Euuuhh.... geen ideequote:
Misschien eentje die uit de sale kwam, of de Today Sale. Was bij mij ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:14 schreef Locusta het volgende:
Euuuhh.... geen ideeIk had een code ingevoerd, dezelfde die ook in dit topic wordt genoemd, 8964 voor 25% korting op het duurste artikel. Voor de rest niets....
ja die heb ik. Moet 'm snel terugsturen voordat ik te laat ben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:04 schreef Melochan het volgende:
@Mariposa; heb je die ene met Yellow Submarine?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:08 schreef Dipkip het volgende:
ze hebben ineens mijn hele bestelling EN mn hele nabestelling in behandeling genomen op een armband en een bikinibroekje na (lekker handig, komt het topje 1 juni en het broekje half juli
)
Ruim 500 euro aan spullenwat zal de postbode wel niet denken....
Herkenbaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:53 schreef alors het volgende:
Chauffeur is onderwegMaar ik ben al lang en breed aangekleed en wakker dus hij zal wel vanmiddag pas komen nu
Gelukkig is het bij mij dan nog wel een strikbikini dus waarschijnlijk past het wel... Maar als ie enorm laag valt (en als ik Lara rond zie rennen met een net bedekte venusheuvel ben ik dr bang voor) steekt er bij mij een litteken bovenuit wat ik liever niet show. Hoe beslis jij dan of je m neemt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:11 schreef alors het volgende:
Dat heb ik ook met een 2 bikini's, het bovenstukje komt vanmiddag en het onderstukje ergens in juli
Ik ben ook benieuwd hoe groot mijn doos wordt, er zitten veel artikelen in, ik denk wel een stuk of 25 a 30... maar heel veel bikini's die maar weinig plek innemen....
Zo... even gepastquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij mij dan nog wel een strikbikini dus waarschijnlijk past het wel... Maar als ie enorm laag valt (en als ik Lara rond zie rennen met een net bedekte venusheuvel ben ik dr bang voor) steekt er bij mij een litteken bovenuit wat ik liever niet show. Hoe beslis jij dan of je m neemt?
Bij mij zijn het 45 items...![]()
tuurlijk zitten er wel wat armbandjes en bikini's en ander klein spul bij, maar toch ook 4 paar schoenen, een trenchcoat, 2 vestjes, 2 broeken en 8 jurkjes...
Ik zit, op basis van een oude wijziging van bestelling-mail (heb de laatste niet bij de hand) rond de 60 items. Ik denk zelfs wel iets meerquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:42 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij zijn het 45 items...![]()
tuurlijk zitten er wel wat armbandjes en bikini's en ander klein spul bij, maar toch ook 4 paar schoenen, een trenchcoat, 2 vestjes, 2 broeken en 8 jurkjes...
alleen die eckte eckte...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef Physics het volgende:
Is dit topic alleen voor vrouwen of zijn eckte mannen ook welkom?
Alleen die rok is echt 40 euro, wtf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:20 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo echt leukmaar ik vrees dat andere combinaties zullen tegenvallen
De print vind ik geweldig maar hij doet wel behoorlijk *poef* op dr heupen. En als het dat bij haar doet maakt het mij denk ik al helemaal massief....quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:20 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo echt leukmaar ik vrees dat andere combinaties zullen tegenvallen
Neeeee, dat is nou net die waarvan ik hoop dat ie te klein valtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:17 schreef Joell het volgende:
Hooh! eindelijk 't leuke jurkje binnen istie veeuls te grootnu weer 'n nieuwe bestellen en wéér wachten, het ging over dit jurkje:
[ afbeelding ]
Die had ik besteld in maat 42, de maat die ik normaal ook heb, maar dit jurkje ging bij mij écht niet dichtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:17 schreef Joell het volgende:
Hooh! eindelijk 't leuke jurkje binnen istie veeuls te grootnu weer 'n nieuwe bestellen en wéér wachten, het ging over dit jurkje:
[ afbeelding ]
Uitgerekend vandaag heb ik de poederroze (is meer creme wit dan roze) van deze top binnengekregen in maat M en L, de L is mij te wijd en is inmiddels retour, de M ga ik veranderen in de taiileband. Verder zat dit er nog bij, alles behoud ik. Die poederkleurige top staat perfect op een zwart topje en zwarte legging, hierover heen draag ik dan een rood gebreid vestje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:27 schreef Melochan het volgende:
[..]
Dit, ook al tijden last van![]()
Verder heb ik m'n hele bestelling maar geannuleerd. Besteld op 3 mei, en er werden continue dingen uitgeflikkerd. Daarnaast heb ik sowieso geen zin om tot midden-juli te wachten op een korte broek, wtf't Is echt een bende bij de H&M op het moment, en ik vind het niet meer van deze tijd dat je twee maand moet wachten op je internetbestelling.
Deze wil ik wel graag hebben in poederroze, maar die is ook continue uitverkocht. En om nou om half 6/6 uur op te staan voor een shirtje gaat mij zelfs te ver. Wacht wel tot ie in de winkel ligt
Had ik ook bij dat jurkje ja, heb hem nu, maar in 2 maten groter dan normaalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Melochan het volgende:
[..]
Die had ik besteld in maat 42, de maat die ik normaal ook heb, maar dit jurkje ging bij mij écht niet dichthad wel maat 44/46 moeten hebben denk ik
Mariposas, las net je reply pas, maar heb het shirtje inmiddels in m'n bestelling staan. Thanks voor je reactie iig
hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:08 schreef Dipkip het volgende:
Nouhouhou nu weet ik echt niet meer in welke maat ik m moet!!
Ik ben aan het afvallen dus het is sowieso al een twijfelgeval. Als ie strak valt op de borst mn oude maat, als ie daar wat ruimte heeft mn nieuwe maat. In dit grote pakket zit mn oude maat en als die past gooi ik snel de nieuwe maat uit mn nalevering.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:48 schreef Joell het volgende:
haha, nou eigenlijk was het een foutje van mij zelf, ik heb normaal altijd maat 34, maar had deze keer een 36 besteld omdat ik dacht dat 'ie nogal strak zou vallen, helaas dus niet zo, maar ik denk dat je gewoon je maat aan moet houden die je altijd hebt van jurkjes bij h&m
Uitgerekend dit is mij al eens vaker gebeurd, dacht het nog wel even te doen, lag er een kennisgeving in mijn brievenbus dat ik de zending pas de volgende (werk)dag kon komen ophalen op het postkantoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:55 schreef Mutsefluts het volgende:
Chauffeur is onderweg![]()
Alleen een beetje jammer dat ik nu niet meer durf te douchen, uit angst dat ik de bel niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |