Herkenbaar... plus, ik laat ST nooit weggaan zonder dat ze een knuffel heeft gekregenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef JJH het volgende:
Nu zou ik niet meer durven weg te lopen zonder te zoenen.
quote:
ik twijfel altijd sterk bij mensen die ik nog nooit IRL gezien hebquote:
"Hij is een beeeeeeeetje verleeeeeeegen"quote:
Ja, en als je het dan wel doet dat je dan eerst allebei naar dezelfde kant gaat en elkaar bijna vol op de bek pakt enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja!
Soms voel je het wel aan, maar 9 van de 10 keer durf ik niet omdat ik bang ben dat de ander niet wil
Reclame, ik heb een abbo hoor!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
"Hij is een beeeeeeeetje verleeeeeeegen"
[ code verwijderd ]
*mompelt iets over reputatiequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow dat laatste zinnetje is natuurlijk een grapje van je toetsenbord
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en als je het dan wel doet dat je dan eerst allebei naar dezelfde kant gaat en elkaar bijna vol op de bek pakt enzo![]()
Ik ben soms zoooo onhandig
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en als je het dan wel doet dat je dan eerst allebei naar dezelfde kant gaat en elkaar bijna vol op de bek pakt enzo![]()
ja, dat was lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is niet onhandig, dat heet goed mikken van de ander bij jouquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ken ik ergens vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, die moeten me dan gewoon vol op de bek pakken johquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is niet onhandig, dat heet goed mikken van de ander bij jou.
ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whihihi, wat zijn we ook een stelletje stuntels bij elkaarquote:
Zoet, droog, fruitig, wit, rood, rosé? Namen zeggen me niksquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:08 schreef JJH het volgende:
Voor de liefhebbers, Berberana Crianza. Die altijd per doosje bij de AH in de aanbieding is.
Eensquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja!
Soms voel je het wel aan, maar 9 van de 10 keer durf ik niet omdat ik bang ben dat de ander niet wil
Had dat eerder gezegd, nu hield ik me steeds inquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, die moeten me dan gewoon vol op de bek pakken joh![]()
Gooi er een wijntje in en presto!
zoenenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
Wat gaan jullie snel
Waar gaat het over?
Ik meende dat niet echt hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, nu hield ik me steeds in.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whihihi, wat zijn we ook een stelletje stuntels bij elkaar
Ik ben heul niet zo liefquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach als alle stuntels op de wereld zo lief waren als jij
Hihi... die van mij ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik meende dat niet echt hoor![]()
Mijn internetmond is soms een beetje groter dan mijn echte
Rood. Spaans.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoet, droog, fruitig, wit, rood, rosé? Namen zeggen me niks.
Ach weet je wat, schenk maar gewoon in, ik proef wel.
[..]
Eens.
Zoenen?
Jawelquote:
dat maak je mij niet meer wijsquote:
Ah ja. Schenk maar inquote:
Idem hierquote:
Ja, nee, maar echt.quote:
hoop van hier al IRL gezien, jou nog niet, dus nieuwsgierigquote:
Lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoet, droog, fruitig, wit, rood, rosé? Namen zeggen me niks.
Ach weet je wat, schenk maar gewoon in, ik proef wel.
[..]
Eens.
Zoenen?
wat dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
mijn geluk zal ook eens aan blijven houden
ga je ST nou ook al inpikkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat maak je mij niet meer wijs
Marijke heeft dat ook geprobeerd en dat is ook niet gelukt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |