Zij besloten samen te gaan wandelen en gingen de bergen in. Op een verlaten plek stopten zij. Toen deze jongens, niet gewend om met aantrekkelijke vrouwen om te gaan, probeerden hun seksuele behoeften te bevredigen, werden zij geweigerd. Toen is de ramp gebeurd.''
Voor de hele tekst:
http://www.amersfoortsecourant.nl/CDA/regioportal/0,2078,1236__1116307_,00.html
Ik voel alleen maar woede na het lezen van dit stukje, waar gaat het heen? Wie het weet mag het mij vertellen.
quote:De paginagrote column van Karacay verscheen onder de kop 'Nederland moet de hand in eigen boezem steken'.
Op donderdag 20 juni 2002 02:42 schreef Rechts het volgende:
Wie het weet mag het mij vertellen.
Ha ha.
Tja moet je maar een hoofddoek opzetten als je naar een land op vakantie gaat waar (in sommige gebieden) de normen en waarden van de moslim gelden.
Verhaal doet een beetje denken aan al die ''onfatsoenlijke meisjes'' die in Nederlandse zwembaden worden aangerand door ''bepaalde'' jongeren...............
Tuurlijk, Woede.
Had Alanya maar geen badplaats moeten worden.
Ik vind toch dat je door dit soort berichtgeving niet mag afleiden dat de rest v/d Turken (bijv.) ook zo denkt. Ik denk dat het steeds die richting opgaat : generalisering
quote:Helaas is het geen nieuws dat vaak gedacht en stil gezwegen wordt dat vrouwen wel iets uitlokken zouden hebben.
Op donderdag 20 juni 2002 02:48 schreef R@b het volgende:[..]
Verhaal doet een beetje denken aan al die ''onfatsoenlijke meisjes'' die in Nederlandse zwembaden worden aangerand door ''bepaalde'' jongeren...............
quote:Dat wordt je hier helaas wel geleerd.
Op donderdag 20 juni 2002 02:52 schreef Graveworm het volgende:
helemaal mee eens! als je als blanke vrouw geen hoofddoek omhebt dan vraag je er gewoon om! die vrouwen die het hebben overleeft moeten zwaar worden gestraft omdat ze deze onschuldige jongen hebben geweigerd
quote:Ik heb het niet over deze zaak of dat verkrachting (laat staan moord) ooit te vergoedelijken is, maar..
Op donderdag 20 juni 2002 02:56 schreef Rechts het volgende:[..]
Helaas is het geen nieuws dat vaak gedacht en stil gezwegen wordt dat vrouwen wel iets uitlokken zouden hebben.
In sommige gevallen is er wel sprake van 'hoe kun je zo stom zijn'. Sommigen zetten de fiets zegmaar zonder slot neer op het centraal station..
quote:Die column, http://www.amersfoortsecourant.nl/CDA/regioportal/0,2078,1236__1116307_,00.html , vind je beter
Op donderdag 20 juni 2002 03:04 schreef beertje_ het volgende:
wat een dom gelul hiero
quote:ik ben ook maar een man maar voor mij is als een vrouw nee zegt, het toch echt nee hoor!
Op donderdag 20 juni 2002 03:03 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Ik heb het niet over deze zaak of dat verkrachting (laat staan moord) ooit te vergoedelijken is, maar..
In sommige gevallen is er wel sprake van 'hoe kun je zo stom zijn'. Sommigen zetten de fiets zegmaar zonder slot neer op het centraal station..
Een fiets wil wel fiets maar of een vrouw dat ook wil....(ik betwijvel het)
edit:het te scherpe randje
quote:nee helemaal niet!
Op donderdag 20 juni 2002 03:10 schreef R@b het volgende:[..]
Die column, http://www.amersfoortsecourant.nl/CDA/regioportal/0,2078,1236__1116307_,00.html , vind je beter
quote:Turkse weekkrant Dünya, die ook in Nederland verschijnt.
Op donderdag 20 juni 2002 03:10 schreef Manono het volgende:alsof er bij ons alleen maar journalistieke hoogstandjes gepubliceerd worden! Laat de hoofdredacteur van het plaatselijke sufferdje
Niets geen plaatselijk sufferdje dus. Feiten wel goed weergeven graag.
quote:Dat wordt beweerd in die Turkse weekkrant.
Op donderdag 20 juni 2002 03:17 schreef beertje_ het volgende:en die kleine lettertjes hier dan dat sommige vrouwen erom vragen om aangerand/verkracht en/of vermoord te worden?
Of heb ik het hier verkeerd opgevat?
quote:Ik nam het als advocaat van duivel ook maar even op voor die mensen die volgens jou veelal denken aan uitlokking.
Op donderdag 20 juni 2002 03:10 schreef Rechts het volgende:[..]
ik ben ook maar een man maar voor mij is als een vrouw nee zegt, het toch echt nee hoor!
Een fiets wil wel fiets maar een vrouw zal echt niet lekker mee werken. Om maar op de zelfde toon verder te gaan.
Heel veel verkrachtingen gebeuren bijvoorbeeld na het uitgaan (daterape). Meisjes die zonder problemen bij jongens in de auto stappen die ze net een paar uur kennen. Dan neem je gewoon een risico in deze wereld.
Verder hadden ze voor mij deze Hakan en zijn vriendjes allang een nekschot mogen geven.
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 20-06-2002 03:20]
quote:Wel eens van ironie gehoort, graag goed lezen voor je reageert.
Op donderdag 20 juni 2002 03:17 schreef beertje_ het volgende:[..]
nee helemaal niet!
maar om bv een hoofddoek in zo'n grote badplaats te dragen...
en die kleine lettertjes hier dan dat sommige vrouwen erom vragen om aangerand/verkracht en/of vermoord te worden?
Of heb ik het hier verkeerd opgevat?
quote:'bij ons is dat zelfs het geval bij de grootste kranten'
Op donderdag 20 juni 2002 03:17 schreef R@b het volgende:[..]
Turkse weekkrant Dünya, die ook in Nederland verschijnt.
Niets geen plaatselijk sufferdje dus. Feiten wel goed weergeven graag.
De Telegraaf publiceert niets beter of genuanceerder.
quote:-edit-
Op donderdag 20 juni 2002 03:20 schreef Rechts het volgende:[..]
Wel eens van ironie gehoort, graag goed lezen voor je reageert.
En voor de anderen, ik heb het nu goed begrepen
Ik kan er persoonlijk woest om worden maar er lopen idd veel naïeve mutsen rond die het gevaar dat er eigenlijk niet eens moet zijn ook totaal niet zien.
[Dit bericht is gewijzigd door beertje_ op 20-06-2002 03:33]
quote:Over uitlokking gaat nu juist het krantenartikel.
Op donderdag 20 juni 2002 03:19 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Ik nam het als advocaat van duivel ook maar even op voor die mensen die volgens jou veelal denken aan uitlokking.
Heel veel verkrachtingen gebeuren bijvoorbeeld na het uitgaan (daterape). Meisjes die zonder problemen bij jongens in de auto stappen die ze net een paar uur kennen. Dan neem je gewoon een risico in deze wereld.
meisjes die helaas niet meer bij jongens in de auto kunnen stappen omdat eigenlijk alles tegenwoordig wel als fout en risici vol gezien kan worden. Helaas is het al zo normaal geworden dat we tegenwoordig zo denken.
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:24 schreef beertje_ het volgende:[..]
Jij voelt je dus wel aansproken
quote:Ja maar jij stelde het net in het algemeen:
Op donderdag 20 juni 2002 03:25 schreef Rechts het volgende:[..]
Over uitlokking gaat nu juist het krantenartikel.
meisjes die helaas niet meer bij jongens in de auto kunnen stappen omdat eigenlijk alles tegenwoordig wel als fout en risici vol gezien kan worden. Helaas is het al zo normaal geworden dat we tegenwoordig zo denken.
quote:Daar reageerde ik alleen even op.
Helaas is het geen nieuws dat vaak gedacht en stil gezwegen wordt dat vrouwen wel iets uitlokken zouden hebben.
In het artikel worden duidelijk verkeerde feiten gegeven, dat ze allemaal dronken zouden zijn geweest, en de meiden half naakt enz. Dat is natuurlijk pure onzin.
In Turkije is nog steeds een felle machtstrijd bezig tussen fundamentalisten en westers georïenteerde groepen. Denk dat je dit artikel in dit straatje moet plaatsen.
De schrijver bedoeld duidelijk dat er maar een einde aan dat frivole gedrag van de vakantiegangers moet komen (een doorn in het oog van de strenge moslims).
Hij ge(mis)bruikt deze zaak om een soort pleidooi voor strengere regels te maken.
quote:Is dat pure onzin?
Op donderdag 20 juni 2002 03:31 schreef NorthernStar het volgende:
In het artikel worden duidelijk verkeerde feiten gegeven, dat ze allemaal dronken zouden zijn geweest, en de meiden half naakt enz. Dat is natuurlijk pure onzin.
quote:Sorry..ik had het wel goed gelezen maar niet goed begrepen
Op donderdag 20 juni 2002 03:27 schreef Rechts het volgende:[..]
quote:Idd omdat we het moeten en dat geldt zelfs voor mannen
Op donderdag 20 juni 2002 03:25 schreef Rechts het volgende:[..]
Over uitlokking gaat nu juist het krantenartikel.
quote:Voor zover ik weet wel. De meiden waren niet dronken want ze zouden net aan een dagtochtje ofzo beginnen. De daders hebben aangegeven dat ze vanwege hun geloof nooit iets dronken.
Op donderdag 20 juni 2002 03:34 schreef Manono het volgende:[..]
Is dat pure onzin?
quote:Ik weet niet wat de schrijver van het artikel verder wou dan de meisje. Die duidelijk van westerse afkomst waren, in een zeer negatief daglicht te brengen, door ze af te schilderen als "hoeren". Ik vind dit een zeer erngstige zaak. En wil er verder geen politieke discussie achter zoeken omdat dat op geen een manier uit deze vertaling blijkt.
Op donderdag 20 juni 2002 03:31 schreef NorthernStar het volgende:[..]
In Turkije is nog steeds een felle machtstrijd bezig tussen fundamentalisten en westers georïenteerde groepen. Denk dat je dit artikel in dit straatje moet plaatsen.
De schrijver bedoeld duidelijk dat er maar een einde aan dat frivole gedrag van de vakantiegangers moet komen (een doorn in het oog van de strenge moslims).
Hij ge(mis)bruikt deze zaak om een soort pleidooi voor strengere regels te maken.
quote:Hallo. Weet jij hoe een groep Hollandse meiden tekeer kan gaan op vakantie? Die meiden waren verpleegsters geloof ik. Dag in dag uit een zware baan, dan met z'n vieren weg, eindelijk even remmen los... T kan in principe makkelijk, dus doe niet bij voorbaat alsof ze heilig zijn. Dat weten we toch niet?
Op donderdag 20 juni 2002 03:38 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Voor zover ik weet wel. De meiden waren niet dronken want ze zouden net aan een dagtochtje ofzo beginnen. De daders hebben aangegeven dat ze vanwege hun geloof nooit iets dronken.
En "half naakt" is een kwestie van interpretatie. Misschien dat die schrijver zomerkleding al too much vindt, zou kunnen..
quote:Ik stel even dat het geen onzin is. Dan kan ik het met de beste wil van de wereld nog niet begrijpen. Maarja, jij vind me dan ook een stemmings maker.
Op donderdag 20 juni 2002 03:34 schreef Manono het volgende:[..]
Is dat pure onzin?
Maar toch graag zou ik van jou horen wat dat het wel zo zou zijn? vraag je verkracht en zeer zwaar mishandelt te worden en voor dood achter gelaten te worden????
quote:Stel dat ze dan niet zo heilig zijn...wie heeft dan het recht om zo iemand wat aan te doen??
Op donderdag 20 juni 2002 03:44 schreef Manono het volgende:[..]
Hallo. Weet jij hoe een groep Hollandse meiden tekeer kan gaan op vakantie? Die meiden waren verpleegsters geloof ik. Dag in dag uit een zware baan, dan met z'n vieren weg, eindelijk even remmen los... T kan in principe makkelijk, dus doe niet bij voorbaat alsof ze heilig zijn. Dat weten we toch niet?
quote:Ik hoop dat hij op jouw wel reageert, ik heb het hem ook al gevraagt.
Op donderdag 20 juni 2002 03:49 schreef beertje_ het volgende:[..]
Stel dat ze dan niet zo heilig zijn...wie heeft dan het recht om zo iemand wat aan te doen??
quote:Ah je hebt me vergeven
Op donderdag 20 juni 2002 03:52 schreef Rechts het volgende:[..]
Ik hoop dat hij op jouw wel reageert, ik heb het hem ook al gevraagt.
Ik denk dat we lang op dat antwoord kunnen wachten...wie heeft er vredesnaam antwoord op?
quote:De feiten die de meisjes hebben verteld zijn nooit aangevochten. Ook niet tijdens de rechtszaak, terwijl Hakan ed. er dan toch alle reden voor hadden om verzachtende omstandigheden aan te dragen.
Hallo. Weet jij hoe een groep Hollandse meiden tekeer kan gaan op vakantie? Die meiden waren verpleegsters geloof ik. Dag in dag uit een zware baan, dan met z'n vieren weg, eindelijk even remmen los... T kan in principe makkelijk, dus doe niet bij voorbaat alsof ze heilig zijn. Dat weten we toch niet?
Nu doet deze schrijver dat wel en dan kan ik alleen maar concluderen dat hij daar een ander doel mee heeft.
(En aangezien ik niet denk dat hij zich zo druk maakt over veiligheid, denk ik dat hij in feite het gedrag van vakantiegangers in het algemeen afkeurd).
Ik begreep dat de reden van het openen van dit topic was, dat er iets in de Dunya gepubiceerd werd in de trant van van 'Nederlandse meisjes zaten zelf fout'. We nemen allemaal aan dat ze, zeker voor Nederlandse begrippen niet fout zaten, maar misschien waren ze wel een beetje aangeschoten, schaars gekleed, hadden ze de hele nacht doorgehaald en liepen ze onderling een beetje te geinen over die jongens. Voor conservatieve Turkse begrippen wel 'aanstootgevend gedrag' Dat dit hoe dan ook niet had mogen gebeuren lijkt me logisch, dat behoeft niet eens benadrukt te worden.
Turkije profiteert ook enorm van al die 'foute' toeristes die er zo graag naar toe gaan en er heersen buiten de moskeeen geen kledingvoorschriften dus 'fout' is hier een puur moreel waardeoordeel van een bepaalde groep mensen (en wellicht een slap excuus zodat andere toeristen niet ook wegblijven) Maar dat neemt niet weg dat het niet onmogelijk is dat ze zich ongepast hebben gedragen.
quote:Je bent wel erg op dat gepast gekleed he, aanstootgevend gedrag? foute toeristen? ongepast gedrag?
Op donderdag 20 juni 2002 04:05 schreef Manono het volgende:We nemen allemaal aan dat ze, zeker voor Nederlandse begrippen niet fout zaten, maar misschien waren ze wel een beetje aangeschoten, schaars gekleed, hadden ze de hele nacht doorgehaald en liepen ze onderling een beetje te geinen over die jongens. Voor conservatieve Turkse begrippen wel 'aanstootgevend gedrag'
Turkije profiteert ook enorm van al die 'foute' toeristes die er zo graag naar toe gaan
Maar dat neemt niet weg dat het niet onmogelijk is dat ze zich ongepast hebben gedragen.
Ja, dan vraag je er ook om he??
We hebben het over een kende vakantie plaats niet over een klein on ondekt dorpje.
Wij begrijpen elkaar niet niet en daar ben ik voor mezelf heel blij om.
compromis? heb ik het mis?
quote:En dat is relevant en reden om verkracht en vermoord te worden?
quote:Waar gaat wat heen? Omdat een lulhannes de boel omdraait in een stukje tekst zijn alle Turken (of liever nog: moslims) het ermee eens
Ik voel alleen maar woede na het lezen van dit stukje, waar gaat het heen?
quote:Wel eens in Turkije op vakantie geweest R@B? Alanya weleens van dichtbij gezien?
Op donderdag 20 juni 2002 02:48 schreef R@b het volgende:
Tja moet je maar een hoofddoek opzetten als je naar een land op vakantie gaat waar (in sommige gebieden) de normen en waarden van de moslim gelden.
Lul gewoon niet zo slap. Hier in Nederland worden ook meisjes verkracht. Voornamelijk door blanke meneren. En in sommige gevallen smiespelen mensen hier dan ook dingen als 'moet je zien hoe dat meisje erbij liep'.
Het is een walgelijke conclusie, ja, maar minstens zo smakeloos is jouw poging om er een bevestiging van jouw moslimfrustratie in te zien
V.
quote:Dit slaat echt nergens op.
Op donderdag 20 juni 2002 09:43 schreef Verbal het volgende:
Wel eens in Turkije op vakantie geweest R@B? Alanya weleens van dichtbij gezien?Lul gewoon niet zo slap. Hier in Nederland worden ook meisjes verkracht. Voornamelijk door blanke meneren. En in sommige gevallen smiespelen mensen hier dan ook dingen als 'moet je zien hoe dat meisje erbij liep'.
Het is een walgelijke conclusie, ja, maar minstens zo smakeloos is jouw poging om er een bevestiging van jouw moslimfrustratie in te zien
V.
X.
quote:Oei....zeg dat maar niet te hard hoor.....
Op donderdag 20 juni 2002 09:49 schreef Kaalhei het volgende:
Als allochtonen gelynched zouden worden omdat een van hun een nederlandse vrouw verkracht heeft, is dan ook meteen rechtvaardig. Hadden ze er maar niet zo uit moeten zien...
quote:Dat zeg ik: de message klopt niet. Lees de rest van mijn post ook even.
Op donderdag 20 juni 2002 09:50 schreef X-Ray het volgende:"Don't shoot the messenger".
V.
quote:Heb ik gedaan. En ik zeg trouwens niet dat de message niet klopt.
Op donderdag 20 juni 2002 09:52 schreef Verbal het volgende:[..]
Dat zeg ik: de message klopt niet. Lees de rest van mijn post ook even.
V.
quote:En je hebt gelijk dat in Nederland meisjes worden verkracht door blanke meneeren.
Lul gewoon niet zo slap. Hier in Nederland worden ook meisjes verkracht. Voornamelijk door blanke meneren. En in sommige gevallen smiespelen mensen hier dan ook dingen als 'moet je zien hoe dat meisje erbij liep'.
Maar in Nederland komen er geen artikelen van redacteuren van grote bladen in de krant die zeggen dat het de schuld van de meisjes was omdat ze een rokje aanhadden, of wel soms? DAAR zit het grote verschil in en DAAR mag best verbolgen op gereageerd worden. De belachelijke opmerking van deze vent, namelijk dat de mannen niet gewend zijn aan het zien van aantrekkelijke vrouwen en ze hun sexuele driften wilden bevredigen en dat die door de dames geweigerd werd en het toen fout ging
en het allemaal de schuld van de dames was ipv de dader gaat alle perken te buiten.
quote:Ja, natuurlijk mag daar verbolgen op gereageerd worden, waar zeg ik dan van niet
Op donderdag 20 juni 2002 10:01 schreef X-Ray het volgende:
Maar in Nederland komen er geen artikelen van hoofdredacteuren van grote bladen in de krant die zeggen dat het de schuld van de meisjes was omdat ze een rokje aanhadden, of wel soms? DAAR zit het grote verschil in en DAAR mag best verbolgen op gereageerd worden. De belachelijke opmerking van deze vent, namelijk dat de mannen niet gewend zijn aan het zien van aantrekkelijke vrouwenen ze hun sexuele driften wilden bevredigen en dat die door de dames geweigerd werd en het toen fout ging
en het allemaal de schuld van de dames was ipv de dader gaat alle perken te buiten.
Maar de conclusie van R@b gaat dan uiteraard weer richting 'namens alle moslims' op, en DAT klopt niet, en daar ageer ik dan weer tegen. So shoot me.
Of ben JIJ het eens met alle commentaren die elke dag in alle Nederlandse kranten verschijnen?
Nee?
Maar jij bent toch Nederlander Hoe kan dat nou?
V.
quote:Oh? Waar staat dan dat de conclusie van R@b tegen 'alle moslims' gericht is. Zie ik nergens staan. Ik zie alleen staan dat in SOMMIGE gebieden etc....
Op donderdag 20 juni 2002 10:06 schreef Verbal het volgende:[..]
Ja, natuurlijk mag daar verbolgen op gereageerd worden, waar zeg ik dan van niet
Maar de conclusie van R@b gaat dan uiteraard weer richting 'namens alle moslims' op, en DAT klopt niet, en daar ageer ik dan weer tegen. So shoot me.
quote:Foute en valse conclusie en misleidende vraagstelling. Zoals gezegd heeft R@b dat helemaal niet gezegd, maar wil jij dat nogal graag zien zodat je je eigen obsessie voor R@b kan botvieren.
Of ben JIJ het eens met alle commentaren die elke dag in alle Nederlandse kranten verschijnen?Nee?
Maar jij bent toch Nederlander
Hoe kan dat nou?
V.
Grappig dat je je nu zelf schuldig maakt aan hetgeen je R@b verwijt...
quote:Ik denk toch echt dat je mijn retorische vraag uit zijn verband haalt.
Op donderdag 20 juni 2002 09:43 schreef Verbal het volgende:[..]
Waar gaat wat heen? Omdat een lulhannes de boel omdraait in een stukje tekst zijn alle Turken (of liever nog: moslims) het ermee eens
[..]
quote:Ik zeg dat het die richting opgaat. En die richting gaat het ook op.
Op donderdag 20 juni 2002 10:09 schreef X-Ray het volgende:[..]
Oh? Waar staat dan dat de conclusie van R@b tegen 'alle moslims' gericht is. Zie ik nergens staan.
quote:Ik heb niet de schurft aan R@b, maar ik vind zijn kruistocht twijfelachtig. Maar goed, dat is niet het onderwerp van discussie, is het wel?
Je maakt dat er zelf van omdat je nu eenmaal de schurft aan R@b hebt.
quote:Wat is er vals en misleidend aan?
Foute en valse conclusie en misleidende vraagstelling.
quote:Ja hoor. Je hebt helemaal gelijk.
Zoals gezegd heeft R@b dat helemaal niet gezegd, maar wil jij dat nogal graag zien zodat je je eigen obsessie voor R@b kan botvieren.
quote:O? Ben ik aan het generaliseren dan?
Grappig dat je je nu zelf schuldig maakt aan hetgeen je R@b verwijt...
V.
quote:En daarom heb ik jouw topictitel maar even tussen aanhalingstekens gezet, om aan te geven dat het om een citaat van iemand gaat.
Op donderdag 20 juni 2002 10:11 schreef Rechts het volgende:[..]
Ik denk toch echt dat je mijn retorische vraag uit zijn verband haalt.
feit: er zijn in alanya drie meisje verkracht en zwaar mishandelt en voor dood achter gelaten. Waarbij een het niet het overleeft. Om nu een stukje in een grote turkse krante te plaatsen dat ze het zelf hebben uitgelokt vind ik op zijn zachts gezegd "zeer onsmakelijk" en vraag me dus ook af waar gaat het heen.
V.
quote:Nee dat is het idd niet. Net zo min dat ik jouw kruistocht nog veel twijfelachtiger vind, maar goed.
Op donderdag 20 juni 2002 10:15 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik zeg dat het die richting opgaat. En die richting gaat het ook op.
[..]Ik heb niet de schurft aan R@b, maar ik vind zijn kruistocht twijfelachtig. Maar goed, dat is niet het onderwerp van discussie, is het wel?
quote:Nee zeker niet.
Wat is er vals en misleidend aan?
Ik zeg alleen dat deze meneer niet namens alle Turken/moslims spreekt. Dat doe ik aan de hand van een voorbeeld. En geef eens antwoord: ben jij het eens met elk (hoofd)redactioneel commentaar in een willekeurige Nederlandse krant?
quote:Weet ik, dank je.
Ja hoor. Je hebt helemaal gelijk.
quote:Je legt iemand woorden in de mond die je denkt te destilleren uit een post.
O? Ben ik aan het generaliseren dan?V.
quote:Vooralsnog reageer jij overdrevener op mij dan ik op R@b, schattepopje
Op donderdag 20 juni 2002 10:18 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nee dat is het idd niet. Net zo min dat ik jouw kruistocht nog veel twijfelachtiger vind, maar goed.
quote:R@b legt die link wel degelijk:
Nee zeker niet.
Maar R@b zegt dat ook niet.
Dat maak JIJ ervan.
Tja moet je maar een hoofddoek opzetten als je naar een land op vakantie gaat waar (in sommige gebieden) de normen en waarden van de moslim gelden
Wat is hier zo onduidelijk aan voor je?
quote:yw
Weet ik, dank je.
quote:Nee, ik lees.
Je legt iemand woorden in de mond die je denkt te destilleren uit een post.
En zullen we nu weer ontopic gaan? R@b heeft jou niet nodig voor zijn verdediging.
V.
quote:Offtopic:
Op donderdag 20 juni 2002 10:17 schreef Verbal het volgende:[..]
En daarom heb ik jouw topictitel maar even tussen aanhalingstekens gezet, om aan te geven dat het om een citaat van iemand gaat.
Ontopic:
Zouden wij ons in landen met andere normen en waarden, nu bedreigt moeten voelen? Is dat wat dit kranten stukje ons als boodschap mee moet geven. Ik begrijp anders niet dat een grote krant zulke onzin plaatst tegen de vrede achtergrond van de brute groepsverkrachting en mishandeling.
quote:O?
Op donderdag 20 juni 2002 10:29 schreef Rechts het volgende:[..]
Offtopic:
Wie heeft dit stukje nu weer tot een moslim onderwerp gemaakt? Ik denk dat verbal dat gedaan heeft gedaan en rob zeker niet.
2e post van dit topic:
quote:V.
Ha ha.Tja moet je maar een hoofddoek opzetten als je naar een land op vakantie gaat waar (in sommige gebieden) de normen en waarden van de moslim gelden.
quote:In feite de schrijver van het artikel zelf toch?
Op donderdag 20 juni 2002 10:29 schreef Rechts het volgende:[..]
Offtopic:
Wie heeft dit stukje nu weer tot een moslim onderwerp gemaakt?
Het hele stuk gaat immers in de richting dat die vrouwen zich niet conform de daar heersende gewoonten hebben gedragen en daarom zelf schuld hebben aan wat hun is overkomen. Hij zegt dat als mensen een vrije vakantie willen ze beter in het noorden kunnen gaan.
Dit zijn typisch de opvattingen van de minder gematigde moslims daar. Die vinden de westerse invloed verschrikkelijk en zouden liever geen toerist meer zien.
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 20-06-2002 10:37]
quote:Ja, en dat is reden om er een moslim discussie van te maken voor jouw. Een direkte opmerking over het kleedgedrag zoals aangegeven in het artikel.
Op donderdag 20 juni 2002 10:31 schreef Verbal het volgende:[..]
2e post van dit topic:
[..]
Reageer dan eens inhoudelijk op het topic!
Als je dat gedeelte weglaat, bepleit de redacteur eigenlijk dat allochtonen (Nederlandse toeristen) zich moeten aanpassen aan de normen en waarden van de autochtone meerderheid (dus bedekte kleding dragen op het Turkse platteland). Een sentiment dat ook in Nederland sterk leeft.
Beste oplossing: boycot Turkije als vakantieland, zeker als dame.
quote:Totdat de inkomsten daarvan wegblijven natuurlijk....
Op donderdag 20 juni 2002 10:37 schreef NorthernStar het volgende:Dit zijn typisch de opvattingen van de minder gematigde moslims daar. Die vinden de westerse invloed verschrikkelijk en zouden liever geen toerist meer zien.
*Muurbloempje put uit ervaring en kan hier behoorlijk boos om worden en dat wordt ze zelden*
quote:Ik vind het wel dom van haar dat ze weigerde... Dat heeft uiteindelijk tot nde verkrachting geleid. Zowiezo dom om met een vreemde Turk de bergen in te gaan en dan zeer schaars gekleed gaan...
Den Haag - In een column in de Turkse weekkrant Dünya, die ook in Nederland verschijnt, bekritiseert redacteur Ilhan Karacay het gedrag en uiterlijk van de Nederlandse slachtoffers van de moord en verkrachting in Alanya (1995).Zij besloten samen te gaan wandelen en gingen de bergen in. Op een verlaten plek stopten zij. Toen deze jongens, niet gewend om met aantrekkelijke vrouwen om te gaan, probeerden hun seksuele behoeften te bevredigen, werden zij geweigerd. Toen is de ramp gebeurd.''
Voor de hele tekst:
http://www.amersfoortsecourant.nl/CDA/regioportal/0,2078,1236__1116307_,00.htmlIk voel alleen maar woede na het lezen van dit stukje, waar gaat het heen? Wie het weet mag het mij vertellen.
Ik hoop op het beste ...
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het wel dom van haar dat ze weigerde...
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik vind het wel dom van haar dat ze weigerde... Dat heeft uiteindelijk tot nde verkrachting geleid.
quote:dus als jij dronken bent, en een leuk zomer outfit draagt, geeft mij dat het recht om jou in een busje mee te nemen naar de vaalserberg en je daar te verkrachten cq. vermoorden
quote:tuurlijk he.. iedereen moet zich zo maar door een of andere 'vreemde kerel' laten n**ken omdat die het toevallig zo graag wou.. tss als een vrouw nee zegt dan is het nee en dan laat je het zo..
Op donderdag 20 juni 2002 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik vind het wel dom van haar dat ze weigerde...
quote:Als je alleen in de bergen bent met een hitsige Turk, dan moet je echt uitkijken, als ze het had geaccepteerd was ze waarschijnlijk niet verkracht denk ik...
Op donderdag 20 juni 2002 13:21 schreef thadude het volgende:[..]
tuurlijk he.. iedereen moet zich zo maar door een of andere 'vreemde kerel' laten n**ken omdat die het toevallig zo graag wou.. tss als een vrouw nee zegt dan is het nee en dan laat je het zo..
het is al erg genoeg voor die meiden en dan ga jij ook nog zulke reacties geven![]()
quote:nee ..dan had ie haar gewoon gen**kt en was er nix aan de hand geweest.. je legt nu de schuld bij die meiden (ok..het is idd niet een goed idee om met vreemde turken de bergen in te gaan) maar het blijft natuurlijk wel de schuld van die turk en het is superfout om dat nu ineens goed te gaan praten
Op donderdag 20 juni 2002 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Als je alleen in de bergen bent met een hitsige Turk, dan moet je echt uitkijken, als ze het had geaccepteerd was ze waarschijnlijk niet verkracht denk ik...
Bovendien komen verkrachtingen in moslimlanden net zo vaak voor als in westerse landen, dus hoezo hangt dit samen met het gedrag van het slachtoffer.
quote:Kan er geen stupiditeitscheck komen op dit forum?
Op donderdag 20 juni 2002 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
als ze het had geaccepteerd was ze waarschijnlijk niet verkracht denk ik...
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]als ze het had geaccepteerd was ze waarschijnlijk niet verkracht denk ik...
Ja, en als jij je poen nu gewoon aan mij geeft, hoef ik je niet te beroven.
Hoe krijg je het verzonnen!
quote:Precies en jij had niet tegen mijn kogel aan moeten lopen, dus is het je eigen schuld dat je dood bent
Op donderdag 20 juni 2002 13:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, en als jij je poen nu gewoon aan mij geeft, hoef ik je niet te beroven.
quote:en je kan hem niet weer gebruiken!
Op donderdag 20 juni 2002 13:28 schreef Lithion het volgende:[..]
Precies en jij had niet tegen mijn kogel aan moeten lopen, dus is het je eigen schuld dat je dood bent
.
Sterker nog, ik wil m'n kogel vergoed hebben, die is nu helemaal beschadigd!.
quote:als ze wat had geaccepteerd..??
Op donderdag 20 juni 2002 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Als je alleen in de bergen bent met een hitsige Turk, dan moet je echt uitkijken, als ze het had geaccepteerd was ze waarschijnlijk niet verkracht denk ik...
quote:Ik praat het niet goed wat die hongerige turk heeft gedaan, maar ook niet dat die meid met een wildvreemde TURK de bergen in gaat en verwacht dat hij haar de natuur laat zien...
Op donderdag 20 juni 2002 13:25 schreef thadude het volgende:[..]
nee ..dan had ie haar gewoon gen**kt en was er nix aan de hand geweest.. je legt nu de schuld bij die meiden (ok..het is idd niet een goed idee om met vreemde turken de bergen in te gaan) maar het blijft natuurlijk wel de schuld van die turk en het is superfout om dat nu ineens goed te gaan praten
Beetje dom dus, de gevolgen kennen we allemaal...
quote:lekkere knoflookworst
Op donderdag 20 juni 2002 13:29 schreef Frenkie het volgende:
als ze wat had geaccepteerd..??
quote:dan was het toch ook verkrachting.. alleen was ze dan wellicht niet vermoord..
Op donderdag 20 juni 2002 13:33 schreef Kaalhei het volgende:[..]
lekkere knoflookworst
Alleen ik snap Bansheeboy niet, het feit dt hij zelf Turk is maakt hem blind voor de feiten..
quote:Idd zeg, niet te zuining.
Op donderdag 20 juni 2002 13:26 schreef Lithion het volgende:[..]
Kan er geen stupiditeitscheck komen op dit forum?
quote:Ik ben geen turk nogmaals, ook geen Madagascarees....
Op donderdag 20 juni 2002 13:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
dan was het toch ook verkrachting.. alleen was ze dan wellicht niet vermoord..
Alleen ik snap Bansheeboy niet, het feit dt hij zelf Turk is maakt hem blind voor de feiten..
Jammer dat de meid is verkracht, maar ik hoop niet dat het voor niks heeft plaatsgevonden, ik hoop dat andere meiden daar een voorbeeld uit kunnen op pikken...
Dit moeten we nl. absoluut niet meer hebben denk ik...
quote:oogkleppen zo groot als schotel-antennes.
Op donderdag 20 juni 2002 13:35 schreef Frenkie het volgende:
quote:Jij kent alle chauffeurs van taxibedrijfjes persoonlijk?
Op donderdag 20 juni 2002 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik praat het niet goed wat die hongerige turk heeft gedaan, maar ook niet dat die meid met een wildvreemde TURK de bergen in gaat en verwacht dat hij haar de natuur laat zien...
En Waarom moet dat 'Turk' nu zo benadrukt worden? Komt dit alleen in dat land voor? Ik betwijfel het.
quote:Zo kun je de schuld natuurlijk altijd wel bij het slachtoffer neerleggen. Wat een stupide redenatie.
quote:ow.. dus geen 1 meisje kan meer met een jongen een eindje gaan lopen op het strand/in de bergen oid want stel je eens voor dat ie haar gaat verkrachten.. die turk moet gewoon zijn poten thuishouden.. die meiden waren op vakantie voor hun plezier en het is toch te zot voor woorden dat een meisje de hele tijd op moet letten of ze niet toevallig verkracht word..
Op donderdag 20 juni 2002 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik praat het niet goed wat die hongerige turk heeft gedaan, maar ook niet dat die meid met een wildvreemde TURK de bergen in gaat en verwacht dat hij haar de natuur laat zien...
quote:Ik zou liever hebben dat potentiele daders er iets uit opmaken. Namelijk dat je er niet mee weg komt en dat het 'pleziertje' de gevolgen niet waard is. Nu schuif je de verantwoordelijkheid weer naar de slachtoffers toe.
Op donderdag 20 juni 2002 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer dat de meid is verkracht, maar ik hoop niet dat het voor niks heeft plaatsgevonden, ik hoop dat andere meiden daar een voorbeeld uit kunnen op pikken...
quote:Het heeft niet plaatsgevonden in Nederland.
Dit moeten we nl. absoluut niet meer hebben denk ik...
Ga je nu maar weer lekker met discussies bezighouden waar je wel iets zinnigs te zeggen hebt.
quote:Ik benadrukt dat door te laten zien dat ze met iemand is meegegegaan wiens taal ze niet eens spreekt...
Op donderdag 20 juni 2002 13:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Jij kent alle chauffeurs van taxibedrijfjes persoonlijk?
En Waarom moet dat 'Turk' nu zo benadrukt worden? Komt dit alleen in dat land voor? Ik betwijfel het.
[..]Zo kun je de schuld natuurlijk altijd wel bij het slachtoffer neerleggen. Wat een stupide redenatie.
quote:Waar slaat dit op?
Op donderdag 20 juni 2002 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik benadrukt dat door te laten zien dat ze met iemand is meegegegaan wiens taal ze niet eens spreekt...
quote:Nou en?? Dan heeft hij nog steeds z'n poten thuis te houden.
Op donderdag 20 juni 2002 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik benadrukt dat door te laten zien dat ze met iemand is meegegegaan wiens taal ze niet eens spreekt...
quote:je bedoelt topics zoals de israel en palestinia topic waar meneer met dit soort denderend intelligente uitspraken komt:
Op donderdag 20 juni 2002 13:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ga je nu maar weer lekker met discussies bezighouden waar je wel iets zinnigs te zeggen hebt.
Ik praat verkrachting helemaal niet goed, ik vond het alleen niet verstandig van die meid(en) te weigeren terwijl ze alleen in de bergen zijn... de gevolgen hadden nog veel erger kunnen uitpakken... Maar dat is gelukkig niet gebeurd naar mijn opluchting...
nee goh zeg, verkracht en vermoord... maar godzijdank is het 'alleen' daar bij gebleven.
quote:Precies, die gast moet zijn handen thuis houden, ben ik helemaal met je eens, maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:
Op donderdag 20 juni 2002 13:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Nou en?? Dan heeft hij nog steeds z'n poten thuis te houden.
- schaars gekleed
- alleen in de bergen
- met iemand wiens taal ze niet spreekt
Ik vind het jammer dat het haar is overkomen, ik hoop dat ze de dader vierendelen en de ledenmaten verkopen !
quote:dus je moet als vrouw constant bezig zijn met het voorkomen van verkrachtingen van geschift burgers..??
Op donderdag 20 juni 2002 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Precies, die gast moet zijn handen thuis houden, ben ik helemaal met je eens, maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:
- schaars gekleed
- alleen in de bergen
geen wonder dat al die moslimvrouwen met hoofddoeken de straat op moeten, de moslimmannen kennen immers geen eigen verantwoordelijkheid..
quote:NEEEHEEE!!! Zij hoeft het niet te voorkomen. HIJ moet het gewoon niet DOEN.
Op donderdag 20 juni 2002 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Precies, die gast moet zijn handen thuis houden, ben ik helemaal met je eens, maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:- schaars gekleed
- alleen in de bergen
Sjezus.
quote:- dus jij loopt met je winterjas zomers
Precies, die gast moet zijn handen thuis houden, ben ik helemaal met je eens, maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:
- schaars gekleed
- alleen in de bergen
- met iemand wiens taal ze niet spreektIk vind het jammer dat het haar is overkomen, ik hoop dat ze de dader vierendelen en de ledenmaten verkopen !
quote:*helemaal mee eens*
Op donderdag 20 juni 2002 13:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
NEEEHEEE!!! Zij hoeft het niet te voorkomen. HIJ moet het gewoon niet DOEN.
Sjezus.
quote:Dat klopt helemaal, alleen is het in dat soort landen andere koek dan hier, daar zien ze nooit een schaars geklede dame, behalve in hun dromen...
Sjezus.
Laten we het hier op houden, die gozer had van haar moeten afblijven, klaar ...
quote:Wat stel je dan voor? In burkha thuis blijven zitten? Achterlijke opmerking dit zeg... die meid HOEFT helemaal NIETS te doen om dit te voorkomen.
Op donderdag 20 juni 2002 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
...maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:- schaars gekleed
- alleen in de bergen
quote:Niet te geloven dit nee
Sjezus.
quote:Nou moet je eens ophouden kinderachtige kleuter om altijd de Islam te zien als de zondebok, hier op jouw
Op donderdag 20 juni 2002 02:48 schreef R@b het volgende:
Ps Ooievaar heeft jouw zeker laten vallen?
en let maar op hoeveel randdebielen er net zo bevooroordeeld zijn (met R@B aan het hoofd)
quote:Wat is volgens jou dan de goede conclusie?
Op donderdag 20 juni 2002 14:05 schreef Nazar het volgende:trekt foute conclusie (bewust/onbewust?),
quote:Moslim mannen?
Op donderdag 20 juni 2002 13:47 schreef Frenkie het volgende:geen wonder dat al die moslimvrouwen met hoofddoeken de straat op moeten, de moslimmannen kennen immers geen eigen verantwoordelijkheid..
quote:Aha, dus dit artikel is verkeerd begrepen en het was idd de schuld van deze goddeloze dames?
Op donderdag 20 juni 2002 14:05 schreef Nazar het volgende:
Gij neme 1 column,
trekt foute conclusie (bewust/onbewust?),
maakt een nieuw artikel ,
met bevooroordeelde kop,
en zet stukjes van het column in dat artikel,en let maar op hoeveel randdebielen er net zo bevooroordeeld zijn (met R@B aan het hoofd)
quote:Tes de schuld van die onbekrompen figuren die zich niet konden inhouden.
Op donderdag 20 juni 2002 14:08 schreef X-Ray het volgende:[..]
Aha, dus dit artikel is verkeerd begrepen en het was idd de schuld van deze goddeloze dames?
quote:"De Turkse journalist schrijft verder: Natuurlijk is het niet zo dat het feit, dat de Nederlandse meisjes dronken waren en half naakt, de reden moet zijn hen aan te vallen of te vermoorden. Maar deze gebeurtenis laat wel zien, dat het soms gevaarlijk is deze onbegrensde vrijheid op te zoeken."
Op donderdag 20 juni 2002 14:06 schreef Tikorev het volgende:[..]
Wat is volgens jou dan de goede conclusie?
Dit stuk geeft toch aan dat hij het zeker niet goedkeurt, maar dat hij aangeeft dat een bepaalde manier van erbij lopen andere dingen 'kunnen uitlokken' ?
Ik zie hem nergens in dat artikel de verkrachting goedkeuren, alleen redenen ervoor proberen te vinden. (uit dat stuk kan je net zo goed afleiden dat hij die turkse mannen zieke geesten vindt)
quote:Juist, het artikel echter laat daar twijfel over bestaan.
Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef KomMaar het volgende:[..]
Tes de schuld van die onbekrompen figuren die zich niet konden inhouden.
quote:Het artikel is zeker door een hele hoop Fok'ers verkeerd begrepen, net zo verkeerd als jouw conclusie nu is.
Op donderdag 20 juni 2002 14:08 schreef X-Ray het volgende:[..]
Aha, dus dit artikel is verkeerd begrepen en het was idd de schuld van deze goddeloze dames?
"Maar deze gebeurtenis laat wel zien, dat het soms gevaarlijk is deze onbegrensde vrijheid op te zoeken."
Als je deze zin zonder vooroordelen leest, zul je het denk ik wel beter begrijpen.
quote:De titel was:
Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef Nazar het volgende:[..]
"De Turkse journalist schrijft verder: Natuurlijk is het niet zo dat het feit, dat de Nederlandse meisjes dronken waren en half naakt, de reden moet zijn hen aan te vallen of te vermoorden. Maar deze gebeurtenis laat wel zien, dat het soms gevaarlijk is deze onbegrensde vrijheid op te zoeken."
Dit stuk geeft toch aan dat hij het zeker niet goedkeurt, maar dat hij aangeeft dat een bepaalde manier van erbij lopen andere dingen 'kunnen uitlokken' ?
Ik zie hem nergens in dat artikel de verkrachting goedkeuren, alleen redenen ervoor proberen te vinden. (uit dat stuk kan je net zo goed afleiden dat hij die turkse mannen zieke geesten vindt)
'Nederland moet de hand in eigen boezem steken'
Met andere woorden: Het is gewoon eigen schuld.
Verder staat er ook in het artikel:
De advocaat van de drie slachtoffers, van wie één - Marijke van Dijk - overleed nadat zij met verwondingen aan de nek van een berg was gegooid, spreekt van een schandelijk artikel. Het bevat leugens, waarvan de schrijver aanneemt dat zij waar zijn. Dat is stuitend. Het is laster, smaad en belediging tegelijk. De vrouwen waren niet dronken, de daders ook niet, er was geen afspraak en zij waren allerminst half naakt. Dat staat allemaal vast. Van een Turkse journalist mag je verwachten dat hij weet hoe het gegaan is. Walgelijk. De vrouwen zijn ernstig mishandeld en verkracht en de overlevenden lijden aan trauma's.''
quote:Dit probeerde ik iedereen duidelijk te maken, maar werd direct aangevallen...
Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef Nazar het volgende:[..]
"De Turkse journalist schrijft verder: Natuurlijk is het niet zo dat het feit, dat de Nederlandse meisjes dronken waren en half naakt, de reden moet zijn hen aan te vallen of te vermoorden. Maar deze gebeurtenis laat wel zien, dat het soms gevaarlijk is deze onbegrensde vrijheid op te zoeken."
quote:Helemaal mee eens ...
quote:Ja ...
Met hele andere woorden: Je moet eens nagaan waar het echt fout is gegaan?
Hiermee doelt hij weer op die onbeperkte vrijheid die we hebben in Nederland en die we als Nederlanders ook elders behouden.
Maar goed, misschien is het het beste als we de oorspronkelijke column erbij pakken, in plaats van een stuk over het column zelf.
Iemand een link naar de column ?
Kzou bijna zeggen " sluit hem ook maar op"
Als jullie Turkije, de Turken en de Turkse cultuur ook maar een beetje zouden kennen, zouden jullie weten wat voor een bloedhekel de mensen aan zedenmisdrijven hebben.
Als de politie op tijd komt, is het juist de redding van de dader, want de bevolking lyncht hem met liefde.
Vaak wordt dan ook de doodstraf opgelegd en in het verleden werd die ook uitgevoerd....maar goed, ze mogen de EU niet in als ze die nu zouden uitvoeren
Het is toch te gek voor woorden dat steeds vaker blijkt (nu men de laatste tijd scherp erop is) dat zowel daar is binnen onze grenzen geweld gerechtvaardigd word door dit soort klojo's ? Ff het boekje erbij...owh ...zie hier het mag....
Mijn boekje zegt dat dit soort figuren definitief op een zwarte lijst moeten en never meer iets kunnen voorelkaar mogen krijgen in Nederland. Laat mij maar rechts zijn, maar ik heb letterlijk mijn leven al op de waagschaal mogen leggen om nu steeds vaker geconfroteerd te worden met absurde tegenstellingen t.a.v. de Nederlanse waarden & normen. Het is hun goed recht, maar dan lekker daar en niet in mijn tuin.
quote:hebben ze jou niet uitlegd waar kinderen vandaan komen
Op donderdag 20 juni 2002 14:03 schreef KomMaar het volgende:
Ps Ooievaar heeft jouw zeker laten vallen?
quote:t stukkie was sarcastisch
Op donderdag 20 juni 2002 14:07 schreef KomMaar het volgende:[..]
Moslim mannen?
quote:Sarcastisch
Op donderdag 20 juni 2002 14:47 schreef Frenkie het volgende:[..]
hebben ze jou niet uitlegd waar kinderen vandaan komen
quote:Nee, deze opmerking betekent: het is Nederlands eigen schuld. DAT betekent 'de hand in eigen boezem steken'.
Op donderdag 20 juni 2002 14:20 schreef Nazar het volgende:
'Nederland moet de hand in eigen boezem steken'Met hele andere woorden: Je moet eens nagaan waar het echt fout is gegaan?
Hm, je zou dit belachelijke idee ook kunnen doortrekken naar Nederland. Imam...hooligan....etc. Zeer begrijpelijk wanneer het gebeurd hoor.
(niet dus)
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 20-06-2002 15:55]
quote:Zoals eerder gezegd:
- schaars gekleed
- alleen in de bergen
- met iemand wiens taal ze niet spreektIk vind het jammer dat het haar is overkomen, ik hoop dat ze de dader vierendelen en de ledenmaten verkopen !
-Ik loop ook niet in mijn coltrui op zomervakantie.
-ze waren met zijn 3-en
- weinig nederlandse taxichauffeurs in Turkije.
Het enig wat ik zelf nooit zou hebben gedaan is met 3 meiden in een busje stappen waar 3 mannen inzitten, ipv 1 chauffeur. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat de dader de schuldige si en niet de slachtoffers.
quote:Als je nu ook zou weten waar het over ging, dan had je geweten dat het voorval in Turkije heeft plaatsgevonden en niet hier. Ook de publicatie komt uit een Turkse krant, geen Nederlandse.
Op donderdag 20 juni 2002 14:28 schreef ben_het_zat het volgende:
Mijn boekje zegt dat dit soort figuren definitief op een zwarte lijst moeten en never meer iets kunnen voorelkaar mogen krijgen in Nederland. Laat mij maar rechts zijn, maar ik heb letterlijk mijn leven al op de waagschaal mogen leggen om nu steeds vaker geconfroteerd te worden met absurde tegenstellingen t.a.v. de Nederlanse waarden & normen. Het is hun goed recht, maar dan lekker daar en niet in mijn tuin.
Eerst denken, dan typen. Is wel zo handig op een discussieforum.
Ik ben absoluut geen rascist, maar dacht toch nog wel ergens wat humane waarden te hebben, en die ontbreken veelal in hetgeen ik zie.
Je mag er niets over zeggen want dat is discriminatie aan onze kant, doen zij het dan is het vrijheid van meningsuiting
Ik ben even de draad kwijt denk ik.
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 16:45 schreef nibble het volgende:
zet niet om het een of ander, maar ik probeer mij zo goed mogelijk te houden en zeggen dat het toevallig een rotte appel betrof tussen die geloofs-aanhangeers (resp. moslims), maar WAAROM kom ik dit soort dingen / aanslagen etc. alleen maar tegen uit die groep ?????
Het zet me in elk geval wel aan het denken.
Of wordt het tijd dat we een tegenoffensief beginnen ?
En daarmee bedoel ik geen massaslachting!!!!!, maar het "uitschakelen" van politiek leiders/terroristche-aanvoerders van bv irak, somalie, afghanistan etc?
De VN en de US kunnen een behoorlijk sterk legertje bouwen samen hoor.
Misschien moeten we gewoon eens terugmeppen.
Immers het is bekend dat als je de grootste van de groep een mep geeft de rest zich wel koest houdt.
Kortom gewoon de leiders uitschakelen.
Amerika gaat zich het komende jaar toch al richten op irak, en daar komt geheid rotzooi van, misschien is een operatie "clean sweep" nog niet zo'n slecht idee.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 20-06-2002 18:41]
ok ik geef toe dat het een nogal provocerend geintje was, maar kom op zeg
quote:Ik ben het zowaar is een keer met je eens..
Op donderdag 20 juni 2002 02:48 schreef R@b het volgende:[..]
De paginagrote column van Karacay verscheen onder de kop 'Nederland moet de hand in eigen boezem steken'.
Ha ha.
quote:Al zaten ze alleen in hun onderbroek..
Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef Nazar het volgende:Dit stuk geeft toch aan dat hij het zeker niet goedkeurt, maar dat hij aangeeft dat een bepaalde manier van erbij lopen andere dingen 'kunnen uitlokken' ?
quote:My thoughts exactly..
Op donderdag 20 juni 2002 09:30 schreef X-Ray het volgende:[..]
En dat is relevant en reden om verkracht en vermoord te worden?
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 20-06-2002 19:05]
Als jullie zulke reactie`s als de mijne niet op prijs stellen open dan niet dit soort topics......!
Ik ben benieuwd.......
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:47 schreef Frenkie het volgende:[..]
hebben ze jou niet uitlegd waar kinderen vandaan komen
quote:Je post was ver over de grenzen van de policy. En verder zit je niet in een positie om eisen te stellen aan de crew.
Op donderdag 20 juni 2002 19:39 schreef Speed1971 het volgende:
Ik had dus in mijn stuk aangegeven dat ik het prima vond dat mijn bericht ge-edit zou worden maar dan moest er wel een reden gegeven worden waarom het gerechtvaardigd zou zijn om mensen te verkrachten of te vermoorden.....?
quote:Het 'soort topic' is geen excuus voor dergelijke posts. Bovendien worden topics doorgaans door gebruikers geopend, niet door de crew. De crew is er o.a. voor om te zorgen dat de policy niet overschreden wordt, en het forum in z'n geheel een zeker niveau van discussie behoudt.
Als jullie zulke reactie`s als de mijne niet op prijs stellen open dan niet dit soort topics......!
Verder commentaar kun je in FB kwijt.
zie dit artikel
Ik vind dat de schrijver zich erop deze wijze wel heel makkelijk van af denkt te maken.
edit-originele url fuckte lay-out nogal op-edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-06-2002 22:47]
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-06-2002 22:56]
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-06-2002 22:59]
quote:Dat klopt, maar destijds waren er toch veel partijen die deze verderfelijke zondebok toch in de islamitische hoek wilden duwen, vooral het volk van Antwerpen was daar niet vies van ...
Op donderdag 20 juni 2002 16:59 schreef Festen het volgende:[..]
Marc Dutroux was niet echt moslim, toch?
Ook ken ik de koran niet uit mijn hoofd, maar zou wel de vraag aan de orde willen stellen: Waar in de Koran staat dat je vrouwen (hoe dan ook gekleed)mag vernederen, molesteren , verkrachten en doden? Omdat ze er niet volgens de Koran gekleed gaan, dronken zijn (lees met wijn in hun handen lopend?)
Staat zoiets nu wel of niet in de Koran?
Graag serieuse reacties!
toska
quote:ow en wat zijn daar je bronnen van..???
Op donderdag 20 juni 2002 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dat klopt, maar destijds waren er toch veel partijen die deze verderfelijke zondebok toch in de islamitische hoek wilden duwen, vooral het volk van Antwerpen was daar niet vies van ...
quote:BV. de Gazet van Antwerpen van een aantal jaren geleden...
Op vrijdag 21 juni 2002 11:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
ow en wat zijn daar je bronnen van..???
quote:Helaas, het is alweer een aantal jaren geleden...
Op zaterdag 22 juni 2002 09:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Behalve dan dat je beweert dat het in de Gazet van Antwerpen stond, heb je verder nog iets concreets? Zoals een link naar het desbetreffende artikel, of het artikel zelf?
Kijk even op www.google.nl
Misschien vind je daar iets concreets...
quote:jij komt met de claim, jij mag dus de claim verdedigen met harde bewijzen, niet met losse beweringen. Als je dat niet kunt, tja dan vliegt je bewering met nogal wat vaart het slootwater in.
Op zaterdag 22 juni 2002 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:Misschien vind je daar iets concreets...
Ik heb hier es een jongeman zien posten die schreef dat vrouwen zich gepast (bedekt) moeten kleden omdat ze ,als ze dat niet doen, aanranding of verkraching kunnen uitlokken. Dus het eisen dat vrouwen hun vrouwelijke kenmerken bedekken is niet om de vrouw te onderdrukken, maar te beschermen.
Kortom ALLE vrouwen moeten zich aanpassen om fout gedrag van SOMMIGE mannen te voorkomen.
Ik heb toen ik 19 was en midden in de nacht met het vliegtuig aankwam op een vliegveld in Spanje een taxi genomen naar het huis van mijn Spaanse vrienden.
De taxichauffeur was een op het oog vriendelijke meneer en ik was gekleed in broek en trui.
Daar waar de chauffeur had moeten afslaan reed hij door dieper de bergen in, zette de auto stil en werd "vervelend".
Ik was niet ongepast gekleed, was niet dronken, sprak Spaans en toch werd de man "vervelend".
Vertel mij nu eens, BanSheeZooi waar IK de fout in ging volgens jou?
NEE is GVD nee, al loop ik in mijn blote kont op straat, je hebt gvd met je poten van me af te blijven.
En wat dan als het kinderen zijn die verkracht worden, welk verwijt kun je hun maken??????????
Deze dames in Alanya zijn verkracht, twee is de keel doorgesneden, een is daar wonder boven wonder levend vanaf gekomen. Ik geloof niet dat sommige heren hier zich realiseren hoe het is als iemand ongewenst met zijn gore poten aan je zit, iemand die fysiek sterker is dan jou, iemand die gewapend is, iemand die hulp krijgt van zijn evenzeer totaal verknipte maten.
Ik kan me hier zo vreselijk kwaad om maken !!!
quote:De grootste fout die je kon maken is met een wildvreemd iemand in een wildvreemd land de auto in stappen in je eentje !!!!!
Op zaterdag 22 juni 2002 12:32 schreef milagro het volgende:Ik heb toen ik 19 was en midden in de nacht met het vliegtuig aankwam op een vliegveld in Spanje een taxi genomen naar het huis van mijn Spaanse vrienden.
De taxichauffeur was een op het oog vriendelijke meneer en ik was gekleed in broek en trui.
Daar waar de chauffeur had moeten afslaan reed hij door dieper de bergen in, zette de auto stil en werd "vervelend".
Ik was niet ongepast gekleed, was niet dronken, sprak Spaans en toch werd de man "vervelend".
Vertel mij nu eens, BanSheeZooi waar IK de fout in ging volgens jou?
Het eerste wat meisjes wordt geleerd door hun ouders is niet mee te gaan met vreemden, gaat dit niet op voor taxi-chauffeurs ????
Lomp dus..
ik heb hier iets voor jou...
hoe durf je verkrachting goed te praten jij mongoloide onderontwikkelde aardappel!
quote:Ik ben echt sprakeloos!
Op zaterdag 22 juni 2002 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
De grootste fout die je kon maken is met een wildvreemd iemand in een wildvreemd land de auto in stappen in je eentje !!!!!
Het is pure uitlokking...
Het eerste wat meisjes wordt geleerd door hun ouders is niet mee te gaan met vreemden, gaat dit niet op voor taxi-chauffeurs ????
![]()
Lomp dus..
quote:Waar heb jij mij verkrachting zien goed praten ??? Er lopen gewoon genoeg gekken in de wereld rond die je niet kunt veranderen, begin dan gewoon door te voorkomen, en al die punten die ik heb genoemd te vermijden...
Op zaterdag 22 juni 2002 12:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
zeg BansheeBoyik heb hier iets voor jou...
hoe durf je verkrachting goed te praten jij mongoloide onderontwikkelde aardappel!
Als het aan mij ligt moet uitlokken ook strafbaar worden...
quote:Hopelijk heb je geen zus.
Op zaterdag 22 juni 2002 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Waar heb jij mij verkrachting zien oed praten ??? Er lopen gewoon genoeg gekken in de wereld rond die je niet kunt veranderen, begin dan gewoon door te voorkomen, en al die punten die ik heb genoemd te vermijden...
quote:Hoezo ???
Op zaterdag 22 juni 2002 12:43 schreef milagro het volgende:[..]
Hopelijk heb je geen zus.
quote:Dan zou JIJ nu dus strafbaar zijn.
quote:Hoeft ze van jou geen troost te verwachten als haar wat overkomt. Je bent echt niet te geloven. Ziek.
Op zaterdag 22 juni 2002 12:44 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Hoezo ???
quote:De volgende punten helpen verkrachtingen, aanrandingen etc. te voorkomen
Op zaterdag 22 juni 2002 12:45 schreef milagro het volgende:[..]
Hoeft ze van jou geen troost te verwachten als haar wat overkomt. Je bent echt niet te geloven. Ziek.
- niet alleen met vreemden gaan
- niet schaars gekleed gaan in bepaalde ondrukke gebieden
- ga nooi steegjes in of verdachte buurten
- probeer altijd met iemand mee te gaan en nooit alleen te zijn
- geen uitlokkende lachjes, praatjes o.i.d.
Als je dan nog verkracht wordt, dan kan je er zelf absoluut niks aan doen...
nee BansheeBoy je hebt je vastgeluld
quote:"Voorkomen is beter dan genezen"
Op zaterdag 22 juni 2002 12:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zodra iemand de slachtoffers van verkrachting en aanranding lomp noemt is alle respect verdwenen. Moet je nagaan BansheeBoy doet er zelfs nog een schepje bovenop door te zeggen dat je het praktisch altijd uitlokt, als vrouw zijnde in zo'n gruwelijke situatie.nee BansheeBoy je hebt je vastgeluld
Dat ben je toch wel met me eens ???
quote:Ik word echt misselijk van jou en je uitlatingen.
Op zaterdag 22 juni 2002 12:47 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
De volgende punten helpen verkrachtingen, aanrandingen etc. te voorkomen
- geen uitlokkende lachjes, praatjes o.i.d.Als je dan nog verkracht wordt, dan kan je er zelf absoluut niks aan doen...
quote:Mijn oprechte excuses als ik je heb gekwetst, is niet mijn bedoeling, echt niet...
Op zaterdag 22 juni 2002 12:53 schreef milagro het volgende:[..]
Ik word echt misselijk van jou en je uitlatingen.
Het is bijna 20 jaar geleden en nu nog krijgt zo'n reactie op dat voorval me zowat in tranen.
Ik hoop dat je een kloon bent die dit zegt puur om te provoceren.
Wat betreft kloon, ik ben geen kloon van niemand, ik kom hier al bijna een jaar, kijk maar in mijn profiel...
quote:Flikker op met je excuus.
Op zaterdag 22 juni 2002 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Mijn oprechte excuses als ik je heb gekwetst, is niet mijn bedoeling, echt niet...
Wat betreft kloon, ik ben geen kloon van niemand, ik kom hier al bijna een jaar, kijk maar in mijn profiel...
quote:Dat vind ik niet echt aardig van je...
Op zaterdag 22 juni 2002 13:10 schreef milagro het volgende:[..]
Flikker op met je excuus.
quote:jij hebt echt het iq en inlevingsvermogen van een visstick...!! ben je zelf turks ofzo dat je zo bevooroordeeld er tegen over staat!!!
Op zaterdag 22 juni 2002 13:12 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dat vind ik niet echt aardig van je...
quote:Dus ben je nu in overtreding.
Op zaterdag 22 juni 2002 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Luister eens even Bansheeboy, jouw 'regels' zijn ten eerste zeer twijfelachtig, en ten tweede alleen maar na te leven als je altijd thuisblijft onder bescherming van een man in huis. Ik kan werkelijk niet geloven dat er in deze eeuw nog iemand is die werkelijk vindt dat dit reeel en haalbaar is.
Op zaterdag 22 juni 2002 12:47 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
De volgende punten helpen verkrachtingen, aanrandingen etc. te voorkomen
- geen uitlokkende lachjes, praatjes o.i.d.Als je dan nog verkracht wordt, dan kan je er zelf absoluut niks aan doen...
quote:Nee, nogmaals ik ben geen turk, maar het is te gek voor woorden dat iemand in een wildvreemd land waar ze de taal niet eens machtig van is meegaat met een stel turken de bergen en vervolgens iedereen het vreemd is dat ze is verkracht... Dat is toch pure uitlokking ??? Voorkomen blijft beter dan genezen, en die punten die ik hierboven heb genoemd zijn daarbij een perfecte leidraad !...
Op zaterdag 22 juni 2002 15:45 schreef Frenkie het volgende:[..]
jij hebt echt het iq en inlevingsvermogen van een visstick...!! ben je zelf turks ofzo dat je zo bevooroordeeld er tegen over staat!!!
quote:Dus als jij, als toerist, in Verwegistan, met korte broek gekleed, tegoedertrouw meegaat met een bewoner van dat land en vervolgens anaal wordt verkracht en in een ravijn wordt gestort, heb je het er zelf naar gemaakt, bedoel je
Op zondag 23 juni 2002 01:18 schreef BansheeBoy het volgende:Nee, nogmaals ik ben geen turk, maar het is te gek voor woorden dat iemand in een wildvreemd land waar ze de taal niet eens machtig van is meegaat met een stel turken de bergen en vervolgens iedereen het vreemd is dat ze is verkracht... Dat is toch pure uitlokking ??? Voorkomen blijft beter dan genezen, en die punten die ik hierboven heb genoemd zijn daarbij een perfecte leidraad !...
Of je komt hier in Nederland als Japanse toerist en je lokt het zelf uit dat je camera wordt gestolen? Of je wordt hier in Nederland als toerist uit India door een Nederlander meegenomen en wordt verkracht en vermoord omdat je de taal niet spreekt en er anders uitziet, dan heb je het er zelf ook naar gemaakt
denk toch eens na voordat je post, BansheeBoy
quote:Je kunt diefstal inderdaad ook uitlokken door niet op je spullen te passen en met je dure spullen te koop lopen etc.
Op zondag 23 juni 2002 01:32 schreef golfer het volgende:[..]
Dus als jij, als toerist, in Verwegistan, met korte broek gekleed, tegoedertrouw meegaat met een bewoner van dat land en vervolgens anaal wordt verkracht en in een ravijn wordt gestort, heb je het er zelf naar gemaakt, bedoel je
Of je komt hier in Nederland als Japanse toerist en je lokt het zelf uit dat je camera wordt gestolen? Of je wordt hier in Nederland als toerist uit India door een Nederlander meegenomen en wordt verkracht en vermoord omdat je de taal niet spreekt en er anders uitziet, dan heb je het er zelf ook naar gemaakt
denk toch eens na voordat je post, BansheeBoy
Wat betreft de verkrachting in Verweggistan... Het is gewoon te dom en een teken van grote naïviteit om daar tegen de normen en waarden van de bevolking in je ongegeneerd rondloopt in verleidelijke kleren, dit geldt overigens voor beide sexes, dus zowel mannen en vrouwen, dit is m.i. gewoon uitlokking...
Aan de andere kant kun je denk ik best plezier hebben door met anderen samen op vakantie te gaan met eigen auto en gepast gekleed te gaan, zonder sexuele driften bij bv. de tegenpartij uit te lokken...
quote:Voordat jij in een vliegtuig stapt ga je uitgebreid kennis maken met de piloten en de stewards? En hoe zit dat met een buschauffeur? Die ken je ook allemaal persoonlijk? Treinmachinisten en conducteurs ook?
Op zaterdag 22 juni 2002 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Het eerste wat meisjes wordt geleerd door hun ouders is niet mee te gaan met vreemden, gaat dit niet op voor taxi-chauffeurs ????![]()
Lomp dus..
En dan heb ik het nog slechts over de personeelsleden in dergeijke vervoersmiddelen, en niet over mede-passagiers.
Leg eens uit, waarom zou iemand er niet van uit kunnen (nee, eigenlijk moeten) gaan dat je wat dat betreft veilig bent wanneer je van dergelijke vormen van vervoer gebruik maakt?
quote:Je bent best wel een grote sukkel zeg.
Waar heb jij mij verkrachting zien goed praten ??? Er lopen gewoon genoeg gekken in de wereld rond die je niet kunt veranderen, begin dan gewoon door te voorkomen, en al die punten die ik heb genoemd te vermijden...
- Verkrachting is FOUT !!!
- Uitlokking is FOUT !!!Als het aan mij ligt moet uitlokken ook strafbaar worden...
Ik begin best wel ziek te worden van jou posts, want je blijkt steeds maar weer achterlijke onzin uit te kramen... en ook altijd die erachteraan is ook zo zielig.
quote:Jij bent een eind gek.
Op zaterdag 22 juni 2002 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
De grootste fout die je kon maken is met een wildvreemd iemand in een wildvreemd land de auto in stappen in je eentje !!!!!
Het is pure uitlokking...
![]()
Lomp dus..
Het enige wat sommige meisjes en vrouwen 'verweten' kan worden is dat ze teveel vertrouwen in zichzelf of in anderen stellen, waardoor ze de risico's niet goed inschatten.
Naïviteit heet dat.
Buiten dat het in het voorbeeld van milagro niet aan de orde was, en imo ook niet in dat van die vrouwen in Alanya, kun je naief gedrag nooit uitlokking noemen. (het is eik te gek dat iemand je dit moet vertellen, maar vooruit)
Als je er trouwens iets meer van zou weten, dan wist je dat verkrachtingen geweldsdelicten zijn.
Het zijn geen seksuele daad maar een daad van geweld. Een verkrachter is niet op sex uit (dan kan hij immers naar de hoeren gaan) maar zit met wraak en minderwaardigheidsgevoelens ed. die hij via verkrachting botviert.
Als iemand zomaar op straat in elkaar geslagen wordt, noem je dat dan ook uitlokking? Eigen schuld, had je daar maar niet moeten lopen? Denk dus voortaan even na voor je wat schrijft.
quote:Dat klopt best wel. Ik kan in jouw ogen wel een sukkel zijn maar dat is een relatief begrip, ik vind mezelf geen sukkel, in plaats van op de man te alizeren raad ik je aan mijn punten te weerleggen d.m.v. feiten, net zoals ik ook doe in mijn posts, dat houd de discussie nl. aantrekkelijk...
Op zondag 23 juni 2002 03:27 schreef Refragmental het volgende:[..]
Je bent best wel een grote sukkel zeg.
Wie bepaalt wat uitlokking is?
Schaars gekleed? Nah dat is geen uitlokking in mijn ogen, dat die domme turk zijn pik niet in zijn broek kan houden omdat ie zo achterlijk is kan dat meisje toch niks aan doen.
Moet ze soms in een burqua rondlopen? Mag ze soms geen enkele man meer recht in de ogen kijken... want tja, dat kan als uitlokking worden gezien.Ik begin best wel ziek te worden van jou posts, want je blijkt steeds maar weer achterlijke onzin uit te kramen... en ook altijd die
erachteraan is ook zo zielig.
quote:Ik denk serieus dat je mijn punten gerust in overweging kunt nemen, ze zijn nl. niet onmogelijk, het zou veel minder verkrachtingen te weeg brengen en/of andere geweldsdelicten...
Op zaterdag 22 juni 2002 23:20 schreef zwijntje het volgende:[..]
Luister eens even Bansheeboy, jouw 'regels' zijn ten eerste zeer twijfelachtig, en ten tweede alleen maar na te leven als je altijd thuisblijft onder bescherming van een man in huis. Ik kan werkelijk niet geloven dat er in deze eeuw nog iemand is die werkelijk vindt dat dit reeel en haalbaar is.
Alleen op vakantie gaan als vrouw is al uitlokking in jouw ogen. Belachelijk!
Ik denk dat ze wel na te leven zijn, er zijn veel mensen die het doen, het moet kunnen dus...
quote:Inderdaad, en dat probeer ik de hele tijd duidelijk te maken, naiviteit is vaak de eerste stap die leidt tot zulke gruwelijke daden van enkelvoudige schizofrenen...
Op zondag 23 juni 2002 08:47 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Het enige wat sommige meisjes en vrouwen 'verweten' kan worden is dat ze teveel vertrouwen in zichzelf of in anderen stellen, waardoor ze de risico's niet goed inschatten.
quote:Kan iemand nu es wat doen hieraan!!!!!
Op maandag 24 juni 2002 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Inderdaad, en dat probeer ik de hele tijd duidelijk te maken, naiviteit is vaak de eerste stap die leidt tot zulke gruwelijke daden van enkelvoudige schizofrenen...
quote:Milagro, wat is er nou aan de hand, in elke topic loop je mij aan te vallen, blijf aub on-topic, ik heb niks tegen je, maar je blijft maar schelden en irritant doen op mij...
Op maandag 24 juni 2002 09:43 schreef milagro het volgende:[..]
Kan iemand nu es wat doen hieraan!!!!!
Hou het aub gezellig...
quote:Volgens mij scheld ik niet, ik noemde zelfs je naam niet, maar wel leuk dat je je aangesproken voelt, zegt genoeg dus.
Op maandag 24 juni 2002 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Milagro, wat is er nou aan de hand, in elke topic loop je mij aan te vallen, blijf aub on-topic, ik heb niks tegen je, maar je blijft maar schelden en irritant doen op mij...
Hou het aub gezellig...
Sorry. On topic
quote:Ach een aap die maar 1 trucje kan boeit ook maar heel even.
Op maandag 24 juni 2002 09:43 schreef milagro het volgende:[..]
Gewoon geen acht op slaan, dan lees je er na een tijdje automatisch overheen.
quote:Stupiditeit is (helaas) geen banwaardig vergrijp.
Op maandag 24 juni 2002 09:43 schreef milagro het volgende:
quote:Dat komt puur omdat je mij quote...
Op maandag 24 juni 2002 09:52 schreef milagro het volgende:[..]
Volgens mij scheld ik niet, ik noemde zelfs je naam niet, maar wel leuk dat je je aangesproken voelt, zegt genoeg dus.
Sorry. On topic
quote:Dit is geen stupiditeit. Dit is uitlokking...
Op maandag 24 juni 2002 09:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Stupiditeit is (helaas) geen banwaardig vergrijp.
Uitlokking en normaal gedrag zijn twee dingen. Naar iemand lachen of een kort rokje dragen, dat is geen uitlokking, dat is interactie tussen mensen.
Verder: volgens jouw regels zouden vrouwen dus nooit een taxi mogen nemen. Want dan stap je als vrouw alleen bij een man die je niet kent in. Maar hoe is het dan als bijvoorbeeld een jongen van 20 instapt in een turkse taxi (of een nederlandse, kan ook). Die kan ook beroofd, vermoord of verkracht worden door die onbekende man. Is dat geen uitlokking dan.
Ik denk dat je op een nogal kromme manier denkt. Dat er veel mannen zijn die hun handen niet kunnen thuis houden, dat is een probleem. Maar dat los je niet op door vrouwen te beperken in hun vrijheid. Dat los je op door het gedrag van die mannen te veranderen. En for your information: er worden ook zat oude vrouwtjes etc. verkracht. Hebben die het ook uitgelokt met hun wulpse bloemetjes gordijnen en geile steunkousen?
quote:Nee, die hebben het niet uitgelokt, ofschoon er wel types zijn die daar opvallen natuurlijk, maar in zo'n geval heb je bijna altijd met een gestoorde te maken, daar kan uitlokking geen sprake zijn. Maar een jonge meid van rond de 20 moet gewoon haar "gevaren" kennen, en die juist verbergen denk ik...
Op maandag 24 juni 2002 17:33 schreef Ripley het volgende:
En for your information: er worden ook zat oude vrouwtjes etc. verkracht. Hebben die het ook uitgelokt met hun wulpse bloemetjes gordijnen en geile steunkousen?
quote:Dus alle jonge meiden moeten in een coltrui en broekrok gaan rondlopen? Rot toch op.
Op maandag 24 juni 2002 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Nee, die hebben het niet uitgelokt, ofschoon er wle types zijn die daar opvallen natuurlijk, maar in zo'n geval heb je bijna altijd met een gestoorde te maken, daar kan uitlokking geen sprake zijn. Maar een jonge meid van rond de 20 moet gewoon haar "gevaren" kennen, en die juist verbergen denk ik...
En als jij bijvoorbeeld ergens loopt in een strak broekje en een strak shirtje en er komt een homo en die verkracht jou even flink, kan die dan ook zeggen: ja sorry hoor, maar hij vroeg er gewoon om, ik kon gewoon niet van dat uitdagende kontje afblijven?
Nee, een kerel moet weten dat ie zijn handen thuis heeft te houden als een vrouw daar niet van gediend is. Punt. Wat er verder ook gebeurt, als een vrouw nee zegt, is het gewoon nee.
quote:Ben je gevlucht uit Afghanistan?
Maar een jonge meid van rond de 20 moet gewoon haar "gevaren" kennen, en die juist verbergen denk ik...
quote:Dat ben ik wel met je eens, maar het punt is dat ik niet geheel de schuld bij de dader alleen leg, 36 % van slachtoffers van zulke gruweldaden hebben het te danken aan hun onzurgvuldigheid en naiviteit. Jonge meiden hebben nogal het gevoel dat zij iedereen maar moeten vertrouwen omdat zij anders niet in de smaak vallen bij het publiek...
Op maandag 24 juni 2002 17:42 schreef Ripley het volgende:
gewoon niet van dat uitdagende kontje afblijven?
Nee, een kerel moet weten dat ie zijn handen thuis heeft te houden als een vrouw daar niet van gediend is. Punt. Wat er verder ook gebeurt, als een vrouw nee zegt, is het gewoon nee.
quote:Fout, de dader is de schuldige. Als meisje mag je op elk moment denken: ik wil dit niet. (Als jongen ook trouwens) Dat heeft een man/jongen dan maar te accepteren, als ie dat niet doet is hij degene die 100% fout zit.
Op maandag 24 juni 2002 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar het punt is dat ik niet geheel de schuld bij de dader alleen leg, 36 % van slachtoffers van zulke gruweldaden hebben het te danken aan hun onzurgvuldigheid en naiviteit. Jonge meiden hebben nogal het gevoel dat zij iedereen maar moeten vertrouwen omdat zij anders niet in de smaak vallen bij het publiek...
Maar dit vertrouwen wordt vaak geschaad...
quote:Kan je mij even de bron van dit wetenschappelijke onderzoek opgeven?
36 % van slachtoffers van zulke gruweldaden hebben het te danken aan hun onzorgvuldigheid en naiviteit.
quote:Het is geen wetenschappelijk onderzoek, enkel een grove schatting, denk zelf dat het getal nog hoger kan zijn...
Op maandag 24 juni 2002 17:48 schreef golfer het volgende:[..]
Kan je mij even de bron van dit wetenschappelijke onderzoek opgeven?
Maar misschien www.cbs.nl ???
quote:Dus je geeft toe dat je maar zomaar iets blaat zonder enige onderbouwing?
Op maandag 24 juni 2002 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:Het is geen wetenschappelijk onderzoek, enkel een grove schatting, denk zelf dat het getal nog hoger kan zijn...
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Het is geen wetenschappelijk onderzoek, enkel een grove schatting, denk zelf dat het getal nog hoger kan zijn...
Maar misschien www.cbs.nl ???
Sorry maar ze hebben gelijk. Dit is het reageren niet waard.
quote:Dat nu weer lijkt me geen grove schatting, maar een onderbouwd feit.
Op maandag 24 juni 2002 17:51 schreef golfer het volgende:[..]
Dus je geeft toe dat je maar zomaar iets blaat zonder enige onderbouwing?
Er is NOOIT sprake van uitlokking tot verkrachting. NOOIT.
Er kan sprake zijn van uitlokking van avances of iets dergelijks, maar op het moment dat iemand NEE zegt, maakt de rest, de kleding etc. GEEN FUCK meer uit.
En nu kun je fijn in de stront zakken.
quote:Ok. Er zijn gestoorden, schizofrenen, alzheimerpatienten etc. in de samenleving, daarvan kunnen we ons niet ontdoen, we kunnen ze niet verbranden ofzo, we zitten dus met ze opgescheept. Omdat we deze mensen niet kunnen veranderen moeten wij er voor zorgen dat ze geen potentiele prooi in ons zien, en hoe je dat doet heb ik al beschreven in 1 van mijn eerdere postings...
Op maandag 24 juni 2002 17:53 schreef Lithion het volgende:
Nah goed, een laatste keer dat dat trieste etterige kutfiguur een reply krijgt en dan kan ie lekker in de stront zakken:Er is NOOIT sprake van uitlokking tot verkrachting. NOOIT.
Er kan sprake zijn van uitlokking van avances of iets dergelijks, maar op het moment dat iemand NEE zegt, maakt de rest, de kleding etc. GEEN FUCK meer uit.
En nu kun je fijn in de stront zakken.
quote:Ik ben het met je eens.
Op maandag 24 juni 2002 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar het punt is dat ik niet geheel de schuld bij de dader alleen leg, 36 % van slachtoffers van zulke gruweldaden hebben het te danken aan hun onzurgvuldigheid en naiviteit. Jonge meiden hebben nogal het gevoel dat zij iedereen maar moeten vertrouwen omdat zij anders niet in de smaak vallen bij het publiek...
Maar dit vertrouwen wordt vaak geschaad...
quote:...
alzheimerpatienten
Ja, die zijn een groot gevaar voor de samenleving.
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:58 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik ben het met je eens.
Ik vind dat mannen ook niet in spijkerbroeken ed moeten lopen. Ik word daar namelijk opgewonden van.
Deze mannen dagen mij uit, en daarom vind ik het niet alleen mijn schuld dat ik ze flink anaal even inspecteer met mijn Lubbers.
Ik word trouwens ook erg opgewonden van je intelectuele gedrag hier BansheeBoy
Mag ik je telefoonnummer?
quote:En op die manier leg je de wil van een kleine gestoorde minderheid op aan de meerderheid van een bevolking, en hou je een doodse samenleving over. Zoiets als Afghanistan tot voor kort zeg maar.
Op maandag 24 juni 2002 17:55 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ok. Er zijn gestoorden, schizofrenen, alzheimerpatienten etc. in de samenleving, daarvan kunnen we ons niet ontdoen, we kunnen ze niet verbranden ofzo, we zitten dus met ze opgescheept. Omdat we deze mensen niet kunnen veranderen moeten wij er voor zorgen dat ze geen potentiele prooi in ons zien, en hoe je dat doet heb ik al beschreven in 1 van mijn eerdere postings...
Alzheimerpatienten hebben niks met criminaliteit te maken, maar dit ter zijde. Feiten doen in dit topic toch al niet ter zake.
[Dit bericht is gewijzigd door Festen op 24-06-2002 18:12]
quote:Dat klopt, maar het was een mooi woord en het klonk lekker in die zin...
Op maandag 24 juni 2002 18:00 schreef Festen het volgende:[..]
Alzheimerpatienten hebben niks met criminaliteit te maken, maar dit ter zijde. Feiten doen in dit topic toch al niet ter zake.
quote:Mijn god
Op maandag 24 juni 2002 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dat klopt, maar het was een mooi woord en het klonk lekker in die zin...
quote:En als een moslim vrouw hier in Nederland nu wordt gediscrimineerd omdat ze een hoofdoekje draagt is dat dan haar eigen schuld??
quote:Proficiat, van zoveel diepgang krijgen we bijna hoogtevrees.
Op maandag 24 juni 2002 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:Dat klopt, maar het was een mooi woord en het klonk lekker in die zin...
quote:Hey, volgens mij heb jij je 2e hersencel ergens laten liggen...
quote:Natuurlijk niet, die vergelijking is krom en ongekend! Het dragen van een hoofddoek of bv. een keppeltje is afkomstig van een relegieuze regel waarvan men indien verplicht niet kan afwijken...
Op maandag 24 juni 2002 18:04 schreef schatje het volgende:[..]
En als een moslim vrouw hier in Nederland nu wordt gediscrimineerd omdat ze een hoofdoekje draagt is dat dan haar eigen schuld??
quote:Het punt wat BansheeBoy maar niet wil snappen is dat je zelfs vanuit zijn eigen kromme redenering nooit kan bepalen wat "uitdagend" is voor een gestoorde idioot, dat ieder slachtoffer dan jet labeltje "dader" kan krijgen.
Op maandag 24 juni 2002 17:58 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik ben het met je eens.
Ik vind dat mannen ook niet in spijkerbroeken ed moeten lopen. Ik word daar namelijk opgewonden van.
Deze mannen dagen mij uit, en daarom vind ik het niet alleen mijn schuld dat ik ze flink anaal even inspecteer met mijn Lubbers.
Ik word trouwens ook erg opgewonden van je intelectuele gedrag hier BansheeBoy
Mag ik je telefoonnummer?
quote:Dat men niet mag verkrachten, moorden, stelen etc. etc. staat ook in de wet, de Bijbel en de Koran, maar daar kan blijkbaar ook van afgeweken worden.
Op maandag 24 juni 2002 18:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Het dragen van een hoofddoek of bv. een keppeltje is afkomstig van een relegieuze regel waarvan men indien verplicht niet kan afwijken...
quote:Blijkbaar is dat nu opeens niet meer belangrijk volgens BSB
Op maandag 24 juni 2002 18:10 schreef Lithion het volgende:[..]
Dat men niet mag verkrachten, moorden, stelen etc. etc. staat ook in de wet, de Bijbel en de Koran, maar daar kan blijkbaar ook van afgeweken worden.
quote:Ik snap eerlijk gezegd niets van je woede, en ook de titel van dit topic en van het artikel suggereren iets wat de journalist van Dünya niet heeft gezegd.
Op donderdag 20 juni 2002 02:42 schreef Rechts het volgende:<snip>
Ik voel alleen maar woede na het lezen van dit stukje, waar gaat het heen? Wie het weet mag het mij vertellen.
Wat hij kortweg zegt is dat hij het betreurt dat in zijn land de vrijheid van vrouwen om te doen wat ze willen niet vanzelfsprekend is, en dat westerse vrouwen zich daarvan bewust moeten zijn. Hij waarschuwt ze dus voor een reëel risico, namelijk dat van mannen als Hakan die niet begrijpen dat een vrouw ook nog nee kan zeggen als ze schaars gekleed in de bergen gaat wandelen.
quote:Wat er nu gebeurt is dat er 2 verschillende dingen absoluut door elkaar worden gehaald, nl.: schuld en verwijten !
Op maandag 24 juni 2002 18:15 schreef Ripley het volgende:[..]
Blijkbaar is dat nu opeens niet meer belangrijk volgens BSB
De schuld ligt nl. ALTIJD bij de dader, maar m.i. kan je het slachtoffer in sommige gevallen het verwijten dat hij/zij niet zorgvuldig is omgegaan met het schaarse vertrouwen dat er nu nog op de wereld aanwezig is en dat hij/zij naïef heeft gehandeld door blind te vertrouwen op een onbekende...
quote:Van dat standpunt kan helemaal niet afgeweken worden...
Op maandag 24 juni 2002 18:10 schreef Lithion het volgende:[..]
Dat men niet mag verkrachten, moorden, stelen etc. etc. staat ook in de wet, de Bijbel en de Koran, maar daar kan blijkbaar ook van afgeweken worden.
quote:Hoe verklaar je dan dat er verkrachtingen en moorden plaatsvinden als er niet van afgeweken kan worden?
Op donderdag 27 juni 2002 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Van dat standpunt kan helemaal niet afgeweken worden...
quote:Duh, dat zijn geen "echte" moslims.
Op donderdag 27 juni 2002 22:19 schreef Lithion het volgende:[..]
Hoe verklaar je dan dat er verkrachtingen en moorden plaatsvinden als er niet van afgeweken kan worden?
quote:Dat is onmogelijk ! Als je met elkaar getrouwd bent kun je onmogelijk spreken van vekrachting, hooguit kun je zeggen dat de man meer "plezier" heeft dan de vrouw ...
Op donderdag 27 juni 2002 22:23 schreef milagro het volgende:
Verkrachting binnen het huwelijk/relatie bestaat zeker ook niet?
quote:Je staat achter deze uitspraak ? Dan ben je een enorm ziek mannetje. Waarom reageer ik hier eigenlijk op....
Op donderdag 27 juni 2002 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dat is onmogelijk ! Als je met elkaar getrouwd bent kun je onmogelijk spreken van vekrachting, hooguit kun je zeggen dat de man meer "plezier" heeft dan de vrouw ...
quote:Hoezo
Op donderdag 27 juni 2002 22:34 schreef gelly het volgende:[..]
Je staat achter deze uitspraak ? Dan ben je een enorm ziek mannetje. Waarom reageer ik hier eigenlijk op....
quote:Je kunstje is nu wel leuk geweest, bedankt voor het verzieken van tig topics. En blijkbaar steunt de crew dit gedrag ook nog, wat ik totaal niet begrijp. Ik stop er voorlopig mee.
Op donderdag 27 juni 2002 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Hoezo
quote:Dit is mijn 2de poging om het on-topic te houden...
Op donderdag 27 juni 2002 22:40 schreef gelly het volgende:[..]
Je kunstje is nu wel leuk geweest, bedankt voor het verzieken van tig topics. En blijkbaar steunt de crew dit gedrag ook nog, wat ik totaal niet begrijp. Ik stop er voorlopig mee.
Kun je misschien onderbouwen wat jij vreemd vindt aan mijn mening ??? Ik snap niet hoe het mogelijk is je eigen vrouw/man te verkrachten, dat gaat dus niet...
quote:ver·'krach·ten (ov.ww.)
Op donderdag 27 juni 2002 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dit is mijn 2de poging om het on-topic te houden...
Kun je misschien onderbouwen wat jij vreemd vindt aan mijn mening ??? Ik snap niet hoe het mogelijk is je eigen vrouw/man te verkrachten, dat gaat dus niet...
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen
2 op grove wijze schenden
en duw nou die speen terug in je bek en ga in je wieg liggen
quote:Ik weet heus wel wat verkrchten is, maar dat kan nooit in een huwelijk voor komen, daar wringt het nu juist...
Op donderdag 27 juni 2002 23:05 schreef GRAZ het volgende:[..]
ver·'krach·ten (ov.ww.)
Blaat etc. ...
quote:Sjees leg uit
Op donderdag 27 juni 2002 23:05 schreef GRAZ het volgende:[..]
ver·'krach·ten (ov.ww.)
en duw nou die speen terug in je bek en ga in je wieg liggen
[Dit bericht is gewijzigd door Chadi op 27-06-2002 23:08]
quote:Iemand die geen sex wil, maar daar toe gedwongen wordt door middel van geweld/dreigementen, dat noemt men verkrachting.
Op donderdag 27 juni 2002 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dit is mijn 2de poging om het on-topic te houden...
Het is nu toch echt duidelijk, jij bent enkel en alleen in het leven geroepen om reacties uit te lokken.
Niemand kan zo dom reageren en het nog menen ook.
quote:Heheh sommige kinky gasten kicken erop
Op donderdag 27 juni 2002 23:08 schreef milagro het volgende:[..]
Iemand die geen sex wil, maar daar toe gedwongen wordt door middel van geweld/dreigementen, dat noemt men verkrachting.
Of dat nu een taxichauffeur is of een partner/echtgenoot.Het is nu toch echt duidelijk, jij bent enkel en alleen in het leven geroepen om reacties uit te lokken.
Niemand kan zo dom reageren en het nog menen ook.
quote:Ja leuk
Op donderdag 27 juni 2002 23:09 schreef Chadi het volgende:[..]
Heheh sommige kinky gasten kicken erop
quote:
Fok! User Policy
On topic blijven
Spammen en/of crossposten is ongewenst
Vermijd en voorkom flamewars
Privélogs, mails etc. horen privé te zijn en blijven
Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen.
Licht erotisch getinte plaatjes mogen alleen in het babes & hunks forum worden geplaatst
Quote alleen relevante delen van een bericht en voeg altijd je (passende) reactie toe..
quote:Hoe bedoel je ???
Op donderdag 27 juni 2002 23:09 schreef Chadi het volgende:[..]
Heheh sommige kinky gasten kicken erop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |