zolang er geen eerste tegenbod is gedaan, ben je niet in onderhandeling.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef Monco10 het volgende:
Ik heb nu al vaker meegemaakt dat er een bod ligt op een huis, dat mij richting wordt gegeven aan wat voor soort bod ik moet denken en mij gevraagd wordt om ook een bod te doen. In veel gevallen is het bluf maar niet altijd.
Ik dacht eigenlijk dat je helemaal geen bod mag vragen / doen als er al een bod ligt, totdat de opdrachtgever heeft gezegd er niet op in te willen gaan of te stoppen met de onderhandelingen.
Hoe zit dat? Mag een Makelaar twee partijen tegen elkaar laten opbieden en dan het hoogste bod pas voorleggen aan de eigenaar?
Gewoon altijd zeggen dat hij hem dan aan de ander moet gaan verkopen omdat jij niet over dat bod heen gaat. Mocht hij dus bluffen merk je dat snel want dan opeens heeft die ander afgehaakt. Is het geen bluf wil je dat huis toch niet op zo'n manier kopen omdat het niet echt eerlijk naar jou toe is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef Monco10 het volgende:
Ik heb nu al vaker meegemaakt dat er een bod ligt op een huis, dat mij richting wordt gegeven aan wat voor soort bod ik moet denken en mij gevraagd wordt om ook een bod te doen. In veel gevallen is het bluf maar niet altijd.
Ik dacht eigenlijk dat je helemaal geen bod mag vragen / doen als er al een bod ligt, totdat de opdrachtgever heeft gezegd er niet op in te willen gaan of te stoppen met de onderhandelingen.
Hoe zit dat? Mag een Makelaar twee partijen tegen elkaar laten opbieden en dan het hoogste bod pas voorleggen aan de eigenaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |