abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96700173
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:08 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb een random vraag voor iedereen hier - en 't is ontopic :7
Hoe word jij het liefst versierd? Hoe kan iemand jou het beste versieren?

Heb je dat verhaal van mijn stage gelezen dinsdag? Zoiets vind ik wel leuk en speciaal. :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:33:47 #252
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96700185
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat is nogal een beschuldiging die je in de groep gooit. Care to explain aan wie dat gericht is?
SuperSoep was wel het meest arrogant. Sinds het allemaal meezit met Straw en zijn woede naar richard veel bijval heeft, spreekt hij met grote stelligheid over over alles wat toevallig zijn mening is.
The view from nowhere.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:34:03 #253
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96700204
dat vind ik nog best een moeilijke vraag om te beantwoorden.. ik weet niet of ik wel eens echt versierd ben (of ik pik de signalen heel slecht op)
behalve laatst dat een meisje waar ik totaal geen interesse in had opeens tegen me aan stond, daar was ik dan juist weer niet zo van gediend.. :o
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:34:17 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96700214
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nu kreeg jij ineens veel kritiek. Toen MissyB. Ricard wordt voordurend hard op zijn gezicht geramd. Het nivo van het topic is ook laag. Vind dat mensen weinig blijk geven van reflectie vermogen. Met heeft een eigen belevingswereld en kan daar niet buiten treden. Wordt men geconfronteerd met mensen die een andere belevingswereld hebben dat wordt men agressief.
Richard wordt in zijn gezicht geramd om dat hij niet wil veranderen en de hele tijd maar terug blijft komen om aandacht te oogsten. Dan wordt je zo (terecht) behandeld.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96700233
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

SuperSoep was wel het meest arrogant. Sinds het allemaal meezit met Straw en zijn woede naar rchard veel bijval heeft, spreekt hij met grote stelligheid over over alles wat toevallig zijn mening is.
Ik zal je zometeen eens uitleggen waarom dat niet arrogant is. Eerst even pissen.
Ron Paul 2012
pi_96700248
quote:

[..]

Nu kreeg jij ineens veel kritiek. Toen MissyB. Ricard wordt voordurend hard op zijn gezicht geramd. Het nivo van het topic is ook laag. Vind dat mensen weinig blijk geven van reflectie vermogen. Met heeft een eigen belevingswereld en kan daar niet buiten treden. Wordt men geconfronteerd met mensen die een andere belevingswereld hebben dat wordt men agressief.
Bij mij was het geen kritiek meer maar gewoon bashen/grapjes maken om je zo beter te voelen. En onzin verspreiden over mij. :9 Maar ach..
pi_96700286
Dit is misschien wel een beetje offtopic trouwens, maar ik wou nog een ding kwijt over Richard, bedenk ik me net:

BDD is ernstiger dan je denkt - ik denk niet dat veel mensen begrijpen wat voor invloed dit op je heeft en waar het door wordt veroorzaakt.
Het is niet een of ander klein onzekerheidje waar iemand gewoon veel over blijft zeiken - BDD heeft vaak dieperliggende psychologische oorzaken. Het gebeurt ook vaak dat een BDD'er de ene obsessie met een "defect" heeft na de andere - is het het ene niet, dan is het wel iets anders.
En dit komt vaak voort uit nare ervaringen uit de jeugd of uit het eerdere leven, het "defect" hoeft niet eens zo ernstig te zijn maar het gaat meer om de gevoelens die de patiënt ervaart.

Ik weet natuurlijk niet of dit voor Richard het geval is maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat het niet helpt om te horen "nah, valt wel mee joh, jij moet niet zo zeuren", zo makkelijk komt hij er niet vanaf.
Als het bij hem ook is veroorzaakt door nare ervaringen, dan zal hij die eerst moeten aanpakken voordat hij zich weer beter kan voelen over zichzelf.

Sorry, zal nu weer braaf ontopic blijven O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:33 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Heb je dat verhaal van mijn stage gelezen dinsdag? Zoiets vind ik wel leuk en speciaal. :)
Ja, die was inderdaad wel heel leuk, ja :Y

[ Bericht 10% gewijzigd door HappyGirl91 op 12-05-2011 15:46:08 ]
pi_96700293
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Richard wordt in zijn gezicht geramd om dat hij niet wil veranderen en de hele tijd maar terug blijft komen om aandacht te oogsten. Dan wordt je zo (terecht) behandeld.
Maar heeft nou niemand door dat Richard ook negatieve aandacht wilt? Hij kickt erop dat hij ''hard in zijn gezicht wordt geramd'', anders zou hij niet doorgaan met zulke posts. :s)
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:38:34 #259
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96700375
quote:

[..]

nee Richard wil graag in zijn gezicht geramd worden, door pijn te voelen wordt hij mentaal sterker.
dat beweert hij althans
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:39:22 #260
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96700410
quote:
God, gaat er weer een lopen janken. Je zal ook eens kritiek krijgen zeg, reageer je in het echte leven ook zo?
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef HappyGirl91 het volgende:
Haha, daar zeg je me wat :D Ik ben alleen niet echt representatief voor vrouwen denk ik, dus..
Daarin verschil je niet van de andere vrouwen hier volgens mij :)

quote:
Voor mij geldt het volgende: Ik kan het beste worden versierd als diegene het er niet te dik op legt - dus geen onoriginele openingszinnen en niet te gelikt overkomen - want dan heb ik natuurlijk zoiets van "dit is een player en het gaat hem niet om mij". En dan ben ik weg.

Wat wel goed is: Interesse tonen en niks instuderen maar echt oprecht zijn - het komt er bij mij allemaal op neer dat ik het gevoel wil hebben dat ik speciaal ben en niet een of ander meisje dat zich toevallig binnen je blikveld bevond.
Wat dat betreft denk ik dat het wel aardig overeenkomt met hoe andere vrouwen daarover denken :Y

En nu jij weer! :)
Oftewel; je wil gewoon een klik met iemand hebben :) En dat ligt dus volgens mij niet aan maniertjes of techniekjes ofzo. Ik geloof danook niet in dat je moet leren hoe meiden versierd willen worden. Het is m.i. gewoon een kwestie van genoeg meiden leren kennen en dan zit er altijd wel een tussen die bij jou kriebels krijgt, en jij bij haar.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar heeft nou niemand door dat Richard ook negatieve aandacht wilt? Hij kickt erop dat hij ''hard in zijn gezicht wordt geramd'', anders zou hij niet doorgaan met zulke posts. :s)
Wat mij betreft tokt hij ook heel hard op uit dit topic. Hij kan of wil niet geholpen worden. Dan heb ik 'em niks meer te vertellen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96700430
Ik wil ook een klik met een meisje hebben! :D
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:41:17 #262
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96700479
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:39 schreef Jordony het volgende:
Ga dingen doen waar je veel meiden bij leert kennen, zit er altijd wel een leuke tussen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96700483
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat een viva vraag.

[..]

Dit topic was oorspronkelijk ook bedoeld om een aantal kerels aan een vrouw te helpen, dat is later breder getrokken. Nu weet ik niet of dat helemaal zo'n goed idee is want tradioneel zie je toch dat mannen achter de vrouwen aanzitten, en het probleem bij deze kerels vooral is dat ze die stap niet durven zetten. Als je bijvoorbeeld Benzin neemt; dit is nog steeds een schijtluis maar hij maakt wel vorderingen. Helaas gaan er twee dingen in dit topic mis: MLIG en Richard die het topic kapen voor aandacht, en tegewoordig een aantal vrouwen die de hele shit volslowchatten. Ik vind het in ieder geval knap irritant als je de volgende ochtend een heel deel verder bent door deze types en mensen die niet hopeloos verloren zijn daardoor ondergesneeuwd raken.
Hoewel ik het niet zo zou formuleren ben ik het wel met je eens :P
(of hoe noem je dat ook alweer...: QFT!)
Finally, someone let me out of my cage
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:41:50 #264
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96700495
quote:

[..]

Sommige mensen hebben diepe frustratie die je niet zomaar oplost. Ik vind het moedig dat richard zo gaat staan voor wat hij als een groot probleem ervaart. Dat hij ruimt 10 PM's heeft ontvangen van mannen die dezelfde frustraties kenen betekent dat het een probleem van meerdere mannen. Die zullen blij zijn met iemand die dit probleem durft neer te zetten. Wat MLiG vertelde over het gebrek aan contact met vrouwen onder beta's is ook juist. Dat is een maatschappelijk fenomeen. Dat de rest er niet naar kan luisteren is hun probleem.
The view from nowhere.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:42:58 #265
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96700531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ga dingen doen waar je veel meiden bij leert kennen, zit er altijd wel een leuke tussen.
dat antwoord kent iedereen nou wel
je hebt wel gelijk hoor, maar als je alleen maar dat soort dingen roept heb je hier toch ook niks te zoeken? ik snap nog steeds niet wat jou motief is om hier te posten, het lijkt wel of je jezelf aan ons probeert op te halen door stoer en alwetend te doen zonder eigenlijk bij te dragen aan het topic
pi_96700548
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Haha, daar zeg je me wat :D Ik ben alleen niet echt representatief voor vrouwen denk ik, dus..

Voor mij geldt het volgende: Ik kan het beste worden versierd als diegene het er niet te dik op legt - dus geen onoriginele openingszinnen en niet te gelikt overkomen - want dan heb ik natuurlijk zoiets van "dit is een player en het gaat hem niet om mij". En dan ben ik weg.

Wat wel goed is: Interesse tonen en niks instuderen maar echt oprecht zijn - het komt er bij mij allemaal op neer dat ik het gevoel wil hebben dat ik speciaal ben en niet een of ander meisje dat zich toevallig binnen je blikveld bevond.
Wat dat betreft denk ik dat het wel aardig overeenkomt met hoe andere vrouwen daarover denken :Y

En nu jij weer! :)
Dat lijtk me juist wel representatief :)
pi_96700575
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:41 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben diepe frustratie die je niet zomaar oplost. Ik vind het moedig dat richard zo gaat staan voor wat hij als een groot probleem ervaart. Dat hij ruimt 10 PM's heeft ontvangen van mannen die dezelfde frustraties kenen betekent dat het een probleem van meerdere mannen. Die zullen blij zijn met iemand die dit probleem durft neer te zetten. Wat MLiG vertelde over het gebrek aan contact met vrouwen onder beta's is ook juist. Dat is een maatschappelijk fenomeen. Dat de rest er niet naar kan luisteren is hun probleem.
Hier kan dat sowieso niet opgelost worden, en ze posten genoeg dingen die andere mensen logischerwijs voor het hoofd stoten. Moeten we dan alleen maar poeslief en aardig blijven omdat ze zo zielig zijn?
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:45:45 #268
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96700645
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:35 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Bij mij was het geen kritiek meer maar gewoon bashen/grapjes maken om je zo beter te voelen. En onzin verspreiden over mij. :9 Maar ach..
En nu krabbel je alweer terug.
The view from nowhere.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:47:57 #269
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96700755
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:39 schreef Jordony het volgende:
Ik heb altijd van die eenzijdige klikken. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96700764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef deelnemer het volgende:

[..]

En nu krabbel je alweer terug.
Hoezo krabbel ik terug? Wat er gister gebeurde was zeker geen kritiek meer, is het ook nooit geweest. Dat was simpelweg bashen. Ik weet niet wat jij onder kritiek verstaat.
pi_96700835
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb altijd van die eenzijdige klikken. :')
:P
pi_96700865
:') :D

Edit- LOL, realiseer me nu pas dat je het waarschijnlijk over die Geraldine hebt :')
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dat lijtk me juist wel representatief :)
Ja, je hebt ook wel gelijk - ik bedoelde eigenlijk meer niet-representatief in de zin van het feit dat ik bijvoorbeeld dingen die de meeste vrouwen kansloos zouden vinden schattig vind :') Maar dat was hier helemaal niet aan de orde, dus ja :D
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:51:03 #273
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96700927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:44 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hier kan dat sowieso niet opgelost worden, en ze posten genoeg dingen die andere mensen logischerwijs voor het hoofd stoten. Moeten we dan alleen maar poeslief en aardig blijven omdat ze zo zielig zijn?
Het komt ook nauwelijks tot een serieus gesprek hierover. Het nivo ligt te laag.
The view from nowhere.
pi_96700978
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het komt ook nauwelijks tot een serieus gesprek hierover. Het nivo ligt te laag.
Die serieuze gesprekken zijn allemaal al een keer gevoerd. Er wordt alleen niks mee gedaan en even later komen ze weer hetzelfde riedeltje afdraaien. Dus daar wordt ook niets mee opgeschoten lijkt me.
pi_96701053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:29 schreef deelnemer het volgende:
Wel veel arrogante posten van mensen die menen dat hun voorkeur beter is dan die van anderen. Weinig begrip voor problemen van mensen, als je ze niet zomaar kan begrijpen of oplossen.
Ik zal even een voorbeeld aanhalen van iets wat jij arrogant vindt. Even opletten. Plaats jezelf even uit JOUW gesloten visie dat alles en iedereen die kritisch reageren, zogenaamd zich niet kunnen inleven.

Er is een reden dat ik, en anderen, onze mening superieur achten boven mensen als MLIG. Omdat het surrealisten zijn die hun hele leven hebben vergald. Dan mag je naar redelijkheid aannemen dat hun visies niet echt kloppen. Maar goed, hier een voorbeeld.

Als versieren niet zo makkelijk gaat #74

Hier geef ik duidelijk antwoord op zijn stelling dat een vriendin alles op gaat lossen. Hij leeft met het waanidee dat een vriendin hem gelijk eindeloos vertrouwen geeft, terwijl hij in andere posts aangeeft juist problemen te hebben ondervonden wanneer vrouwen toenadering zochten. Maar dat houdt hij dan even achterwege als hij "onomstotelijk" wil vastleggen dat z'n theorie over vriendinnen klopt en dat het alles voor hem zal oplossen.

Jij vindt dat arrogant dat ik dan 100% beweer dat hij fout denkt. Dan ben je niet goed wijs. Ik vertik het om hem in een fantasie te laten leven. Als je hem gelijk geeft, zelfs op sarcastische wijze, neemt hij het alsnog serieus. Jij bent vooralsnog degene die enorm fout bezig is met je lieve aanpak, dat MLIG wel op een "zeer prettige manier gestoord is". Wat ben je dan gevaarlijk bezig, Deelnemer. Deze jongen komt niet buiten, vindt zijn eigen meningen (die zijn leven tot nu toe hebben vergald) superieur aan de onze en erkent zijn problemen nauwelijks. Oplossingen zoekt hij al helemaal niet.

Als versieren niet zo makkelijk gaat #74

Dat jij hem dan positieve woorden toestopt nadat hij dramatisch slechte posts maakt, is ongelofelijk.

Zulke mensen SNAPPEN HET NIET tenzij je duidelijk bent. Kijk hier hoe hij bijvoorbeeld m'n post enorm letterlijk neemt en niet snapt dat ik maar wat loop te plagen. Waarom doet hij dat? Omdat hij zoiets pakt, wat hij ook doet met jouw positieve woorden, en z'n denkbeelden daarmee bevestigt. Elke bevestiging is welkom en daarom is het cruciaal dat je hem geen bevestiging geeft.

Als versieren niet zo makkelijk gaat #73

Met Richard is dit precies hetzelfde. Ik kom volgens jou arrogant over omdat ik zijn gedrag op harde wijze afkeur. Het is zijn leven, Deelnemer. Zijn verantwoordelijkheid. Als hij mensen continu van zich afstoot en nog steeds verder gaat met z'n kutgedrag, dan verdient hij z'n huidige situatie. Als zo iemand niet wakker geschud kan worden, gaat hij aan jouw liefkozend geblaat al helemaal niks hebben.

Ik denk dat het tijd is dat je eens stopt met die pretentieuze houding van je omdat je zogenaamd een wetenschapper bent. Echt. Je hebt er volgens mij enkel moeite mee omdat "hardere" posts wegens demonstraties van stupide acties het niveau verlagen. En oeioei, dat is niet aan jou besteedt. Want je bent intellectueel.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')