quote:
Op donderdag 12 mei 2011 16:16 schreef Spork het volgende:ok, serieuze en ontopic vraag (die ik opzettelijk 'n beetje vaag hou want ik ken best veel mensen die hier ook komen en ik wil liever niet dat ze me herkennen uit mijn verhaal)
laatst zat ik op een site waar je kan bijhouden welke boeken je hebt gelezen, en een boek dat ik net uit had was maar door 1 iemand anders gelezen en zelfs door haar toegevoegd op de website
het was een boek over een specifiek onderwerp mbt uiterlijk (laten we zeggen punkers, was niet zo maar als voorbeeld) en zij zag er zelf ook zo uit
ik had dat boek gekocht uit interesse en dat zij hem daar toevoegde zal ook niet zonder reden zijn... verder zag ze er op haar profiel foto ook heel leuk uit
is het dan raar om haar eens een berichtje te sturen en zo een beetje in contact te komen? bijv gewoon een opmerking over dat zij dat boek had toegevoegd en iets leuks over haar foto zeggen ofzo? of zouden meisjes dit opdringerig vinden... op fok zie je altijd van die losers die bij willekeurige meisjes in fotoboeken reacties achterlaten dus ik vraag me altijd af of een meisje zich daardoor gevleid voelt of daar juist niet op zit te wachten

Gewoon een berichtje sturen. Ik kan niet voor haar spreken wat ze ervan zou vinden, maar hoe dan ook heb je niets te verliezen lijkt me.