Noa is 9 maanden en Ziggy is 10 maanden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuk duo heb je!Hoe oud zijn Noa en Ziggy?
* Crazy-M kijkt hier inderdaad vaak vandaagquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:51 schreef bianca en michael het volgende:
Dit is waarschijnlijk het meest gefreshte topic van vandaag...
+1quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kijkt hier inderdaad vaak vandaag
heb hem nu ook op mn facebook geplaatstquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
+1![]()
Belana heeft mn nummer dus ik hoop heel erg dat ze me smst als ie gevonden wordt...
jah waren echt gave fotos van jou en belquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Echt, het raakt me vooral heel erg omdat ik ze pas gezien heb, en helemaal omdat ik nu dan pas helemaal besef wat voor mazzel ik toen had met Kees, dat die gewoon naar huis gerend was en meteen weer terecht was...
mja inderdaad, heb een 5 meter lijn om samen met onze hond te rennenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er is sowieso altijd een risico als je je honden laat loslopen, je weet maar nooit waar ze opeens van kunnen schrikken. James liep ook altijd los op rustige plekken, kwam direct terug als ik riep en toch is hij er opeens vandoor gegaan en aangereden. Maar goed, ze genieten er zo van he.. vind het altijd zo leuk om ze samen te zien rennen
Idd.. een vriendin zei gelijk na James: nu laat je zeker nooit meer je honden los? wel dus.. en als ik een hond had die echt niet los zou kunnen ivm jachtinstinct een hele lange 20meter lijn ofzo eraan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Er kan altijd iets gebeuren, de braafste en best getrainde honden kunnen zomaar ineens van het pad raken en weg zijn hoor.
Gabber en Noes luisteren super goed.
Het is nou eenmaal een risico wat je neemt idd.
Ik neem liever dat risico, het genot wat de honden ervaren als ze lekker sjezen, dat weegt daar toch echt wel tegenop.
Ja psies hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Idd.. een vriendin zei gelijk na James: nu laat je zeker nooit meer je honden los? wel dus.. en als ik een hond had die echt niet los zou kunnen ivm jachtinstinct een hele lange 20meter lijn ofzo eraan.
waarom dat dan ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja psies hoor.
Als ik kijk naar Karel, hoeveel commentaar ik al 11 jaar lang krijg dat ik een chihuahua heb die altijd los loopt( ik sta serieus bij fokkers op de zwarte lijst omdat ik die hond los laat lopen
) .
Nou, die had echt een heeeeeeeeeeel anders leven gehad als ie de afgelopen 11 jaar aangelijnd gelopen had hoor
Oh de ene fokker vond het onverantwoord omdat een chihuahua te onzeker zou zijn om weg te lopen, de andere weer omdat ze dan vast en zeker meteen gestolen zouden worden etcquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom dat dan ?
er zijn losloop gebieden enzo![]()
of misschien omdat ze geliefd zijn om mee te nemen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |