Heb je dat verhaal van mijn stage gelezen dinsdag? Zoiets vind ik wel leuk en speciaal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:08 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb een random vraag voor iedereen hier - en 't is ontopic![]()
Hoe word jij het liefst versierd? Hoe kan iemand jou het beste versieren?
SuperSoep was wel het meest arrogant. Sinds het allemaal meezit met Straw en zijn woede naar richard veel bijval heeft, spreekt hij met grote stelligheid over over alles wat toevallig zijn mening is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is nogal een beschuldiging die je in de groep gooit. Care to explain aan wie dat gericht is?
Richard wordt in zijn gezicht geramd om dat hij niet wil veranderen en de hele tijd maar terug blijft komen om aandacht te oogsten. Dan wordt je zo (terecht) behandeld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nu kreeg jij ineens veel kritiek. Toen MissyB. Ricard wordt voordurend hard op zijn gezicht geramd. Het nivo van het topic is ook laag. Vind dat mensen weinig blijk geven van reflectie vermogen. Met heeft een eigen belevingswereld en kan daar niet buiten treden. Wordt men geconfronteerd met mensen die een andere belevingswereld hebben dat wordt men agressief.
Ik zal je zometeen eens uitleggen waarom dat niet arrogant is. Eerst even pissen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
SuperSoep was wel het meest arrogant. Sinds het allemaal meezit met Straw en zijn woede naar rchard veel bijval heeft, spreekt hij met grote stelligheid over over alles wat toevallig zijn mening is.
Bij mij was het geen kritiek meer maar gewoon bashen/grapjes maken om je zo beter te voelen. En onzin verspreiden over mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nu kreeg jij ineens veel kritiek. Toen MissyB. Ricard wordt voordurend hard op zijn gezicht geramd. Het nivo van het topic is ook laag. Vind dat mensen weinig blijk geven van reflectie vermogen. Met heeft een eigen belevingswereld en kan daar niet buiten treden. Wordt men geconfronteerd met mensen die een andere belevingswereld hebben dat wordt men agressief.
Ja, die was inderdaad wel heel leuk, jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal van mijn stage gelezen dinsdag? Zoiets vind ik wel leuk en speciaal.
Maar heeft nou niemand door dat Richard ook negatieve aandacht wilt? Hij kickt erop dat hij ''hard in zijn gezicht wordt geramd'', anders zou hij niet doorgaan met zulke posts.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Richard wordt in zijn gezicht geramd om dat hij niet wil veranderen en de hele tijd maar terug blijft komen om aandacht te oogsten. Dan wordt je zo (terecht) behandeld.
nee Richard wil graag in zijn gezicht geramd worden, door pijn te voelen wordt hij mentaal sterker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Richard wordt in zijn gezicht geramd om dat hij niet wil veranderen en de hele tijd maar terug blijft komen om aandacht te oogsten. Dan wordt je zo (terecht) behandeld.
God, gaat er weer een lopen janken. Je zal ook eens kritiek krijgen zeg, reageer je in het echte leven ook zo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef deelnemer het volgende:
Daarin verschil je niet van de andere vrouwen hier volgens mijquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef HappyGirl91 het volgende:
Haha, daar zeg je me watIk ben alleen niet echt representatief voor vrouwen denk ik, dus..
Oftewel; je wil gewoon een klik met iemand hebbenquote:Voor mij geldt het volgende: Ik kan het beste worden versierd als diegene het er niet te dik op legt - dus geen onoriginele openingszinnen en niet te gelikt overkomen - want dan heb ik natuurlijk zoiets van "dit is een player en het gaat hem niet om mij". En dan ben ik weg.
Wat wel goed is: Interesse tonen en niks instuderen maar echt oprecht zijn - het komt er bij mij allemaal op neer dat ik het gevoel wil hebben dat ik speciaal ben en niet een of ander meisje dat zich toevallig binnen je blikveld bevond.
Wat dat betreft denk ik dat het wel aardig overeenkomt met hoe andere vrouwen daarover denken![]()
En nu jij weer!
Wat mij betreft tokt hij ook heel hard op uit dit topic. Hij kan of wil niet geholpen worden. Dan heb ik 'em niks meer te vertellen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar heeft nou niemand door dat Richard ook negatieve aandacht wilt? Hij kickt erop dat hij ''hard in zijn gezicht wordt geramd'', anders zou hij niet doorgaan met zulke posts.
Ga dingen doen waar je veel meiden bij leert kennen, zit er altijd wel een leuke tussen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:39 schreef Jordony het volgende:
Ik wil ook een klik met een meisje hebben!
Hoewel ik het niet zo zou formuleren ben ik het wel met je eensquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een viva vraag.
[..]
Dit topic was oorspronkelijk ook bedoeld om een aantal kerels aan een vrouw te helpen, dat is later breder getrokken. Nu weet ik niet of dat helemaal zo'n goed idee is want tradioneel zie je toch dat mannen achter de vrouwen aanzitten, en het probleem bij deze kerels vooral is dat ze die stap niet durven zetten. Als je bijvoorbeeld Benzin neemt; dit is nog steeds een schijtluis maar hij maakt wel vorderingen. Helaas gaan er twee dingen in dit topic mis: MLIG en Richard die het topic kapen voor aandacht, en tegewoordig een aantal vrouwen die de hele shit volslowchatten. Ik vind het in ieder geval knap irritant als je de volgende ochtend een heel deel verder bent door deze types en mensen die niet hopeloos verloren zijn daardoor ondergesneeuwd raken.
Sommige mensen hebben diepe frustratie die je niet zomaar oplost. Ik vind het moedig dat richard zo gaat staan voor wat hij als een groot probleem ervaart. Dat hij ruimt 10 PM's heeft ontvangen van mannen die dezelfde frustraties kenen betekent dat het een probleem van meerdere mannen. Die zullen blij zijn met iemand die dit probleem durft neer te zetten. Wat MLiG vertelde over het gebrek aan contact met vrouwen onder beta's is ook juist. Dat is een maatschappelijk fenomeen. Dat de rest er niet naar kan luisteren is hun probleem.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
dat antwoord kent iedereen nou welquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ga dingen doen waar je veel meiden bij leert kennen, zit er altijd wel een leuke tussen.
Dat lijtk me juist wel representatiefquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Haha, daar zeg je me watIk ben alleen niet echt representatief voor vrouwen denk ik, dus..
Voor mij geldt het volgende: Ik kan het beste worden versierd als diegene het er niet te dik op legt - dus geen onoriginele openingszinnen en niet te gelikt overkomen - want dan heb ik natuurlijk zoiets van "dit is een player en het gaat hem niet om mij". En dan ben ik weg.
Wat wel goed is: Interesse tonen en niks instuderen maar echt oprecht zijn - het komt er bij mij allemaal op neer dat ik het gevoel wil hebben dat ik speciaal ben en niet een of ander meisje dat zich toevallig binnen je blikveld bevond.
Wat dat betreft denk ik dat het wel aardig overeenkomt met hoe andere vrouwen daarover denken![]()
En nu jij weer!
Hier kan dat sowieso niet opgelost worden, en ze posten genoeg dingen die andere mensen logischerwijs voor het hoofd stoten. Moeten we dan alleen maar poeslief en aardig blijven omdat ze zo zielig zijn?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben diepe frustratie die je niet zomaar oplost. Ik vind het moedig dat richard zo gaat staan voor wat hij als een groot probleem ervaart. Dat hij ruimt 10 PM's heeft ontvangen van mannen die dezelfde frustraties kenen betekent dat het een probleem van meerdere mannen. Die zullen blij zijn met iemand die dit probleem durft neer te zetten. Wat MLiG vertelde over het gebrek aan contact met vrouwen onder beta's is ook juist. Dat is een maatschappelijk fenomeen. Dat de rest er niet naar kan luisteren is hun probleem.
En nu krabbel je alweer terug.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bij mij was het geen kritiek meer maar gewoon bashen/grapjes maken om je zo beter te voelen. En onzin verspreiden over mij.Maar ach..
Ik heb altijd van die eenzijdige klikken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:39 schreef Jordony het volgende:
Ik wil ook een klik met een meisje hebben!
Hoezo krabbel ik terug? Wat er gister gebeurde was zeker geen kritiek meer, is het ook nooit geweest. Dat was simpelweg bashen. Ik weet niet wat jij onder kritiek verstaat.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb altijd van die eenzijdige klikken.
Ja, je hebt ook wel gelijk - ik bedoelde eigenlijk meer niet-representatief in de zin van het feit dat ik bijvoorbeeld dingen die de meeste vrouwen kansloos zouden vinden schattig vindquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat lijtk me juist wel representatief
Het komt ook nauwelijks tot een serieus gesprek hierover. Het nivo ligt te laag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hier kan dat sowieso niet opgelost worden, en ze posten genoeg dingen die andere mensen logischerwijs voor het hoofd stoten. Moeten we dan alleen maar poeslief en aardig blijven omdat ze zo zielig zijn?
Die serieuze gesprekken zijn allemaal al een keer gevoerd. Er wordt alleen niks mee gedaan en even later komen ze weer hetzelfde riedeltje afdraaien. Dus daar wordt ook niets mee opgeschoten lijkt me.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het komt ook nauwelijks tot een serieus gesprek hierover. Het nivo ligt te laag.
Ik zal even een voorbeeld aanhalen van iets wat jij arrogant vindt. Even opletten. Plaats jezelf even uit JOUW gesloten visie dat alles en iedereen die kritisch reageren, zogenaamd zich niet kunnen inleven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:29 schreef deelnemer het volgende:
Wel veel arrogante posten van mensen die menen dat hun voorkeur beter is dan die van anderen. Weinig begrip voor problemen van mensen, als je ze niet zomaar kan begrijpen of oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |