Fuck yeahquote:
Kiek uut, Hen! Hij wordt er wild vanquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kiek uut, Hen! Hij wordt er wild van
Jawel, hoezo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef norich het volgende:
Iemand die dit snapt?
This feature is used for rms based readings in: Volts/Amps/Hertz, Power & Energy, Harmonics Table (Volt, Amp), Unbalance (Unbal (%), Vfund, Afund), Logger.
Uiteraardquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef norich het volgende:
Iemand die dit snapt?
This feature is used for rms based readings in: Volts/Amps/Hertz, Power & Energy, Harmonics Table (Volt, Amp), Unbalance (Unbal (%), Vfund, Afund), Logger.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
zit de eur opslot ofzo en kun je het huis niet in?![]()
Damn, da's irritant jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:12 schreef GimmeGore het volgende:
Godverdegodver! Het was al een kutdag van apocalyptische proporties, maar nou is mijn fiets ook nog gejat!![]()
Een fikse ontsteking bij de verstandskies/tandvlees zit aan de antibioticumquote:
Dat scheelt! anders moest je zeker alles opnieuw doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zag er gelukkig prima uit, kennelijk net genoeg gedroogd om de buien te overleven.
Verder alles kits hiero...
Als je het netjes wil hebben wel ja...quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat scheelt! anders moest je zeker alles opnieuw doen
Mooi om te horen dat daar alles goed is!
Correctie; Jij mist mij..quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je het netjes wil hebben wel ja...
Je moet trouwens weer eens vaker in ToF komen! We missen je...
2 lagen gronden en 3 lagen aflakken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Correctie; Jij mist mij..![]()
Jij mist de sensatie van conflicten
Ik neem aan dat je het sowieso nog vaker over gaat schilderen anders is 1 laag ook zo eh,... dun
Ik was daar 2 stappen binnen (ff vragen of iemand wat gezien heeft) en ik werd alweer naar buiten gewerkt. Niet dat de meesten me begrepen. Eentje dacht dat ik een lekke band hadquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik zou zeggen kijk even ergens binnen in dat turkse zalen gedoe, gehed dat hij daar ergens staat![]()
, maar die gene die dacht zeker van: hé een fiets zonder voorwiel daar kan ik nog mooi op fietsen
Ik zei nog zo, eerst je schoenen uit doen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik was daar 2 stappen binnen (ff vragen of iemand wat gezien heeft) en ik werd alweer naar buiten gewerkt. Niet dat de meesten me begrepen. Eentje dacht dat ik een lekke band had
en waar ben je nu ? bij de eerste laag grondverfquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
2 lagen gronden en 3 lagen aflakken.
Uurtjequote:
pfff ik heb het juist warm hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brr, heb het koud... dikke trui aan
Tja, dat heb je in het verre zuidenquote:
quote:
Mwoah... neuhquote:
Een fiets zonder voorwiel en met een verbogen stuur wel te verstaan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:01 schreef Under_Score het volgende:
wie steelt er nou een fiets als je ze gratis bij het station weg kan halen
gaat wel goed, zo meteen op weg naar huisquote:
Goodquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
gaat wel goed, zo meteen op weg naar huis
En, wat was het probleem? Boxen kapot? Snoertje stuk? Loszittende geluidskaart?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Joepieeeik heb weer geluid op mn computer.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:36 schreef omearos het volgende:
thuis
druk avondje, klaarmaken voor veel motorrijden
Nee, er ontbrak een driver ofzoiets en bij services stonden dingen uitgevinkt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En, wat was het probleem? Boxen kapot? Snoertje stuk? Loszittende geluidskaart?
Zoiets schiet natuurlijk ook niet opquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, er ontbrak een driver ofzoiets en bij services stonden dingen uitgevinkt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Damn, heb net even zelf een Epley-oefening/behandeling (ik ga 't niet nog eens uitleggen dus zoek maar op) op m'n bed gedaan en ben er behoorlijk draaierig van
Maarja, de KNO-arts zei dat dat kon helpen dus doen we het maar...
Jeeeuuuhquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef mega-mandy het volgende:
halloooo tukkers kom ff hallo zeggen. ben gek op mijn soortgenoten
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bankhangen dan maar, m'n maag is erdoor van streek
Dat zei een collega tegen een andere collega, toen ik een TT moest bedenkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar als ik vragen mag waar slaat de TT eigenlijk op?
Hoiquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef mega-mandy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dag nieuwelingquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef mega-mandy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb ff gegoogled.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Damn, heb net even zelf een Epley-oefening/behandeling (ik ga 't niet nog eens uitleggen dus zoek maar op) op m'n bed gedaan en ben er behoorlijk draaierig van
Maarja, de KNO-arts zei dat dat kon helpen dus doen we het maar...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef mega-mandy het volgende:
![]()
![]()
![]()
hoiquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef mega-mandy het volgende:
![]()
![]()
![]()
dus je gaat ook meepraten op 't forum over sst?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Verplicht SSTNL kijken met vrouwmensch.Bonga bonga!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mag ik dit heel ff showen![]()
Vanavond gekregen van Marko Vejinović
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er echt super blij mee
naja kreeg, ik hem wel mn portemonnee leeg moeten makenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja kreeg, ik hem wel mn portemonnee leeg moeten maken
Ik heb hem aangesproken en gevraagd als ik het shirt mocht kopen voor 150 euro, dat geld gaat naar Kans voor een kind
neequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed bezig
Nog op de foto met 'm gegaan?
Gaafquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi toch dat je zo blij bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee
Dat hoeft van mij ook niet
Maar ook wel cool dat "mijn" naam erop staat
Hartelijk welkom op TOFquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef mega-mandy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat zal bestquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echwaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iedereen al aan het huilen dat we weer niet meedoen in de finale ESF?
ow ja, da's deze weekquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik weet wie je bedoelt jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe heet die ene fokker ookalweer die ook op de meet in Wierden was? Grote, stevige vent die eens per jaar in een zacht eitje veranderd en alles van het ESF volgt? Die zal wel janken
sterker nog, vanaamdquote:
ik vind het wel jammer jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee Markooo, niet posten dat filmpje!
quote:
FFFUUUquote:
FEESTJEquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hen zit nu exact 3 jaar op fok!!!
[ afbeelding ]
die was te erotischquote:
bier op te halen bij jou?quote:
ik geef je morgen de hele dag de tijdquote:
Kreator?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe heet die ene fokker ookalweer die ook op de meet in Wierden was? Grote, stevige vent die eens per jaar in een zacht eitje veranderd en alles van het ESF volgt? Die zal wel janken
ik in ieder geval niet, A ik was niet op de meet, en B ESFquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, was geen Tofferquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, was geen Toffer
Mogguh leu
quote:
Joh.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
Goede morgen
Het komt er bij het ESF gewoon op neer dat bijna alle landen uit oost europa op elkaar stemmen omdat die ook het meest vertegenwoordigt zijn en daarnaast word er dan nog op een stuk of 2 west europese landen gestemd.
Er waren ook maar een paar westerse landen gister avond.
want zo komt nederland denk ik toch nooit in de finale ook al hebben ze nog zo'n goed nummer, wat overal boven uit komt.
Bungabunga! Tsss je snapt er ook niks vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Verplicht SSTNL kijken met vrouwmensch.Bonga bonga!
Whehehehe. Ga dan meepratenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lol, ik zit hier in de trein en tegenover mij zit iemand tegen een knuffel pinguin te praten
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lol, ik zit hier in de trein en tegenover mij zit iemand tegen een knuffel pinguin te praten
waarschijnlijk nog geen ontbijt gehad of ze zit al aan de lunchquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hahaze zit constant uit haar neus te eten. Ranzig wijf
Vraag of je ook een hapje magquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hahaze zit constant uit haar neus te eten. Ranzig wijf
Straks steekt ze een vleugel op een plek waar de zon niet schijntquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Godverdomme. Vanacht ineens wakker van benauwdheid. Hoesten hoesten. Kon maar niet fatsoenlijk adem halen. Nog wat hoesten, water drinken. En op een gegeven moment weer in slaap gevallen. Was bang dat ik erin bleef hangen.
Zo zag ik er denk wel ongeveer uit ja qua kleur.quote:
quote:
Had gister al weekendquote:
OMFG. Schorem.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat een geweldige dag! Ik kom aan bij mijn lieve autootje... en het bleek dat m'n zijruit vannacht is doorboord met een halve stoeptegel.
The fuck?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat een geweldige dag! Ik kom aan bij mijn lieve autootje... en het bleek dat m'n zijruit vannacht is doorboord met een halve stoeptegel.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef 100% Tukker het volgende:
...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef 100% Tukker het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
![]()
al aangifte gedaan van vandalisme?
Jij en...?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En jahoor, we hebben weer 2 jankbabies in de bieb
quote:
Ikke de hele dag alquote:
Moet ik nog doen. Politie had vanmorgen 'geen tijd' om even bij het plaats delict langs te rijden...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
![]()
al aan gifte gedaan van vandalisme?
NSB'ERS zijn 't!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Moet ik nog doen. Politie had vanmorgen 'geen tijd' om even bij het plaats delict langs te rijden...
Met orginele of gebrande cd's?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Alarm heeft gelukkig wel z'n werk gedaan (denk ik, ik heb niks gehoord). Er is alleen een cd-map van de passagiersstoel gegrist. Radio en de rest van de meuk is nog aanwezig.
Bij een buurtbewoner was twee weken geleden hetzelfde gebeurd.
Hihihihihihih, ik merkte de sarcasmequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, weekend begint goed: met koppijn
Opmerkzame knul ben jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hihihihihihih, ik merkte de sarcasme
En doe me dan nu maar een bigmac en een fantaquote:
Ask Markoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En doe me dan nu maar een bigmac en een fanta
\m/quote:
Gebrand. De dief heeft nu mijn A-O (AC-DC t/m Oasis) MP3 CD's.quote:
LOL. Niet voor jou maar wel dat hij gebrande cd's gaat klauwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gebrand. De dief heeft nu mijn A-O (AC-DC t/m Oasis) MP3 CD's.
De andere map met P-Z lag er gelukkig nog.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | De "schade" aan mijn auto. Stabilisator verbinding 29.10 Stuurdeel delphi 21.50 Schokdemper achter 2x 56.15 = 112.30 Uitlijnen 68 8.5 werkuren - 7.5 berekend 371 Totaaal exl BTW 602.15 BTW 19% 114.41 Totaalkosten 716.56 Verbinding en stuurdeel waren gesneuveld tijdens de werkzaamheden blijkbaar. Het ga je goed lieve centen. Heb er wel een machtig lekker sturende auto voor weer gekregen hoor. |
Wat voor een bak heb je dan, schijnbaar zijn ze jaloers of haten ze je om welk geluid er altijd uit je speakers komtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Alarm heeft gelukkig wel z'n werk gedaan (denk ik, ik heb niks gehoord). Er is alleen een cd-map van de passagiersstoel gegrist. Radio en de rest van de meuk is nog aanwezig.
Bij een buurtbewoner was twee weken geleden hetzelfde gebeurd.
Ahquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die had niet echt een favoriet volgens mij...
Ik denk eigenlijk meer dat het alarm afging en diegene(n) dus het makkelijkste hebben gepakt en 'm zijn gevlucht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat voor een bak heb je dan, schijnbaar zijn ze jaloers of haten ze je om welk geluid er altijd uit je speakers komt...
Heb je nog meer schade dan, behalve een kapot raam?
Beetje jammer dat je er serieus op reageert..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk meer dat het alarm afging en diegene(n) dus het makkelijkste hebben gepakt en 'm zijn gevlucht.
Ja, misschien dacht je dat echt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je er serieus op reageert..
Ach, heb alles thuis nog op de servert. Maar iets van 70 cd's opnieuw branden is natuurlijk wel k-u-t-werk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
LOL. Niet voor jou maar wel dat hij gebrande cd's gaat klauwen.
Heeft zo weinig waarde. Of je moet nog inbellen thuis op internet.
Toch sowieso kut natuurlijk.
BMW. Wat krassen hier en daar op het dashboard door de glassplinters, meer niet... gelukkig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat voor een bak heb je dan, schijnbaar zijn ze jaloers of haten ze je om welk geluid er altijd uit je speakers komt...
Heb je nog meer schade dan, behalve een kapot raam?
Aii,.. nasty..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
BMW. Wat krassen hier en daar op het dashboard door de glassplinters, meer niet... gelukkig.
ik heb gelukkig een SD cardreader achter in de auto liggen waar mijn muziek op staat dus heb geen cd meer in de auto liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Overheerlijke gebrande CD's jattenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik merkte het toen ik één kilo glasscherven in m'n bips had toen ik in m'n stoel ging zitten...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aii,.. nasty..
Wanneer merkte je dan dat er wat aan de hand was?
nee, niet AC/DCquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Da's een betere oplossing ja. Moet ik ook maar eens naar kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik heb gelukkig een SD cardreader achter in de auto liggen waar mijn muziek op staat dus heb geen cd meer in de auto liggen![]()
heb überhaupt niks van echte waarde in de auto liggen wat ze zo zouden mee kunnen of willen nemenradio zou al helemaal niet gaan omdat dit via de boordcomputer.
Inderaad: m'n AC/DC, wat doe je!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:36 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, niet AC/DCde snoodaard!
oasis zou ik dan wel weer blij zijn om er van af te zijn.
wel kut dat ze voor een paar nutteloze CD's je hele auto vernaggelen. zo hebben ze mijn slot ooit is opengebroken met een schroevendraaier om een radio van 2 tientjes te stelenpaupers zijn het.
was niet echt heel goed koop 180 euroquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Da's een betere oplossing ja. Moet ik ook maar eens naar kijken.Goede tip...
Need any help met het eruit halen ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik merkte het toen ik één kilo glasscherven in m'n bips had toen ik in m'n stoel ging zitten...
Als hij een BMW kan betalen of kan leasen zeikt hij echt niet om 180 euroquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
was niet echt heel goed koop 180 euromaar nu kan ik wel 98mappen met 98 nummers kwijt op die sd kaart.
ik moet alleen nog zien dat ik hem een beetje goed kan weg werken zodat hij niet in het zicht ligt als je de kofferbak open doet.
1 voeding is van de nieuwe server en de andere van een oudere pc, maar is vrijwel nieuw.quote:
Hoe ist in Amersfoort? Nog op dezelfde kamer enzo?quote:
En die SD kaart sluit je via-via aan op de line-in van de autoradio of zo? Zat vroeger wel eens te denken om een carputer in te bouwen, maar da's er nooit echt van gekomen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
was niet echt heel goed koop 180 euromaar nu kan ik wel 98mappen met 98 nummers kwijt op die sd kaart.
ik moet alleen nog zien dat ik hem een beetje goed kan weg werken zodat hij niet in het zicht ligt als je de kofferbak open doet.
Hoef je geen miljonair voor te zijn hoor. Ik heb geen 'petjes'-BMW, maar ook geen hagelneue 5-serie of zo...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als hij een BMW kan betalen of kan leasen zeikt hij echt niet om 180 euro
Crap. Stroomvoorziening toevallig ietwat brakjes of b-merk voedingen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
1 voeding is van de nieuwe server en de andere van een oudere pc, maar is vrijwel nieuw.
Sssttt laat me nou in de waan dat je miljonair bentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoef je geen miljonair voor te zijn hoor. Ik heb geen 'petjes'-BMW, maar ook geen hagelneue 5-serie of zo...
Maar dat wou ik ook net zeggen.quote:
Onder de hoedenplank.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
He manquote:
Joa, daar? \m/quote:
Zekersquote:
quote:
de server zat op dat moment achter een ups toen die voeding het opgaf. Is een voeding van spire, waar de kast ook van isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Crap. Stroomvoorziening toevallig ietwat brakjes of b-merk voedingen?
Ik had het 'vroegah' ook vaak, een defecte voeding. Wat helpt is een simpele UPS kopen op Marktplaats of zo. Scheelt een hoop. Bij mij ten minste...Kost je een paar tientjes. Staat van de accu boeit niet echt, zolang ie de stroom maar 'zuivert'...
wat doe jij in assen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nog een treinreis terug van assen naar almelo
Daar hebben ze mensen uit A'lo voor nodig?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jaa bij een ministerie (ambtenaren) er vond daar een migratie plaats. Dus er moesten wat pc's en monitoren worden vervangen.
Ja hallo, Drenthequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar hebben ze mensen uit A'lo voor nodig?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
als ze kwalitatief goede mensen willen ja
Jij ook al?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net 2 goeie potjes Generals gedaan \m/
Joah, samen met een lelijkerd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |