaalde verlofuren - dat is natuurlijk niet zo he. Dat weten jullie toch wel? Vizor?
Retrospectief trok ik een keer op in zn twee (dat voelde je niet), voegde ik te vroeg, maar op blokmarkering, en dan veilig, in vanuit de invoegstrook, en stond ik stil op een fietspad.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kutzooi.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Ook als je ze uitbetaalt krijgt wanneer je de bijbehorende uren verlof hebt.
Geen toeslagen geldt ook wanneer je je verlof gewoon opneemt. Dat van die pensioenopbouw weet ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar je bouwt er geen pensioen over op, toch? En indien van toepassing, je krijgt geen toeslagen.
Hoei!quote:
Oh, toch niet echt ernstige dingen... Dan heb je misschien net pech gehad met een pietluttige examinator.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Retrospectief trok ik een keer op in zn twee (dat voelde je niet), voegde ik te vroeg, maar op blokmarkering, en dan veilig, in vanuit de invoegstrook, en stond ik stil op een fietspad.
Ik krijg die toeslagen wel als het wordt uitbetaald (mits beneden de 40 uur per week in totaal)quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:09 schreef sigme het volgende:
Geen toeslagen geldt ook wanneer je je verlof gewoon opneemt.
Ik heb de ballen verstand van belasting, maar kreeg niets terug dit jaar, terwijl ik daar wel op gehoopt had gezien de bedragen die tegen bijzonder tarief belast werdenquote:Het kost in elk geval geen extra belasting. Er wordt bij uitbetaling geen loonheffingskorting over berekend, maar dat trek je bij aangifte weer recht (indien van toepassing).
Volgens mij mág dat niet eens en hoort je werkgever dat te verhinderen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef V1z0R het volgende:
Feit is gewoon dat ik niet als 2010 het hele jaar wil werken zonder een volledige week vrij, dus ik neem dit jaar al m'n dagen op!
Klopt, maar het gebeurt wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij mág dat niet eens en hoort je werkgever dat te verhinderen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij mág dat niet eens en hoort je werkgever dat te verhinderen.
Dit ^^quote:
Nee toch? Tsss. Foei!quote:
Daar zit natuurlijk nog wel wat tussen hè.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef V1z0R het volgende:
Feit is gewoon dat ik niet als 2010 het hele jaar wil werken zonder een volledige week vrij, dus ik neem dit jaar al m'n dagen op!
awhquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kutzooi.
Vind ik wel een beetje je eigen schuld hoor, je kan moeilijk van een werkgever verwachten dat hij in de gaten houdt of jij wel genoeg vrij neemt.quote:
Nou, dat mag je eigenlijk wel verwachten hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje je eigen schuld hoor, je kan moeilijk van een werkgever verwachten dat hij in de gaten houdt of jij wel genoeg vrij neemt.
Het is toch geen klein kind meer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, dat mag je eigenlijk wel verwachten hoor.
Ik voelde me erg 'betrokken' bij het bedrijf...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk nog wel wat tussen hè.
Was het dan geen vrijwillige keuze om zoveel te werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |