abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 02:07:10 #51
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96683168
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

misschien heb je wel gelijk :P ONS zijn zo eenvoudig te regelen... maybe moet ik het vaker doen om mijn sexdrive terug te krijgen -.-
WTF hoe dan!, want dan ben je al zo dichtbij haar aanklampen en haar nooit verlaten en hopelijk doet ze dat dan ook

types als minnemin zijn ook wanhopig, en gaan fantaseren en gevoelens krijgen. ! dat zou geweldig zijn, en dan dat ik/jij dat ook hebt. en dan WIN en eeuwig vertrouwen in elkaar, omdat je het ziet aan elkaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik praat wel eens over seks met bekenden; vrienden, klasgenoten (dat is toch logisch in mijn ogen?), alleen niet op FOK/ via internet. Ik vind dat simpelweg niks, daarom hoef je nog niet, niet ruimdenkend te zijn. Ik praat ook niet uitgebreid over mijn vriendin, zoals andere users hier soms wel doen, omdat ik dat gewoon niet prettig (meer) vind. ;)
wat zeggen normale jongens met normale vrienden dan tegen hun vrienden?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:53 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik heb nog wel een tip voor als versieren niet zo makkelijk gaat, ga niet geforceerd op zoek!

Wie kent de situatie, dat wanneer je net een vriendin hebt, de vrouwen opeens van alle hoeken komen en iets van je willen.

Dat komt omdat je er dan NIET naar op zoek bent, een mooie uitstraling (verliefdheid) hebt en dat je er schijt aan hebt. Dat vinden vrouwen aantrekkelijk.
ja maar hoe moet je dan niet op zoek zijn.
ik zit nu elke dag alleen binnen, en ik ken niemand. er gebeurd ook nooit wat, belt nooit iemand aan, telefoon is stil. en al zou er iemand aanbellen is het een WTF wie is dat.
dat is toch ook niet ermee bezig zijn? moet je dan niet op zoek zijn tijdens dat je een normaal leven hebt ofzoietS?
pi_96683198
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

ik zit nu elke dag alleen binnen, en ik ken niemand. er gebeurd ook nooit wat, belt nooit iemand aan, telefoon is stil. en al zou er iemand aanbellen is het een WTF wie is dat.
dat is toch ook niet ermee bezig zijn? moet je dan niet op zoek zijn tijdens dat je een normaal leven hebt ofzoietS?
wajow? ff nadenken hoor

is er iets mis met u dat u niet leeft?
Rustig aan.
pi_96683204
quote:

[..]

Ik denk dat het altijd binnen zitten wat jij doet echt precies is wat hij bedoelt ja!
  donderdag 12 mei 2011 @ 02:12:05 #54
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96683227
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:10 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik denk dat het altijd binnen zitten wat jij doet echt precies is wat hij bedoelt ja!
volgensmij kan ik het eigenlijk niet beter doen om ervoor te zorgen dat geen enkele meisje mij ooit kan vinden of ik haar.

ik bedoel het 'ergste' wat je kan doen om ervoor te zorgen dat je altijd alleen blijft is altijd alleen binnen blijven met gordijnen dicht. me leven komt daar erg dicht bij in de buurt. eigenlijk is dat me leven gewoon. op uitzonderingen dat ik iets probeer na, en boodschappen soms, en soms een weekendje bij me ouders.
pi_96683236
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgensmij kan ik het eigenlijk niet beter doen om ervoor te zorgen dat geen enkele meisje mij ooit kan vinden of ik haar.

ik bedoel het 'ergste' wat je kan doen om ervoor te zorgen dat je altijd alleen blijft is altijd alleen binnen blijven met gordijnen dicht. me leven komt daar erg dicht bij in de buurt (is het eigenlijk gewoon. op uitzonderingen van boodschappen en soms een weekendje bij me ouders na)
Kom eens even terug als je een versierpoging doet en de deur dus uit geweest bent. Dank U. :*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 12 mei 2011 @ 02:13:41 #56
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96683242
quote:
4s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kom eens even terug als je een versierpoging doet en de deur dus uit geweest bent. Dank U. :*
dat heb ik hor
pi_96683246
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

wat denk je zelf?

B: ''vervolg?''

C: op B volgt - ze vond het leuk
Laten we 't hopen :P
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik denk dat het nu nog even afwachten is. Kom je haar ook nog wel eens gewoon tegen? Dan zou je ernaar kunnen vragen.
Ja jammer genoeg ken ik haar via-via en is er werkelijk geen kans dat ik haar tegenkom als we niets afspreken.
pi_96683254
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat heb ik hor
Nou brand los over die versierpoging van je!
pi_96683259
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:13 schreef n0ir het volgende:

[..]

Laten we 't hopen :P

[..]

Ja jammer genoeg ken ik haar via-via en is er werkelijk geen kans dat ik haar tegenkom als we niets afspreken.
ik zit opt moment in precies hetzelfde schuitje, maar niet zo paranoia doen man, als ze niks van der laat horen voor vrijdag dan bel je der gewoon, dan hoor je ook gelijk aan haar toon en woorden en alles of ze het wel leuk vindt, maar ze vindt het wel leuk anders had ze bij de date niet een ''volgende keer'' geoppert...

ik moet het allemaal zelf doen, meisje durft het niet echt geloof ik.. lekker laten dobberen dat is beter voor dat koppie van der, forceren lijkt me alleen maar kut:)
Rustig aan.
pi_96683262
quote:

Misschien moet je eens wat vaker stappen? (uitgaansleven is wel het slechtst om iemand voor langere tijd aan je te binden trouwens)
Doe iets in de buurtvereniging?
Ga sporten? Sportschool?
Wordt ergens vrijwilliger.
Koop een hond en ga de hele dag wandelen, geheid dat je nieuwe mensen ontmoet.

Ene idee is wat beter als de ander natuurlijk, maar kom onder de mensen!
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  donderdag 12 mei 2011 @ 02:17:35 #61
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96683275
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou brand los over die versierpoging van je!
nee laatste tijd niets gebeurd.

eerdere dingen zijn al besproken

1,2,3 weken terug was het laatste. toen deed ik weer boodschappen(ohja wacht dat was dat , ja ik weet het nog, toen moest dat van fok want niemand geloofde dat ik elk moment naar buiten kon).

toen had ik weer hetzelfde kassameisje als alle andere keren. en toen had zo iets gezegd over haar pen.

de keer ervoor had ik iets gezegd over haar stoel
pi_96683288
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

1,2,3 weken terug was het laatste. toen deed ik weer boodschappen(ohja wacht dat was dat , ja ik weet het nog, toen moest dat van fok want niemand geloofde dat ik elk moment naar buiten kon).

toen had ik weer hetzelfde kassameisje als alle andere keren. en toen had zo iets gezegd over haar pen.

Morgen zeg je iets over dr billen...

Misschien komt dit topic met jou dan ergens :P
pi_96683291
quote:

[..]

:') Dit meen je niet toch?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_96683298
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:16 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Misschien moet je eens wat vaker stappen? (uitgaansleven is wel het slechtst om iemand voor langere tijd aan je te binden trouwens)
Doe iets in de buurtvereniging?
Ga sporten? Sportschool?
Wordt ergens vrijwilliger.
Koop een hond en ga de hele dag wandelen, geheid dat je nieuwe mensen ontmoet.

Ene idee is wat beter als de ander natuurlijk, maar kom onder de mensen!
je moet ook niet met de intentie '' lange termijn relatie '' rondlopen als je gaat stappen..

wellicht als je iemand tegenkomt van 't stappen dat je haar mee uit vraagt :)?
Rustig aan.
pi_96683304
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:20 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

:') Dit meen je niet toch?
kvind het wel een leuke, ik ga hem ook toepassen :D
Rustig aan.
pi_96683307
quote:

[..]

Bedenk wel dat kassameisjes daar niet zitten voor hun lol, en er dus niet op zitten te wachten om door een random gast versierd te worden. :P Misschien moet je het eens proberen op plaatsen waar vrouwen komen om uit te gaan.
  donderdag 12 mei 2011 @ 02:24:13 #67
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96683315
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

je moet ook niet met de intentie '' lange termijn relatie '' rondlopen als je gaat stappen..

wat doe jij dan als je niet op zoek bent? dan kom je zeker door andere redenen op plekken.

want ik heb helemaal geen 'reden' om naar buiten te gaan, of om iets te doen.
heb ook niemand op te zoeken hier, heb hier ook geen vrienden.
heb niets dagelijks te doen.

ik heb gewoon helemaal geen leven.

wat doe jij dan?
pi_96683317
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:22 schreef gamezz het volgende:

[..]

Bedenk wel dat kassameisjes daar niet zitten voor hun lol, en er dus niet op zitten te wachten om door een random gast versierd te worden. :P Misschien moet je het eens proberen op plaatsen waar vrouwen komen om uit te gaan.
nah man, onzin, die meisjes die worden super vrolijk van je versiertrucjes aangezien ze de hele dag saai aan het boodschappen scannen zijn, + gelijk een memorabel moment voor haar die ze niet zo snel vergeet - voor de volgende keer boodschappen doen, dan herkent ze je noch... als je op straat loopt en je komt haar tegen --- gelijk een gesprekje
Rustig aan.
pi_96683326
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee maar ga jij dan wel es stappen met het idee van; vanavond ga ik m'n toekomstige vrouw scoren ;) ...
pi_96683328
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat doe jij dan als je niet op zoek bent? dan kom je zeker door andere redenen op plekken.

wat doe jij dan?
heb zo mijn vrienden, mijn verjaardagen, mijn feestjes, mijn bijeenkomsten..

voorbeelden:
schuurfeest
verjaardag
chillen bij een vriend in de polder met andere mensen/vrienden + chicks
familie...
educatie en werk?
uitgaan?
Rustig aan.
pi_96683335
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:25 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Nee maar ga jij dan wel es stappen met het idee van; vanavond ga ik m'n toekomstige vrouw scoren ;) ...
nee, dat probeerde ik net toch duidelijk te maken? :?
Rustig aan.
pi_96683345
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

nee, dat probeerde ik net toch duidelijk te maken? :?
Ja je hebt gelijk, verkeerd geïnterpreteerd ;)
pi_96683359
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat doe jij dan?
Je bent depressief.
pi_96683361
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

nah man, onzin, die meisjes die worden super vrolijk van je versiertrucjes aangezien ze de hele dag saai aan het boodschappen scannen zijn, + gelijk een memorabel moment voor haar die ze niet zo snel vergeet - voor de volgende keer boodschappen doen, dan herkent ze je noch... als je op straat loopt en je komt haar tegen --- gelijk een gesprekje
Of ze denkt ''Weer die creepy dude met zijn gladde praatjes...".
Misschien dat het per uitzondering wel eens leuk gevonden wordt, maar over het algemeen zitten ze daar echt niet op te wachten hoor om dat hele dagen te horen van allemaal willekeurige klanten.
pi_96683370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 02:29 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Je bent depressief.
zijn levensstijl is deprimerend, of die depressief is dat weten we niet.. maar als hij er niks aan veranderd dan is het binnen de kortste keren een feit. GA JE HUIS UIT
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')