quote:en je kan hem niet weer gebruiken!
Op donderdag 20 juni 2002 13:28 schreef Lithion het volgende:[..]
Precies en jij had niet tegen mijn kogel aan moeten lopen, dus is het je eigen schuld dat je dood bent
.
Sterker nog, ik wil m'n kogel vergoed hebben, die is nu helemaal beschadigd!.
quote:als ze wat had geaccepteerd..??
Op donderdag 20 juni 2002 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Als je alleen in de bergen bent met een hitsige Turk, dan moet je echt uitkijken, als ze het had geaccepteerd was ze waarschijnlijk niet verkracht denk ik...
quote:Ik praat het niet goed wat die hongerige turk heeft gedaan, maar ook niet dat die meid met een wildvreemde TURK de bergen in gaat en verwacht dat hij haar de natuur laat zien...
Op donderdag 20 juni 2002 13:25 schreef thadude het volgende:[..]
nee ..dan had ie haar gewoon gen**kt en was er nix aan de hand geweest.. je legt nu de schuld bij die meiden (ok..het is idd niet een goed idee om met vreemde turken de bergen in te gaan) maar het blijft natuurlijk wel de schuld van die turk en het is superfout om dat nu ineens goed te gaan praten
Beetje dom dus, de gevolgen kennen we allemaal...
quote:lekkere knoflookworst
Op donderdag 20 juni 2002 13:29 schreef Frenkie het volgende:
als ze wat had geaccepteerd..??
quote:dan was het toch ook verkrachting.. alleen was ze dan wellicht niet vermoord..
Op donderdag 20 juni 2002 13:33 schreef Kaalhei het volgende:[..]
lekkere knoflookworst
Alleen ik snap Bansheeboy niet, het feit dt hij zelf Turk is maakt hem blind voor de feiten..
quote:Idd zeg, niet te zuining.
Op donderdag 20 juni 2002 13:26 schreef Lithion het volgende:[..]
Kan er geen stupiditeitscheck komen op dit forum?
quote:Ik ben geen turk nogmaals, ook geen Madagascarees....
Op donderdag 20 juni 2002 13:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
dan was het toch ook verkrachting.. alleen was ze dan wellicht niet vermoord..
Alleen ik snap Bansheeboy niet, het feit dt hij zelf Turk is maakt hem blind voor de feiten..
Jammer dat de meid is verkracht, maar ik hoop niet dat het voor niks heeft plaatsgevonden, ik hoop dat andere meiden daar een voorbeeld uit kunnen op pikken... ![]()
Dit moeten we nl. absoluut niet meer hebben denk ik...
quote:oogkleppen zo groot als schotel-antennes.
Op donderdag 20 juni 2002 13:35 schreef Frenkie het volgende:
quote:Jij kent alle chauffeurs van taxibedrijfjes persoonlijk?
Op donderdag 20 juni 2002 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik praat het niet goed wat die hongerige turk heeft gedaan, maar ook niet dat die meid met een wildvreemde TURK de bergen in gaat en verwacht dat hij haar de natuur laat zien...
En Waarom moet dat 'Turk' nu zo benadrukt worden? Komt dit alleen in dat land voor? Ik betwijfel het.
quote:Zo kun je de schuld natuurlijk altijd wel bij het slachtoffer neerleggen. Wat een stupide redenatie.
quote:ow.. dus geen 1 meisje kan meer met een jongen een eindje gaan lopen op het strand/in de bergen oid want stel je eens voor dat ie haar gaat verkrachten.. die turk moet gewoon zijn poten thuishouden.. die meiden waren op vakantie voor hun plezier en het is toch te zot voor woorden dat een meisje de hele tijd op moet letten of ze niet toevallig verkracht word..
Op donderdag 20 juni 2002 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik praat het niet goed wat die hongerige turk heeft gedaan, maar ook niet dat die meid met een wildvreemde TURK de bergen in gaat en verwacht dat hij haar de natuur laat zien...
quote:Ik zou liever hebben dat potentiele daders er iets uit opmaken. Namelijk dat je er niet mee weg komt en dat het 'pleziertje' de gevolgen niet waard is. Nu schuif je de verantwoordelijkheid weer naar de slachtoffers toe.
Op donderdag 20 juni 2002 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer dat de meid is verkracht, maar ik hoop niet dat het voor niks heeft plaatsgevonden, ik hoop dat andere meiden daar een voorbeeld uit kunnen op pikken...
quote:Het heeft niet plaatsgevonden in Nederland.
Dit moeten we nl. absoluut niet meer hebben denk ik...
Ga je nu maar weer lekker met discussies bezighouden waar je wel iets zinnigs te zeggen hebt.
quote:Ik benadrukt dat door te laten zien dat ze met iemand is meegegegaan wiens taal ze niet eens spreekt...
Op donderdag 20 juni 2002 13:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Jij kent alle chauffeurs van taxibedrijfjes persoonlijk?
En Waarom moet dat 'Turk' nu zo benadrukt worden? Komt dit alleen in dat land voor? Ik betwijfel het.
[..]Zo kun je de schuld natuurlijk altijd wel bij het slachtoffer neerleggen. Wat een stupide redenatie.
quote:Waar slaat dit op?
Op donderdag 20 juni 2002 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik benadrukt dat door te laten zien dat ze met iemand is meegegegaan wiens taal ze niet eens spreekt...
quote:Nou en?? Dan heeft hij nog steeds z'n poten thuis te houden.
Op donderdag 20 juni 2002 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik benadrukt dat door te laten zien dat ze met iemand is meegegegaan wiens taal ze niet eens spreekt...
quote:je bedoelt topics zoals de israel en palestinia topic waar meneer met dit soort denderend intelligente uitspraken komt:
Op donderdag 20 juni 2002 13:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ga je nu maar weer lekker met discussies bezighouden waar je wel iets zinnigs te zeggen hebt.
Ik praat verkrachting helemaal niet goed, ik vond het alleen niet verstandig van die meid(en) te weigeren terwijl ze alleen in de bergen zijn... de gevolgen hadden nog veel erger kunnen uitpakken... Maar dat is gelukkig niet gebeurd naar mijn opluchting...
nee goh zeg, verkracht en vermoord... maar godzijdank is het 'alleen' daar bij gebleven.
quote:Precies, die gast moet zijn handen thuis houden, ben ik helemaal met je eens, maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:
Op donderdag 20 juni 2002 13:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Nou en?? Dan heeft hij nog steeds z'n poten thuis te houden.
- schaars gekleed
- alleen in de bergen
- met iemand wiens taal ze niet spreekt
Ik vind het jammer dat het haar is overkomen, ik hoop dat ze de dader vierendelen en de ledenmaten verkopen !
quote:dus je moet als vrouw constant bezig zijn met het voorkomen van verkrachtingen van geschift burgers..??
Op donderdag 20 juni 2002 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Precies, die gast moet zijn handen thuis houden, ben ik helemaal met je eens, maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:
- schaars gekleed
- alleen in de bergen
geen wonder dat al die moslimvrouwen met hoofddoeken de straat op moeten, de moslimmannen kennen immers geen eigen verantwoordelijkheid..
quote:NEEEHEEE!!! Zij hoeft het niet te voorkomen. HIJ moet het gewoon niet DOEN.
Op donderdag 20 juni 2002 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Precies, die gast moet zijn handen thuis houden, ben ik helemaal met je eens, maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:- schaars gekleed
- alleen in de bergen
Sjezus.
quote:- dus jij loopt met je winterjas zomers
Op donderdag 20 juni 2002 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Precies, die gast moet zijn handen thuis houden, ben ik helemaal met je eens, maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:
- schaars gekleed
- alleen in de bergen
- met iemand wiens taal ze niet spreektIk vind het jammer dat het haar is overkomen, ik hoop dat ze de dader vierendelen en de ledenmaten verkopen !
quote:*helemaal mee eens*
Op donderdag 20 juni 2002 13:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
NEEEHEEE!!! Zij hoeft het niet te voorkomen. HIJ moet het gewoon niet DOEN.
Sjezus.
quote:Dat klopt helemaal, alleen is het in dat soort landen andere koek dan hier, daar zien ze nooit een schaars geklede dame, behalve in hun dromen...
Sjezus.
Laten we het hier op houden, die gozer had van haar moeten afblijven, klaar ...
quote:Wat stel je dan voor? In burkha thuis blijven zitten? Achterlijke opmerking dit zeg... die meid HOEFT helemaal NIETS te doen om dit te voorkomen.
Op donderdag 20 juni 2002 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
...maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:- schaars gekleed
- alleen in de bergen
quote:Niet te geloven dit nee
Sjezus.
quote:Nou moet je eens ophouden kinderachtige kleuter om altijd de Islam te zien als de zondebok, hier op jouw
Op donderdag 20 juni 2002 02:48 schreef R@b het volgende:
Tja moet je maar een hoofddoek opzetten als je naar een land op vakantie gaat waar (in sommige gebieden) de normen en waarden van de moslim gelden.
Verhaal doet een beetje denken aan al die ''onfatsoenlijke meisjes'' die in Nederlandse zwembaden worden aangerand door ''bepaalde'' jongeren...............
Ps Ooievaar heeft jouw zeker laten vallen?
en let maar op hoeveel randdebielen er net zo bevooroordeeld zijn (met R@B aan het hoofd)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |