Mss heb je het per ongeluk weggehaaldquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe open een nieuw deel,dan moet hij het toch vanzelf doen?
nee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Mss heb je het per ongeluk weggehaald
Ik heb al in FB gedaan alles.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef MultiBanaan het volgende:
Ach dan komt smeg of myr zo wel langs
zeur niet zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat hoort eigenlijk met TR gedaan te worden
Alsof jij toegang hebt, je bent 15.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je maar niet je piemel in KPD posten
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof jij toegang hebt, je bent 15.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG IK BEN GESLAAGD VOOR MN RIJBEWIJSSSSS!! Driemaal scheepsrecht rawrawrwarw.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gefeliciteerd, we zullen uitkijken, gezien je naam.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:50 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, we zullen uitkijken, gezien je naam.
Hahaha geweldig dit soort berichtenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef sharr het volgende:
Tsjongejongejonge.
Ik werd net gebeld door mijn werk "ja wist je dat je op het rooster staat gisteren vandaag en morgen van 7 tot 5" "Nee" "Oh is wel zo"
Nou sta ik voor volgende week van 7 tot 5 op het rooster elke dag.
Hallo sociaal leven doei sociaal leven. 7 tot 5 jongenssssssik ben het niet gewend.
Ik vind er anders geen reet aanquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:54 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Hahaha geweldig dit soort berichten
En ik dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef sharr het volgende:
Als ik een miljoentje had had ik klinker een auto gegeven
en kleding gekocht
Wil je schoenen? Ik geef mijn geld het liefst nuttig uit. Schoenen is daar een typisch voorbeeld van.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef sharr het volgende:
Als ik een miljoentje had had ik klinker een auto gegeven
en kleding gekocht
Jij krijgt een andere username van mequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Als we toch aan het uitdelen zijn sharr...Wil ik ook wel wat.
overloperquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Registreren op Trabantenforum alles.
Wat is datquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Registreren op Trabantenforum alles.
Vergeet 'm nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:14 schreef Furdinand het volgende:
Omg nog 80 Posts en dan heb ik 5000 Posts
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel alleen die x_ doet me denken aan een breezertje
Nee hier nog eenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:15 schreef sharr het volgende:
Ben ik de enige die een hummer lelijk vind?
Het is lelijk maar ik ga geen 10000-en euro's betalen om een vette auto voor een kwartier te hurenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Omg dat ding is lelijk
Mag ik dat zeggon? Ja dat mag ik zeggon.
Ik vind een subaru impreza wel wat voor jou. Blauw met goude velgen alles.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is lelijk maar ik ga geen 10000-en euro's betalen om een vette auto voor een kwartier te huren
Maar wel zo lelijk dat ze geniaal zijn
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik vind een subaru impreza wel wat voor jou. Blauw met goude velgen alles.
Nee, sorry.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik denk ook jou, jij aan mij? Ik hou van jou, jij ook van mij?
Even ter info nog over mijn username.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel alleen die x_ doet me denken aan een breezertje
Verwacht je een parcel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi pakketman, rijd me maar weer voorbij
Gefeliciteerd lieverd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu ga ik Sharr helemaal missen, doordeweeks is ze er niet en in het weekend is ze er ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef sharr het volgende:
Tsjongejongejonge.
Ik werd net gebeld door mijn werk "ja wist je dat je op het rooster staat gisteren vandaag en morgen van 7 tot 5" "Nee" "Oh is wel zo"
Nou sta ik voor volgende week van 7 tot 5 op het rooster elke dag.
Hallo sociaal leven doei sociaal leven. 7 tot 5 jongenssssssik ben het niet gewend.
Pics van die leuke dingen zouden nu wel fijn zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg altijd leuke dingen opgestuurd dus SURPRISE
Ik heb gisteren al gezegd dat ik van je hield, was dat niet genoegquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik denk ook jou, jij aan mij? Ik hou van jou, jij ook van mij?
Blijkbaar niet hehequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al gezegd dat ik van je hield, was dat niet genoeg
straks gaan ze janken dat is spam is dus piratenedit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Pics van die leuke dingen zouden nu wel fijn zijn
die heb ik zelf gekocht allesquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef MultiBanaan het volgende:
Hiya!
Catrice has a whole new line of products and it’s awesome! I like the new lipsticks the most, so that’s what this post will be about!
Sharr, wat doe je me aan...quote:
Maar jij bent geen manquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al gezegd dat ik van je hield, was dat niet genoeg
Klinky dacht dat ik neger was..jij dat ik homo was..WAAR HEB IK DIT AAN VERDIEND?!?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hihi ik dacht dat je homo was hihi.
En ik houd ook van Flippie, maar ja het werkt nu eenmaal nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:48 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Is toch ook wat waard als een vrouw van je houd? of niet? OF NIET!!?!??!![]()
Karma is a bitchquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinky dacht dat ik neger was..jij dat ik homo was..WAAR HEB IK DIT AAN VERDIEND?!?
Ik heb altijd zin in pizzaquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:51 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Verdomme nu heb ik trek in pizza
Ik word er gek van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:51 schreef MultiBanaan het volgende:
Laat het gewoon lekker een teringzooi, joy forever
Beidequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb je het nu over de echte pizza of over de andere pizza?
Waarderingquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:52 schreef FreezePop het volgende:
Ik hou van Bob op een totaal niet homoseksuele manier.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zou je doen als je een man was
Dan moet jij vast Karma zijnquote:
Wederzijdse gevoelens hier.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:52 schreef FreezePop het volgende:
Ik hou van Bob op een totaal niet homoseksuele manier.
tegemoedkoming scholieren wel, kinderbijslag niet. Maar die grens ligt rond de 1000 euro per maand dacht ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:52 schreef sharr het volgende:
Mag je eigenlijk onbeperkt bijverdienen bij kinderbijslag/tegemoedkomingen van scholieren?
Je hebt bij de drogist daar zalf enzo tegenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef FreezePop het volgende:
Godverdomme geen ananasstukjes met een afte eet. Die shit prikt als de neten.
Pistoltje met hagelslag! Ik wil vette hap! Dikke hamburger pizza broodje döner!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef sharr het volgende:
Ik heb gezond gegeten vandaag! Sinaasappelsap, pistoletje met hagelslag en een banaan
Had nog weinig geld en ananasstukjes gaan voor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt bij de drogist daar zalf enzo tegen
je hebt toch wel 10 euro.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Had nog weinig geld en ananasstukjes gaan voor.
Ben je altijd van de haastklussen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb pannenkoeken gebakken als ontbijt![]()
maar ik heb er maar 1 op want de rest was niet gaar
Ik kan gewoon geen pannenkoeken bakken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:57 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ben je altijd van de haastklussen?
de modjes werken niet snel genoeg anders hadden ze het al lang goed gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef Ragboer het volgende:
Speesinveeders je bent een sukkel met je topicnummer weghalen. Voor straf krijg jij de piemel van dralion in je.
Misschien vind ze dat wel helemaal geen strafquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef Ragboer het volgende:
Speesinveeders je bent een sukkel met je topicnummer weghalen. Voor straf krijg jij de piemel van dralion in je.
Snoeihard het bos in gestuurdquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:02 schreef sharr het volgende:
ik zat de hele tijd al te kijken naar het topic ding, wat er nou miste
Ik miste patje1987.rar in de OPquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:02 schreef sharr het volgende:
ik zat de hele tijd al te kijken naar het topic ding, wat er nou miste
Het spijt mequote:Op donderdag 12 mei 2011 12:03 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben helemaal van slag en overstuur dat Sharr nu fulltime gaat werken, dit heeft me hele ritme verstoord...
Oww kan best dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
mijn haren zijn nat en ik heb geen makeup op alles.
Dezequote:Op donderdag 12 mei 2011 12:04 schreef sharr het volgende:
Spees doe niet kinderachtig gewoon die cam aan alles
doequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
doe
het
zelfMijn haren zijn nat en ik heb geen make up opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:06 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Spees doet me denken aan spies met vlees en dat maakt me nog hongeriger dan ik al ben!
nee ik deed in FB een aanvraag maar ze luisteren neit naar mequote:Op donderdag 12 mei 2011 12:11 schreef sharr het volgende:
Is er een TR gedaan met 'mag de TT veranderd worden' zeker?
Geylquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
mijn haren zijn nat en ik heb geen makeup op alles.
Inderdaad..dat kan ik nog wel gebruiken voor in mijn spees.rarquote:
jailbait?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Inderdaad..dat kan ik nog wel gebruiken voor in mijn spees.rar [ afbeelding ] Bestaat nu voornamelijk uit jailbait foto's van spees
Vooral die foto van bovenaf waar je bijna inkijk hebtquote:
Watquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vooral die foto van bovenaf waar je bijna inkijk hebt [ afbeelding ]
DM gaarne.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vooral die foto van bovenaf waar je bijna inkijk hebt [ afbeelding ]
Spaghetti van gisteren?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even mijn lunch opwarmen in de oven
Hond?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kapsalon?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat zal ik haar maar niet aandoenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:19 schreef FreezePop het volgende:
Bob, mag je ze wel in een inbox posten? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mij gelukkig ook niet, even een testje.
Ik heb er al honderdmiljoenmiljard op maar ik leef nogquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als je in één keer dood wil moet je dat eten
Freak of nature.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb er al honderdmiljoenmiljard op maar ik leef nog
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Voordat je reageert
wie dit leest is gek
SLUIT NIET OP ALSJEBLIEFT WANT IK VIND JE KAPSELTJE BEST MOOOOOOIquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:06 schreef K-Cash het volgende:
SORRY GEERT WILDERS IK WILDE JE GEEN PIJN DOEN![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:04 schreef FreezePop het volgende:
youssef voor al je zaagbenodigdheden .
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:06 schreef K-Cash het volgende:
SORRY GEERT WILDERS IK WILDE JE GEEN PIJN DOEN![]()
![]()
![]()
Ewa drerie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
SLUIT NIET OP ALSJEBLIEFT WANT IK VIND JE KAPSELTJE BEST MOOOOOOI![]()
![]()
![]()
![]()
HVJ NTB WJNMK!quote:
Chernobyl hoofdquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wat is deze atfoe ga janken wats met jou a hommo gezicht verman jezelf
Cash, hoe staat die leventje?quote:
Rustug rustug.quote:
Dank je voor je respect R+R = altijd terug.quote:
Pics.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:26 schreef sharr het volgende:
Hihi even 'gala' jurk gepast. Vind hem nog best gala achtig voor een H&M jurk.
Pics van jou in je jurk zonder jurk aanquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:26 schreef sharr het volgende:
Hihi even 'gala' jurk gepast. Vind hem nog best gala achtig voor een H&M jurk.
quote:
Ik keek overigens naar twee jongetjes die voor mijn raam stonden te gooien met waterballonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi in je pmquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Pics van jou in je jurk zonder jurk aan
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef sharr het volgende:
[..]te veel benen, zo laat ik je niet naar buiten gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek overigens naar twee jongetjes die voor mijn raam stonden te gooien met waterballonnen.Flaming hot
Okequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
te veel benen, zo laat ik je niet naar buiten gaan!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef sharr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek overigens naar twee jongetjes die voor mijn raam stonden te gooien met waterballonnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
neequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef sharr het volgende:
[..]
OkeZal ik er een spijkerbroek onderaan doen?
Lekkere hoer van me!quote:
Bietsjquote:
quote:[13:35] guest-10279 entered the room
[13:35] guest-10279 changed nickname to freeze
[13:36] guest-10283 entered the room
[13:36] guest-10284 entered the room
[13:36] guest-10284 changed nickname to freeze
[13:37] guest-10286 entered the room
[13:37] guest-10288 entered the room
[13:37] guest-10289 entered the room
[13:37] guest-10288 changed nickname to kamal
Hij kent er maar één, dat maakt mij automatisch de liefste.quote:
Dan vind ik jou ook de allerliefste Sharr. Mooie jurk trouwens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij kent er maar één, dat maakt mij automatisch de liefste.
Beach![]()
En ja Freeze, lekker uitgelaten allesjeweet
Verkapte rookpauzequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Beach![]()
Moehahaquote:
Als ik er meerdere kende, was jij het nog steeds hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Beach![]()
Ook als je moeder Sharon heet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik er meerdere kende, was jij het nog steeds hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:41 schreef K-Cash het volgende:
sharrO jij komt de lapo zeker weer halen, grote vriend Kash?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |