Ja paul of paula. Precies hetzelfde iddquote:
Wat voor baan?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
omg ik wil die baan
recruitsel was erg enthousiast!
Ik ga alvast voor je duimenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
omg ik wil die baan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vind ik hem wel leuk(Vriendje daarentegen reageerde met een matige 'mwa....'
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
BooooooeeeeIk heb jurkje gekocht voor trouw van vriendin.. Zijn mijn boobies te klein... Bovenin gaapt het onder m'n armen
Woahhhh!!!!! Sexy chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vind ik hem wel leuk(Vriendje daarentegen reageerde met een matige 'mwa....'
)
![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
quote:
Jij altijd babe! Kom maar halenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Dank je !!!
Maar... Mag ik wat van je boobies![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
BooooooeeeeIk heb jurkje gekocht voor trouw van vriendin.. Zijn mijn boobies te klein... Bovenin gaapt het onder m'n armen
Pff, je vriend moet z'n mond houden. That's hot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vind ik hem wel leuk(Vriendje daarentegen reageerde met een matige 'mwa....'
)
Kun je hem nog laten innemen/verstellen? Anders nog even wat kilootjes eraan eten.
![]()
![]()
Wat spannend! Woei.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
omg ik wil die baan
Ik ga hier in de buurt kijken naar een kleermaker die het kan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Pff, je vriend moet z'n mond houden. That's hot!Kun je hem nog laten innemen/verstellen? Anders nog even wat kilootjes eraan eten.
![]()
Dat wordt misschien wel wat veel boob.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Woei dubbele boobs![]()
[..]
Ik ga hier in de buurt kijken naar een kleermaker die het kan.Vind het zonde om hem terug te sturen voor een maatje kleiner. Ik denk dat een 34 niet meer goed zal zitten aan mijn heupen namelijk.
Oeh, die is pwetty!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh, ik kom nu een mooie tegen! Ozotic Pro 528
[ afbeelding ]
bron: http://neglelakkmani.com/
Ja, die zijn SCHÖN!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh, ik kom nu een mooie tegen! Ozotic Pro 528
[ afbeelding ]
bron: http://neglelakkmani.com/
Awww Sien knuffelquote:
Ojee, niks ernstigs toch meis?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef princess-a het volgende:
Zoeper die Ozotic is mjammm!
SQ ik doe keihard duimen voor jou! En de lakkies zijn er![]()
I haz a worry, morgen naar de dokter
Priem wat heb je een mooi figuurtje!
Dank je meidquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef princess-a het volgende:
Zoeper die Ozotic is mjammm!
SQ ik doe keihard duimen voor jou! En de lakkies zijn er![]()
I haz a worry, morgen naar de dokter
Priem wat heb je een mooi figuurtje!
Nieuwe medicatie gekregen voor mijn zeer frequente migraine aanvallen en doorverwezen naar de neuroloog voor hersenonderzoek (wegens migraine en mn mams Parkinson waar ik ook veel tekenen van heb)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dank je meid![]()
![]()
Maar.. Naar de dokter?? What's up?![]()
Migraine is nooit fijn (en soms wordt daar te licht over gedaan vind ik.. Ikzelf heb het niet; maar mijn vriend heeft ook frequent aanvallen namelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:54 schreef princess-a het volgende:
Dico ik zag je bikini op Facebook! Leuk
[..]
Nieuwe medicatie gekregen voor mijn zeer frequente migraine aanvallen en doorverwezen naar de neuroloog voor hersenonderzoek (wegens migraine en mn mams Parkinson waar ik ook veel tekenen van heb)
Dus niks ernstigs, maar ook niets om te lachen
Dat er te licht over gedaan wordt is indd waar maar kan ik ook wel begrijpen. Kan soms zelf achteraf niet eens bevatten dat ik me zo lam voeldequote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Migraine is nooit fijn (en soms wordt daar te licht over gedaan vind ik.. Ikzelf heb het niet; maar mijn vriend heeft ook frequent aanvallen namelijk).
Hopelijk gaat het wat beter met de nieuwe medicatie
Dat herken ik ja, alle geluiden lijken ineens zo HARD! Alles irriteert je. Ik heb ook dat ik wel een ander mens lijk, ben dan kwaad of juist heel bang, begin te stotteren of praat met dubbele tong, kan niet meer spellen (schreef eens bedrijv) en kom soms niet eens van de bank naar mn bed, een wandeling van 4 stappenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef PriemGirl het volgende:
De meeste mensen associëren het met 'wat hoofdpijn' en 'ah daar kun je je toch wel over zetten'. Maar als het weer eens zo ver is bij vriendlief, moet ie toch echt in een donkere kamer liggen en rusten. Krijgt ie sterretjes voor zijn ogen en extreme hoofdpijn. Dan moet het ook stil zijn in huis verder.Geen pretje om te zien. Ik heb het vroeger nooit in mijn nabije omgeving meegemaakt en had geen idee dat dat zo 'zwaar' kan zijn. Maar nou kijk ik er toch echt helemaal anders tegenaan.
(Kan inderdaad binnen anderhalf uur weer helemaal over zijn! )
Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ja; vriendje heeft nog een erg lichte vorm ! Soms moet ie een keer een dag thuis blijven van het werk; maar tegen 's avonds is het meestal wel voorbijEr zijn inderdaad andere verhalen.... Lijkt me niet fijn om 3 dage plat te liggen
![]()
![]()
16 juni? Wat kom je doen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Guus Meeuwishoop zo dat ik dan wat dames kan meeten
Sjaan komt dat door je meds? Of gewoon?
Vergeet de BTW niet, ik vind het best aan de prijs trouwens voor 50 lakjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Met de DPD zitten de tarieven rond de 100-130 euro. Op zich veel, maar stel dat je er 50 lakjes voor op kunt halen - da's dan nog te doen, 2/2,50 euro extra per lakje....
(ik zie alleen niets over afhalen, alleen over leveren....)
hihi nee dit is om ik de laatste tijd gewoon teveel vreetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Guus Meeuwishoop zo dat ik dan wat dames kan meeten
Sjaan komt dat door je meds? Of gewoon?
omfg zou je dan ook een ander hoofd krijgen op die afdeling? dat je van die ene baas af bentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
contract wordt definitief niet verlengd.
MAARR!
Mijn baas heeft me wel naar voren geschoven voor een interne vacature op een andere HR-afdeling
Je baas... Die je niet moet... is je nu aan het promoten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
contract wordt definitief niet verlengd.
MAARR!
Mijn baas heeft me wel naar voren geschoven voor een interne vacature op een andere HR-afdeling
Jaaaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]*Jaloers is !*
Moet tot 17u werkenNa het werk meeten?
Lief vreetzakjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hihi nee dit is om ik de laatste tijd gewoon teveel vreet
IK WIL OOK NAAR GUUS!
We hebben niet altijd ruzie. Onze relatie is een beetje water en vuur, stormachtig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je baas... Die je niet moet... is je nu aan het promoten?
tof SQ, hoop dat je een leuke functie krijgtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hebben niet altijd ruzie. Onze relatie is een beetje water en vuur, stormachtig.
En idd p-a, da's een andere baan, dus ik heb nu 2 opties binnen flips!
Ha! Vriendje kwam vandaag al op zijn woorden terug "Ik vind het eigenlijk toch wel sexy.. maar ik moest er even aan wennen"quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Pff, je vriend moet z'n mond houden. That's hot!Kun je hem nog laten innemen/verstellen? Anders nog even wat kilootjes eraan eten.
![]()
AHHHHH Die rode Lippie krijg ik als het goed is binnenkort ook binnen, samen met 1 anderequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
pirates:
[ afbeelding ]
lippmanns:
[ afbeelding ]
Hij isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
AHHHHH Die rode Lippie krijg ik als het goed is binnenkort ook binnen, samen met 1 andere. Swatchesssss
.
Happy Birthday ga ik dit jaar misschien wel voor m'n verjaardag vragen, tenslotte heet ik ook een beetje hetzelfde als het merkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij isalhoewel ik ook super blij ben met die blauwe en vooral happy birthday, die is ook
ik ben pas in november jarig en ik en wachten gaat niet echt samenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Happy Birthday ga ik dit jaar misschien wel voor m'n verjaardag vragen, tenslotte heet ik ook een beetje hetzelfde als het merk!
We know, daarom houden we ook zo van jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben pas in november jarig en ik en wachten gaat niet echt samen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We know, daarom houden we ook zo van je.
Ik vroeg het laatst aan iemand van 28quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Sjaan en Dico
P-A: ik meet ook graag
En mag ik even lachen?? Ik moest me net legitimeren toen ik sigaretten ging kopen, bwhahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!
Leeeeukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Sjaan en Dico
P-A: ik meet ook graag
En mag ik even lachen?? Ik moest me net legitimeren toen ik sigaretten ging kopen, bwhahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!
Ik zei ook tegen dat kind: 'Really? Ik ben 27....' Ze keek ook wel een beetje dom er bij, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vroeg het laatst aan iemand van 28Schaamde me dood
Ik deed een poging tot dit:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leeeeuk
Ik zou ook keihard lachen als ik jou was!
Het voelde ook echt verrot toenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zei ook tegen dat kind: 'Really? Ik ben 27....' Ze keek ook wel een beetje dom er bij, moet ik zeggen
Oh, nou, dat is mooi dan tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het voelde ook echt verrot toen
Ze zei dat ze het als een compliment zag
Zie het als een complimentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zei ook tegen dat kind: 'Really? Ik ben 27....' Ze keek ook wel een beetje dom er bij, moet ik zeggen
Hahahaha! Ja, zo kan ik het ook bekijken natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
De laatste keer dat mij om mijn legitimatie is gevraagd in de supermarkt was ik 12. Da's veel sneuer
Whiej! Misschien zie ik er als ik 40 ben dan ook wel uit als 29, dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Precies, ze ziet je nog als een jong bloempje!
quote:
ja klopt, ik moet alleen es stoppen met steeds de donderdag te kiezenquote:
Timing is everythingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja klopt, ik moet alleen es stoppen met steeds de donderdag te kiezen
Maar we hadden teamuitje, dus wel leuk
Dat is een beetje een rare actie van je collega danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
collega probeerde weer eens mijn schoen af te vatten... Lukte hem niet.. Gevolg: Zool heeft los gelaten; schoen kapoet
Ja maar 2 weken terug lukte het hun wel... en hebben ze mijn schoen op de lamp gelegdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is een beetje een rare actie van je collega dan.
Gaat ie een beetje Debs?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is een beetje een rare actie van je collega dan.
?quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De beschuitjes blijven gelukkig zitten.
Nee, puckzie is op vakantiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
OooVandaar... Met puckzzy als fotograaf dan?
Wel leuk
Maar natuurlijk!! Dan sta ik de hele dag tot je beschikkingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:05 schreef PriemGirl het volgende:
O ja ! Benieuwd wanneer die weer in het land is![]()
He maar... Lin... Als ik in België ga trouwen; en niet in NL... Dan kom jij wel mee naar België met ons he (en je vrouwke ook natuurlijk)Toch? Toch? Toch?
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!! Dan sta ik de hele dag tot je beschikking
Ik vind ze ook een beetje te duur en zo geweldig vind ik ze nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik skip de groepsorder, wordt een beetje te prijzig allemaal
Idemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik skip de groepsorder, wordt een beetje te prijzig allemaal
Hier nog niet.... *wacht geduldig af*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
De wereld wil dat ik faal!![]()
Belastingteruggaaf is binnen![]()
*nog steeds twijfelen doet*
Proost!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Je gebit?What did you do
Ik zit gewoon water te drinken....![]()
Screw it *schenkt zichzelf een wijntje in*
Thxquote:
Jammie!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thx
* PriemGirl schenkt lin een bacootje in
[ afbeelding ]
Ja geen idee, tanden en tandvlees doen pijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Je gebit?What did you do
Ik zit gewoon water te drinken....![]()
Screw it *schenkt zichzelf een wijntje in*
lolquote:
Truste sweetyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:08 schreef Lindytje het volgende:
Naptime....
Trusten alvast allemaal, Dico, fijne dag nog!
Ah ja, kon je dan maar even met je vingers knippen en plots met je tanden gepoetst enzo in je bed liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh jongens wat ben ik moe, ben gewoon te moe om naar bed te gaan
De wijn smaakt mij bijzonder goedquote:
Wat leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
JA WAKKER WORRE!
Ben mijn camera ff aan het leegtrekken en wilde jullie het resultaat van mijn teamuitje niet onthouden, we hebben een workshop sieraden maken gedaan. Valt het op dat ik een holland-fetish heb?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken het gevoel de volgende ochtend...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
Die klompjes
Kjoeeet
Nonde... Waarom ben ik pas om 3u gaan slapen.. En heb ik 2 flessen wijn achterover gekiept
*doet het zichzelf aan*
Nieuwe slippers.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel de volgende ochtend...
Kusje er op!
En SQ: Die ketting, how cute
IJs: blaar op de zijkant van je voet? Wauw! Hoe kom je daar dan aan??
Stomme blaren altijd van nieuwe schoenen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwe slippers.Wel suf dat die blaar dan pas in de avond op komt zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Heel leuk gemaakt!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
JA WAKKER WORRE!
Ben mijn camera ff aan het leegtrekken en wilde jullie het resultaat van mijn teamuitje niet onthouden, we hebben een workshop sieraden maken gedaan. Valt het op dat ik een holland-fetish heb?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: Pas op, voet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen wonder dat m'n schoen niet lekker zat.
Au!SPOILER: Pas op, voet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Naja, hij zit dus aan de zijkant, als ik gewoon loop of sta voel ik 'm niet. Maar met schoenen aan dus wel.quote:
Even doorprikken? Je hebt mazzel dat hij nog niet gebroken is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, hij zit dus aan de zijkant, als ik gewoon loop of sta voel ik 'm niet. Maar met schoenen aan dus wel.
@ Deb: Lastige situatie, zoals schaartje ook al zei ligt dat enorm aan de band met je ouders.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Zusje gaat 'm straks doorprikken voor me.
Wat dacht je van het Eurovisie Songvestival?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit niet in de kroeg.. Ik zit weekend miljonairs te kijken...
Sneuer kan het iig niet worden
Ok, jij wintquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:36 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat dacht je van het Eurovisie Songvestival?![]()
Falen is tof!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, jij wint
ik heb vanmiddag alsnog gefaald bij enchantra.
Gefeliciteerd met je mama!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:01 schreef Diconnected het volgende:
Mama is vandaag jarigmis der wel
Nog maar 23 dagen!
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:15 schreef Mss het volgende:
Ik ga seksen. En we hebben eindelijk een vakantie geboekt!
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:15 schreef Mss het volgende:
Slaap lekker!!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:07 schreef AmyGrace het volgende:
En ik ga maar eens slapen *gaapt*, trusten!
Oh, en hoera voor Azerbeidzjan.![]()
Pehehehe hopelijk heb je er van genotenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:15 schreef Mss het volgende:
Fijn dat je het opgelost hebt Debs!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:34 schreef Debsterr het volgende:
Thanks dames voor alle medeleven. Ik heb gister aan mijn moeder uitgelegd dat ik vooral dat argument "ik ben werkeloos he..." niet leuk vond. Ze heeft namelijk altijd wel een "excuus" om alleen geld aan zichzelf te besteden. Gelukkig begreep ze dat wel een soort van en zijn ze nu gewoon akkoord.
ow dan kan je wel weer terugquote:Op zondag 15 mei 2011 17:52 schreef Puckzzz het volgende:
Hi ladies! Groetjes uit een zeer zonnig Turkijenog geen CA gezien tho
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:39 schreef Mss het volgende:
Zo, aan het volk te zien is ajax kampioen geworden
Mannen en hun voetbal...quote:Op zondag 15 mei 2011 18:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vriendje gaat vanavond zat en gelukkig naar bedDie was alles bij elkaar aan het schreeuwen in de kantine daarnet (daarom dat ik ook naar huis ben gegaan
).
Was ook afsluiting van voetbalseizoen. Ben nu weer thuis.. Alleen.. Zonder hond![]()
Ik hou er niet van om alleen te zijn 's avonds/'s nachts.
(vriendje blijft bij schoonouders slapen en omdat ik deze middag ook daar was; hebben we samson daar gelaten. Morgen is vriendlief vrij dus die neemt hem dan mee naar huis. Ik moet gewoon werken)
Dat iddquote:
Oeh ! Foto van eindresultaatquote:Op zondag 15 mei 2011 19:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben begonnen aan het "opknappen" van 2 fotolijstjes, de eerste is helemaal geschurd en voor het eerst geverfd. Iets anders dan de nagels lakken is ook wel eens leuk!
Ja hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe hopelijk heb je er van genoten
Vakantie naar???
Leeeeukquote:
Groningenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leeeeuk
Zijn er niet andere leuke lakkies Puckzzz?Voordat je je blind staart op CA en de hele rest mist haha
Deb! Foto's!
Ik heb zo'n leuke nacht gehadGroepje vrienden van mij is bij mij komen slapen, dat alleen al is superleuk! Zijn we ook nog naar great piano's geweest
En op kroegentocht
en toen we naar huis gingen om 6.20 konden we nog allemaal andere kroegen in ook
Ik hou van Groningen
quote:
Mannenquote:
Watskebeurt?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mannen![]()
En Groningen, dat waren twee hele toffe jaren.
Herkenbare situatiequote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Selwerd 2
En wat er gebeurd is... Gozer is leuk, vorig jaar een gezellig nachtje gehad, maar daar bleef het toen bij, want "eng". Nu is de situatie vergelijkbaar, maar aangezien ik toen iets te hard nee riep, moet ik initiatief gaan nemen als ik wil dat er iets gebeurt. En da's bwuuh.
Ah dat is 20 km vanaf mijn huisquote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Selwerd 2
En wat er gebeurd is... Gozer is leuk, vorig jaar een gezellig nachtje gehad, maar daar bleef het toen bij, want "eng". Nu is de situatie vergelijkbaar, maar aangezien ik toen iets te hard nee riep, moet ik initiatief gaan nemen als ik wil dat er iets gebeurt. En da's bwuuh.
De liefde van de man gaat door de maagquote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga gewoon mijn slag slaan met z'n bbq.
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Helemaal mooi, want hij kookt zelf. (En goed ook)
quote:
Behhhhhquote:Op maandag 16 mei 2011 00:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Normaal val ik vanzelf wel in slaap, maar nu uiteraard niet. Schaapjes tellen dan maar.
Het is KOUD!quote:Op maandag 16 mei 2011 08:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat een baggerweer he? Ik heb me maar weer dik aangekleed voor vandaag....
Hier doet hij het na even wachten wel. Grote sale voor de US zie ik?quote:Op maandag 16 mei 2011 08:57 schreef Diconnected het volgende:
Grmbl site van Nyx doet het al de hele dag niet, lekkere dikke fail voor hun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bescheiden
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Jij ook al? Ben vandaag al zo vaak naar de wc geweest dat ik de tel kwijt ben, en ook niet in staat om naar kantoor te fietsenquote:Op maandag 16 mei 2011 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
begin de maandagochtend met boze darmen!
oh nee, geen dunnequote:Op maandag 16 mei 2011 10:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jij ook al? Ben vandaag al zo vaak naar de wc geweest dat ik de tel kwijt ben, en ook niet in staat om naar kantoor te fietsen
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
wat een lief stashje priem! Valt idd alleszins mee
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
het is een grote stash voor niet-hoarders, maar vergeleken met echte extreme hoarders hoeft Priem nog niet met het busje mee![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het aantal nu ook wel voldoende. Ik zit aan 150 ongeveerals ik nu nieuwe wil; dan moet ik er toch echt eerst een aantal weg doen
Ik ben vandaag precies een jaar gestopt met nagelbijten
Maak maar een lijstje en wij helpen je er wel vanafquote:Op maandag 16 mei 2011 13:27 schreef Lindytje het volgende:
En dan heb ik er al een zooi weggemikt ook... en ik heb nog een bak staan met 90 lakjes die weg mogen. I have issues
Wanneer zal ik eens langs komen om je te helpen met je issuesquote:Op maandag 16 mei 2011 13:27 schreef Lindytje het volgende:
En dan heb ik er al een zooi weggemikt ook... en ik heb nog een bak staan met 90 lakjes die weg mogen. I have issues
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er nog steeds 340, ondanks dat ik er al zeker 100 heb verkocht het afgelopen jaar_!
Dat wás ik ook, maar ik heb drastisch uitgedundquote:Op maandag 16 mei 2011 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
och lin, ik dacht altijd dat jij veel erger was!![]()
ik heb 4,5 laatje vol
mee zwiepenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:27 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en nog een laatste pic, en dan hou ik weer op hoor
Ik had zaterdag mijn haar gewassen en voor het eerst gedroogd met de föhn met een diffuser
[ afbeelding ]
Heel leuk, maar wat mķet je met al dat haar??
Zo latenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:27 schreef Lindytje het volgende:
Ik had zaterdag mijn haar gewassen en voor het eerst gedroogd met de föhn met een diffuser
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:27 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
zow, de eerste sollicitatie staat gepland
Yay!!!!!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
zow, de eerste sollicitatie staat gepland
Ja echt he, waar komen die dingen ineens allemaal vandaan, vraag je je altijd af!!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef milka82 het volgende:
Lin, you lekker wief!
Ik heb net mijn googledocje bijgewerkt, hoe kom ik nu ineens aan 172 lakjes (ik had mezelf voorgehouden bij de 150 te stoppen.... maar ja, als je een keer de 100 voorbij bent... Konijnen zijn het, dat zeg ik je!)
Same here, zit te denken om mijn haar te verven..quote:Op maandag 16 mei 2011 14:41 schreef Lindytje het volgende:
En thanx allemaal
Maar seriously, ik zit weer in een haardilemma... wat waarschijnlijk ķf drie weken gaat duren, ķf ik ga voor die tijd naar de kapper en laat er weer een heel stuk af knippen. Hmmm..
Neee het is zo mooiquote:Op maandag 16 mei 2011 14:41 schreef Lindytje het volgende:
En thanx allemaal
Maar seriously, ik zit weer in een haardilemma... wat waarschijnlijk ķf drie weken gaat duren, ķf ik ga voor die tijd naar de kapper en laat er weer een heel stuk af knippen. Hmmm..
Foto!!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Neee het is zo mooi![]()
Ik ben ook weer heel blondJeeej
Wat voor kleur wil je het verven dan? Ik vind jouw eigen kleur zo mooiquote:Op maandag 16 mei 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same here, zit te denken om mijn haar te verven..
Datquote:Op maandag 16 mei 2011 15:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat voor kleur wil je het verven dan? Ik vind jouw eigen kleur zo mooi
Ik kijk er al 26 jaar tegenaan! Maar geen idee dus, k heb nog nooit een andere kleur gehadquote:Op maandag 16 mei 2011 15:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat voor kleur wil je het verven dan? Ik vind jouw eigen kleur zo mooi
Mijn papa vond het ook al zo mooi. Ik legde toen ik gisteren bij mijn ouders was het dilemma ook voor, en papa antwoordde met : 'quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat![]()
En lin. Deze lengte staat je super ! Zou het echt niet korter laten knippen als ik jou was
(maar goed.. Wie ben ik aangezien ik ook van de 1 op de andere dag kan beslissen om weer een kort koppie te laten knippen)
Ja, dat is ook wel zo natuurlijk, ik snap dat je dan eens wat anders wil..quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kijk er al 26 jaar tegenaan! Maar geen idee dus, k heb nog nooit een andere kleur gehad![]()
Mijn haar begint een beetje dof te worden, als t nou weer ff zou glanzen ofzo
Oh... ja dat snap ik. Ik heb al mijn 'alle kleuren van de regenboog - behalve groen'-fase gehad...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kijk er al 26 jaar tegenaan! Maar geen idee dus, k heb nog nooit een andere kleur gehad![]()
Mijn haar begint een beetje dof te worden, als t nou weer ff zou glanzen ofzo
Waarom kijk ik hier niet van opquote:Op maandag 16 mei 2011 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Groene plukken, die heb ik ook nog gehad
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb mijn haar ook een keer blauw geverd...En paars.... en knalrood.. Tsja, pubers..
Ik heb nu die roze pot van Elvive ofzo maar het doet nie veel, welke gebruik jij?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo natuurlijk, ik snap dat je dan eens wat anders wil..
Heb je er al eens een goed dik masker in gesmeerd?
Ik heb een pot van Lakme. Te koop bij de kapperswinkel. Die vind ik wel heel fijn moet ik zeggen!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nu die roze pot van Elvive ofzo maar het doet nie veel, welke gebruik jij?
Ik kom straks alleen langs een etosquote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb een pot van Lakme. Te koop bij de kapperswinkel. Die vind ik wel heel fijn moet ik zeggen!
Oh, dan weet ik het niet zo goed... sorryquote:Op maandag 16 mei 2011 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kom straks alleen langs een etos
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Puberhaar
(overdracht van de leerlingenraad, vandaar de verplichte polo)
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Puberhaar
(overdracht van de leerlingenraad, vandaar de verplichte polo)
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Rood met oranje plukken (oranje plukken waren feller in het echt):
[ afbeelding ]
(8 jaar geleden was dit)
Werk ze !!quote:
van alle foto's die ik van jou heb gezien, vind ik je huidige haar het allermooistquote:Op maandag 16 mei 2011 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Rood met oranje plukken (oranje plukken waren feller in het echt):
[ afbeelding ]
(8 jaar geleden was dit)
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van alle foto's die ik van jou heb gezien, vind ik je huidige haar het allermooist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |