Ja paul of paula. Precies hetzelfde iddquote:
Wat voor baan?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
omg ik wil die baan
recruitsel was erg enthousiast!
Ik ga alvast voor je duimenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
omg ik wil die baan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vind ik hem wel leuk(Vriendje daarentegen reageerde met een matige 'mwa....'
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
BooooooeeeeIk heb jurkje gekocht voor trouw van vriendin.. Zijn mijn boobies te klein... Bovenin gaapt het onder m'n armen
Woahhhh!!!!! Sexy chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vind ik hem wel leuk(Vriendje daarentegen reageerde met een matige 'mwa....'
)
![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
quote:
Jij altijd babe! Kom maar halenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Dank je !!!
Maar... Mag ik wat van je boobies![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
BooooooeeeeIk heb jurkje gekocht voor trouw van vriendin.. Zijn mijn boobies te klein... Bovenin gaapt het onder m'n armen
Pff, je vriend moet z'n mond houden. That's hot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vind ik hem wel leuk(Vriendje daarentegen reageerde met een matige 'mwa....'
)
Kun je hem nog laten innemen/verstellen? Anders nog even wat kilootjes eraan eten.
![]()
![]()
Wat spannend! Woei.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
omg ik wil die baan
Ik ga hier in de buurt kijken naar een kleermaker die het kan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Pff, je vriend moet z'n mond houden. That's hot!Kun je hem nog laten innemen/verstellen? Anders nog even wat kilootjes eraan eten.
![]()
Dat wordt misschien wel wat veel boob.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Woei dubbele boobs![]()
[..]
Ik ga hier in de buurt kijken naar een kleermaker die het kan.Vind het zonde om hem terug te sturen voor een maatje kleiner. Ik denk dat een 34 niet meer goed zal zitten aan mijn heupen namelijk.
Oeh, die is pwetty!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh, ik kom nu een mooie tegen! Ozotic Pro 528
[ afbeelding ]
bron: http://neglelakkmani.com/
Ja, die zijn SCHÖN!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh, ik kom nu een mooie tegen! Ozotic Pro 528
[ afbeelding ]
bron: http://neglelakkmani.com/
Awww Sien knuffelquote:
Ojee, niks ernstigs toch meis?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef princess-a het volgende:
Zoeper die Ozotic is mjammm!
SQ ik doe keihard duimen voor jou! En de lakkies zijn er![]()
I haz a worry, morgen naar de dokter
Priem wat heb je een mooi figuurtje!
Dank je meidquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef princess-a het volgende:
Zoeper die Ozotic is mjammm!
SQ ik doe keihard duimen voor jou! En de lakkies zijn er![]()
I haz a worry, morgen naar de dokter
Priem wat heb je een mooi figuurtje!
Nieuwe medicatie gekregen voor mijn zeer frequente migraine aanvallen en doorverwezen naar de neuroloog voor hersenonderzoek (wegens migraine en mn mams Parkinson waar ik ook veel tekenen van heb)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dank je meid![]()
![]()
Maar.. Naar de dokter?? What's up?![]()
Migraine is nooit fijn (en soms wordt daar te licht over gedaan vind ik.. Ikzelf heb het niet; maar mijn vriend heeft ook frequent aanvallen namelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:54 schreef princess-a het volgende:
Dico ik zag je bikini op Facebook! Leuk
[..]
Nieuwe medicatie gekregen voor mijn zeer frequente migraine aanvallen en doorverwezen naar de neuroloog voor hersenonderzoek (wegens migraine en mn mams Parkinson waar ik ook veel tekenen van heb)
Dus niks ernstigs, maar ook niets om te lachen
Dat er te licht over gedaan wordt is indd waar maar kan ik ook wel begrijpen. Kan soms zelf achteraf niet eens bevatten dat ik me zo lam voeldequote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Migraine is nooit fijn (en soms wordt daar te licht over gedaan vind ik.. Ikzelf heb het niet; maar mijn vriend heeft ook frequent aanvallen namelijk).
Hopelijk gaat het wat beter met de nieuwe medicatie
Dat herken ik ja, alle geluiden lijken ineens zo HARD! Alles irriteert je. Ik heb ook dat ik wel een ander mens lijk, ben dan kwaad of juist heel bang, begin te stotteren of praat met dubbele tong, kan niet meer spellen (schreef eens bedrijv) en kom soms niet eens van de bank naar mn bed, een wandeling van 4 stappenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef PriemGirl het volgende:
De meeste mensen associëren het met 'wat hoofdpijn' en 'ah daar kun je je toch wel over zetten'. Maar als het weer eens zo ver is bij vriendlief, moet ie toch echt in een donkere kamer liggen en rusten. Krijgt ie sterretjes voor zijn ogen en extreme hoofdpijn. Dan moet het ook stil zijn in huis verder.Geen pretje om te zien. Ik heb het vroeger nooit in mijn nabije omgeving meegemaakt en had geen idee dat dat zo 'zwaar' kan zijn. Maar nou kijk ik er toch echt helemaal anders tegenaan.
(Kan inderdaad binnen anderhalf uur weer helemaal over zijn! )
Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ja; vriendje heeft nog een erg lichte vorm ! Soms moet ie een keer een dag thuis blijven van het werk; maar tegen 's avonds is het meestal wel voorbijEr zijn inderdaad andere verhalen.... Lijkt me niet fijn om 3 dage plat te liggen
![]()
![]()
16 juni? Wat kom je doen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Guus Meeuwishoop zo dat ik dan wat dames kan meeten
Sjaan komt dat door je meds? Of gewoon?
Vergeet de BTW niet, ik vind het best aan de prijs trouwens voor 50 lakjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Met de DPD zitten de tarieven rond de 100-130 euro. Op zich veel, maar stel dat je er 50 lakjes voor op kunt halen - da's dan nog te doen, 2/2,50 euro extra per lakje....
(ik zie alleen niets over afhalen, alleen over leveren....)
hihi nee dit is om ik de laatste tijd gewoon teveel vreetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Guus Meeuwishoop zo dat ik dan wat dames kan meeten
Sjaan komt dat door je meds? Of gewoon?
omfg zou je dan ook een ander hoofd krijgen op die afdeling? dat je van die ene baas af bentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
contract wordt definitief niet verlengd.
MAARR!
Mijn baas heeft me wel naar voren geschoven voor een interne vacature op een andere HR-afdeling
Je baas... Die je niet moet... is je nu aan het promoten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
contract wordt definitief niet verlengd.
MAARR!
Mijn baas heeft me wel naar voren geschoven voor een interne vacature op een andere HR-afdeling
Jaaaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]*Jaloers is !*
Moet tot 17u werkenNa het werk meeten?
Lief vreetzakjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hihi nee dit is om ik de laatste tijd gewoon teveel vreet
IK WIL OOK NAAR GUUS!
We hebben niet altijd ruzie. Onze relatie is een beetje water en vuur, stormachtig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je baas... Die je niet moet... is je nu aan het promoten?
tof SQ, hoop dat je een leuke functie krijgtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hebben niet altijd ruzie. Onze relatie is een beetje water en vuur, stormachtig.
En idd p-a, da's een andere baan, dus ik heb nu 2 opties binnen flips!
Ha! Vriendje kwam vandaag al op zijn woorden terug "Ik vind het eigenlijk toch wel sexy.. maar ik moest er even aan wennen"quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Pff, je vriend moet z'n mond houden. That's hot!Kun je hem nog laten innemen/verstellen? Anders nog even wat kilootjes eraan eten.
![]()
AHHHHH Die rode Lippie krijg ik als het goed is binnenkort ook binnen, samen met 1 anderequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
pirates:
[ afbeelding ]
lippmanns:
[ afbeelding ]
Hij isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
AHHHHH Die rode Lippie krijg ik als het goed is binnenkort ook binnen, samen met 1 andere. Swatchesssss
.
Happy Birthday ga ik dit jaar misschien wel voor m'n verjaardag vragen, tenslotte heet ik ook een beetje hetzelfde als het merkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij isalhoewel ik ook super blij ben met die blauwe en vooral happy birthday, die is ook
ik ben pas in november jarig en ik en wachten gaat niet echt samenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Happy Birthday ga ik dit jaar misschien wel voor m'n verjaardag vragen, tenslotte heet ik ook een beetje hetzelfde als het merk!
We know, daarom houden we ook zo van jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben pas in november jarig en ik en wachten gaat niet echt samen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We know, daarom houden we ook zo van je.
Ik vroeg het laatst aan iemand van 28quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Sjaan en Dico
P-A: ik meet ook graag
En mag ik even lachen?? Ik moest me net legitimeren toen ik sigaretten ging kopen, bwhahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!
Leeeeukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Sjaan en Dico
P-A: ik meet ook graag
En mag ik even lachen?? Ik moest me net legitimeren toen ik sigaretten ging kopen, bwhahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!
Ik zei ook tegen dat kind: 'Really? Ik ben 27....' Ze keek ook wel een beetje dom er bij, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vroeg het laatst aan iemand van 28Schaamde me dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |