Dan kunnen de meeste mensen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom is de meet opeens in september? Het was toch eerst juni of juli?
Ik zou denk ik wel kunnen in september, moet nog even kijken.
Echt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
omdat we blind zijn blijkbaar
Al zegt het script ook 69
Ja dat had ik gelezen. En in No Country For Old Men (ook van de Coens), moet Chigurh ook 0.69 betalen bij de benzinepomp. Noem het toeval of niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
omdat we blind zijn blijkbaar
Al zegt het script ook 69
We hebben een sociaal levenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:37 schreef Mainport het volgende:
Overigens goed dat de discussie hier gevoerd wordt, in plaats van het sc-topic waar al die lowlifes hun sociale leven hebben
Hele leven keihard voor gewerktquote:
Ik zit hier ook met een brok in m'n keel, eindelijk die bevestiging waar ik al jaren op wachtquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:04 schreef hornage het volgende:
[..]
Hele leven keihard voor gewerktOm eindelijk een sociaal leven te hebben
* Gillingham geeft SoK een schop onder zijn kont. Als hij de 100 nog wil halen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het was een verkapte hint, als ik een punt wil, dan haal ik het wel gewoon.
Ik heb gemotiveerde momenten en tegenzin-momenten. Als het spel op die gemotiveerde momenten net stil ligt (of erg moeizaam verloopt), zodat ik op die tegenzinmomenten ook nog eens gemiste dagen moet gaan inhalen/goedmaken... tja, dan houdt het opquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
* Gillingham geeft SoK een schop onder zijn kont. Als hij de 100 nog wil halen...
Lijkt idd ook wel op een Dalekquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat is die zwarte lijn rechts in het midden bij de 1e r2d2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |