oooooooooohw dat vond ik wel zooon bitch blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:33 schreef Flow3r het volgende:
Ik weet nog bij DGK hoe ik Lieke uitkotste, man oh man, kreeg iedereen over me heen![]()
Heerlijk, ik houdervan![]()
weltrusten slaap lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:33 schreef knagsje het volgende:
ik wens jullie een fijne nacht, ik ga er van tussen hoor.....![]()
klopt, het eerste wat je ziet als je haar googeldquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:35 schreef Stability het volgende:
hahha ik hoop dat ze mn plaatjes zien...ik zag wel dat google er al mee volstaat via fok hahahaha
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:35 schreef Flow3r het volgende:
Trusten Knagsje![]()
Ik ga ook weer even elders surfen, thanks voor de lach luitjes![]()
Zal wel moeten, denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens mij is mo daar wel de enige die weer aan het werk is.
denk het niet hahahaha ik ga zo ook mn mandje inquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
klopt, het eerste wat je ziet als je haar googeld![]()
En Mo zal wel moeten werken na zoveel maanden vrij, het blijft geen feest, maar of haar werkgever er achteraf zo blij mee is...?![]()
![]()
Ik drink m'n flesje leeg en ga ook. Morgen weer kleinkindjes ophalen van schoolquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:37 schreef Stability het volgende:
[..]
denk het niet hahahaha ik ga zo ook mn mandje in
te laat ! iedereen slaapt al bijna, en ik ga nuquote:
Doeiquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:40 schreef Stability het volgende:
[..]
te laat ! iedereen slaapt al bijna, en ik ga nu
Doei en neem je flots mee?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:16 schreef Flow3r het volgende:
Met dank aan Coos voor het woord flots, vind het zo'n leuk woord![]()
Sharon gaat vandaag een hoop geld winnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:56 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ben wakker....en wat een geruststelling dat ik niet me de rambam hoef te F5-en om streams aan te krijgen..
Mogguh allemaal, vandaag de spannende dag
Nja of Joquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharon gaat vandaag een hoop geld winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |