nouja, je zal de eerste niet zijn hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had kunnen weten dat die zou komen.
De BMplates hebben blauw folie, daar kan je dus echt niet omheen. De lak gaat ook netjes in de groeven, ik kan de vorm duidelijk zien. Hij wil alleen niet overkomen op de stempel
Ik heb die lak ook op mn nagels zitten nu.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
.....
Essence Fall for me. Kleur is in het echt wat lichter. Vind de kleur geweldig, vind de lak een draak om op te doen. Veel te dik en daardoor krijg je veel te dikke lagen. Na een druppel verdunner leek het wat beter te gaan, maar nog niet van harte, erg jammer.
wauw, die is mooi!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:25 schreef Sokkepok het volgende:
En weer een gele untried van mijn kant.
Essence - Mellow Yellow met BM plate 205
[ afbeelding ]
Nog niet helemaal goed schoongemaakt zo te zien
Hier.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Leeukk! Waar haal je dit merk vandaan?
Afhalen doe ik met kunstnagel-remover, dan is het wel te doen
Heel, héél leuk, Sokkepok!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:25 schreef Sokkepok het volgende:
En weer een gele untried van mijn kant.
Essence - Mellow Yellow met BM plate 205
[ afbeelding ]
Nog niet helemaal goed schoongemaakt zo te zien
Mooi kleurtje! Jammer dat het stempelen niet wil lukken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essence Fall for me. Kleur is in het echt wat lichter. Vind de kleur geweldig, vind de lak een draak om op te doen. Veel te dik en daardoor krijg je veel te dikke lagen. Na een druppel verdunner leek het wat beter te gaan, maar nog niet van harte, erg jammer. (Ben trouwens wel tevreden over de lengte van mijn nagels nu. Beetje jammer van de ongelijkheden die je door de lak heen ziet, maar in het echt valt dat gelukkig nauwelijks op)
Gestempelt met Models own peacock blue.
Wilde eigenlijk stempelen met een Bundle Monster plate, maar hoe ik het ook deed en met welke lak ook, er kwam geen lak op m'n stempel. Mijn vermoeden is dat de groeven te diep zijn, want ik kon er wel nagellak in zien zitten. Iemand anders die dit heeft gehad met BM plates? Baal er wel van, zijn leuke plaatjes. Heb er daarna dus een Konad plate bij gepakt en met precies dezelfde werkwijze lukte dit wel...
Prachtig!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Viridian van Illamasqua. En nu valt het me wel heel erg op dat m'n nagels even bijgevormd moeten. *Vijl pakt*
ja argh! ik had zulke mooie harde nagels en toen dat spul. ik werd een beetje lui en gebruikte t ook zo nu en dan voor gewone nagellak. tadaaaaaaaa! slappe scheurende bladerende nagelsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:56 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hier.![]()
Maakt kunstnagelremover je nagels/nagelriemen niet erg droog?
Woa, dat kleurtje is gruwelijk mooi! Ziet er wel duur uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Viridian van Illamasqua. En nu valt het me wel heel erg op dat m'n nagels even bijgevormd moeten. *Vijl pakt*
Ik gebruik het echt alleen bij hardcore glitter en dan valt het wel mee. Bladderende nagels heb ik ook zonder dat spulquote:Op zondag 29 mei 2011 00:02 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ja argh! ik had zulke mooie harde nagels en toen dat spul. ik werd een beetje lui en gebruikte t ook zo nu en dan voor gewone nagellak. tadaaaaaaaa! slappe scheurende bladerende nagels
dus kortwieken en een trind kuurtje,na een week weer vijlen en weer kuurtje en nu hopen dat t weer eh okey word
Erg gaaf!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:02 schreef Sokkepok het volgende:
Thanks voor de reacties ^^
@ AmyGrace, nu je het zegtIk eigenlijk ook wel
[..]
Woa, dat kleurtje is gruwelijk mooi! Ziet er wel duur uit
Deze had ik eergisteren op; de oude roze teennagellak van Essence.
[ afbeelding ]
En deze heb ik nu op;
[ afbeelding ]
Ik vind 'm echt geweldig. Ik ga dan ook eens proberen om deze er langer erop te laten zitten dan 1 dag
Let niet op m'n huidskleur op de laatste foto. M'n camera spaced 'm dood als ik groen probeer te fotograferen. xD
Heul mooi lakje zegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, die is echt gaafquote:Op zondag 29 mei 2011 16:02 schreef Loqi het volgende:
Ik had tijd teveel vandaag, dus ik denk ik marble weer eens![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basislak: OPI - Who the shrek are you
Pastelgeel: China Glaze - Lemon fizz
Mintgroen: Herome - New Delhi
Bruin: Essence - Spicy (creme versie)
Topcoat: CND - Jade sparkle
http://www.nailsupplies.us/quote:Op zondag 29 mei 2011 19:10 schreef MissJ het volgende:
Super tof Loqi!
enne wat is dat nou, ineens geen Opi meer bij TD?
ooow oooow, dank je!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.nailsupplies.us/
De nieuwe site van TD.
Geen idee, al hadden ze in de sc het er wel over. Anders moet je ze even mailen?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow oooow, dank je!
Uhh, maar hoe werkt het hier, nog precies hetzelfde als op de oude site? Dus max 9 lakjes is flat rate en 20 dollar verzendkosten?
ik ga het morgen wel even uitzoekenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geen idee, al hadden ze in de sc het er wel over. Anders moet je ze even mailen?
Google / Youtubequote:
WHAT THE............... Dat is briljant!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Google / Youtube
Marble ..
Vinger met plakband beschermen, bakje met Water + nagellak erin laten druppelen + stokje even beetje de kleuren door elkaar laten gaan, bv kruis maken + vinger erin + overige met een stokje weg halen en vinger eruit halen. klaar.
En smeren maaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |