je hebt toch wel zn daklozenkrant gekocht hequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, ik ging naar buiten en huilde zachtjes uit bij een kalende zwerver.
Hah.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:32 schreef missyB het volgende:
[..]
je hebt toch wel zn daklozenkrant gekocht he
Sorry maar heel blij uitkijken naar wanneer de postbode weer komt klinkt als wel wat meer dan onschuldig flirten. Verder gaat dit topic nog steeds over hulp bij versieren volgens mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sinds wanneer mag je niet meer flirten als je een kerel hebt?
jesis catbert zal ik helemaal fijn ophoeren hier ben je dan eindelijk blij?????quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sorry maar heel blij uitkijken naar wanneer de postbode weer komt klinkt als wel wat meer dan onschuldig flirten. Verder gaat dit topic nog steeds over hulp bij versieren volgens mij.
Ik ga met je mee, dan heeft hij de touwtjes weer in handen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef missyB het volgende:
[..]
jesis catbert zal ik helemaal fijn ophoeren hier ben je dan eindelijk blij?????
Praat over flirten, versieren en liefde is nog steeds ontopic, Catbertquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sorry maar heel blij uitkijken naar wanneer de postbode weer komt klinkt als wel wat meer dan onschuldig flirten. Verder gaat dit topic nog steeds over hulp bij versieren volgens mij.
Dit topic gaat al jaar en dag over mensen (vooral mannen) die problemen hebben met het versieren van mensen. Je kriebels bij het zien van de postbode e.d. zijn compleet offtopic.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:40 schreef HappyGirl91 het volgende:
Praat over flirten, versieren en liefde is nog steeds ontopic, Catbert
Jij hoeft niet 'op te hoeren", maar dat offtopic geleuter is gewoon enorm vermoeiend. Als je een vriendinnenclubje op wil richten met een paar meiden hier prima, maar ga dan gewoon mailen ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef missyB het volgende:
jesis catbert zal ik helemaal fijn ophoeren hier ben je dan eindelijk blij?????
Ah, en dat is dus genoeg reden om dan maar gezellig te gaan lopen keuvelen over wat je vandaag meegemaakt hebt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:42 schreef missyB het volgende:
stort effe lekker fijn allemaal in je nachtkastje, dit hele topic heeft niets te maken met dingen over versieren. tis verdomme 2 man en een paardekop die het daar over heeft en de rest is te druk met zelf medelijden of hoogmoedswaanzin.
wie zegt dat het vooral om mannen gaat? en flirten en versierproblmen mag niet als je een partner hebt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dit topic gaat al jaar en dag over mensen (vooral mannen) die problemen hebben met het versieren van mensen. Je kriebels bij het zien van de postbode e.d. zijn compleet offtopic.
Dit wat voor je? http://wordpress.com/quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:42 schreef missyB het volgende:
stort effe lekker fijn allemaal in je nachtkastje, dit hele topic heeft niets te maken met dingen over versieren. tis verdomme 2 man en een paardekop die het daar over heeft en de rest is te druk met zelf medelijden of hoogmoedswaanzin.
Mijn verwensingen??? ja ik geloof ook in sprookjes................whateverquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:47 schreef Waaghals het volgende:
Hey MissyB je mag wel wat normaler reageren hoor met je verwensingen, dat doet Catbert ook niet.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:47 schreef Waaghals het volgende:
Hey MissyB je mag wel wat normaler reageren hoor met je verwensingen, dat doet Catbert ook niet.
Als dat al verwensingen zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:47 schreef Waaghals het volgende:
Ik zie de verwensing ook niet, als ik zeg he catbert drop dead motherfucker ja dan snap ik hem.quote:
omdat jij het vraagt danquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Als ik hier geen mod was zou ik nu ook de popcorn pakken.
Doen we wel lief tegen elkaar?!
"stort in je nachtkastje" was in 1960 vast heel ergquote:
Scheer niet alle mensen over een kam, ik ben diegene die van leer trok tegen beide dames.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Hey mannen, weten jullie nog steeds echt zeker dat jullie aan de vrouw willen?
ik heb geleerd netjes te blijvenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
"stort in je nachtkastje" was in 1960 vast heel erg
[..]
Scheer niet alle mensen over een kam, ik ben diegene die van leer trok tegen beide dames.
Ik doelde dan ook op jullie gekibbel van beide kanten. Het had wel wat weg van een getrouwd stel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
"stort in je nachtkastje" was in 1960 vast heel erg
[..]
Scheer niet alle mensen over een kam, ik ben diegene die van leer trok tegen beide dames.
Wat een viva vraag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:08 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb een random vraag voor iedereen hier - en 't is ontopic![]()
Hoe word jij het liefst versierd? Hoe kan iemand jou het beste versieren?
Dit topic was oorspronkelijk ook bedoeld om een aantal kerels aan een vrouw te helpen, dat is later breder getrokken. Nu weet ik niet of dat helemaal zo'n goed idee is want tradioneel zie je toch dat mannen achter de vrouwen aanzitten, en het probleem bij deze kerels vooral is dat ze die stap niet durven zetten. Als je bijvoorbeeld Benzin neemt; dit is nog steeds een schijtluis maar hij maakt wel vorderingen. Helaas gaan er twee dingen in dit topic mis: MLIG en Richard die het topic kapen voor aandacht, en tegewoordig een aantal vrouwen die de hele shit volslowchatten. Ik vind het in ieder geval knap irritant als je de volgende ochtend een heel deel verder bent door deze types en mensen die niet hopeloos verloren zijn daardoor ondergesneeuwd raken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar aangezien het aantal mannen dat hier op zoek is naar een vrouw wat groter is richtte ik me aan hen.
Door jezelf te zijn en me te behandelen als je gelijke, in plaats van iemand die minderwaardig aan je is (hoer) of juist boven je staat (Queen).quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:08 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb een random vraag voor iedereen hier - en 't is ontopic![]()
Hoe word jij het liefst versierd? Hoe kan iemand jou het beste versieren?
En dan commentaar geven als er een on-topic vraag wordt gesteld waarvan de antwoorden wellicht handig zijn als versiertips?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een viva vraag.
[..]
Dit topic was oorspronkelijk ook bedoeld om een aantal kerels aan een vrouw te helpen, dat is later breder getrokken. Nu weet ik niet of dat helemaal zo'n goed idee is want tradioneel zie je toch dat mannen achter de vrouwen aanzitten, en het probleem bij deze kerels vooral is dat ze die stap niet durven zetten. Als je bijvoorbeeld Benzin neemt; dit is nog steeds een schijtluis maar hij maakt wel vorderingen. Helaas gaan er twee dingen in dit topic mis: MLIG en Richard die het topic kapen voor aandacht, en tegewoordig een aantal vrouwen die de hele shit volslowchatten. Ik vind het in ieder geval knap irritant als je de volgende ochtend een heel deel verder bent door deze types en mensen die niet hopeloos verloren zijn daardoor ondergesneeuwd raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |