SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Was toch net het topic vol toen dat nummer met die geweldige bass kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je nou niet met zo'n geweldige blender?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Dat is helemaal van nuquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je nou niet met zo'n geweldige blender?geef maar toe, je wilt er stiekem ook een!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Moet ik wel eerst m'n rijbewijs halenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
geef maar toe, je wilt er stiekem ook een!
Noemen ze die darkrooms in studentenhuizen tegenwoordig zo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef Yonjuuni het volgende:
Elian probeert mensen mee de onderwereld in te slepen.
En Brinta.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja, en nu mocht ie alleen maar diksap drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |