Ja daar zeg je wel weer watquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dan heb ik wél wat om even al mijn zwarte, borrelende haat eruit te kotsen.
Verbaal, zeg maar.
Zullen we gewoon samen heel hard gaan zitten schelden vanaf de zijkant als de rest als een stel Zanger Rinusjes door de tuin mongolonaisenen?quote:
Snel danquote:
Even opteffen nou met je untermenschenmusik.quote:
Dat moet gewoon wel, dat is geschreven regelquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we gewoon samen heel hard gaan zitten schelden vanaf de zijkant als de rest als een stel Zanger Rinusjes door de tuin mongolonaisenen?
Deze deal staat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet gewoon wel, dat is geschreven regel
Doei Teuntjequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, moet ook niet posten met een kuthumeur.
* Gaat wat anders doen
Jaquote:
heb mijn 2 persoons dekbed, en heb een nieuwe 1 persoons met dons voor degene die er een nacht onder wil leggen, dus gil maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
En als mensen geen slaapzak hebben, dit kan er eventueel nog bij besteld worden.
http://www.rent-an-army-tent.nl/particulier/toebehoren/30/6
http://www.rent-an-army-tent.nl/particulier/toebehoren/29/6
Wat misschien wel handig is is zo'n dun matje voor onder je. Alhoewel zo'n veldbed in mijn herinnering best wel redelijk ligt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb mijn 2 persoons dekbed, en heb een nieuwe 1 persoons met dons voor degene die er een nacht onder wil leggen, dus gil maar
Zolang de lijstjes worden bijgehouden zal het me worst zijnquote:
Ik had al aangevuldquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Zolang de lijstjes worden bijgehouden zal het me worst zijn
Ik mopper om het mopperen he? Thanksquote:
Ik haat blauwquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
We kleuren je gewoon blauw, wit mutsje op en dopen je om tot moppersmurf.
Een muis zijn is al genoegquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan mag je ook een groene smurf zijn, of een zwarte. Ik ben heul niet zo moeilijk.
Ian en ik gaan schelden op sommige nummers, dat is een geschreven regel, mag die in de OP?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef Soury het volgende:
Hidiho rijdt met mij mee. Nog één plekje over !!![ afbeelding ]
En handig voor het sjouwen van de boodschappen.quote:
hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
En handig voor het sjouwen van de boodschappen.
Dat mag, maar ik kan er niet bijquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ian en ik gaan schelden op sommige nummers, dat is een geschreven regel, mag die in de OP?
Gaat ie akkoord met de prijs dan? Ik heb nog geen reactie van hem ontvangenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef Soury het volgende:
Hidiho rijdt met mij mee. Nog één plekje over !!![ afbeelding ]
En Bob en ik gaan Saskia en Serge luidkeels meezingenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ian en ik gaan schelden op sommige nummers, dat is een geschreven regel, mag die in de OP?
Oh van mij ook niet volgens mij. Maar bij deze. Ik denk het wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaat ie akkoord met de prijs dan? Ik heb nog geen reactie van hem ontvangen
Dan is het toch nog een beetje een vraagteken. Zo ook bij WJ al kan ik daar eigenlijk wel een uitroepteken achter plaatsen. Die komt denk denk ik wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh van mij ook niet volgens mij. Maar bij deze. Ik denk het wel hoor
Speciaal gevraagd naar:quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
Doe maar Teun. Is dat ding waterdicht trouwens? Het kan ook kutweer zijn hè?
Doen !! en is het niet handig dat we geld overmaken iig voor jou kosten. De randdingetjes zijn iid 5 euro pp ofzo. Dan is dat geregeld, de rest komt welquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan is het toch nog een beetje een vraagteken. Zo ook bij WJ al kan ik daar eigenlijk wel een uitroepteken achter plaatsen. Die komt denk denk ik wel.
Morgen dan maar de tent alvast reserveren? Ook al omdat ze aangaven om dat tijdig te doen
Inmiddels gedaan. Vandaag of morgen krijgen jullie een PM met rekeningnummer en nadere gegevens en om voorlopig enkel de kosten voor die tent en toebehoren over te maken. De rest kan tot drie weken voor de BBQquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Doen !! en is het niet handig dat we geld overmaken iig voor jou kosten. De randdingetjes zijn iid 5 euro pp ofzo. Dan is dat geregeld, de rest komt wel
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inmiddels gedaan. Vandaag of morgen krijgen jullie een PM met rekeningnummer en nadere gegevens en om voorlopig enkel de kosten voor die tent en toebehoren over te maken. De rest kan tot drie weken voor de BBQ
Puick. Goed werkquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inmiddels gedaan. Vandaag of morgen krijgen jullie een PM met rekeningnummer en nadere gegevens en om voorlopig enkel de kosten voor die tent en toebehoren over te maken. De rest kan tot drie weken voor de BBQ
Pas wel op voor oxydatie hè?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Duh, ik heb geen zon nodig om te shinen.
Ja, ik hoorde dat de zomer van 2011 een herhaling van die van 1976 wordt, dus hou je borsten maar natquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het wordt gewoon mooi weer, waarom zou het anders zijn
Ik hou mijn borsten natquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat de zomer van 2011 een herhaling van die van 1976 wordt, dus hou je borsten maar nat
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
ff zoeken naar de goeie frequentie en luisteren maar
Ze gaat een weekendje weg, en we wensen haar veel plezierquote:
Je sig. Ik ben het daar wel mee eens.quote:
Ze is al weer terug en helemaal gesloopt, shoppen in Londen is top maar damn wat is die stad groot, en wat zijn die kroegen leuk 's avondsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze gaat een weekendje weg, en we wensen haar veel plezier
Kijkt uit naar leuke cadeautjesquote:Op zondag 15 mei 2011 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is al weer terug en helemaal gesloopt, shoppen in Londen is top maar damn wat is die stad groot, en wat zijn die kroegen leuk 's avonds
Ow die 20 euro voor de tent hè?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie mensen hebben betaald, nog één dag te gaan![]()
(met uitzondering voor de uitzonderingen)
haha, ik zag je post nietquote:Op maandag 16 mei 2011 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie mensen hebben betaald, nog één dag te gaan![]()
(met uitzondering voor de uitzonderingen)
Slaakt ook diepe zuchtquote:Op maandag 16 mei 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
Teun? PM me nog eens hoeveel knaken je moet hebben en waarheen het moet
Ja, alleen in deze zit nog geen deuk.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:46 schreef Kally het volgende:
Mijn god is die BBQ de heilige graal, al die ophef erover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
Ajaxquote:Op maandag 16 mei 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, alleen in deze zit nog geen deuk.
Zoals in die van Ajax
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
Bobo betaalt niet
Check.... je hebt een slaapplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hallo big spender, doe eens vertellen over Londen. Noem daarnaast deze BBQ, anders mag het niet hierquote:
Jep, jij ook, we zitten nu met Remlof op vier. Twee anderen heb ik een regeling mee, dat maakt zes.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:51 schreef Soury het volgende:
Die van mij ook ontvangen. Ik schrok van die drie
Wat moet ik vertellen, het was geweldig, ik ben straatarm nu (nee valt mee) heb echt kilometers afgelegd (en niet voor een BBQ, zo ik heb de BBQ vernoemd nu).quote:Op maandag 16 mei 2011 17:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hallo big spender, doe eens vertellen over Londen. Noem daarnaast deze BBQ, anders mag het niet hier
Doe maar achterinquote:Op maandag 16 mei 2011 17:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, welke plek heb gereserveerd, bij de ingang of achterin
Wat heb je voor leuks gekocht? En het dat schiedammer steenkool engels nog wat op kunnen kalefateren?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen, het was geweldig, ik ben straatarm nu (nee valt mee) heb echt kilometers afgelegd (en niet voor een BBQ, zo ik heb de BBQ vernoemd nu).
Whehehehe, ik heb met Engels geen moeitequote:Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuks gekocht? En het dat schiedammer steenkool engels nog wat op kunnen kalefateren?
Jurkjesquote:Op maandag 16 mei 2011 18:02 schreef Kally het volgende:
Ik heb een schattig jurkje gekocht, wat truitjes en schoenen, en dat was het
Ja wat hebben we er dan aanquote:Op maandag 16 mei 2011 18:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nog een BBQ gast extra, een oud collega, ik zou het rustig een vriend kunnen noemen. Michiel is de naam ongeveer 38 en hij ziet er lekker uit (dat laatste voor de dames)
Edit: hij blijft niet slapen, dat dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |