Ik heb precies die kleur en ik vind 'm geweldigquote:Op maandag 23 mei 2011 13:30 schreef eenleukenaam het volgende:
Hoe is deze trui:
[ afbeelding ]
Dik/dun, klein/groot, de moeite of niet? Ik vind de kleur zo leuk!
korting kan je toch weer opnieuw invoer?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:11 schreef Dipkip het volgende:
Ik zit nog eens naar mn bestelling te kijken maar ik ben al bijna een kledingmaat kleiner sinds ik dat besteldemaar als ik het nu weer aanpas ben ik mn korting kwijt én komt het waarschijnlijk pas als ik onderhand in maat XS pas
dus ik laat m maar staan en mocht het echt allemaal te ruim zijn dan hou ik gewoon alleen de schoenen en de 30 kledingstukken niet
![]()
Ah tof, heb je misschien een aanfoto? Als het niet te veel moeite is danquote:Op maandag 23 mei 2011 14:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb precies die kleur en ik vind 'm geweldigJa, hij is wel dun, zoals H&M bekend staat
Achterop in het midden zit een naad, ik vind 'm niet storend maar ik dacht ik zeg het even.
Ik ben zelf nogal smal dus ik heb wel de XS genomen, en dan zit ie goed![]()
Sorry btw, voor m'n slechte spellingquote:Op maandag 23 mei 2011 17:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het staat al zo lang in bestelling, dat die codes niet meer werken
Toevallig had ik er al 1 gemaakt toen ik 'm net had!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:01 schreef eenleukenaam het volgende:
[..]
Ah tof, heb je misschien een aanfoto? Als het niet te veel moeite is dan
Ja hequote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:50 schreef heaven7 het volgende:
Ja met zo'n lijntje wel!Bij mij stond ie tokkie
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik nog even wat langer ziek blijven
(week of tien)
Tofquote:Op maandag 23 mei 2011 19:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Toevallig had ik er al 1 gemaakt toen ik 'm net had!
[ afbeelding ]
Ywquote:Op maandag 23 mei 2011 21:20 schreef eenleukenaam het volgende:
[..]
Tofmerci. Ik blij dat ik 'm al besteld had (hij is nu uitverkocht in S)
![]()
Nou moet m'n saldo nog op 0 worden gezet zodat ze 'm eindelijk eens in behandeling nemen.
Maar die heb ik niet toegestuurd gekregen, die die ik gebruikt heb wel. Straks annuleren ze de hele bestelling want illegale codes.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:03 schreef Joell het volgende:
Sorry btw, voor m'n slechte spellingMaar, er waren toch weer nieuwe?
8964 = 25% korting & 9217 = 10 euro korting, deden het toch nog??
Hier hetzelfde!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:17 schreef CelinoPino het volgende:
Ik heb een hele grote bestelling staan met allemaal zomerkleren, Krijg ik net zo'n maandafactuur via de mail waarbij leverdatum staat: 25- 29.07. dit kunnen ze toch niet serieus menen heIk ga de 26ste al op zomervakantie, dus dan heb ik er weinig aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |