Fuck yeahquote:
Kiek uut, Hen! Hij wordt er wild vanquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kiek uut, Hen! Hij wordt er wild van
Jawel, hoezo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef norich het volgende:
Iemand die dit snapt?
This feature is used for rms based readings in: Volts/Amps/Hertz, Power & Energy, Harmonics Table (Volt, Amp), Unbalance (Unbal (%), Vfund, Afund), Logger.
Uiteraardquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef norich het volgende:
Iemand die dit snapt?
This feature is used for rms based readings in: Volts/Amps/Hertz, Power & Energy, Harmonics Table (Volt, Amp), Unbalance (Unbal (%), Vfund, Afund), Logger.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
zit de eur opslot ofzo en kun je het huis niet in?![]()
Damn, da's irritant jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:12 schreef GimmeGore het volgende:
Godverdegodver! Het was al een kutdag van apocalyptische proporties, maar nou is mijn fiets ook nog gejat!![]()
Een fikse ontsteking bij de verstandskies/tandvlees zit aan de antibioticumquote:
Dat scheelt! anders moest je zeker alles opnieuw doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zag er gelukkig prima uit, kennelijk net genoeg gedroogd om de buien te overleven.
Verder alles kits hiero...
Als je het netjes wil hebben wel ja...quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat scheelt! anders moest je zeker alles opnieuw doen
Mooi om te horen dat daar alles goed is!
Correctie; Jij mist mij..quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je het netjes wil hebben wel ja...
Je moet trouwens weer eens vaker in ToF komen! We missen je...
2 lagen gronden en 3 lagen aflakken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Correctie; Jij mist mij..![]()
Jij mist de sensatie van conflicten
Ik neem aan dat je het sowieso nog vaker over gaat schilderen anders is 1 laag ook zo eh,... dun
Ik was daar 2 stappen binnen (ff vragen of iemand wat gezien heeft) en ik werd alweer naar buiten gewerkt. Niet dat de meesten me begrepen. Eentje dacht dat ik een lekke band hadquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik zou zeggen kijk even ergens binnen in dat turkse zalen gedoe, gehed dat hij daar ergens staat![]()
, maar die gene die dacht zeker van: hé een fiets zonder voorwiel daar kan ik nog mooi op fietsen
Ik zei nog zo, eerst je schoenen uit doen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik was daar 2 stappen binnen (ff vragen of iemand wat gezien heeft) en ik werd alweer naar buiten gewerkt. Niet dat de meesten me begrepen. Eentje dacht dat ik een lekke band had
en waar ben je nu ? bij de eerste laag grondverfquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
2 lagen gronden en 3 lagen aflakken.
Uurtjequote:
pfff ik heb het juist warm hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brr, heb het koud... dikke trui aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |