Trustequote:Op donderdag 12 mei 2011 03:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar wel naar bed
Sorry mensen maar ik ga jullie echt verlaten....
Laterzzzzzquote:Op donderdag 12 mei 2011 03:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar wel naar bed
Sorry mensen maar ik ga jullie echt verlaten....
Ok leukquote:
Ok, deze shit is te veelquote:Op donderdag 12 mei 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok leuk
Jij bent al net zo'n nachtbraker
quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:30 schreef GGMM het volgende:
Klopt, het is dat ik niet zo van radio hou, anders had ik gemiddeld ook 300 posts per dag.
Wie ben jij??quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:30 schreef GGMM het volgende:
Klopt, het is dat ik niet zo van radio hou, anders had ik gemiddeld ook 300 posts per dag.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie ben jij??
En een beetje rap antwoorden graag, ga pitten
GGMM. Wat wil je weten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie ben jij??
En een beetje rap antwoorden graag, ga pitten
Noem je het zelfs nog muziek??quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:32 schreef Stokstaart het volgende:
Het is nu wel extreem vroeg dood in het topic trouwens
Heb ik niet aangevraagd lieve schatquote:
Eddie Vedder is toch wel te doen of ook niet?quote:
Dit niet neequote:Op donderdag 12 mei 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eddie Vedder is toch wel te doen of ook niet?
Nee, F1 ed is acceptabelquote:
Done. En nu?quote:
Weer terug naar bedquote:
Hey babe!quote:
Mogguhquote:
Haiiquote:
Heej, maar jij bent vast straks over een paar uur klaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mogguh
Je zal maar al 2,5 uur aan t werk zijn... oh, Wacht
I wish.. deze taak is half 10 af, dan half 12 de volgende, dan om half 2 weer, en dan rond 4 uur weerquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Haii![]()
[..]
Heej, maar jij bent vast straks over een paar uur klaar
Oei heb je altijd van die lange dagen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I wish.. deze taak is half 10 af, dan half 12 de volgende, dan om half 2 weer, en dan rond 4 uur weer
En dan baalde ik al van de 3 kwartier dat ik al aan het werk benquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mogguh
Je zal maar al 2,5 uur aan t werk zijn... oh, Wacht
Zie, het kan ergerquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dan baalde ik al van de 3 kwartier dat ik al aan het werk ben
Inderdaad, ik ben om half 4 gewoon klaarquote:
Goeie tijd!quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben om half 4 gewoon klaar
En dan lekker vissen. Die melkflessen van de zon laten genietenquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben om half 4 gewoon klaar
Nah, ik kom liever wat later mijn bed uit, en dus wat later klaarquote:
Weer even mijn vader pwnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan lekker vissen. Die melkflessen van de zon laten genieten
Doe eens lief voor jouw papa!quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, ik kom liever wat later mijn bed uit, en dus wat later klaar
[..]
Weer even mijn vader pwnen
Ghehe logisch welquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:43 schreef Popje-popje het volgende:
Ik ga dit nummer nooit zat worden denk ik
Vrolijkheidquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:47 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ook tof nummer dit![]()
goh, ik ga vrolijk naar mijn werk
Ik heb er weer 2 weken van mogen proevenquote:
Komt wel weer terugquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er weer 2 weken van mogen proeven![]()
Ik wil mn vrolijke bui terug
JIj mag datquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry pops, hierna komt gitarenherrie
quote:
Vaak wel, en dat 6 of soms 7 dagen in de week..quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oei heb je altijd van die lange dagen?
Uiteraardquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:52 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En daarna komt ook wat goeds
heb je mecano al aangevraagd?
Waar ik nu ben ongelimiteerd gratis koffie en choco en theequote:
Zo, ik ben opeens toch wel blij met mijn baanquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vaak wel, en dat 6 of soms 7 dagen in de week..
Ik ook met de mijne, ik zou jouw baan ws niet volhouden.. (op kantoor vermoed ik?)quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Zo, ik ben opeens toch wel blij met mijn baan
quote:
Die gebruiken natuurlijk hun biologische klokquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net nog wel een heel boeiend topic geopend in F&F maar niemand reageert. Zouden alle biologen nog slapen?
Probeer ze is in een ander topic te ronselen, hier komt toch niemandquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
STUITER STUITER STUITER!!!!
Dj's !! Ik wil ze!!
Je hebt Vanilla live gezien?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ice ice baby![]()
Ik snap nog steeds niet dat ik vrijwillig naar het concert ben geweest 20 jaar geleden
Ja en yes pleasequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt Vanilla live gezien?
Mag ik je aanraken?
Ik ken hemquote:
Dat wil/mag jij heul nietquote:
Dynamic Rockers - Huppel polka [verzoekje]quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
Heb mezelf maar weer eens een keer in laten plannen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hihi ron brandsteder op tv, ik moet meteen aan jullie denken
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat is het goddomme toch stil overdag
Nogal ja!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat is het goddomme toch stil overdag
Oh noesquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:27 schreef onlogisch het volgende:
Op mn werk en over 3 min springt die kutfilter weer aan, dan kan ik niet meer op fok
Ah '70s is altijd goed!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:53 schreef Zokunen het volgende:
Dan zal ik van 14-15 wel even een uurtje 70s doen.
Misschien daarna nog een uurtje maar dat weet ik nog niet.
DM verstuurd aan Hups!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:58 schreef Zokunen het volgende:
Begin jij dan maar om 15:00, 2e uurtje wou ik iets mixen, maar moet traktor opnieuw downloaden eerst
Beide dual core android telefoons.quote:
En wat houdt dat sense dan in?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Beide dual core android telefoons.
HTC heeft sense, de samsung volgens sommigen een iets beter scherm.
Maar de Sensation is nog niet te koop, morgen de release in Frankrijk, dus even op wat reviews wachten.
Vind de schermen van HTC vaak wat frisser ogen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Beide dual core android telefoons.
HTC heeft sense, de samsung volgens sommigen een iets beter scherm.
Maar de Sensation is nog niet te koop, morgen de release in Frankrijk, dus even op wat reviews wachten.
Hé jij daar! Vanaf 14.00 uur is er een Frans uurtje of halfuurtje! Verzoek je mee?quote:
Wel jaren 70 dan, en ik begin lekker niet Fransquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé jij daar! Vanaf 14.00 uur is er een Frans uurtje of halfuurtje! Verzoek je mee?
Oh, merde, ik dacht Draakje gaat nog evne door.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wel jaren 70 dan, en ik begin lekker niet Frans
Ja, zeker!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé jij daar! Vanaf 14.00 uur is er een Frans uurtje of halfuurtje! Verzoek je mee?
En deze had je nog van me tegoed:quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeker!
Non, non rien 'na change hoort daar zeker tussen
Oh, het spoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En deze had je nog van me tegoed:
[ afbeelding ]
De deuk is niet het ergste. De scheur ín de deuk is zorgwekkend. En de scheur daar rechts van. Ik denk dat het iets te maken heeft met de thermietlas die je net links van de deuk ziet (kijk maar naar de laskraag in het lijf en de voet van de rail). Echter zit er soms ook op een "normaal" stuk spoor een deuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het spoorWaarom zit er een deuk in?
Zijn er eigenlijk ook dingen waar jij niks vanaf weet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De deuk is niet het ergste. De scheur ín de deuk is zorgwekkend. En de scheur daar rechts van. Ik denk dat het iets te maken heeft met de thermietlas die je net links van de deuk ziet (kijk maar naar de laskraag in het lijf en de voet van de rail). Echter zit er soms ook op een "normaal" stuk spoor een deuk.
Jawel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook dingen waar jij niks vanaf weet?
Oh, er zit inderdaad een scheur... Ik dacht al wat te zien. Wat gaat er nu mee gebeuren? Is dat stuk eruit gehaald?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De deuk is niet het ergste. De scheur ín de deuk is zorgwekkend. En de scheur daar rechts van. Ik denk dat het iets te maken heeft met de thermietlas die je net links van de deuk ziet (kijk maar naar de laskraag in het lijf en de voet van de rail). Echter zit er soms ook op een "normaal" stuk spoor een deuk.
Hoiquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel.
Vrouwen bijvoorbeeld, en recht. Voor de rest ben ik nog altijd lerende.
Nee. Maar dit valt onder de verantwoordelijkheid van Strukton. Als het onder mijn verantwoordelijkheid viel had ik het zeker even laten controleren d.m.v. ultrasoononderzoek bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, er zit inderdaad een scheur... Ik dacht al wat te zien. Wat gaat er nu mee gebeuren? Is dat stuk eruit gehaald?
Eej lieverdquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey kanjer
Heb je al wat ingesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Oke... Wat heeft dit voor consequenties voor 't treinverkeer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Maar dit valt onder de verantwoordelijkheid van Strukton. Als het onder mijn verantwoordelijkheid viel had ik het zeker even laten controleren d.m.v. ultrasoononderzoek bijvoorbeeld.
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Maar dit valt onder de verantwoordelijkheid van Strukton. Als het onder mijn verantwoordelijkheid viel had ik het zeker even laten controleren d.m.v. ultrasoononderzoek bijvoorbeeld.
Ja, doe dat eensquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Zokunen het volgende:
Oh ik zal even kijken of ik nog een Frans jaren 70 nummer heb
Ooh, dit zit aan de perronzijde. Het ergste wat kan gebeuren is dat de spoorstaaf doorscheurt en er een trein overheendendert die ontspoort aan de rechterzijde en de bakken dus tegen de perronmuur kletteren (dus niet volledig omvallen). Als je dus veilig door Amersfoort wil, ga dan in de bak zitten die het dichtst bij de loc zit, of ga - omdat er voornamelijk koplopers en VIRMs op dat traject rijden - in de bak zitten met de tractiemotoren erin. Herkenbaar aan de kleine m voor de bakcode, bijvoorbeeld mABk. Door het hoge gewicht zal deze niet omkieperen. Of kleinere kans in ieder geval.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke... Wat heeft dit voor consequenties voor 't treinverkeer?
Aha. Nee, ik kom niet over Amersfoort...quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, dit zit aan de perronzijde. Het ergste wat kan gebeuren is dat de spoorstaaf doorscheurt en er een trein overheendendert die ontspoort aan de rechterzijde en de bakken dus tegen de perronmuur kletteren (dus niet volledig omvallen). Als je dus veilig door Amersfoort wil, ga dan in de bak zitten die het dichtst bij de loc zit, of ga - omdat er voornamelijk koplopers en VIRMs op dat traject rijden - in de bak zitten met de tractiemotoren erin. Herkenbaar aan de kleine m voor de bakcode, bijvoorbeeld mABk. Door het hoge gewicht zal deze niet omkieperen. Of kleinere kans in ieder geval.
Logischer is dat Strukton dit op tijd ziet, de diepte van de scheur meet en aan de hand daarvan een afweging maakt tussen:
• Niets doen.
• Slijptrein laten komen en er een millimeter ofzo afslijpen.
• Het stuk spoor direct vervangen.
Indien het laatste, zullen ze het waarschijnlijk niet direct doen (of het moet wel HEEEEL erg zijn) maar eerst een zogenaamde noodlas plaatsen. Dit is een soort grote klem zodat het spoor in ieder geval vastgehouden wordt en in de nacht zullen ze dan werkzaamheden doen.
Ik doe altijd de koptelefoon af als ik ga praten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef Zokunen het volgende:
Loopt die stream weer zo bijna synchroon met wat ik zeg, dat is zo irritant
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef Zokunen het volgende:
Het stuk spoor direct vervangen.
Indien het laatste, zullen ze het waarschijnlijk niet direct doen
Lekker paradoxaal
Headsetquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe altijd de koptelefoon af als ik ga praten.
quote:
't Is spoor 6. Dus die lange treinen naar Den Haag/Rotterdam vanuit Leeuwarden/Groningen komen daar altijd overheen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Nee, ik kom niet over Amersfoort...Ja, vanmorgen, maar dan moet je ook maar net over dat spoor komen
Oh, dat mag. Die kant hoef ik toch niet opquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is spoor 6. Dus die lange treinen naar Den Haag/Rotterdam vanuit Leeuwarden/Groningen komen daar altijd overheen.
Ik type zoals mijn haar zit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]Ik ook wel, maar het viel me gewoon op
Zo warrig was het niet hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik type zoals mijn haar zit.
Lekker warrig dus.
Oh, die is leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spirit in the Sky van Norman Greenbaum.
En wat dacht je van Derek and the Domino's. Heeft ook maar één bekend nummer gemaakt.quote:
Layla?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat dacht je van Derek and the Domino's. Heeft ook maar één bekend nummer gemaakt.
Ook wel een leuk idee voor een special: Eendagsvliegenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat dacht je van Derek and the Domino's. Heeft ook maar één bekend nummer gemaakt.
Oei, nu breng je me nog op een idee ook, maar wel lastig uitzoeken denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook wel een leuk idee voor een special: Eendagsvliegen
Nee hoor. Ik ben gek op one-hit wonders. Op die zoektermen vind je duizenden lijsten en compilatieceedees.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oei, nu breng je me nog op een idee ook, maar wel lastig uitzoeken denk ik.
Wie, wat, waar, waarom?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:39 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zomaar gebeld. Zonder het eerst dagenlang uit te stellen. Ik ben trots.
Nonsense, daar bestaan hele lijsten vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oei, nu breng je me nog op een idee ook, maar wel lastig uitzoeken denk ik.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben gek op one-hit wonders. Op die zoektermen vind je duizenden lijsten en compilatieceedees.
Was er inderdaad al achterquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsense, daar bestaan hele lijsten van
De hogeschool. De onderwijsmanager. Thuis. Omdat ik wil studeren en ze daarvoor eerst mijn negatieve BSA moeten intrekken.quote:
Goed bezig dan, positief gesprek?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
De hogeschool. De onderwijsmanager. Thuis. Omdat ik wil studeren en ze daarvoor eerst mijn negatieve BSA moeten intrekken.
In ieder geval de 1e stap gezet en die is vaak het lastigst.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was zijn secretaresse. Dus het was puur een afspraak inplannen.
Hoezo heb je een BSA?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
De hogeschool. De onderwijsmanager. Thuis. Omdat ik wil studeren en ze daarvoor eerst mijn negatieve BSA moeten intrekken.
Omdat ik vorig jaar maar 27 studiepunten van de 60 had. En ik wil dezelfde opleiding dus doen.quote:
[betweter]Dat zijn ECT's[/betweter]quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik vorig jaar maar 27 studiepunten van de 60 had. En ik wil dezelfde opleiding dus doen.
ECT's?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[betweter]Dat zijn ECT's[/betweter]
Maar succes dan, heb je dat gesprek een beetje snel?
Dat is het systeem. Wat je krijgt zijn gewoon studiepunten. Dus doe maar niet zo betweterig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef Zokunen het volgende:
European Credit Transfer System
In verband met Europa enzo
Bij ons heten ze tocht echt ECTS.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is het systeem. Wat je krijgt zijn gewoon studiepunten. Dus doe maar niet zo betweterig.
Ik had dus 27 studiepunten. Dat zullen dan ook wel 27 ECTS punten zijn. Dan is het dus precies hetzelfde waarvan alleen de naam veranderd. Of anders weet ik niet hoeveel ECTS punten ik had, want ik had studiepunten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:52 schreef Zokunen het volgende:
Alle studiepunten van iedere student worden omgerekend naar ECTS-punten.
Maar de server deed stomquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef ToT het volgende:
Nog een nummer? Je hebt nog geen minuut over, gek!
Doe niet zo overdreven zegquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:58 schreef Myraela het volgende:
Lekker boeiend zeg.Er staat bij mij in de officiële brieven gewoon studiepunten. Er werd gesproken over studiepunten en op alle planningen werden de uren omgerekend naar studiepunten. Ik heb dus studiepunten gekregen. Dat ECTS kan doodvallen.
Hehehe geen probleem joh!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar de server deed stom
Koelkast kon er ook niet opkomen aan het begin
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:01 schreef Zokunen het volgende:
Had alleen nooit verwacht dat dit uit 2006 kwam
Dat is niet overdreven doen. Als ze het studiepunten noemen, is dat wat ik krijg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven zegWaarschijnlijk bedoelt je school dat gewoon maar noemen ze 't nog studiepunten. Ik weet 't wel zeker, gebeurt op mijn school ook wel.
Nee, jij krijgt ECTSquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet overdreven doen. Als ze het studiepunten noemen, is dat wat ik krijg.
Diegene die dit ingesproken heeft, wil niet dat de naam vrijgegeven wordt!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:03 schreef Zokunen het volgende:
Was dat knetter? kon het niet goed horen
Maar iedereen weet dat 't Knetter is?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Diegene die dit ingesproken heeft, wil niet dat de naam vrijgegeven wordt!
Net als we niet mogen weten wiens tieten het zijn zeker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Diegene die dit ingesproken heeft, wil niet dat de naam vrijgegeven wordt!
Smoke ze!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:06 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga even mijn highway to hell asfalteren.
Terwijl iedereen ondertussen precies weet wie 't isquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net als we niet mogen weten wiens tieten het zijn zeker.
Jammerz, maar veel plezier!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
Ik kan je niet afluisteren, ToTZo les.
Weg dus![]()
Ook geen last vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:20 schreef ToT het volgende:
Geen idee, ik ben hier niks geks aan het doen.
Plaatje doet het niet!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ook geen last van
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:36 schreef Karzai het volgende:
Hallo luister ook weer, topic maar even vol spammen want we zijn voorlopig van plan om te gaan slapen hoop ik
Sweet!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef Zokunen het volgende:
Hierna komt, onder voorbehoud een uurtje Bob Marley.
goed idee ik geloof dat z'n verjaardag binnenkort weer isquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:35 schreef Zokunen het volgende:
Ik zou zo eigenlijk wel een uurtje Bob Marley kunnen doen.
Dat was gisterenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
goed idee ik geloof dat z'n verjaardag binnenkort weer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |