quote:The series is part of the The Voice franchise and is based on a similar competition format in The Netherlands entitled The Voice of Holland. The show is hosted by Carson Daly, with Alison Haislip serving as the backstage and social networking correspondent. The winner will receive $100,000 and a record deal with Universal Republic. Christina Aguilera, Cee Lo Green, Maroon 5 lead vocalist Adam Levine, and Blake Shelton are the judges and vocal coaches. As the competition progresses, Aguilera, Green, Levine, and Shelton will be joined by singers Reba McEntire, Monica, and Sia Furler, and music producer Adam Blackstone. Furler will coach alongside Aguilera, Maroon 5 music director Blackstone with Levine, Monica with Green, and McEntire with Shelton.
Dat is 2,5 miljoen kijkers minder...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
The Voice scoorde gister 10.167.000 kijkers, rating van 4.5
Het is ook op een andere tijd gezetquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is 2,5 miljoen kijkers minder...
En dat is dus echt onvoorstelbaar dom van ze. 2.5 miljoen kijkers minder is niet niks. En de show die nu ervoor staat, the biggest loser ofzo, scoorde ook nog eens iets slechter dan vorige week. Ik zie ook alleen maar onbegrip op de Amerikaanse fora over deze verplaatsing van The Voice.quote:
Nee, er zijn 4 battle afleveringen en 4 live shows.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef chansadres het volgende:
Maar er zouden maar 2 afleveringen zijn van Battles. Betekend dat dat de rest in 45 minuten word gefrot
Ben ik eigenlijk niet met je eens. Er zitten goede kandidaten bij hoor, maar ik vind het nog niet echt spectaculair. Ik heb niet het idee dat bijvoorbeeld Ben, Esther en Kim hier zouden misstaan. Voorlopige favorieten zijn Jeff en Xenia, dus ben vooral benieuwd naar hun optredens tijdens de battles.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
Het nivo ligt echt lichtjaren hoger dan bij TVOH.
Daar heb je zeker een punt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef UltraR het volgende:
Trouwens, ik herinner me nu dat het geluid bij de battles van TVOH niet zo best was. Wellicht heeft dat er ook mee te maken dat die bij lange na niet zo'n indruk op me maakten als deze bij TVOA nu.
Blake is gewoon een redneck en anti-homo. Dat is ook de reden waarom Tyler naar huis mocht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef Ripley het volgende:
Vond vicki een fijn geluid hebben. De keuze van blake was wat mij betreft raar. Frenchie was de sterkere stem.
Favorieten tot nu toe: javier colon en de rauwe kale pot.
Deze ronde is overigens sowieso minder boeiend dan de blinde auditie. Ben saunders zou qua niveau best mee kunnen overigens.
Ben ik het niet mee eens. De reden was dat Patrick gewoon véél beter bij het publiek ligt en de auditie meegenomen, ook veel meer kwaliteit heeft (:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:19 schreef oYo het volgende:
[..]
Blake is gewoon een redneck en anti-homo. Dat is ook de reden waarom Tyler naar huis mocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |