Winkels worden dagelijks bevoorraad, sommige dingen zie ik eerder in de winkel dan op de site, maar ook andersom. Het is moeilijk in te schatten wanneer en of iets in welke winkel komt. Het kan zomaar zijn dat ze er morgen wel hangen, kan ook over twee weken zijn of helemaal niet...quote:Op maandag 16 mei 2011 18:06 schreef farfallina het volgende:
Wow... M'n bestelling is gewoon in behandeling! Krijg ik die zomerjas dus toch nog voordat de zomer over isHoewel, eerst maar eens wachten totdat het op 'bestelling is onderweg' staat, zal ook wel weer even duren.
Riem die ik in maart al had besteld heb ik inmiddels maar geannuleerd, die was alweer verschoven naar eind mei.
En weet iemand of ze deze ook in de winkels hebben:
[ afbeelding ]
Ben in Leeuwarden langsgeweest, maar daar hadden ze hem niet. Wil hem graag in poederroze, maar die is op de site steeds uitverkocht...
Nice, mijne stond eerst ook op juli maar is ondertussen wel gewoon in behandeling genomen en staat nu voorgemeld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:20 schreef Enfermera het volgende:
Wow, tis een wonder! Heb echt een minuut geleden eindelijk dit broekje kunnen scoren:
[ afbeelding ]Maar hij staat wel op half juli ofzo
Nouja, boeit me ook niet. Maar omdat mn bikinitop er ook bij staat kan ik 'm niet splitsen, totaal is die bikini maar 10 euro. Heeft iemand nog iets van ongeveer 10 euro wat ik erbij kan zetten voor tegen die tijd?
Ook met een late levertijd dus, ergens in juli?
Oh mooi! Haha ja dat kan ook nog.. Misschien wordt ie idd gewoon snel geleverd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nice, mijne stond eerst ook op juli maar is ondertussen wel gewoon in behandeling genomen en staat nu voorgemeld.
94-5082 in xs staat bij mij op juli, hij is 5 euro maar je kan er eventueel nog een bij gooien.
Ja dat is de enige die ik heb staan, maar als je er meerdere ingooit kom je ook aan de 10 euro.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh mooi! Haha ja dat kan ook nog.. Misschien wordt ie idd gewoon snel geleverd.
Thanks, maar ik heb echt iets van 10 euro nodig, je bestelling moet minimaal iets van 19 euro zijn volgens mij wil ie niet geannuleerd worden![]()
Haha ja kan ook nogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat is de enige die ik heb staan, maar als je er meerdere ingooit kom je ook aan de 10 euro.
Jeutjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:43 schreef heaven7 het volgende:
Nou heb ook maar weer eens gemaild. Bestelling zou tussen 16 en 20 komen maar is nog niet eens in behandelingVorige keer duurde het ook 1.5 week extra ofzo
Ze waren altijd zo snel!
Mijn zou tussen 9-13 mei komen en is vannacht / vandaag in behandeling genomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef morgane het volgende:
De mijne zou ook tussen de 16e en de 20e komen, maar is ook nog niet in behandeling. Duurt lang!!
Dit, ook al tijden last vanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Waarom kan ik maandfactuur niet veranderen in acceptgiro?
Grrmlll h&m smeert ons dure dingen aan haha.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:27 schreef Melochan het volgende:
[..]
Dit, ook al tijden last van![]()
Verder heb ik m'n hele bestelling maar geannuleerd. Besteld op 3 mei, en er werden continue dingen uitgeflikkerd. Daarnaast heb ik sowieso geen zin om tot midden-juli te wachten op een korte broek, wtf't Is echt een bende bij de H&M op het moment, en ik vind het niet meer van deze tijd dat je twee maand moet wachten op je internetbestelling.
[ afbeelding ]
Deze wil ik wel graag hebben in poederroze, maar die is ook continue uitverkocht. En om nou om half 6/6 uur op te staan voor een shirtje gaat mij zelfs te ver. Wacht wel tot ie in de winkel ligt
Was laatst op vakantie en daar was het 11 uur 's avonds als het hier in NL 6 uur 's ochtends was. Dat was wel lekker, en heul veul meuk uit de sale gescored toen. Achteraf niks gehouden, was niet mooi enzo, maar was wel fijn dat ik er niet speciaal m'n bed voor uithoefde. Misschien dat ik over een paar dagen vroeg opsta, als ik vrij ben en dus verder kan slapenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Grrmlll h&m smeert ons dure dingen aan haha.
Net weer een bestelling van 100 euro geplaatst. H&M is dodelijk voor mijn salaris. :$
Tis t echt waard een keer vroeg op te staan trouwens! Kun je ook mooie saledingetjes scoren. Ik had een singletje (een gewone) voor 0,95 centjes gescoord bv. haha
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:09 schreef Melochan het volgende:
[knip]
Nu een vraag. Ik ben op zoek naar een jurkje. Het gaat om een crèmekleurig jurkje van een soort van ribstof van dik katoen. Het jurkje komt op de knie, en is mouwloos en getailleerd. Op de achterkant loopt er vanuit de nek een rits. Ik had hem gekocht op de Dam, maar er zat een vlek in die ik er niet uit kreeg, helaas. Hij staat niet op de site, dus een plaatje heb ik niet. Maar als iemand deze jurk ziet in maat L of XL, hij kost volgens mij 24,95¤, geef alsjeblieft een gil! Op de Dam weten ze niet wanneer hij weer binnenkomt, en of ie überhaupt nog binnenkomt, weten ze ook niet
Amerika? Toen ik daar laatst was heb ik dat ook gedaan, chill is datquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:38 schreef Melochan het volgende:
[..]
Was laatst op vakantie en daar was het 11 uur 's avonds als het hier in NL 6 uur 's ochtends was. Dat was wel lekker, en heul veul meuk uit de sale gescored toen. Achteraf niks gehouden, was niet mooi enzo, maar was wel fijn dat ik er niet speciaal m'n bed voor uithoefde. Misschien dat ik over een paar dagen vroeg opsta, als ik vrij ben en dus verder kan slapen
En nog even in de herhaling:
[..]
Op 1 artikel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:41 schreef Tamashii het volgende:
Er is een nieuwe code!
9305 voor 25% korting voor d.d. 31-05-2011.
Nee, ik heb zelf ook een bestellimiet van 400 euro, en anders gelijk bijbetalen aan de postbode.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik kreeg vandaag een factuur thuis dat ik een limiet voor de maandfactuur heb van 400 euro.
Is dit nieuw?
Tot nu toe heb ik nog altijd via acceptgiro betaald en ik ben ook niet van plan dit anders te gaan doen..
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef alors het volgende:
[..]
Amerika? Toen ik daar laatst was heb ik dat ook gedaan, chill is dat
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Zoheetik het volgende:
Pas maar op, straks krijg je je shirtje zo aangeleverd:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |