Die post toch sowieso redelijk weinig hier, de laatste tijd?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoor niets van Heidi, is die overuren aan het draaien om dat geld bij elkaar te scharrelen?
En in mijn Ka'tjequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die durft nog niet toe te geven dat hij niets liever wil dan met ons in een tentje.
Pietje gaat het straks rekentechnisch weer handig maken. Komt ie voor een uurtje of zo, wil ie twee hamburgers en één biertje afrekenenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die durft nog niet toe te geven dat hij niets liever wil dan met ons in een tentje.
Zie TTquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef mootie het volgende:
Even een samenvatting van het laatste uur?
Bedieningquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef mootie het volgende:
Even een samenvatting van het laatste uur?
Ze zegt dat er een rammel in zitquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie wil d'r nou niet in Kally's Ka'tje!?
Als ik die dan nog heb, hij maakt herriequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik las heul iets andersquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog erger gewordenquote:
Nee, het zijn de kleppen en nu ratelt er weer watquote:
Is het een automaat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef mootie het volgende:
Mijn auto schakelt een beetje raar, of het ligt aan mij
Enjoy the clubquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon lomp ben geworden.
Correctiequote:
Nick en Simon, hebben een programma op 3 dat ze naar America gaan, maar het is verrassend grappigquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Ik zit krabvissen te kijken
ff kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nick en Simon, hebben een programma op 3 dat ze naar America gaan, maar het is verrassend grappig
Belt die ene een contact op daar, krijgt hij te horen o die is 5 jaar geleden overledenquote:
Je dinnetje vind het ook leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Belt die ene een contact op daar, krijgt hij te horen o die is 5 jaar geleden overleden
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Joh, ik ben een open boek, zowel hier als in real. Komt in real alleen wat anders over als je mijn dikke smoelwerk erbij ziet. Wat zei Pietje ook alweer? Dikke harsens was het geloof ik
dudequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje gaat het straks rekentechnisch weer handig maken. Komt ie voor een uurtje of zo, wil ie twee hamburgers en één biertje afrekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |