abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4666858
Den Haag - In een column in de Turkse weekkrant Dünya, die ook in Nederland verschijnt, bekritiseert redacteur Ilhan Karacay het gedrag en uiterlijk van de Nederlandse slachtoffers van de moord en verkrachting in Alanya (1995).

Zij besloten samen te gaan wandelen en gingen de bergen in. Op een verlaten plek stopten zij. Toen deze jongens, niet gewend om met aantrekkelijke vrouwen om te gaan, probeerden hun seksuele behoeften te bevredigen, werden zij geweigerd. Toen is de ramp gebeurd.''

Voor de hele tekst:
http://www.amersfoortsecourant.nl/CDA/regioportal/0,2078,1236__1116307_,00.html

Ik voel alleen maar woede na het lezen van dit stukje, waar gaat het heen? Wie het weet mag het mij vertellen.

Pim is vermoord omdat hij zei wat hij dacht.Om zijn mening. En, zoals hij dat zelf met een knipoog aanduidde::"Iemand moet toch zeggen wat U niet mag zeggen!"
  donderdag 20 juni 2002 @ 02:48:55 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_4666900
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 02:42 schreef Rechts het volgende:
Wie het weet mag het mij vertellen.
De paginagrote column van Karacay verscheen onder de kop 'Nederland moet de hand in eigen boezem steken'.

Ha ha.

Tja moet je maar een hoofddoek opzetten als je naar een land op vakantie gaat waar (in sommige gebieden) de normen en waarden van de moslim gelden.

Verhaal doet een beetje denken aan al die ''onfatsoenlijke meisjes'' die in Nederlandse zwembaden worden aangerand door ''bepaalde'' jongeren...............

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_4666914
Huh?.. De meisjes dachten toch dat ze in zo'n dolmus zaten, waardoor ze instapten. Die gasten reden vervolgens de bergen in, en de rest kun je zelf verzinnen,

Tuurlijk, Woede.
Had Alanya maar geen badplaats moeten worden.

Ik vind toch dat je door dit soort berichtgeving niet mag afleiden dat de rest v/d Turken (bijv.) ook zo denkt. Ik denk dat het steeds die richting opgaat : generalisering

..desu!
  donderdag 20 juni 2002 @ 02:52:38 #4
29890 Graveworm
All is Silent
pi_4666920
helemaal mee eens! als je als blanke vrouw geen hoofddoek omhebt dan vraag je er gewoon om! die vrouwen die het hebben overleeft moeten zwaar worden gestraft omdat ze deze onschuldige jongen hebben geweigerd
[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
pi_4666939
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 02:48 schreef R@b het volgende:

[..]

Verhaal doet een beetje denken aan al die ''onfatsoenlijke meisjes'' die in Nederlandse zwembaden worden aangerand door ''bepaalde'' jongeren...............

Helaas is het geen nieuws dat vaak gedacht en stil gezwegen wordt dat vrouwen wel iets uitlokken zouden hebben.
Pim is vermoord omdat hij zei wat hij dacht.Om zijn mening. En, zoals hij dat zelf met een knipoog aanduidde::"Iemand moet toch zeggen wat U niet mag zeggen!"
pi_4666945
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 02:52 schreef Graveworm het volgende:
helemaal mee eens! als je als blanke vrouw geen hoofddoek omhebt dan vraag je er gewoon om! die vrouwen die het hebben overleeft moeten zwaar worden gestraft omdat ze deze onschuldige jongen hebben geweigerd
Dat wordt je hier helaas wel geleerd.
  † In Memoriam † donderdag 20 juni 2002 @ 03:03:15 #7
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4666974
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 02:56 schreef Rechts het volgende:

[..]

Helaas is het geen nieuws dat vaak gedacht en stil gezwegen wordt dat vrouwen wel iets uitlokken zouden hebben.

Ik heb het niet over deze zaak of dat verkrachting (laat staan moord) ooit te vergoedelijken is, maar..

In sommige gevallen is er wel sprake van 'hoe kun je zo stom zijn'. Sommigen zetten de fiets zegmaar zonder slot neer op het centraal station..

pi_4666983
wat een dom gelul hiero
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_4667002
Tja lastig hoor, elke vrouw in Nederland is nu eenmaal aantrekkelijker dan de vrouwen van Alanya
Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 20 juni 2002 @ 03:10:39 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_4667022
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:04 schreef beertje_ het volgende:
wat een dom gelul hiero
Die column, http://www.amersfoortsecourant.nl/CDA/regioportal/0,2078,1236__1116307_,00.html , vind je beter
pi_4667024
ff serieus: alsof er bij ons alleen maar journalistieke hoogstandjes gepubliceerd worden! Laat de hoofdredacteur van het plaatselijke sufferdje een retard zijn, bij ons is een dat zelfs het geval bij de grootste kranten.
  donderdag 20 juni 2002 @ 03:10:59 #12
16704 Rechts
democratie
pi_4667025
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:03 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik heb het niet over deze zaak of dat verkrachting (laat staan moord) ooit te vergoedelijken is, maar..

In sommige gevallen is er wel sprake van 'hoe kun je zo stom zijn'. Sommigen zetten de fiets zegmaar zonder slot neer op het centraal station..

ik ben ook maar een man maar voor mij is als een vrouw nee zegt, het toch echt nee hoor!

Een fiets wil wel fiets maar of een vrouw dat ook wil....(ik betwijvel het)

edit:het te scherpe randje

pi_4667060
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:10 schreef R@b het volgende:

[..]

Die column, http://www.amersfoortsecourant.nl/CDA/regioportal/0,2078,1236__1116307_,00.html , vind je beter

nee helemaal niet!
maar om bv een hoofddoek in zo'n grote badplaats te dragen...
en die kleine lettertjes hier dan dat sommige vrouwen erom vragen om aangerand/verkracht en/of vermoord te worden?
Of heb ik het hier verkeerd opgevat?
  donderdag 20 juni 2002 @ 03:17:25 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_4667062
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:10 schreef Manono het volgende:

alsof er bij ons alleen maar journalistieke hoogstandjes gepubliceerd worden! Laat de hoofdredacteur van het plaatselijke sufferdje

Turkse weekkrant Dünya, die ook in Nederland verschijnt.

Niets geen plaatselijk sufferdje dus. Feiten wel goed weergeven graag.

donderdag 20 juni 2002 @ 03:19:14 #15
272 R@b
No-nonsens
pi_4667075
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:17 schreef beertje_ het volgende:

en die kleine lettertjes hier dan dat sommige vrouwen erom vragen om aangerand/verkracht en/of vermoord te worden?

Dat wordt beweerd in die Turkse weekkrant.
  † In Memoriam † donderdag 20 juni 2002 @ 03:19:50 #16
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4667078
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:10 schreef Rechts het volgende:

[..]

ik ben ook maar een man maar voor mij is als een vrouw nee zegt, het toch echt nee hoor!
Een fiets wil wel fiets maar een vrouw zal echt niet lekker mee werken. Om maar op de zelfde toon verder te gaan.

Ik nam het als advocaat van duivel ook maar even op voor die mensen die volgens jou veelal denken aan uitlokking.

Heel veel verkrachtingen gebeuren bijvoorbeeld na het uitgaan (daterape). Meisjes die zonder problemen bij jongens in de auto stappen die ze net een paar uur kennen. Dan neem je gewoon een risico in deze wereld.

Verder hadden ze voor mij deze Hakan en zijn vriendjes allang een nekschot mogen geven.

[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 20-06-2002 03:20]

donderdag 20 juni 2002 @ 03:20:13 #17
16704 Rechts
democratie
pi_4667081
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:17 schreef beertje_ het volgende:

[..]

nee helemaal niet!
maar om bv een hoofddoek in zo'n grote badplaats te dragen...

Wel eens van ironie gehoort, graag goed lezen voor je reageert.
pi_4667088
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:17 schreef R@b het volgende:

[..]

Turkse weekkrant Dünya, die ook in Nederland verschijnt.

Niets geen plaatselijk sufferdje dus. Feiten wel goed weergeven graag.

'bij ons is dat zelfs het geval bij de grootste kranten'

De Telegraaf publiceert niets beter of genuanceerder.

pi_4667097
Volgens mij lees je expres een bepaald soort kranten zodat je je en publique kunt opwinden over 'welke kant het allemaal opgaat'. Opruien heet dat geloof ik.
pi_4667103
PS Wie de schoen past trekt 'm maar aan
pi_4667107
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:20 schreef Rechts het volgende:

[..]

Wel eens van ironie gehoort, graag goed lezen voor je reageert.

-edit-
Jij voelt je dus wel aansproken Sorry was bedoeld voor Graveworm

En voor de anderen, ik heb het nu goed begrepen
Ik kan er persoonlijk woest om worden maar er lopen idd veel naïeve mutsen rond die het gevaar dat er eigenlijk niet eens moet zijn ook totaal niet zien.

[Dit bericht is gewijzigd door beertje_ op 20-06-2002 03:33]

donderdag 20 juni 2002 @ 03:25:35 #22
16704 Rechts
democratie
pi_4667118
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:19 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik nam het als advocaat van duivel ook maar even op voor die mensen die volgens jou veelal denken aan uitlokking.

Heel veel verkrachtingen gebeuren bijvoorbeeld na het uitgaan (daterape). Meisjes die zonder problemen bij jongens in de auto stappen die ze net een paar uur kennen. Dan neem je gewoon een risico in deze wereld.

Over uitlokking gaat nu juist het krantenartikel.

meisjes die helaas niet meer bij jongens in de auto kunnen stappen omdat eigenlijk alles tegenwoordig wel als fout en risici vol gezien kan worden. Helaas is het al zo normaal geworden dat we tegenwoordig zo denken.

donderdag 20 juni 2002 @ 03:27:28 #23
16704 Rechts
democratie
pi_4667130
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:24 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Jij voelt je dus wel aansproken

† In Memoriam † donderdag 20 juni 2002 @ 03:31:43 #24
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4667163
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:25 schreef Rechts het volgende:

[..]

meisjes die helaas niet meer bij jongens in de auto kunnen stappen omdat eigenlijk alles tegenwoordig wel als fout en risici vol gezien kan worden. Helaas is het al zo normaal geworden dat we tegenwoordig zo denken.

Ja maar jij stelde het net in het algemeen:
quote:
Daar reageerde ik alleen even op.

In het artikel worden duidelijk verkeerde feiten gegeven, dat ze allemaal dronken zouden zijn geweest, en de meiden half naakt enz. Dat is natuurlijk pure onzin.

In Turkije is nog steeds een felle machtstrijd bezig tussen fundamentalisten en westers georïenteerde groepen. Denk dat je dit artikel in dit straatje moet plaatsen.
De schrijver bedoeld duidelijk dat er maar een einde aan dat frivole gedrag van de vakantiegangers moet komen (een doorn in het oog van de strenge moslims).
Hij ge(mis)bruikt deze zaak om een soort pleidooi voor strengere regels te maken.

pi_4667184
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:31 schreef NorthernStar het volgende:
In het artikel worden duidelijk verkeerde feiten gegeven, dat ze allemaal dronken zouden zijn geweest, en de meiden half naakt enz. Dat is natuurlijk pure onzin.
Is dat pure onzin?
pi_4667191
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:27 schreef Rechts het volgende:

[..]

Sorry..ik had het wel goed gelezen maar niet goed begrepen
misschien toch wat slaap
pi_4667203
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:25 schreef Rechts het volgende:

[..]

Idd omdat we het moeten en dat geldt zelfs voor mannen
  † In Memoriam † donderdag 20 juni 2002 @ 03:38:31 #28
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4667208
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:34 schreef Manono het volgende:

[..]

Is dat pure onzin?

Voor zover ik weet wel. De meiden waren niet dronken want ze zouden net aan een dagtochtje ofzo beginnen. De daders hebben aangegeven dat ze vanwege hun geloof nooit iets dronken.
En "half naakt" is een kwestie van interpretatie. Misschien dat die schrijver zomerkleding al too much vindt, zou kunnen..
  donderdag 20 juni 2002 @ 03:41:03 #29
16704 Rechts
democratie
pi_4667222
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

In Turkije is nog steeds een felle machtstrijd bezig tussen fundamentalisten en westers georïenteerde groepen. Denk dat je dit artikel in dit straatje moet plaatsen.
De schrijver bedoeld duidelijk dat er maar een einde aan dat frivole gedrag van de vakantiegangers moet komen (een doorn in het oog van de strenge moslims).
Hij ge(mis)bruikt deze zaak om een soort pleidooi voor strengere regels te maken.

Ik weet niet wat de schrijver van het artikel verder wou dan de meisje. Die duidelijk van westerse afkomst waren, in een zeer negatief daglicht te brengen, door ze af te schilderen als "hoeren". Ik vind dit een zeer erngstige zaak. En wil er verder geen politieke discussie achter zoeken omdat dat op geen een manier uit deze vertaling blijkt.
pi_4667235
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:38 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Voor zover ik weet wel. De meiden waren niet dronken want ze zouden net aan een dagtochtje ofzo beginnen. De daders hebben aangegeven dat ze vanwege hun geloof nooit iets dronken.
En "half naakt" is een kwestie van interpretatie. Misschien dat die schrijver zomerkleding al too much vindt, zou kunnen..

Hallo. Weet jij hoe een groep Hollandse meiden tekeer kan gaan op vakantie? Die meiden waren verpleegsters geloof ik. Dag in dag uit een zware baan, dan met z'n vieren weg, eindelijk even remmen los... T kan in principe makkelijk, dus doe niet bij voorbaat alsof ze heilig zijn. Dat weten we toch niet?
  donderdag 20 juni 2002 @ 03:46:11 #31
16704 Rechts
democratie
pi_4667239
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:34 schreef Manono het volgende:

[..]

Is dat pure onzin?

Ik stel even dat het geen onzin is. Dan kan ik het met de beste wil van de wereld nog niet begrijpen. Maarja, jij vind me dan ook een stemmings maker.

Maar toch graag zou ik van jou horen wat dat het wel zo zou zijn? vraag je verkracht en zeer zwaar mishandelt te worden en voor dood achter gelaten te worden????

pi_4667246
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:44 schreef Manono het volgende:

[..]

Hallo. Weet jij hoe een groep Hollandse meiden tekeer kan gaan op vakantie? Die meiden waren verpleegsters geloof ik. Dag in dag uit een zware baan, dan met z'n vieren weg, eindelijk even remmen los... T kan in principe makkelijk, dus doe niet bij voorbaat alsof ze heilig zijn. Dat weten we toch niet?

Stel dat ze dan niet zo heilig zijn...wie heeft dan het recht om zo iemand wat aan te doen??
  donderdag 20 juni 2002 @ 03:52:08 #33
16704 Rechts
democratie
pi_4667251
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:49 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Stel dat ze dan niet zo heilig zijn...wie heeft dan het recht om zo iemand wat aan te doen??

Ik hoop dat hij op jouw wel reageert, ik heb het hem ook al gevraagt.
pi_4667257
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 03:52 schreef Rechts het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij op jouw wel reageert, ik heb het hem ook al gevraagt.

Ah je hebt me vergeven

Ik denk dat we lang op dat antwoord kunnen wachten...wie heeft er vredesnaam antwoord op?

† In Memoriam † donderdag 20 juni 2002 @ 03:56:46 #35
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4667264
quote:

[..]

De feiten die de meisjes hebben verteld zijn nooit aangevochten. Ook niet tijdens de rechtszaak, terwijl Hakan ed. er dan toch alle reden voor hadden om verzachtende omstandigheden aan te dragen.

Nu doet deze schrijver dat wel en dan kan ik alleen maar concluderen dat hij daar een ander doel mee heeft.

(En aangezien ik niet denk dat hij zich zo druk maakt over veiligheid, denk ik dat hij in feite het gedrag van vakantiegangers in het algemeen afkeurd).

pi_4667288
Wil je van me horen dat het echt niet kan wat hier gebeurd is, dan lijkt me dat tamelijk onnodig. Alleen: dat feit lag er al, het is een oude zaak.

Ik begreep dat de reden van het openen van dit topic was, dat er iets in de Dunya gepubiceerd werd in de trant van van 'Nederlandse meisjes zaten zelf fout'. We nemen allemaal aan dat ze, zeker voor Nederlandse begrippen niet fout zaten, maar misschien waren ze wel een beetje aangeschoten, schaars gekleed, hadden ze de hele nacht doorgehaald en liepen ze onderling een beetje te geinen over die jongens. Voor conservatieve Turkse begrippen wel 'aanstootgevend gedrag' Dat dit hoe dan ook niet had mogen gebeuren lijkt me logisch, dat behoeft niet eens benadrukt te worden.

Turkije profiteert ook enorm van al die 'foute' toeristes die er zo graag naar toe gaan en er heersen buiten de moskeeen geen kledingvoorschriften dus 'fout' is hier een puur moreel waardeoordeel van een bepaalde groep mensen (en wellicht een slap excuus zodat andere toeristen niet ook wegblijven) Maar dat neemt niet weg dat het niet onmogelijk is dat ze zich ongepast hebben gedragen.

pi_4667306
Dit is nog geen antwoord op mijn vraag maar ik ga nu eindelijk m'n bed in. Trusten
  donderdag 20 juni 2002 @ 04:13:03 #38
16704 Rechts
democratie
pi_4667309
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 04:05 schreef Manono het volgende:

We nemen allemaal aan dat ze, zeker voor Nederlandse begrippen niet fout zaten, maar misschien waren ze wel een beetje aangeschoten, schaars gekleed, hadden ze de hele nacht doorgehaald en liepen ze onderling een beetje te geinen over die jongens. Voor conservatieve Turkse begrippen wel 'aanstootgevend gedrag'

Turkije profiteert ook enorm van al die 'foute' toeristes die er zo graag naar toe gaan

Maar dat neemt niet weg dat het niet onmogelijk is dat ze zich ongepast hebben gedragen.

Je bent wel erg op dat gepast gekleed he, aanstootgevend gedrag? foute toeristen? ongepast gedrag?

Ja, dan vraag je er ook om he??

We hebben het over een kende vakantie plaats niet over een klein on ondekt dorpje.

Wij begrijpen elkaar niet niet en daar ben ik voor mezelf heel blij om.

compromis? heb ik het mis?

donderdag 20 juni 2002 @ 04:19:54 #39
16704 Rechts
democratie
pi_4667322
Weltrusten, ik ben er morgen weer
pi_4667459
Wow, wat is Turkije revolutionair hè.

Hakan for President

pi_4667462
Lang leve Turkije! Het verwesterde land
  donderdag 20 juni 2002 @ 09:30:12 #42
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4667989
quote:

[..]

En dat is relevant en reden om verkracht en vermoord te worden?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  donderdag 20 juni 2002 @ 09:43:08 #43
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_4668078
quote:
Ik voel alleen maar woede na het lezen van dit stukje, waar gaat het heen?
Waar gaat wat heen? Omdat een lulhannes de boel omdraait in een stukje tekst zijn alle Turken (of liever nog: moslims) het ermee eens
quote:
Tja moet je maar een hoofddoek opzetten als je naar een land op vakantie gaat waar (in sommige gebieden) de normen en waarden van de moslim gelden.
Wel eens in Turkije op vakantie geweest R@B? Alanya weleens van dichtbij gezien?

Lul gewoon niet zo slap. Hier in Nederland worden ook meisjes verkracht. Voornamelijk door blanke meneren. En in sommige gevallen smiespelen mensen hier dan ook dingen als 'moet je zien hoe dat meisje erbij liep'.

Het is een walgelijke conclusie, ja, maar minstens zo smakeloos is jouw poging om er een bevestiging van jouw moslimfrustratie in te zien

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 juni 2002 @ 09:49:31 #44
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4668123
Als allochtonen gelynched zouden worden omdat een van hun een nederlandse vrouw verkracht heeft, is dan ook meteen rechtvaardig. Hadden ze er maar niet zo uit moeten zien...
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 20 juni 2002 @ 09:50:52 #45
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4668133
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 09:43 schreef Verbal het volgende:

Wel eens in Turkije op vakantie geweest R@B? Alanya weleens van dichtbij gezien?

Lul gewoon niet zo slap. Hier in Nederland worden ook meisjes verkracht. Voornamelijk door blanke meneren. En in sommige gevallen smiespelen mensen hier dan ook dingen als 'moet je zien hoe dat meisje erbij liep'.

Het is een walgelijke conclusie, ja, maar minstens zo smakeloos is jouw poging om er een bevestiging van jouw moslimfrustratie in te zien

V.

Dit slaat echt nergens op.
Ik kan net zo goed zeggen dat het een walgelijke conclusie is, ja, maar minstens zo smakeloos is jouw poging om er een bevestiging van R@b's zogenaamde moslimfrustratie in te zien en je weer even de aandacht kan verleggen.
"Don't shoot the messenger".

X.

quote:
Op donderdag 20 juni 2002 09:49 schreef Kaalhei het volgende:
Als allochtonen gelynched zouden worden omdat een van hun een nederlandse vrouw verkracht heeft, is dan ook meteen rechtvaardig. Hadden ze er maar niet zo uit moeten zien...
Oei....zeg dat maar niet te hard hoor.....
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 juni 2002 @ 09:52:46 #46
136 V.
pi_4668147
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 09:50 schreef X-Ray het volgende:

"Don't shoot the messenger".

Dat zeg ik: de message klopt niet. Lees de rest van mijn post ook even.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 juni 2002 @ 10:01:29 #47
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4668224
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 09:52 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat zeg ik: de message klopt niet. Lees de rest van mijn post ook even.

V.

Heb ik gedaan. En ik zeg trouwens niet dat de message niet klopt.
quote:
En je hebt gelijk dat in Nederland meisjes worden verkracht door blanke meneeren.

Maar in Nederland komen er geen artikelen van redacteuren van grote bladen in de krant die zeggen dat het de schuld van de meisjes was omdat ze een rokje aanhadden, of wel soms? DAAR zit het grote verschil in en DAAR mag best verbolgen op gereageerd worden. De belachelijke opmerking van deze vent, namelijk dat de mannen niet gewend zijn aan het zien van aantrekkelijke vrouwen en ze hun sexuele driften wilden bevredigen en dat die door de dames geweigerd werd en het toen fout ging en het allemaal de schuld van de dames was ipv de dader gaat alle perken te buiten.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 juni 2002 @ 10:06:33 #48
136 V.
pi_4668271
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:01 schreef X-Ray het volgende:
Maar in Nederland komen er geen artikelen van hoofdredacteuren van grote bladen in de krant die zeggen dat het de schuld van de meisjes was omdat ze een rokje aanhadden, of wel soms? DAAR zit het grote verschil in en DAAR mag best verbolgen op gereageerd worden. De belachelijke opmerking van deze vent, namelijk dat de mannen niet gewend zijn aan het zien van aantrekkelijke vrouwen en ze hun sexuele driften wilden bevredigen en dat die door de dames geweigerd werd en het toen fout ging en het allemaal de schuld van de dames was ipv de dader gaat alle perken te buiten.
Ja, natuurlijk mag daar verbolgen op gereageerd worden, waar zeg ik dan van niet

Maar de conclusie van R@b gaat dan uiteraard weer richting 'namens alle moslims' op, en DAT klopt niet, en daar ageer ik dan weer tegen. So shoot me.

Of ben JIJ het eens met alle commentaren die elke dag in alle Nederlandse kranten verschijnen?

Nee?

Maar jij bent toch Nederlander Hoe kan dat nou?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 juni 2002 @ 10:09:52 #49
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4668300
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:06 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk mag daar verbolgen op gereageerd worden, waar zeg ik dan van niet

Maar de conclusie van R@b gaat dan uiteraard weer richting 'namens alle moslims' op, en DAT klopt niet, en daar ageer ik dan weer tegen. So shoot me.

Oh? Waar staat dan dat de conclusie van R@b tegen 'alle moslims' gericht is. Zie ik nergens staan. Ik zie alleen staan dat in SOMMIGE gebieden etc....
Je maakt dat er zelf van omdat je nu eenmaal de schurft aan R@b hebt.
quote:
Of ben JIJ het eens met alle commentaren die elke dag in alle Nederlandse kranten verschijnen?

Nee?

Maar jij bent toch Nederlander Hoe kan dat nou?

V.

Foute en valse conclusie en misleidende vraagstelling. Zoals gezegd heeft R@b dat helemaal niet gezegd, maar wil jij dat nogal graag zien zodat je je eigen obsessie voor R@b kan botvieren.

Grappig dat je je nu zelf schuldig maakt aan hetgeen je R@b verwijt...

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 juni 2002 @ 10:11:02 #50
16704 Rechts
democratie
pi_4668310
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 09:43 schreef Verbal het volgende:

[..]

Waar gaat wat heen? Omdat een lulhannes de boel omdraait in een stukje tekst zijn alle Turken (of liever nog: moslims) het ermee eens
[..]

Ik denk toch echt dat je mijn retorische vraag uit zijn verband haalt.
feit: er zijn in alanya drie meisje verkracht en zwaar mishandelt en voor dood achter gelaten. Waarbij een het niet het overleeft. Om nu een stukje in een grote turkse krante te plaatsen dat ze het zelf hebben uitgelokt vind ik op zijn zachts gezegd "zeer onsmakelijk" en vraag me dus ook af waar gaat het heen.
  donderdag 20 juni 2002 @ 10:15:53 #51
136 V.
pi_4668342
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:09 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Oh? Waar staat dan dat de conclusie van R@b tegen 'alle moslims' gericht is. Zie ik nergens staan.

Ik zeg dat het die richting opgaat. En die richting gaat het ook op.
quote:
Je maakt dat er zelf van omdat je nu eenmaal de schurft aan R@b hebt.
Ik heb niet de schurft aan R@b, maar ik vind zijn kruistocht twijfelachtig. Maar goed, dat is niet het onderwerp van discussie, is het wel?
quote:
Foute en valse conclusie en misleidende vraagstelling.
Wat is er vals en misleidend aan?
Ik zeg alleen dat deze meneer niet namens alle Turken/moslims spreekt. Dat doe ik aan de hand van een voorbeeld. En geef eens antwoord: ben jij het eens met elk (hoofd)redactioneel commentaar in een willekeurige Nederlandse krant?
quote:
Zoals gezegd heeft R@b dat helemaal niet gezegd, maar wil jij dat nogal graag zien zodat je je eigen obsessie voor R@b kan botvieren.
Ja hoor. Je hebt helemaal gelijk.
quote:
Grappig dat je je nu zelf schuldig maakt aan hetgeen je R@b verwijt...
O? Ben ik aan het generaliseren dan?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 juni 2002 @ 10:17:35 #52
136 V.
pi_4668361
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:11 schreef Rechts het volgende:

[..]

Ik denk toch echt dat je mijn retorische vraag uit zijn verband haalt.
feit: er zijn in alanya drie meisje verkracht en zwaar mishandelt en voor dood achter gelaten. Waarbij een het niet het overleeft. Om nu een stukje in een grote turkse krante te plaatsen dat ze het zelf hebben uitgelokt vind ik op zijn zachts gezegd "zeer onsmakelijk" en vraag me dus ook af waar gaat het heen.

En daarom heb ik jouw topictitel maar even tussen aanhalingstekens gezet, om aan te geven dat het om een citaat van iemand gaat.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 juni 2002 @ 10:18:04 #53
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4668367
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:15 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik zeg dat het die richting opgaat. En die richting gaat het ook op.
[..]

Ik heb niet de schurft aan R@b, maar ik vind zijn kruistocht twijfelachtig. Maar goed, dat is niet het onderwerp van discussie, is het wel?

Nee dat is het idd niet. Net zo min dat ik jouw kruistocht nog veel twijfelachtiger vind, maar goed.
quote:
Wat is er vals en misleidend aan?
Ik zeg alleen dat deze meneer niet namens alle Turken/moslims spreekt. Dat doe ik aan de hand van een voorbeeld. En geef eens antwoord: ben jij het eens met elk (hoofd)redactioneel commentaar in een willekeurige Nederlandse krant?
Nee zeker niet.
Maar R@b zegt dat ook niet.
Dat maak JIJ ervan.
quote:
Ja hoor. Je hebt helemaal gelijk.
Weet ik, dank je.
quote:
O? Ben ik aan het generaliseren dan?

V.

Je legt iemand woorden in de mond die je denkt te destilleren uit een post.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 juni 2002 @ 10:26:17 #54
136 V.
pi_4668455
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:18 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Nee dat is het idd niet. Net zo min dat ik jouw kruistocht nog veel twijfelachtiger vind, maar goed.

Vooralsnog reageer jij overdrevener op mij dan ik op R@b, schattepopje
quote:
Nee zeker niet.
Maar R@b zegt dat ook niet.
Dat maak JIJ ervan.
R@b legt die link wel degelijk:

Tja moet je maar een hoofddoek opzetten als je naar een land op vakantie gaat waar (in sommige gebieden) de normen en waarden van de moslim gelden

Wat is hier zo onduidelijk aan voor je?

quote:
Weet ik, dank je.
yw
quote:
Je legt iemand woorden in de mond die je denkt te destilleren uit een post.
Nee, ik lees.

En zullen we nu weer ontopic gaan? R@b heeft jou niet nodig voor zijn verdediging.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_4668487
En nu weer gewoon inhoudelijk verder.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 20 juni 2002 @ 10:29:22 #56
16704 Rechts
democratie
pi_4668494
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:17 schreef Verbal het volgende:

[..]

En daarom heb ik jouw topictitel maar even tussen aanhalingstekens gezet, om aan te geven dat het om een citaat van iemand gaat.

Offtopic:
Wie heeft dit stukje nu weer tot een moslim onderwerp gemaakt? Ik denk dat verbal dat gedaan heeft gedaan en rob zeker niet.

Ontopic:
Zouden wij ons in landen met andere normen en waarden, nu bedreigt moeten voelen? Is dat wat dit kranten stukje ons als boodschap mee moet geven. Ik begrijp anders niet dat een grote krant zulke onzin plaatst tegen de vrede achtergrond van de brute groepsverkrachting en mishandeling.

donderdag 20 juni 2002 @ 10:31:41 #57
136 V.
pi_4668524
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:29 schreef Rechts het volgende:

[..]

Offtopic:
Wie heeft dit stukje nu weer tot een moslim onderwerp gemaakt? Ik denk dat verbal dat gedaan heeft gedaan en rob zeker niet.

O?

2e post van dit topic:

quote:
Ha ha.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † donderdag 20 juni 2002 @ 10:37:14 #58
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4668592
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:29 schreef Rechts het volgende:

[..]

Offtopic:
Wie heeft dit stukje nu weer tot een moslim onderwerp gemaakt?

In feite de schrijver van het artikel zelf toch?

Het hele stuk gaat immers in de richting dat die vrouwen zich niet conform de daar heersende gewoonten hebben gedragen en daarom zelf schuld hebben aan wat hun is overkomen. Hij zegt dat als mensen een vrije vakantie willen ze beter in het noorden kunnen gaan.

Dit zijn typisch de opvattingen van de minder gematigde moslims daar. Die vinden de westerse invloed verschrikkelijk en zouden liever geen toerist meer zien.

[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 20-06-2002 10:37]

donderdag 20 juni 2002 @ 10:37:45 #59
16704 Rechts
democratie
pi_4668600
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:31 schreef Verbal het volgende:

[..]
2e post van dit topic:
[..]

Ja, en dat is reden om er een moslim discussie van te maken voor jouw. Een direkte opmerking over het kleedgedrag zoals aangegeven in het artikel.

Reageer dan eens inhoudelijk op het topic!

donderdag 20 juni 2002 @ 10:55:12 #60
15717 Festen
or is just me?
pi_4668835
Voor een gedeelte een misselijkmakend stukje, dat met "uitlokking" de rol van slachtoffers en daders probeert om te draaien (waar hebben we dat eerder gehoord?). Het zoeken van een verklaring voor zulk geweld is al teveel eer voor Hakan en consorten.

Als je dat gedeelte weglaat, bepleit de redacteur eigenlijk dat allochtonen (Nederlandse toeristen) zich moeten aanpassen aan de normen en waarden van de autochtone meerderheid (dus bedekte kleding dragen op het Turkse platteland). Een sentiment dat ook in Nederland sterk leeft.

Beste oplossing: boycot Turkije als vakantieland, zeker als dame.

"Gentlemen! You can't fight in here, this is the War Room!"
  donderdag 20 juni 2002 @ 11:01:31 #61
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4668930
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:37 schreef NorthernStar het volgende:

Dit zijn typisch de opvattingen van de minder gematigde moslims daar. Die vinden de westerse invloed verschrikkelijk en zouden liever geen toerist meer zien.

Totdat de inkomsten daarvan wegblijven natuurlijk....
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 juni 2002 @ 12:01:43 #62
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_4669770
Verkrachting lok je nooit uit. Hoe je ook gekleed bent of hoe je je ook gedraagt, als je geen sex wil is het verkrachting.

*Muurbloempje put uit ervaring en kan hier behoorlijk boos om worden en dat wordt ze zelden*

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_4669803
En Turkijke wil lid worden van de EU?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_4669920
Ik ben afgelopen zomer nog in Alanya op vakantie geweest, alle turken die ik daar gesproken heb waren zeer geschokt door de verkrachting / moord op de nederlandse vrouwen, ze vonden het allemaal vreselijk wat er gebeurt was, daarom vind ik het ook jammer dat een of andere debiel in een krant zulke stukken gaat publiceren ... van mij mogen ze die reporter naast de daders opsluiten. De turkse mensen in Alanya zijn in ieder geval een stuk liberaler dan de meeste turken hier ... ook volgens eigen zeggen van "turkse" turken ..
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:02:29 #65
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_4670698
quote:
Den Haag - In een column in de Turkse weekkrant Dünya, die ook in Nederland verschijnt, bekritiseert redacteur Ilhan Karacay het gedrag en uiterlijk van de Nederlandse slachtoffers van de moord en verkrachting in Alanya (1995).

Zij besloten samen te gaan wandelen en gingen de bergen in. Op een verlaten plek stopten zij. Toen deze jongens, niet gewend om met aantrekkelijke vrouwen om te gaan, probeerden hun seksuele behoeften te bevredigen, werden zij geweigerd. Toen is de ramp gebeurd.''

Voor de hele tekst:
http://www.amersfoortsecourant.nl/CDA/regioportal/0,2078,1236__1116307_,00.html

Ik voel alleen maar woede na het lezen van dit stukje, waar gaat het heen? Wie het weet mag het mij vertellen.

Ik vind het wel dom van haar dat ze weigerde... Dat heeft uiteindelijk tot nde verkrachting geleid. Zowiezo dom om met een vreemde Turk de bergen in te gaan en dan zeer schaars gekleed gaan...

Ik hoop op het beste ...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:05:47 #66
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4670773
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het wel dom van haar dat ze weigerde...
.
Hoe krijg je het in GODSNAAM getypt?!
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:05:51 #67
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_4670775
quote:

[..]

Ik vind het wel dom van haar dat ze weigerde... Dat heeft uiteindelijk tot nde verkrachting geleid.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:06:36 #68
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4670795
quote:

[..]

dus als jij dronken bent, en een leuk zomer outfit draagt, geeft mij dat het recht om jou in een busje mee te nemen naar de vaalserberg en je daar te verkrachten cq. vermoorden
pi_4671114
quote:

[..]

Ik vind het wel dom van haar dat ze weigerde...

tuurlijk he.. iedereen moet zich zo maar door een of andere 'vreemde kerel' laten n**ken omdat die het toevallig zo graag wou.. tss als een vrouw nee zegt dan is het nee en dan laat je het zo..
het is al erg genoeg voor die meiden en dan ga jij ook nog zulke reacties geven
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:23:28 #70
13462 BansheeBoy
pi_4671149
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:21 schreef thadude het volgende:

[..]

tuurlijk he.. iedereen moet zich zo maar door een of andere 'vreemde kerel' laten n**ken omdat die het toevallig zo graag wou.. tss als een vrouw nee zegt dan is het nee en dan laat je het zo..
het is al erg genoeg voor die meiden en dan ga jij ook nog zulke reacties geven

Als je alleen in de bergen bent met een hitsige Turk, dan moet je echt uitkijken, als ze het had geaccepteerd was ze waarschijnlijk niet verkracht denk ik...
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_4671183
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je alleen in de bergen bent met een hitsige Turk, dan moet je echt uitkijken, als ze het had geaccepteerd was ze waarschijnlijk niet verkracht denk ik...

nee ..dan had ie haar gewoon gen**kt en was er nix aan de hand geweest.. je legt nu de schuld bij die meiden (ok..het is idd niet een goed idee om met vreemde turken de bergen in te gaan) maar het blijft natuurlijk wel de schuld van die turk en het is superfout om dat nu ineens goed te gaan praten
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:26:03 #72
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4671206
Al loop ik in mijn nakie stomdronken over het dorpsplein, dat geeft nog steeds niemand het recht om me te verkrachten en zelfs vermoorden. Schandalig dat nu het gedrag van die meisjes ter discussie staat ipv he gedrag van de daders. Het lijkt The Accused wel.

Bovendien komen verkrachtingen in moslimlanden net zo vaak voor als in westerse landen, dus hoezo hangt dit samen met het gedrag van het slachtoffer.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:26:21 #73
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4671210
quote:
als ze het had geaccepteerd was ze waarschijnlijk niet verkracht denk ik...
Kan er geen stupiditeitscheck komen op dit forum?

pi_4671226
quote:
[..]als ze het had geaccepteerd was ze waarschijnlijk niet verkracht denk ik...

Ja, en als jij je poen nu gewoon aan mij geeft, hoef ik je niet te beroven.

Hoe krijg je het verzonnen!

donderdag 20 juni 2002 @ 13:28:25 #75
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4671238
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, en als jij je poen nu gewoon aan mij geeft, hoef ik je niet te beroven.
Precies en jij had niet tegen mijn kogel aan moeten lopen, dus is het je eigen schuld dat je dood bent .
Sterker nog, ik wil m'n kogel vergoed hebben, die is nu helemaal beschadigd! .
pi_4671250
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:28 schreef Lithion het volgende:

[..]

Precies en jij had niet tegen mijn kogel aan moeten lopen, dus is het je eigen schuld dat je dood bent .
Sterker nog, ik wil m'n kogel vergoed hebben, die is nu helemaal beschadigd! .

en je kan hem niet weer gebruiken!
......
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:29:38 #77
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4671262
quote:

[..]

als ze wat had geaccepteerd..??
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:33:21 #78
13462 BansheeBoy
pi_4671341
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:25 schreef thadude het volgende:

[..]

nee ..dan had ie haar gewoon gen**kt en was er nix aan de hand geweest.. je legt nu de schuld bij die meiden (ok..het is idd niet een goed idee om met vreemde turken de bergen in te gaan) maar het blijft natuurlijk wel de schuld van die turk en het is superfout om dat nu ineens goed te gaan praten

Ik praat het niet goed wat die hongerige turk heeft gedaan, maar ook niet dat die meid met een wildvreemde TURK de bergen in gaat en verwacht dat hij haar de natuur laat zien...

Beetje dom dus, de gevolgen kennen we allemaal...

donderdag 20 juni 2002 @ 13:33:44 #79
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4671350
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:29 schreef Frenkie het volgende:
als ze wat had geaccepteerd..??
lekkere knoflookworst
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:35:02 #80
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4671375
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:33 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

lekkere knoflookworst

dan was het toch ook verkrachting.. alleen was ze dan wellicht niet vermoord..

Alleen ik snap Bansheeboy niet, het feit dt hij zelf Turk is maakt hem blind voor de feiten..

donderdag 20 juni 2002 @ 13:35:11 #81
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4671382
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:26 schreef Lithion het volgende:

[..]

Kan er geen stupiditeitscheck komen op dit forum?

Idd zeg, niet te zuining.
Of een klooncheck, zou ook erg fijn zijn voor deze.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:36:49 #82
13462 BansheeBoy
pi_4671414
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:35 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dan was het toch ook verkrachting.. alleen was ze dan wellicht niet vermoord..

Alleen ik snap Bansheeboy niet, het feit dt hij zelf Turk is maakt hem blind voor de feiten..

Ik ben geen turk nogmaals, ook geen Madagascarees....

Jammer dat de meid is verkracht, maar ik hoop niet dat het voor niks heeft plaatsgevonden, ik hoop dat andere meiden daar een voorbeeld uit kunnen op pikken...

Dit moeten we nl. absoluut niet meer hebben denk ik...

donderdag 20 juni 2002 @ 13:37:12 #83
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4671421
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:35 schreef Frenkie het volgende:
oogkleppen zo groot als schotel-antennes.
pi_4671431
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik praat het niet goed wat die hongerige turk heeft gedaan, maar ook niet dat die meid met een wildvreemde TURK de bergen in gaat en verwacht dat hij haar de natuur laat zien...

Jij kent alle chauffeurs van taxibedrijfjes persoonlijk?

En Waarom moet dat 'Turk' nu zo benadrukt worden? Komt dit alleen in dat land voor? Ik betwijfel het.

quote:
Zo kun je de schuld natuurlijk altijd wel bij het slachtoffer neerleggen. Wat een stupide redenatie.
pi_4671472
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

ow.. dus geen 1 meisje kan meer met een jongen een eindje gaan lopen op het strand/in de bergen oid want stel je eens voor dat ie haar gaat verkrachten.. die turk moet gewoon zijn poten thuishouden.. die meiden waren op vakantie voor hun plezier en het is toch te zot voor woorden dat een meisje de hele tijd op moet letten of ze niet toevallig verkracht word..
pi_4671484
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer dat de meid is verkracht, maar ik hoop niet dat het voor niks heeft plaatsgevonden, ik hoop dat andere meiden daar een voorbeeld uit kunnen op pikken...
Ik zou liever hebben dat potentiele daders er iets uit opmaken. Namelijk dat je er niet mee weg komt en dat het 'pleziertje' de gevolgen niet waard is. Nu schuif je de verantwoordelijkheid weer naar de slachtoffers toe.
quote:
Dit moeten we nl. absoluut niet meer hebben denk ik...
Het heeft niet plaatsgevonden in Nederland.

Ga je nu maar weer lekker met discussies bezighouden waar je wel iets zinnigs te zeggen hebt.

donderdag 20 juni 2002 @ 13:40:31 #87
13462 BansheeBoy
pi_4671489
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Jij kent alle chauffeurs van taxibedrijfjes persoonlijk?

En Waarom moet dat 'Turk' nu zo benadrukt worden? Komt dit alleen in dat land voor? Ik betwijfel het.
[..]

Zo kun je de schuld natuurlijk altijd wel bij het slachtoffer neerleggen. Wat een stupide redenatie.

Ik benadrukt dat door te laten zien dat ze met iemand is meegegegaan wiens taal ze niet eens spreekt...
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:42:36 #88
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4671523
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik benadrukt dat door te laten zien dat ze met iemand is meegegegaan wiens taal ze niet eens spreekt...
Waar slaat dit op?
pi_4671552
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou en?? Dan heeft hij nog steeds z'n poten thuis te houden.
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:45:18 #90
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_4671591
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ga je nu maar weer lekker met discussies bezighouden waar je wel iets zinnigs te zeggen hebt.
je bedoelt topics zoals de israel en palestinia topic waar meneer met dit soort denderend intelligente uitspraken komt:

Ik praat verkrachting helemaal niet goed, ik vond het alleen niet verstandig van die meid(en) te weigeren terwijl ze alleen in de bergen zijn... de gevolgen hadden nog veel erger kunnen uitpakken... Maar dat is gelukkig niet gebeurd naar mijn opluchting...

nee goh zeg, verkracht en vermoord... maar godzijdank is het 'alleen' daar bij gebleven.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:45:22 #91
13462 BansheeBoy
pi_4671594
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nou en?? Dan heeft hij nog steeds z'n poten thuis te houden.

Precies, die gast moet zijn handen thuis houden, ben ik helemaal met je eens, maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:

- schaars gekleed
- alleen in de bergen
- met iemand wiens taal ze niet spreekt

Ik vind het jammer dat het haar is overkomen, ik hoop dat ze de dader vierendelen en de ledenmaten verkopen !

donderdag 20 juni 2002 @ 13:47:43 #92
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4671644
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Precies, die gast moet zijn handen thuis houden, ben ik helemaal met je eens, maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:

- schaars gekleed
- alleen in de bergen

dus je moet als vrouw constant bezig zijn met het voorkomen van verkrachtingen van geschift burgers..??

geen wonder dat al die moslimvrouwen met hoofddoeken de straat op moeten, de moslimmannen kennen immers geen eigen verantwoordelijkheid..

pi_4671654
quote:

- schaars gekleed
- alleen in de bergen

NEEEHEEE!!! Zij hoeft het niet te voorkomen. HIJ moet het gewoon niet DOEN.

Sjezus.

pi_4671676
quote:

[..]

- schaars gekleed
- alleen in de bergen

Ik vind het jammer dat het haar is overkomen, ik hoop dat ze de dader vierendelen en de ledenmaten verkopen !

- dus jij loopt met je winterjas zomers
- ze waren met zijn 3en
- jij gaat alleen met mensen om die je eigen taal spreken
pi_4671689
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Sjezus.

*helemaal mee eens*
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:50:37 #96
13462 BansheeBoy
pi_4671695
quote:

[..]

Sjezus.

Dat klopt helemaal, alleen is het in dat soort landen andere koek dan hier, daar zien ze nooit een schaars geklede dame, behalve in hun dromen...

Laten we het hier op houden, die gozer had van haar moeten afblijven, klaar ...

donderdag 20 juni 2002 @ 13:52:19 #97
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4671735
quote:
...maar er is ook een mogelijkheid dat de meid niet haar best heeft gedaan om dit te voorkomen, nl.:

- schaars gekleed
- alleen in de bergen

Wat stel je dan voor? In burkha thuis blijven zitten? Achterlijke opmerking dit zeg... die meid HOEFT helemaal NIETS te doen om dit te voorkomen.
  donderdag 20 juni 2002 @ 13:52:38 #98
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4671739
quote:

[..]

Sjezus.

Niet te geloven dit nee
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:03:05 #99
14281 KomMaar
I've got the power
pi_4671970
quote:

Nou moet je eens ophouden kinderachtige kleuter om altijd de Islam te zien als de zondebok, hier op jouw

Ps Ooievaar heeft jouw zeker laten vallen?

pi_4672015
Gij neme 1 column,
trekt foute conclusie (bewust/onbewust?),
maakt een nieuw artikel ,
met bevooroordeelde kop,
en zet stukjes van het column in dat artikel,

en let maar op hoeveel randdebielen er net zo bevooroordeeld zijn (met R@B aan het hoofd)

pi_4672033
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:05 schreef Nazar het volgende:

Wat is volgens jou dan de goede conclusie?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:07:02 #102
14281 KomMaar
I've got the power
pi_4672041
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:47 schreef Frenkie het volgende:

geen wonder dat al die moslimvrouwen met hoofddoeken de straat op moeten, de moslimmannen kennen immers geen eigen verantwoordelijkheid..

Moslim mannen?
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:08:14 #103
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4672057
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:05 schreef Nazar het volgende:
Gij neme 1 column,
maakt een nieuw artikel ,
met bevooroordeelde kop,
en zet stukjes van het column in dat artikel,

en let maar op hoeveel randdebielen er net zo bevooroordeeld zijn (met R@B aan het hoofd)

Aha, dus dit artikel is verkeerd begrepen en het was idd de schuld van deze goddeloze dames?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:10:41 #104
14281 KomMaar
I've got the power
pi_4672097
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:08 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Aha, dus dit artikel is verkeerd begrepen en het was idd de schuld van deze goddeloze dames?

Tes de schuld van die onbekrompen figuren die zich niet konden inhouden.
pi_4672100
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:06 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat is volgens jou dan de goede conclusie?

"De Turkse journalist schrijft verder: Natuurlijk is het niet zo dat het feit, dat de Nederlandse meisjes dronken waren en half naakt, de reden moet zijn hen aan te vallen of te vermoorden. Maar deze gebeurtenis laat wel zien, dat het soms gevaarlijk is deze onbegrensde vrijheid op te zoeken."

Dit stuk geeft toch aan dat hij het zeker niet goedkeurt, maar dat hij aangeeft dat een bepaalde manier van erbij lopen andere dingen 'kunnen uitlokken' ?

Ik zie hem nergens in dat artikel de verkrachting goedkeuren, alleen redenen ervoor proberen te vinden. (uit dat stuk kan je net zo goed afleiden dat hij die turkse mannen zieke geesten vindt)

donderdag 20 juni 2002 @ 14:11:55 #106
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4672115
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef KomMaar het volgende:

[..]

Tes de schuld van die onbekrompen figuren die zich niet konden inhouden.

Juist, het artikel echter laat daar twijfel over bestaan.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_4672138
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:08 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Het artikel is zeker door een hele hoop Fok'ers verkeerd begrepen, net zo verkeerd als jouw conclusie nu is.
Het artikel plaatst de schuld bij de mannen, dat zonder twijfel (althans, zo vat ik het artikel op), maar, hij geeft aan dat het 'halfnaakt' erbij lopen niet zonder risico is.
pi_4672175
de kern van zijn artikel zit in ieder geval in de volgende zin :

"Maar deze gebeurtenis laat wel zien, dat het soms gevaarlijk is deze onbegrensde vrijheid op te zoeken."

Als je deze zin zonder vooroordelen leest, zul je het denk ik wel beter begrijpen.

pi_4672198
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:10 schreef Nazar het volgende:

[..]

"De Turkse journalist schrijft verder: Natuurlijk is het niet zo dat het feit, dat de Nederlandse meisjes dronken waren en half naakt, de reden moet zijn hen aan te vallen of te vermoorden. Maar deze gebeurtenis laat wel zien, dat het soms gevaarlijk is deze onbegrensde vrijheid op te zoeken."

Dit stuk geeft toch aan dat hij het zeker niet goedkeurt, maar dat hij aangeeft dat een bepaalde manier van erbij lopen andere dingen 'kunnen uitlokken' ?

Ik zie hem nergens in dat artikel de verkrachting goedkeuren, alleen redenen ervoor proberen te vinden. (uit dat stuk kan je net zo goed afleiden dat hij die turkse mannen zieke geesten vindt)

De titel was:

'Nederland moet de hand in eigen boezem steken'

Met andere woorden: Het is gewoon eigen schuld.

Verder staat er ook in het artikel:

De advocaat van de drie slachtoffers, van wie één - Marijke van Dijk - overleed nadat zij met verwondingen aan de nek van een berg was gegooid, spreekt van een schandelijk artikel. Het bevat leugens, waarvan de schrijver aanneemt dat zij waar zijn. Dat is stuitend. Het is laster, smaad en belediging tegelijk. De vrouwen waren niet dronken, de daders ook niet, er was geen afspraak en zij waren allerminst half naakt. Dat staat allemaal vast. Van een Turkse journalist mag je verwachten dat hij weet hoe het gegaan is. Walgelijk. De vrouwen zijn ernstig mishandeld en verkracht en de overlevenden lijden aan trauma's.''

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:18:40 #110
13462 BansheeBoy
pi_4672232
quote:

[..]

Dit probeerde ik iedereen duidelijk te maken, maar werd direct aangevallen...
quote:
Helemaal mee eens ...
quote:
Ja ...
pi_4672278

Met hele andere woorden: Je moet eens nagaan waar het echt fout is gegaan?
Hiermee doelt hij weer op die onbeperkte vrijheid die we hebben in Nederland en die we als Nederlanders ook elders behouden.

Maar goed, misschien is het het beste als we de oorspronkelijke column erbij pakken, in plaats van een stuk over het column zelf.

Iemand een link naar de column ?

donderdag 20 juni 2002 @ 14:22:48 #112
16801 Orkaantje
I aM an Evil MotherFucker
pi_4672324
Kga gelijk die vent ze dochter opzoeken en als ze ook maar iets laat zien dan zal ik eens even kijken of hij dan nog zo reageert wat een bekrompen ukkel die vent!!

Kzou bijna zeggen " sluit hem ook maar op"

Liefde is het eerste sprookje wat eindigt met er was eens
pi_4672393
Beste mensen,

Als jullie Turkije, de Turken en de Turkse cultuur ook maar een beetje zouden kennen, zouden jullie weten wat voor een bloedhekel de mensen aan zedenmisdrijven hebben.
Als de politie op tijd komt, is het juist de redding van de dader, want de bevolking lyncht hem met liefde.
Vaak wordt dan ook de doodstraf opgelegd en in het verleden werd die ook uitgevoerd....maar goed, ze mogen de EU niet in als ze die nu zouden uitvoeren

pi_4672430
Het begint wel op te vallen dat hoe verder je die kant van de wereld op gaat hoe achterlijker de meningen worden. Ben het zat steeds genuanceerd meningen te "mogen" geven met de standaard verwijten dat jouw mening rechts is.

Het is toch te gek voor woorden dat steeds vaker blijkt (nu men de laatste tijd scherp erop is) dat zowel daar is binnen onze grenzen geweld gerechtvaardigd word door dit soort klojo's ? Ff het boekje erbij...owh ...zie hier het mag....

Mijn boekje zegt dat dit soort figuren definitief op een zwarte lijst moeten en never meer iets kunnen voorelkaar mogen krijgen in Nederland. Laat mij maar rechts zijn, maar ik heb letterlijk mijn leven al op de waagschaal mogen leggen om nu steeds vaker geconfroteerd te worden met absurde tegenstellingen t.a.v. de Nederlanse waarden & normen. Het is hun goed recht, maar dan lekker daar en niet in mijn tuin.

donderdag 20 juni 2002 @ 14:47:32 #115
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4672736
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:03 schreef KomMaar het volgende:
Ps Ooievaar heeft jouw zeker laten vallen?
hebben ze jou niet uitlegd waar kinderen vandaan komen
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:48:23 #116
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4672757
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:07 schreef KomMaar het volgende:

[..]

Moslim mannen?

t stukkie was sarcastisch
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:50:16 #117
14281 KomMaar
I've got the power
pi_4672791
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:47 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Sarcastisch

donderdag 20 juni 2002 @ 14:50:21 #118
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4672794
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:20 schreef Nazar het volgende:

Met hele andere woorden: Je moet eens nagaan waar het echt fout is gegaan?

Nee, deze opmerking betekent: het is Nederlands eigen schuld. DAT betekent 'de hand in eigen boezem steken'.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 juni 2002 @ 15:08:02 #119
19597 Skull
Stay hungry!
pi_4673156
Dus als ik het goed begrijp was het volgens de schrijver wel enigszins begrijpelijk wat er gebeurde want "die jongens" waren nl niet gewend aan die andere cultuur en de vrijheid waarvan ze daar konden genieten daar moesten natuurlijk niet te veel gebruik van maken.

Hm, je zou dit belachelijke idee ook kunnen doortrekken naar Nederland. Imam...hooligan....etc. Zeer begrijpelijk wanneer het gebeurd hoor.

(niet dus)

I don't even know what I'm doing here.
pi_4674078
-edit- volledig offtopic -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 20-06-2002 15:55]

pi_4674247
Wat een onzin ook. Hoe bedoel je eigen schuld. Ook al liepen ze er dronken en naakt bij dan nog heb je het recht niet. Ze zouden die gast die dit heeft geschreven effe een keer naar de IT uitnodigen en die andere verkrachter mogen ze daar ook heen vragen en daarna zijn zaakje eraf . zingt ie een toontje hoger
  donderdag 20 juni 2002 @ 15:59:05 #122
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4674284
quote:

[..]

- schaars gekleed
- alleen in de bergen

Zoals eerder gezegd:

-Ik loop ook niet in mijn coltrui op zomervakantie.
-ze waren met zijn 3-en
- weinig nederlandse taxichauffeurs in Turkije.

Het enig wat ik zelf nooit zou hebben gedaan is met 3 meiden in een busje stappen waar 3 mannen inzitten, ipv 1 chauffeur. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat de dader de schuldige si en niet de slachtoffers.

pi_4674297
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:28 schreef ben_het_zat het volgende:
Mijn boekje zegt dat dit soort figuren definitief op een zwarte lijst moeten en never meer iets kunnen voorelkaar mogen krijgen in Nederland. Laat mij maar rechts zijn, maar ik heb letterlijk mijn leven al op de waagschaal mogen leggen om nu steeds vaker geconfroteerd te worden met absurde tegenstellingen t.a.v. de Nederlanse waarden & normen. Het is hun goed recht, maar dan lekker daar en niet in mijn tuin.
Als je nu ook zou weten waar het over ging, dan had je geweten dat het voorval in Turkije heeft plaatsgevonden en niet hier. Ook de publicatie komt uit een Turkse krant, geen Nederlandse.

Eerst denken, dan typen. Is wel zo handig op een discussieforum.

pi_4674422
Al rennen vrouwen naakt en bezopen over de stranden van Alanya,dagen ze mannen uit en lijken ze "welwillend"..zodra een vrouw NEE zegt..dan heeft geen enkel persoon t recht een ander aan te raken,laat staan te verkrachten of te moorden...zo simpel is t.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  donderdag 20 juni 2002 @ 16:45:53 #125
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_4675328
zet niet om het een of ander, maar ik probeer mij zo goed mogelijk te houden en zeggen dat het toevallig een rotte appel betrof tussen die geloofs-aanhangeers (resp. moslims), maar WAAROM kom ik dit soort dingen / aanslagen etc. alleen maar tegen uit die groep ?????
Het zet me in elk geval wel aan het denken.

Ik ben absoluut geen rascist, maar dacht toch nog wel ergens wat humane waarden te hebben, en die ontbreken veelal in hetgeen ik zie.

Je mag er niets over zeggen want dat is discriminatie aan onze kant, doen zij het dan is het vrijheid van meningsuiting

Ik ben even de draad kwijt denk ik.

"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
  donderdag 20 juni 2002 @ 16:59:40 #126
15717 Festen
or is just me?
pi_4675646
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 16:45 schreef nibble het volgende:
zet niet om het een of ander, maar ik probeer mij zo goed mogelijk te houden en zeggen dat het toevallig een rotte appel betrof tussen die geloofs-aanhangeers (resp. moslims), maar WAAROM kom ik dit soort dingen / aanslagen etc. alleen maar tegen uit die groep ?????
Het zet me in elk geval wel aan het denken.

Marc Dutroux was niet echt moslim, toch?
  donderdag 20 juni 2002 @ 17:08:46 #127
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_4675856
Nee daarom zeg ik dat ook, maar het loopt de laatste tijd echt de spuigaten uit.
Zijn wij dan ZO op die landen vooruit(zowel technisch als mentaal) dat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen om aandacht te krijgen ?

Of wordt het tijd dat we een tegenoffensief beginnen ?
En daarmee bedoel ik geen massaslachting!!!!!, maar het "uitschakelen" van politiek leiders/terroristche-aanvoerders van bv irak, somalie, afghanistan etc?
De VN en de US kunnen een behoorlijk sterk legertje bouwen samen hoor.

Misschien moeten we gewoon eens terugmeppen.
Immers het is bekend dat als je de grootste van de groep een mep geeft de rest zich wel koest houdt.
Kortom gewoon de leiders uitschakelen.

Amerika gaat zich het komende jaar toch al richten op irak, en daar komt geheid rotzooi van, misschien is een operatie "clean sweep" nog niet zo'n slecht idee.

"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
pi_4676682
-edit-
Zo "discussieren" we hier dus niet.
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 20-06-2002 18:41]

pi_4676717
DOE FF een beetje NORMAAL!!!!!!!!!!
  donderdag 20 juni 2002 @ 18:12:59 #130
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_4676810
Hmz.. exact de reactie die ik verwacht had
Ik heb jullie wel snel op de kast zeg
*gnagnagna*

ok ik geef toe dat het een nogal provocerend geintje was, maar kom op zeg

donderdag 20 juni 2002 @ 18:15:17 #131
19597 Skull
Stay hungry!
pi_4676836
Haha, een kloon aanmaken voor zo'n achterlijke opmerking.
I don't even know what I'm doing here.
  donderdag 20 juni 2002 @ 18:19:56 #132
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4676890
quote:

[..]

De paginagrote column van Karacay verscheen onder de kop 'Nederland moet de hand in eigen boezem steken'.

Ha ha.

Ik ben het zowaar is een keer met je eens..
Ik hoop dat er stappen ondernomen worden! Wat is dit ziek zeg..
Achterlijke boeren daar!
Een beetje westers zijn is daar al een reden om verkracht te worden?
ZIEK ZIEK ZIEK!
-
  donderdag 20 juni 2002 @ 18:22:04 #133
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4676910
quote:

Al zaten ze alleen in hun onderbroek..
Je moet je gore poten thuishouden!
En al was er sprake van uitlokking..Waarom dan alsnog doodsteken en in een ravijn pleuren?
De mensen die dit hebben gedaan zijn ziek in hun hoofd!
-
  donderdag 20 juni 2002 @ 18:24:59 #134
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4676948
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 09:30 schreef X-Ray het volgende:

[..]

En dat is relevant en reden om verkracht en vermoord te worden?

My thoughts exactly..
Wat je ook doet..Hoe je je ook gedraagd..
Wat zij deden is niet goed te praten..
Al zaten die vrouwen naakt met elkaar in dat busje te spelen!
-
  donderdag 20 juni 2002 @ 18:59:07 #135
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_4677295
-edit-
oproepen tot haat, geweld en intolerantie.
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 20-06-2002 19:05]

Let yourself go and enjoy the bassline...
  donderdag 20 juni 2002 @ 19:39:54 #136
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_4677819
Ik had dus in mijn stuk aangegeven dat ik het prima vond dat mijn bericht ge-edit zou worden maar dan moest er wel een reden gegeven worden waarom het gerechtvaardigd zou zijn om mensen te verkrachten of te vermoorden.....?

Als jullie zulke reactie`s als de mijne niet op prijs stellen open dan niet dit soort topics......!

Ik ben benieuwd.......

pi_4679287
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:47 schreef Frenkie het volgende:

[..]

pi_4679361
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 19:39 schreef Speed1971 het volgende:
Ik had dus in mijn stuk aangegeven dat ik het prima vond dat mijn bericht ge-edit zou worden maar dan moest er wel een reden gegeven worden waarom het gerechtvaardigd zou zijn om mensen te verkrachten of te vermoorden.....?
Je post was ver over de grenzen van de policy. En verder zit je niet in een positie om eisen te stellen aan de crew.
quote:
Als jullie zulke reactie`s als de mijne niet op prijs stellen open dan niet dit soort topics......!
Het 'soort topic' is geen excuus voor dergelijke posts. Bovendien worden topics doorgaans door gebruikers geopend, niet door de crew. De crew is er o.a. voor om te zorgen dat de policy niet overschreden wordt, en het forum in z'n geheel een zeker niveau van discussie behoudt.

Verder commentaar kun je in FB kwijt.

donderdag 20 juni 2002 @ 22:40:51 #139
16704 Rechts
democratie
pi_4680521
Auteur Ilhan Karacay laat desgevraagd weten Nederlandse vrouwen te hebben willen waarschuwen. ,,Je ziet dit gedrag toch in de bladen en op televisie? Dat weet toch iedereen.

zie dit artikel
Ik vind dat de schrijver zich erop deze wijze wel heel makkelijk van af denkt te maken.

edit-originele url fuckte lay-out nogal op-edit

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-06-2002 22:47]

donderdag 20 juni 2002 @ 22:53:39 #140
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_4680735
edit-offtopic reaktie verwijderd-edit

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-06-2002 22:56]

donderdag 20 juni 2002 @ 22:56:12 #141
16704 Rechts
democratie
pi_4680776
edit-eveneens niet inhoudelijk-edit

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-06-2002 22:59]

donderdag 20 juni 2002 @ 23:39:21 #142
13462 BansheeBoy
pi_4681559
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 16:59 schreef Festen het volgende:

[..]

Marc Dutroux was niet echt moslim, toch?

Dat klopt, maar destijds waren er toch veel partijen die deze verderfelijke zondebok toch in de islamitische hoek wilden duwen, vooral het volk van Antwerpen was daar niet vies van ...
  vrijdag 21 juni 2002 @ 02:59:52 #143
28560 toska
Let's All Chant
pi_4682712
Ik stel gelijk aan de orde dat ik niet alle postings gelezen heb. Dus als mijn vraag al aan de orde is geweest , sorry.

Ook ken ik de koran niet uit mijn hoofd, maar zou wel de vraag aan de orde willen stellen: Waar in de Koran staat dat je vrouwen (hoe dan ook gekleed)mag vernederen, molesteren , verkrachten en doden? Omdat ze er niet volgens de Koran gekleed gaan, dronken zijn (lees met wijn in hun handen lopend?)

Staat zoiets nu wel of niet in de Koran?

Graag serieuse reacties!

toska

Normaal zing ik de sterren van de hemel
  vrijdag 21 juni 2002 @ 11:43:26 #144
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4685106
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat klopt, maar destijds waren er toch veel partijen die deze verderfelijke zondebok toch in de islamitische hoek wilden duwen, vooral het volk van Antwerpen was daar niet vies van ...

ow en wat zijn daar je bronnen van..???
  zaterdag 22 juni 2002 @ 02:12:03 #145
13462 BansheeBoy
pi_4697785
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 11:43 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ow en wat zijn daar je bronnen van..???

BV. de Gazet van Antwerpen van een aantal jaren geleden...
  zaterdag 22 juni 2002 @ 09:33:49 #146
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_4699451
Behalve dan dat je beweert dat het in de Gazet van Antwerpen stond, heb je verder nog iets concreets? Zoals een link naar het desbetreffende artikel, of het artikel zelf?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zaterdag 22 juni 2002 @ 11:57:01 #147
13462 BansheeBoy
pi_4700538
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 09:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Behalve dan dat je beweert dat het in de Gazet van Antwerpen stond, heb je verder nog iets concreets? Zoals een link naar het desbetreffende artikel, of het artikel zelf?
Helaas, het is alweer een aantal jaren geleden...

Kijk even op www.google.nl

Misschien vind je daar iets concreets...

zaterdag 22 juni 2002 @ 12:24:52 #148
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_4700742
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:

Misschien vind je daar iets concreets...

jij komt met de claim, jij mag dus de claim verdedigen met harde bewijzen, niet met losse beweringen. Als je dat niet kunt, tja dan vliegt je bewering met nogal wat vaart het slootwater in.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_4700808
Dus volgens sommigen hier is het dom om in het zonnige en warme buitenland in een taxi te stappen als vrouw, want je kent de chauffeur niet , je spreekt zijn taal niet, je bent naar alle waarschijnlijkheid luchtig gekleed, dus plaats je jezelf willens en wetens in een situatie waar je verkracht zou kunnen worden. Mannen worden immers allemaal volkomen geleid door hun sexuele driften en NEE betekent voor hen meetsal JA of op zijn minst MISSCHIEN.

Ik heb hier es een jongeman zien posten die schreef dat vrouwen zich gepast (bedekt) moeten kleden omdat ze ,als ze dat niet doen, aanranding of verkraching kunnen uitlokken. Dus het eisen dat vrouwen hun vrouwelijke kenmerken bedekken is niet om de vrouw te onderdrukken, maar te beschermen.
Kortom ALLE vrouwen moeten zich aanpassen om fout gedrag van SOMMIGE mannen te voorkomen.

Ik heb toen ik 19 was en midden in de nacht met het vliegtuig aankwam op een vliegveld in Spanje een taxi genomen naar het huis van mijn Spaanse vrienden.
De taxichauffeur was een op het oog vriendelijke meneer en ik was gekleed in broek en trui.
Daar waar de chauffeur had moeten afslaan reed hij door dieper de bergen in, zette de auto stil en werd "vervelend".
Ik was niet ongepast gekleed, was niet dronken, sprak Spaans en toch werd de man "vervelend".
Vertel mij nu eens, BanSheeZooi waar IK de fout in ging volgens jou?

NEE is GVD nee, al loop ik in mijn blote kont op straat, je hebt gvd met je poten van me af te blijven.
En wat dan als het kinderen zijn die verkracht worden, welk verwijt kun je hun maken??????????

Deze dames in Alanya zijn verkracht, twee is de keel doorgesneden, een is daar wonder boven wonder levend vanaf gekomen. Ik geloof niet dat sommige heren hier zich realiseren hoe het is als iemand ongewenst met zijn gore poten aan je zit, iemand die fysiek sterker is dan jou, iemand die gewapend is, iemand die hulp krijgt van zijn evenzeer totaal verknipte maten.

Ik kan me hier zo vreselijk kwaad om maken !!!

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 22 juni 2002 @ 12:37:14 #150
13462 BansheeBoy
pi_4700859
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:32 schreef milagro het volgende:

Ik heb toen ik 19 was en midden in de nacht met het vliegtuig aankwam op een vliegveld in Spanje een taxi genomen naar het huis van mijn Spaanse vrienden.
De taxichauffeur was een op het oog vriendelijke meneer en ik was gekleed in broek en trui.
Daar waar de chauffeur had moeten afslaan reed hij door dieper de bergen in, zette de auto stil en werd "vervelend".
Ik was niet ongepast gekleed, was niet dronken, sprak Spaans en toch werd de man "vervelend".
Vertel mij nu eens, BanSheeZooi waar IK de fout in ging volgens jou?

De grootste fout die je kon maken is met een wildvreemd iemand in een wildvreemd land de auto in stappen in je eentje !!!!! Het is pure uitlokking...

Het eerste wat meisjes wordt geleerd door hun ouders is niet mee te gaan met vreemden, gaat dit niet op voor taxi-chauffeurs ????

Lomp dus..

zaterdag 22 juni 2002 @ 12:40:05 #151
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_4700880
zeg BansheeBoy

ik heb hier iets voor jou...

hoe durf je verkrachting goed te praten jij mongoloide onderontwikkelde aardappel!

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_4700887
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De grootste fout die je kon maken is met een wildvreemd iemand in een wildvreemd land de auto in stappen in je eentje !!!!! Het is pure uitlokking...

Het eerste wat meisjes wordt geleerd door hun ouders is niet mee te gaan met vreemden, gaat dit niet op voor taxi-chauffeurs ????

Lomp dus..

Ik ben echt sprakeloos!
Wat ben jij een vreselijk persoon.
  zaterdag 22 juni 2002 @ 12:41:51 #153
13462 BansheeBoy
pi_4700894
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
zeg BansheeBoy

ik heb hier iets voor jou...

hoe durf je verkrachting goed te praten jij mongoloide onderontwikkelde aardappel!

Waar heb jij mij verkrachting zien goed praten ??? Er lopen gewoon genoeg gekken in de wereld rond die je niet kunt veranderen, begin dan gewoon door te voorkomen, en al die punten die ik heb genoemd te vermijden...

- Verkrachting is FOUT !!!
- Uitlokking is FOUT !!!

Als het aan mij ligt moet uitlokken ook strafbaar worden...

pi_4700901
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waar heb jij mij verkrachting zien oed praten ??? Er lopen gewoon genoeg gekken in de wereld rond die je niet kunt veranderen, begin dan gewoon door te voorkomen, en al die punten die ik heb genoemd te vermijden...

Hopelijk heb je geen zus.
  zaterdag 22 juni 2002 @ 12:44:24 #155
13462 BansheeBoy
pi_4700903
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:43 schreef milagro het volgende:

[..]

Hopelijk heb je geen zus.

Hoezo ???
pi_4700905
quote:

[..]

Dan zou JIJ nu dus strafbaar zijn.
pi_4700913
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoezo ???

Hoeft ze van jou geen troost te verwachten als haar wat overkomt. Je bent echt niet te geloven. Ziek.
  zaterdag 22 juni 2002 @ 12:47:57 #158
13462 BansheeBoy
pi_4700929
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:45 schreef milagro het volgende:

[..]

Hoeft ze van jou geen troost te verwachten als haar wat overkomt. Je bent echt niet te geloven. Ziek.

De volgende punten helpen verkrachtingen, aanrandingen etc. te voorkomen

- niet alleen met vreemden gaan
- niet schaars gekleed gaan in bepaalde ondrukke gebieden
- ga nooi steegjes in of verdachte buurten
- probeer altijd met iemand mee te gaan en nooit alleen te zijn
- geen uitlokkende lachjes, praatjes o.i.d.

Als je dan nog verkracht wordt, dan kan je er zelf absoluut niks aan doen...

zaterdag 22 juni 2002 @ 12:48:16 #159
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_4700933
Zodra iemand de slachtoffers van verkrachting en aanranding lomp noemt is alle respect verdwenen. Moet je nagaan BansheeBoy doet er zelfs nog een schepje bovenop door te zeggen dat je het praktisch altijd uitlokt, als vrouw zijnde in zo'n gruwelijke situatie.

nee BansheeBoy je hebt je vastgeluld

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zaterdag 22 juni 2002 @ 12:51:49 #160
13462 BansheeBoy
pi_4700955
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zodra iemand de slachtoffers van verkrachting en aanranding lomp noemt is alle respect verdwenen. Moet je nagaan BansheeBoy doet er zelfs nog een schepje bovenop door te zeggen dat je het praktisch altijd uitlokt, als vrouw zijnde in zo'n gruwelijke situatie.

nee BansheeBoy je hebt je vastgeluld

"Voorkomen is beter dan genezen"

Dat ben je toch wel met me eens ???

pi_4700968
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik word echt misselijk van jou en je uitlatingen.
Het is bijna 20 jaar geleden en nu nog krijgt zo'n reactie op dat voorval me zowat in tranen.
Ik hoop dat je een kloon bent die dit zegt puur om te provoceren.
  zaterdag 22 juni 2002 @ 12:58:32 #162
13462 BansheeBoy
pi_4700996
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:53 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik word echt misselijk van jou en je uitlatingen.
Het is bijna 20 jaar geleden en nu nog krijgt zo'n reactie op dat voorval me zowat in tranen.
Ik hoop dat je een kloon bent die dit zegt puur om te provoceren.

Mijn oprechte excuses als ik je heb gekwetst, is niet mijn bedoeling, echt niet...

Wat betreft kloon, ik ben geen kloon van niemand, ik kom hier al bijna een jaar, kijk maar in mijn profiel...

pi_4701093
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn oprechte excuses als ik je heb gekwetst, is niet mijn bedoeling, echt niet...

Wat betreft kloon, ik ben geen kloon van niemand, ik kom hier al bijna een jaar, kijk maar in mijn profiel...

Flikker op met je excuus.
  zaterdag 22 juni 2002 @ 13:12:34 #164
13462 BansheeBoy
pi_4701119
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 13:10 schreef milagro het volgende:

[..]

Flikker op met je excuus.

Dat vind ik niet echt aardig van je...
  zaterdag 22 juni 2002 @ 15:45:29 #165
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4703039
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 13:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat vind ik niet echt aardig van je...

jij hebt echt het iq en inlevingsvermogen van een visstick...!! ben je zelf turks ofzo dat je zo bevooroordeeld er tegen over staat!!!

zaterdag 22 juni 2002 @ 19:45:14 #166
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4705407
quote:

Dus ben je nu in overtreding.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  zaterdag 22 juni 2002 @ 23:20:43 #167
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_4707519
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 12:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Luister eens even Bansheeboy, jouw 'regels' zijn ten eerste zeer twijfelachtig, en ten tweede alleen maar na te leven als je altijd thuisblijft onder bescherming van een man in huis. Ik kan werkelijk niet geloven dat er in deze eeuw nog iemand is die werkelijk vindt dat dit reeel en haalbaar is.
Alleen op vakantie gaan als vrouw is al uitlokking in jouw ogen. Belachelijk!
A clean house is a sign of a wasted life.
  zondag 23 juni 2002 @ 01:18:23 #168
13462 BansheeBoy
pi_4709077
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 15:45 schreef Frenkie het volgende:

[..]

jij hebt echt het iq en inlevingsvermogen van een visstick...!! ben je zelf turks ofzo dat je zo bevooroordeeld er tegen over staat!!!

Nee, nogmaals ik ben geen turk, maar het is te gek voor woorden dat iemand in een wildvreemd land waar ze de taal niet eens machtig van is meegaat met een stel turken de bergen en vervolgens iedereen het vreemd is dat ze is verkracht... Dat is toch pure uitlokking ??? Voorkomen blijft beter dan genezen, en die punten die ik hierboven heb genoemd zijn daarbij een perfecte leidraad !...
  zondag 23 juni 2002 @ 01:32:22 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4709272
quote:
Op zondag 23 juni 2002 01:18 schreef BansheeBoy het volgende:

Nee, nogmaals ik ben geen turk, maar het is te gek voor woorden dat iemand in een wildvreemd land waar ze de taal niet eens machtig van is meegaat met een stel turken de bergen en vervolgens iedereen het vreemd is dat ze is verkracht... Dat is toch pure uitlokking ??? Voorkomen blijft beter dan genezen, en die punten die ik hierboven heb genoemd zijn daarbij een perfecte leidraad !...

Dus als jij, als toerist, in Verwegistan, met korte broek gekleed, tegoedertrouw meegaat met een bewoner van dat land en vervolgens anaal wordt verkracht en in een ravijn wordt gestort, heb je het er zelf naar gemaakt, bedoel je

Of je komt hier in Nederland als Japanse toerist en je lokt het zelf uit dat je camera wordt gestolen? Of je wordt hier in Nederland als toerist uit India door een Nederlander meegenomen en wordt verkracht en vermoord omdat je de taal niet spreekt en er anders uitziet, dan heb je het er zelf ook naar gemaakt

denk toch eens na voordat je post, BansheeBoy

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 23 juni 2002 @ 01:38:00 #170
13462 BansheeBoy
pi_4709346
quote:
Op zondag 23 juni 2002 01:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Dus als jij, als toerist, in Verwegistan, met korte broek gekleed, tegoedertrouw meegaat met een bewoner van dat land en vervolgens anaal wordt verkracht en in een ravijn wordt gestort, heb je het er zelf naar gemaakt, bedoel je

Of je komt hier in Nederland als Japanse toerist en je lokt het zelf uit dat je camera wordt gestolen? Of je wordt hier in Nederland als toerist uit India door een Nederlander meegenomen en wordt verkracht en vermoord omdat je de taal niet spreekt en er anders uitziet, dan heb je het er zelf ook naar gemaakt

denk toch eens na voordat je post, BansheeBoy

Je kunt diefstal inderdaad ook uitlokken door niet op je spullen te passen en met je dure spullen te koop lopen etc.

Wat betreft de verkrachting in Verweggistan... Het is gewoon te dom en een teken van grote naïviteit om daar tegen de normen en waarden van de bevolking in je ongegeneerd rondloopt in verleidelijke kleren, dit geldt overigens voor beide sexes, dus zowel mannen en vrouwen, dit is m.i. gewoon uitlokking...

Aan de andere kant kun je denk ik best plezier hebben door met anderen samen op vakantie te gaan met eigen auto en gepast gekleed te gaan, zonder sexuele driften bij bv. de tegenpartij uit te lokken...

pi_4709709
quote:

Lomp dus..

Voordat jij in een vliegtuig stapt ga je uitgebreid kennis maken met de piloten en de stewards? En hoe zit dat met een buschauffeur? Die ken je ook allemaal persoonlijk? Treinmachinisten en conducteurs ook?

En dan heb ik het nog slechts over de personeelsleden in dergeijke vervoersmiddelen, en niet over mede-passagiers.

Leg eens uit, waarom zou iemand er niet van uit kunnen (nee, eigenlijk moeten) gaan dat je wat dat betreft veilig bent wanneer je van dergelijke vormen van vervoer gebruik maakt?

pi_4710191
quote:

[..]

Waar heb jij mij verkrachting zien goed praten ??? Er lopen gewoon genoeg gekken in de wereld rond die je niet kunt veranderen, begin dan gewoon door te voorkomen, en al die punten die ik heb genoemd te vermijden...

- Verkrachting is FOUT !!!
- Uitlokking is FOUT !!!

Je bent best wel een grote sukkel zeg.
Wie bepaalt wat uitlokking is?
Schaars gekleed? Nah dat is geen uitlokking in mijn ogen, dat die domme turk zijn pik niet in zijn broek kan houden omdat ie zo achterlijk is kan dat meisje toch niks aan doen.
Moet ze soms in een burqua rondlopen? Mag ze soms geen enkele man meer recht in de ogen kijken... want tja, dat kan als uitlokking worden gezien.

Ik begin best wel ziek te worden van jou posts, want je blijkt steeds maar weer achterlijke onzin uit te kramen... en ook altijd die erachteraan is ook zo zielig.

† In Memoriam † zondag 23 juni 2002 @ 08:47:46 #173
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4711314
quote:

[..]

Lomp dus..

Jij bent een eind gek.

Het enige wat sommige meisjes en vrouwen 'verweten' kan worden is dat ze teveel vertrouwen in zichzelf of in anderen stellen, waardoor ze de risico's niet goed inschatten.
Naïviteit heet dat.

Buiten dat het in het voorbeeld van milagro niet aan de orde was, en imo ook niet in dat van die vrouwen in Alanya, kun je naief gedrag nooit uitlokking noemen. (het is eik te gek dat iemand je dit moet vertellen, maar vooruit)

Als je er trouwens iets meer van zou weten, dan wist je dat verkrachtingen geweldsdelicten zijn.
Het zijn geen seksuele daad maar een daad van geweld. Een verkrachter is niet op sex uit (dan kan hij immers naar de hoeren gaan) maar zit met wraak en minderwaardigheidsgevoelens ed. die hij via verkrachting botviert.
Als iemand zomaar op straat in elkaar geslagen wordt, noem je dat dan ook uitlokking? Eigen schuld, had je daar maar niet moeten lopen? Denk dus voortaan even na voor je wat schrijft.

zondag 23 juni 2002 @ 13:00:31 #174
13462 BansheeBoy
pi_4712777
quote:
Op zondag 23 juni 2002 03:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je bent best wel een grote sukkel zeg.
Wie bepaalt wat uitlokking is?
Schaars gekleed? Nah dat is geen uitlokking in mijn ogen, dat die domme turk zijn pik niet in zijn broek kan houden omdat ie zo achterlijk is kan dat meisje toch niks aan doen.
Moet ze soms in een burqua rondlopen? Mag ze soms geen enkele man meer recht in de ogen kijken... want tja, dat kan als uitlokking worden gezien.

Ik begin best wel ziek te worden van jou posts, want je blijkt steeds maar weer achterlijke onzin uit te kramen... en ook altijd die erachteraan is ook zo zielig.

Dat klopt best wel. Ik kan in jouw ogen wel een sukkel zijn maar dat is een relatief begrip, ik vind mezelf geen sukkel, in plaats van op de man te alizeren raad ik je aan mijn punten te weerleggen d.m.v. feiten, net zoals ik ook doe in mijn posts, dat houd de discussie nl. aantrekkelijk...
  zondag 23 juni 2002 @ 22:28:48 #175
13462 BansheeBoy
pi_4720236
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 23:20 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Luister eens even Bansheeboy, jouw 'regels' zijn ten eerste zeer twijfelachtig, en ten tweede alleen maar na te leven als je altijd thuisblijft onder bescherming van een man in huis. Ik kan werkelijk niet geloven dat er in deze eeuw nog iemand is die werkelijk vindt dat dit reeel en haalbaar is.
Alleen op vakantie gaan als vrouw is al uitlokking in jouw ogen. Belachelijk!

Ik denk serieus dat je mijn punten gerust in overweging kunt nemen, ze zijn nl. niet onmogelijk, het zou veel minder verkrachtingen te weeg brengen en/of andere geweldsdelicten...

Ik denk dat ze wel na te leven zijn, er zijn veel mensen die het doen, het moet kunnen dus...

maandag 24 juni 2002 @ 09:41:34 #176
13462 BansheeBoy
pi_4725817
quote:
Op zondag 23 juni 2002 08:47 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het enige wat sommige meisjes en vrouwen 'verweten' kan worden is dat ze teveel vertrouwen in zichzelf of in anderen stellen, waardoor ze de risico's niet goed inschatten.

Inderdaad, en dat probeer ik de hele tijd duidelijk te maken, naiviteit is vaak de eerste stap die leidt tot zulke gruwelijke daden van enkelvoudige schizofrenen...
pi_4725843
quote:
Op maandag 24 juni 2002 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat probeer ik de hele tijd duidelijk te maken, naiviteit is vaak de eerste stap die leidt tot zulke gruwelijke daden van enkelvoudige schizofrenen...

Kan iemand nu es wat doen hieraan!!!!!
  maandag 24 juni 2002 @ 09:49:27 #178
13462 BansheeBoy
pi_4725886
quote:
Op maandag 24 juni 2002 09:43 schreef milagro het volgende:

[..]

Milagro, wat is er nou aan de hand, in elke topic loop je mij aan te vallen, blijf aub on-topic, ik heb niks tegen je, maar je blijft maar schelden en irritant doen op mij...

Hou het aub gezellig...

pi_4725908
quote:
Op maandag 24 juni 2002 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Milagro, wat is er nou aan de hand, in elke topic loop je mij aan te vallen, blijf aub on-topic, ik heb niks tegen je, maar je blijft maar schelden en irritant doen op mij...

Hou het aub gezellig...

Volgens mij scheld ik niet, ik noemde zelfs je naam niet, maar wel leuk dat je je aangesproken voelt, zegt genoeg dus.

Sorry. On topic

† In Memoriam † maandag 24 juni 2002 @ 09:52:40 #180
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4725914
quote:

[..]

Ach een aap die maar 1 trucje kan boeit ook maar heel even.

Gewoon geen acht op slaan, dan lees je er na een tijdje automatisch overheen.

pi_4725941
quote:
Stupiditeit is (helaas) geen banwaardig vergrijp.
  maandag 24 juni 2002 @ 10:16:19 #182
13462 BansheeBoy
pi_4726130
quote:
Op maandag 24 juni 2002 09:52 schreef milagro het volgende:

[..]

Volgens mij scheld ik niet, ik noemde zelfs je naam niet, maar wel leuk dat je je aangesproken voelt, zegt genoeg dus.

Sorry. On topic

Dat komt puur omdat je mij quote...
  maandag 24 juni 2002 @ 11:04:05 #183
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4726635
quote:
Op maandag 24 juni 2002 09:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Stupiditeit is (helaas) geen banwaardig vergrijp.

Dit is geen stupiditeit. Dit is uitlokking...
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  maandag 24 juni 2002 @ 17:33:39 #184
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4732491
Beste Bansheeboy,

Uitlokking en normaal gedrag zijn twee dingen. Naar iemand lachen of een kort rokje dragen, dat is geen uitlokking, dat is interactie tussen mensen.

Verder: volgens jouw regels zouden vrouwen dus nooit een taxi mogen nemen. Want dan stap je als vrouw alleen bij een man die je niet kent in. Maar hoe is het dan als bijvoorbeeld een jongen van 20 instapt in een turkse taxi (of een nederlandse, kan ook). Die kan ook beroofd, vermoord of verkracht worden door die onbekende man. Is dat geen uitlokking dan.

Ik denk dat je op een nogal kromme manier denkt. Dat er veel mannen zijn die hun handen niet kunnen thuis houden, dat is een probleem. Maar dat los je niet op door vrouwen te beperken in hun vrijheid. Dat los je op door het gedrag van die mannen te veranderen. En for your information: er worden ook zat oude vrouwtjes etc. verkracht. Hebben die het ook uitgelokt met hun wulpse bloemetjes gordijnen en geile steunkousen?

maandag 24 juni 2002 @ 17:38:23 #185
13462 BansheeBoy
pi_4732547
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:33 schreef Ripley het volgende:
En for your information: er worden ook zat oude vrouwtjes etc. verkracht. Hebben die het ook uitgelokt met hun wulpse bloemetjes gordijnen en geile steunkousen?
Nee, die hebben het niet uitgelokt, ofschoon er wel types zijn die daar opvallen natuurlijk, maar in zo'n geval heb je bijna altijd met een gestoorde te maken, daar kan uitlokking geen sprake zijn. Maar een jonge meid van rond de 20 moet gewoon haar "gevaren" kennen, en die juist verbergen denk ik...
  maandag 24 juni 2002 @ 17:42:59 #186
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4732585
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, die hebben het niet uitgelokt, ofschoon er wle types zijn die daar opvallen natuurlijk, maar in zo'n geval heb je bijna altijd met een gestoorde te maken, daar kan uitlokking geen sprake zijn. Maar een jonge meid van rond de 20 moet gewoon haar "gevaren" kennen, en die juist verbergen denk ik...

Dus alle jonge meiden moeten in een coltrui en broekrok gaan rondlopen? Rot toch op.

En als jij bijvoorbeeld ergens loopt in een strak broekje en een strak shirtje en er komt een homo en die verkracht jou even flink, kan die dan ook zeggen: ja sorry hoor, maar hij vroeg er gewoon om, ik kon gewoon niet van dat uitdagende kontje afblijven?

Nee, een kerel moet weten dat ie zijn handen thuis heeft te houden als een vrouw daar niet van gediend is. Punt. Wat er verder ook gebeurt, als een vrouw nee zegt, is het gewoon nee.

maandag 24 juni 2002 @ 17:43:30 #187
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4732592
quote:
Maar een jonge meid van rond de 20 moet gewoon haar "gevaren" kennen, en die juist verbergen denk ik...
Ben je gevlucht uit Afghanistan?
  maandag 24 juni 2002 @ 17:45:42 #188
13462 BansheeBoy
pi_4732619
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:42 schreef Ripley het volgende:
gewoon niet van dat uitdagende kontje afblijven?

Nee, een kerel moet weten dat ie zijn handen thuis heeft te houden als een vrouw daar niet van gediend is. Punt. Wat er verder ook gebeurt, als een vrouw nee zegt, is het gewoon nee.

Dat ben ik wel met je eens, maar het punt is dat ik niet geheel de schuld bij de dader alleen leg, 36 % van slachtoffers van zulke gruweldaden hebben het te danken aan hun onzurgvuldigheid en naiviteit. Jonge meiden hebben nogal het gevoel dat zij iedereen maar moeten vertrouwen omdat zij anders niet in de smaak vallen bij het publiek... Maar dit vertrouwen wordt vaak geschaad...
  maandag 24 juni 2002 @ 17:47:49 #189
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4732642
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens, maar het punt is dat ik niet geheel de schuld bij de dader alleen leg, 36 % van slachtoffers van zulke gruweldaden hebben het te danken aan hun onzurgvuldigheid en naiviteit. Jonge meiden hebben nogal het gevoel dat zij iedereen maar moeten vertrouwen omdat zij anders niet in de smaak vallen bij het publiek... Maar dit vertrouwen wordt vaak geschaad...

Fout, de dader is de schuldige. Als meisje mag je op elk moment denken: ik wil dit niet. (Als jongen ook trouwens) Dat heeft een man/jongen dan maar te accepteren, als ie dat niet doet is hij degene die 100% fout zit.
  maandag 24 juni 2002 @ 17:48:51 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4732655
quote:
36 % van slachtoffers van zulke gruweldaden hebben het te danken aan hun onzorgvuldigheid en naiviteit.
Kan je mij even de bron van dit wetenschappelijke onderzoek opgeven?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 juni 2002 @ 17:49:25 #191
3542 Gia
User under construction
pi_4732667
Eigenlijk moeten we niet reageren op dat soort domme opmerkingen. Waarschijnlijk zit die figuur achter zijn pc-tje zich rot te lachen om het feit dat hij ons op de kast krijgt. Dat is geen discussie meer maar gewoon geëtter en geen reactie waard.
  maandag 24 juni 2002 @ 17:49:56 #192
13462 BansheeBoy
pi_4732678
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Kan je mij even de bron van dit wetenschappelijke onderzoek opgeven?

Het is geen wetenschappelijk onderzoek, enkel een grove schatting, denk zelf dat het getal nog hoger kan zijn...

Maar misschien www.cbs.nl ???

maandag 24 juni 2002 @ 17:51:52 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4732702
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:

Het is geen wetenschappelijk onderzoek, enkel een grove schatting, denk zelf dat het getal nog hoger kan zijn...

Dus je geeft toe dat je maar zomaar iets blaat zonder enige onderbouwing?
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 juni 2002 @ 17:52:56 #194
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4732714
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar misschien www.cbs.nl ???

Een grove schatting??? En dan kom je aan met 36%

Sorry maar ze hebben gelijk. Dit is het reageren niet waard.

maandag 24 juni 2002 @ 17:53:09 #195
15717 Festen
or is just me?
pi_4732718
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je maar zomaar iets blaat zonder enige onderbouwing?

Dat nu weer lijkt me geen grove schatting, maar een onderbouwd feit.
  maandag 24 juni 2002 @ 17:53:28 #196
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4732724
Nah goed, een laatste keer dat dat trieste etterige kutfiguur een reply krijgt en dan kan ie lekker in de stront zakken:

Er is NOOIT sprake van uitlokking tot verkrachting. NOOIT.

Er kan sprake zijn van uitlokking van avances of iets dergelijks, maar op het moment dat iemand NEE zegt, maakt de rest, de kleding etc. GEEN FUCK meer uit.

En nu kun je fijn in de stront zakken.

maandag 24 juni 2002 @ 17:55:41 #197
13462 BansheeBoy
pi_4732751
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:53 schreef Lithion het volgende:
Nah goed, een laatste keer dat dat trieste etterige kutfiguur een reply krijgt en dan kan ie lekker in de stront zakken:

Er is NOOIT sprake van uitlokking tot verkrachting. NOOIT.

Er kan sprake zijn van uitlokking van avances of iets dergelijks, maar op het moment dat iemand NEE zegt, maakt de rest, de kleding etc. GEEN FUCK meer uit.

En nu kun je fijn in de stront zakken.

Ok. Er zijn gestoorden, schizofrenen, alzheimerpatienten etc. in de samenleving, daarvan kunnen we ons niet ontdoen, we kunnen ze niet verbranden ofzo, we zitten dus met ze opgescheept. Omdat we deze mensen niet kunnen veranderen moeten wij er voor zorgen dat ze geen potentiele prooi in ons zien, en hoe je dat doet heb ik al beschreven in 1 van mijn eerdere postings...
  maandag 24 juni 2002 @ 17:58:07 #198
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4732780
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens.
Ik vind dat mannen ook niet in spijkerbroeken ed moeten lopen. Ik word daar namelijk opgewonden van.
Deze mannen dagen mij uit, en daarom vind ik het niet alleen mijn schuld dat ik ze flink anaal even inspecteer met mijn Lubbers.
Ik word trouwens ook erg opgewonden van je intelectuele gedrag hier BansheeBoy
Mag ik je telefoonnummer?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  maandag 24 juni 2002 @ 17:58:47 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4732791
blaat...
quote:
alzheimerpatienten
...

Ja, die zijn een groot gevaar voor de samenleving.

Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 juni 2002 @ 18:00:05 #200
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4732810
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:58 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens.
Ik vind dat mannen ook niet in spijkerbroeken ed moeten lopen. Ik word daar namelijk opgewonden van.
Deze mannen dagen mij uit, en daarom vind ik het niet alleen mijn schuld dat ik ze flink anaal even inspecteer met mijn Lubbers.

maandag 24 juni 2002 @ 18:00:12 #201
15717 Festen
or is just me?
pi_4732814
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok. Er zijn gestoorden, schizofrenen, alzheimerpatienten etc. in de samenleving, daarvan kunnen we ons niet ontdoen, we kunnen ze niet verbranden ofzo, we zitten dus met ze opgescheept. Omdat we deze mensen niet kunnen veranderen moeten wij er voor zorgen dat ze geen potentiele prooi in ons zien, en hoe je dat doet heb ik al beschreven in 1 van mijn eerdere postings...

En op die manier leg je de wil van een kleine gestoorde minderheid op aan de meerderheid van een bevolking, en hou je een doodse samenleving over. Zoiets als Afghanistan tot voor kort zeg maar.

Alzheimerpatienten hebben niks met criminaliteit te maken, maar dit ter zijde. Feiten doen in dit topic toch al niet ter zake.

[Dit bericht is gewijzigd door Festen op 24-06-2002 18:12]

maandag 24 juni 2002 @ 18:01:49 #202
13462 BansheeBoy
pi_4732828
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:00 schreef Festen het volgende:

[..]

Alzheimerpatienten hebben niks met criminaliteit te maken, maar dit ter zijde. Feiten doen in dit topic toch al niet ter zake.

Dat klopt, maar het was een mooi woord en het klonk lekker in die zin...
  maandag 24 juni 2002 @ 18:02:50 #203
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4732837
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn god
  maandag 24 juni 2002 @ 18:04:42 #204
16715 Mylene
*schatje*
pi_4732861
quote:

[..]

En als een moslim vrouw hier in Nederland nu wordt gediscrimineerd omdat ze een hoofdoekje draagt is dat dan haar eigen schuld??
  maandag 24 juni 2002 @ 18:05:04 #205
15717 Festen
or is just me?
pi_4732865
quote:

Proficiat, van zoveel diepgang krijgen we bijna hoogtevrees.
  maandag 24 juni 2002 @ 18:06:00 #206
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4732874
quote:

[..]

Hey, volgens mij heb jij je 2e hersencel ergens laten liggen...
For great justice!
  maandag 24 juni 2002 @ 18:06:06 #207
13462 BansheeBoy
pi_4732878
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:04 schreef schatje het volgende:

[..]

En als een moslim vrouw hier in Nederland nu wordt gediscrimineerd omdat ze een hoofdoekje draagt is dat dan haar eigen schuld??

Natuurlijk niet, die vergelijking is krom en ongekend! Het dragen van een hoofddoek of bv. een keppeltje is afkomstig van een relegieuze regel waarvan men indien verplicht niet kan afwijken...
  maandag 24 juni 2002 @ 18:10:03 #208
15717 Festen
or is just me?
pi_4732921
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:58 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens.

Het punt wat BansheeBoy maar niet wil snappen is dat je zelfs vanuit zijn eigen kromme redenering nooit kan bepalen wat "uitdagend" is voor een gestoorde idioot, dat ieder slachtoffer dan jet labeltje "dader" kan krijgen.
  maandag 24 juni 2002 @ 18:10:04 #209
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4732922
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Het dragen van een hoofddoek of bv. een keppeltje is afkomstig van een relegieuze regel waarvan men indien verplicht niet kan afwijken...
Dat men niet mag verkrachten, moorden, stelen etc. etc. staat ook in de wet, de Bijbel en de Koran, maar daar kan blijkbaar ook van afgeweken worden.
  maandag 24 juni 2002 @ 18:15:06 #210
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_4732987
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:10 schreef Lithion het volgende:

[..]

Dat men niet mag verkrachten, moorden, stelen etc. etc. staat ook in de wet, de Bijbel en de Koran, maar daar kan blijkbaar ook van afgeweken worden.

Blijkbaar is dat nu opeens niet meer belangrijk volgens BSB
pi_4739834
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 02:42 schreef Rechts het volgende:<snip>
Ik snap eerlijk gezegd niets van je woede, en ook de titel van dit topic en van het artikel suggereren iets wat de journalist van Dünya niet heeft gezegd.

Wat hij kortweg zegt is dat hij het betreurt dat in zijn land de vrijheid van vrouwen om te doen wat ze willen niet vanzelfsprekend is, en dat westerse vrouwen zich daarvan bewust moeten zijn. Hij waarschuwt ze dus voor een reëel risico, namelijk dat van mannen als Hakan die niet begrijpen dat een vrouw ook nog nee kan zeggen als ze schaars gekleed in de bergen gaat wandelen.

dinsdag 25 juni 2002 @ 02:23:07 #212
13462 BansheeBoy
pi_4739906
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:15 schreef Ripley het volgende:

[..]

Blijkbaar is dat nu opeens niet meer belangrijk volgens BSB

Wat er nu gebeurt is dat er 2 verschillende dingen absoluut door elkaar worden gehaald, nl.: schuld en verwijten !

De schuld ligt nl. ALTIJD bij de dader, maar m.i. kan je het slachtoffer in sommige gevallen het verwijten dat hij/zij niet zorgvuldig is omgegaan met het schaarse vertrouwen dat er nu nog op de wereld aanwezig is en dat hij/zij naïef heeft gehandeld door blind te vertrouwen op een onbekende...

donderdag 27 juni 2002 @ 22:16:38 #213
13462 BansheeBoy
pi_4786439
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:10 schreef Lithion het volgende:

[..]

Van dat standpunt kan helemaal niet afgeweken worden...
  donderdag 27 juni 2002 @ 22:19:41 #214
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4786496
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Van dat standpunt kan helemaal niet afgeweken worden...
Hoe verklaar je dan dat er verkrachtingen en moorden plaatsvinden als er niet van afgeweken kan worden?
pi_4786501
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 22:19 schreef Lithion het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat er verkrachtingen en moorden plaatsvinden als er niet van afgeweken kan worden?

Duh, dat zijn geen "echte" moslims.
pi_4786572
Verkrachting binnen het huwelijk/relatie bestaat zeker ook niet?
  donderdag 27 juni 2002 @ 22:32:25 #217
13462 BansheeBoy
pi_4786697
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 22:23 schreef milagro het volgende:
Verkrachting binnen het huwelijk/relatie bestaat zeker ook niet?
Dat is onmogelijk ! Als je met elkaar getrouwd bent kun je onmogelijk spreken van vekrachting, hooguit kun je zeggen dat de man meer "plezier" heeft dan de vrouw ...
pi_4786739
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is onmogelijk ! Als je met elkaar getrouwd bent kun je onmogelijk spreken van vekrachting, hooguit kun je zeggen dat de man meer "plezier" heeft dan de vrouw ...

Je staat achter deze uitspraak ? Dan ben je een enorm ziek mannetje. Waarom reageer ik hier eigenlijk op....
  donderdag 27 juni 2002 @ 22:38:40 #219
13462 BansheeBoy
pi_4786823
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 22:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Je staat achter deze uitspraak ? Dan ben je een enorm ziek mannetje. Waarom reageer ik hier eigenlijk op....

Hoezo
pi_4786858
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoezo

Je kunstje is nu wel leuk geweest, bedankt voor het verzieken van tig topics. En blijkbaar steunt de crew dit gedrag ook nog, wat ik totaal niet begrijp. Ik stop er voorlopig mee.
  donderdag 27 juni 2002 @ 22:44:42 #221
13462 BansheeBoy
pi_4786931
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 22:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Je kunstje is nu wel leuk geweest, bedankt voor het verzieken van tig topics. En blijkbaar steunt de crew dit gedrag ook nog, wat ik totaal niet begrijp. Ik stop er voorlopig mee.

Dit is mijn 2de poging om het on-topic te houden...

Kun je misschien onderbouwen wat jij vreemd vindt aan mijn mening ??? Ik snap niet hoe het mogelijk is je eigen vrouw/man te verkrachten, dat gaat dus niet...

donderdag 27 juni 2002 @ 23:05:27 #222
4720 GRAZ
team aap
pi_4787303
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kun je misschien onderbouwen wat jij vreemd vindt aan mijn mening ??? Ik snap niet hoe het mogelijk is je eigen vrouw/man te verkrachten, dat gaat dus niet...

ver·'krach·ten (ov.ww.)

1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen
2 op grove wijze schenden

en duw nou die speen terug in je bek en ga in je wieg liggen

I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
  donderdag 27 juni 2002 @ 23:07:44 #223
13462 BansheeBoy
pi_4787322
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 23:05 schreef GRAZ het volgende:

[..]

ver·'krach·ten (ov.ww.)

Blaat etc. ...

Ik weet heus wel wat verkrchten is, maar dat kan nooit in een huwelijk voor komen, daar wringt het nu juist...
pi_4787328
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 23:05 schreef GRAZ het volgende:

[..]

ver·'krach·ten (ov.ww.)

en duw nou die speen terug in je bek en ga in je wieg liggen

Sjees leg uit

[Dit bericht is gewijzigd door Chadi op 27-06-2002 23:08]

pi_4787329
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Iemand die geen sex wil, maar daar toe gedwongen wordt door middel van geweld/dreigementen, dat noemt men verkrachting.
Of dat nu een taxichauffeur is of een partner/echtgenoot.

Het is nu toch echt duidelijk, jij bent enkel en alleen in het leven geroepen om reacties uit te lokken.

Niemand kan zo dom reageren en het nog menen ook.

pi_4787351
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 23:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Iemand die geen sex wil, maar daar toe gedwongen wordt door middel van geweld/dreigementen, dat noemt men verkrachting.
Of dat nu een taxichauffeur is of een partner/echtgenoot.

Het is nu toch echt duidelijk, jij bent enkel en alleen in het leven geroepen om reacties uit te lokken.

Niemand kan zo dom reageren en het nog menen ook.

Heheh sommige kinky gasten kicken erop
pi_4787363
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 23:09 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja leuk
pi_4787611
quote:
Fok! User Policy
On topic blijven
Spammen en/of crossposten is ongewenst
Vermijd en voorkom flamewars
Privélogs, mails etc. horen privé te zijn en blijven
Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen.
Licht erotisch getinte plaatjes mogen alleen in het babes & hunks forum worden geplaatst
Quote alleen relevante delen van een bericht en voeg altijd je (passende) reactie toe..
  vrijdag 28 juni 2002 @ 00:00:32 #229
13462 BansheeBoy
pi_4788264
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 23:09 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')