Sorry Mamarijkequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle knipt de zaklamp aan en spreekt MPG en JJH streng toe
Whehehehequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
*Wacht tot het stil is.
*Loopt op z'n tenen naar de meisjesslaapzaal.
quote:
Jij boefjequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:50 schreef Yuki het volgende:
Werkweek in Berlijn. Met 3 meiden op de jongensgang slapen, omdat de meidengang al vol was
*Ik zal zachtjes doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Uiteraard, ik heb mijn huiswerk braaf gedaan... Ik moet linksachter wezen, daar slaapt Yuki...
ST ligt bij de rechts naast de deur... Maar kijk uit, Marijke ligt daar vlakbij![]()
Ergste wat we gedaan hebben is die stinkerds 's ochtends hun bed uit schoppenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:50 schreef Yuki het volgende:
Werkweek in Berlijn. Met 3 meiden op de jongensgang slapen, omdat de meidengang al vol was
Whehe...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ergste wat we gedaan hebben is die stinkerds 's ochtends hun bed uit schoppen
En het raam direct open. Mên, wat meuren die kerels met z'n 3en in 1 kamer
Daar zijn we heul goed in.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ergste wat we gedaan hebben is die stinkerds 's ochtends hun bed uit schoppen
En het raam direct open. Mên, wat meuren die kerels met z'n 3en in 1 kamer
Zelfs de reisjes met Elektro waren niet damesloosquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn laatste schooltrip was meisjesloos.
En volgens mij hebben we op de havo weinig uitgespookt, behalve bier op het balkon verstoppen...
Whehehequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, 1 nacht kregen we op onze flikker omdat er nog jongens op onze kamer zaten na "licht uit"
Ik deed een transportopleiding. Eerste jaar hadden we nog 2 'dames' maar die waren het aankijken niet echt waard.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs de reisjes met Elektro waren niet damesloos![]()
![]()
Maar daar was het indd wel de dames op de herenslaapzalen, want de dames zijn op één hand te tellen.
Eerste werkweek in de geschiedenis van mijn school dat er mensen naar huis gestuurd zijnquote:
Had je dan ook niet ff die deur kunnen smeren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:54 schreef wel.o.k het volgende:
onder tussen in de meisjes zaal waar wok allang zit en een dubbele 3puntssluiting in de deur heeft geknutselt die jjh en mpg proof is...
Godverdomme, WOK heeft het gesaboteerdquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
*Ik zal zachtjes doen
PIIIEEEEEPPPPP
*Kut, de deur kraakt.
Wij vonden het altijd zo'n gezeur, dat apart slapenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, 1 nacht kregen we op onze flikker omdat er nog jongens op onze kamer zaten na "licht uit"
Bij ons werd toen ook gedreigd om mensen op de trein te zetten als we te ver gingen. Toen klonk dat heel dreigend. Maar 15/16 scholieren zetten leraren natuurlijk nooit alleen op de trein, alleen bedenk je dat pas later.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerste werkweek in de geschiedenis van mijn school dat er mensen naar huis gestuurd zijn
Dat kattekwaad van ons stelde echt NIETS voor
ja dat kanquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Had je dan ook niet ff die deur kunnen smeren.
Een van mijn studiegenotes bij Elektro heeft ooit gewoon meegedaan aan Temptation Island als verleidsterquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed een transportopleiding. Eerste jaar hadden we nog 2 'dames' maar die waren het aankijken niet echt waard.
Dan moeten we wel achter elkaar aan, en wachten tot de eerste binnen is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme, WOK Heeft het gesaboteerd![]()
Plan B, kom mee naar buiten, de regenpijp is sterk zat, daar kan tot 200 kilo aan hangen[/sub]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Een van mijn studiegenotes bij Elektro heeft ooit gewoon meegedaan aan Temptation Island als verleidster![]()
![]()
![]()
...
Fles, heb jij een broer?quote:
Met filmpjes over/van kuikentje?quote:
en je vergeet mijn autodeurquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dat kan
want de deur van de berging van marijke piept niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |